Sivu: 2 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 735:sta
  1. #31
    Olen itsekin ajatellut ehdottaa jossain kokoontumista. Mistähän päin porukka on kotoisin? Minä vaikutan Vantaalla.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  2. #32
    Vantaallahan minäkin vaikutan, vaikka useimiten kurvailen Sipoon mutkateillä tai Hesassa.
    Mcmuppe
  3. #33
    Pohjois-Espoo. Meiku mukana jos vain säät suosii.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  4. #34
    hki
  5. #35
    Kuopio-Iisalmi välimaastossa. ( eli umpikiero savolainen.. )
  6. #36
    Stadi
    ... jotain piti muistaa
  7. #37
    Mennäänkö motokattia puoleen väliin vastaan ...Porvooseen?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  8. #38
    Sörkka
  9. #39
    Lainaa (Väinö800 @ Touko. 31 2005,21:59) kirjoitti
    Mennäänkö motokattia puoleen väliin vastaan ...Porvooseen?
    Mulle se käy, mutta vasta kun tulen toisella mopolla Alpeilta
    ... jotain piti muistaa
  10. #40
    Tsot, tsot! Elekeehän hötkyillä, kovin on etelä painotteista tämä väinöjen sijainti. Taetaa mulla olla niin pitkä matka ajella että luovun leikistä, ee millään pahalla poijat, mut ku mää oon ihan vasta-alkaja ni ee taeja mun persaus kestää moista etelän keikkaa. Koko kesä männöö työn iärellä, lomat vasta syksyllä. Vuan tehkee miitinki keskenännö ja ilimotelkee sit tänne orgiin,ni mää oon hengessä mukana.
  11. #41
    Kokeiltiin emännän kanssa vähän pitempää ajoa yhtäsoittoa. Kaksi tuntia jaksoi istua mutta siitä viimeinen puolituntinen oli aika puutunutta olemista (ei vain tullut huoltamoa vastaan just niillä kohin). Tankkaus + pullakahvit ja olo oli kuin olis vasta aloittanut matkanteon.
    Eli riittävästi taukoja niin homma on mielekästä vai onko tämäkin kestävyyslaji?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  12. #42
    Onhan se vähän harjoittelukysymyskin, mutta omalla kohdalla ainakin tilannetta helpotti todella paljon uuden satulan hankinta. Väinön alkuperäisessä kun on se "koriste"nappi just häntäluun kohdalla. Mustang "nojatuoli" antaa mukavasti tukea ristiselkään ja on muutenkin jonkinverran leveämpi ja muotoillumpi. 500-600 km päivässä viimekesänä Itävallanreissulla. Tankkausväli noin 250km oli juuri sopiva venyttely pysähdys.
    Mcmuppe
  13. #43
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 02 2005,08:56) kirjoitti
    Mustang "nojatuoli" antaa mukavasti tukea ristiselkään ja on muutenkin jonkinverran leveämpi ja muotoillumpi. 500-600 km päivässä viimekesänä Itävallanreissulla. Tankkausväli noin 250km oli juuri sopiva venyttely pysähdys.
    Kerroppa linkki tuolle Mustangin sohvalle. Nuo kilometrimäärät per päivä tuntuvat aivan uskomattomilta ainakin tälle nykyiselle satulalle.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  14. #44
    Lainaa (Väinö800 @ Kesä. 02 2005,16:18) kirjoitti
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 02 2005,08:56) kirjoitti
    Mustang "nojatuoli" antaa mukavasti tukea ristiselkään ja on muutenkin jonkinverran leveämpi ja muotoillumpi. 500-600 km päivässä viimekesänä Itävallanreissulla. Tankkausväli noin 250km oli juuri sopiva venyttely pysähdys.
    Kerroppa linkki tuolle Mustangin sohvalle. Nuo kilometrimäärät per päivä tuntuvat aivan uskomattomilta ainakin tälle nykyiselle satulalle.
    http://www.mustangseat.com/
    Mcmuppe
  15. #45
    Kiitos linkistä. Olivat tosiaan istuttavan näköisiä (toivottavasti myös tuntuisa) ja koska en voi vaihtaa takalistoani, niin tilasin uuden satulan ja vaihdan sitten sen.
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  16. #46
    Lainaa (Väinö800 @ Kesä. 02 2005,23:30) kirjoitti
    Kiitos linkistä. Olivat tosiaan istuttavan näköisiä (toivottavasti myös tuntuisa) ja koska en voi vaihtaa takalistoani, niin tilasin uuden satulan ja vaihdan sitten sen.
    Et varmasti tule katumaan. Itse olen istunut "uudessa" jakkarassa jo 10-15 tkm, eikä ole valittamisen aihetta. Tilasin sen kaksiosaisen satulan, koska kyydissäolevalle se takasitsi on aavistuksen leveämpi ja ehkä siten myös mukavampi. Ei ainakaan takaliston puutumisen takia ole takaata valituksia tullut. Myös se takasatula muodostaa mukavan ristiseläntuen.
    Mcmuppe
  17. #47
    Pitäs hommata Väinöön (1500se -88) pleksi alkaa tuo tuuli sen verran häiritsemään. Minkämallisen tohon kannattaisi hommata? Mitään orginaalia ei taida olla mistään saatavana mutta joku varaosa/yleis plexi käy hyvin.
    Eli pyörä on tuollainen:




    Liv to Raid! Raid to liv!
  18. #48
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 03 2005,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Väinö800 @ Kesä. 02 2005,23:30) kirjoitti
    Kiitos linkistä. Olivat tosiaan istuttavan näköisiä (toivottavasti myös tuntuisa) ja koska en voi vaihtaa takalistoani, niin tilasin uuden satulan ja vaihdan sitten sen.
    Et varmasti tule katumaan. Itse olen istunut "uudessa" jakkarassa jo 10-15 tkm, eikä ole valittamisen aihetta. Tilasin sen kaksiosaisen satulan, koska kyydissäolevalle se takasitsi on aavistuksen leveämpi ja ehkä siten myös mukavampi. Ei ainakaan takaliston puutumisen takia ole takaata valituksia tullut. Myös se takasatula muodostaa mukavan ristiseläntuen.
    Minkähän hintasia nuo satulat ovat? Näyttää olevan sivuilla monia malleja, mutta ei hintoja.
    -Heikki-
    FXDB -07
  19. #49
    Lainaa (heo @ Kesä. 03 2005,10:33) kirjoitti
    Minkähän hintasia nuo satulat ovat? Näyttää olevan sivuilla monia malleja, mutta ei hintoja.
    Käyppä kattelemassa USA:n sivuilla. siellä hinnat taaloissa, ja hyvät kuvatkin löytyy.
    Mcmuppe
  20. #50
    Lainaa (jukkamv @ Kesä. 03 2005,10:05) kirjoitti
    Pitäs hommata Väinöön (1500se -88) pleksi alkaa tuo tuuli sen verran häiritsemään. Minkämallisen tohon kannattaisi hommata? Mitään orginaalia ei taida olla mistään saatavana mutta joku varaosa/yleis plexi käy hyvin.
    Eli pyörä on tuollainen:
    [/img]
    Siitähän lähdetään liikkeelle, että plexin täytyy olla mahdollisimman iso. Jos laitat pienen, on sama kuin olisit ilman! Homma ei pienillä plexeillä oleellisesti muutu miksikään verattuna nykyiseen.
    Pyöräsi kyllä jaksaa puskea isompaakin levyä edessään.



    - PER ASPERA AD ASTRA -
  21. #51
    Pistin sellaisen keskikoisen plexin ja huomasin että olis se isonpikin voinut olla. noo se on nyt jo siinä eiköhän tuolla jonkin aikaa pärjää.
    Liv to Raid! Raid to liv!
  22. #52
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 03 2005,10:43) kirjoitti
    Lainaa (heo @ Kesä. 03 2005,10:33) kirjoitti
    Minkähän hintasia nuo satulat ovat? Näyttää olevan sivuilla monia malleja, mutta ei hintoja.
    Käyppä kattelemassa USA:n sivuilla. siellä hinnat taaloissa, ja hyvät kuvatkin löytyy.
    Tuli Mustangin Partnr. 79251 Vintage Wide Touring satulasta tilausvahvistuspyyntö. Rahtien ja verojen kanssa hinta on 999,19€ *(Jenkki sivuilla hinta on 629 taalaa). En vahvistanut vielä, nyt tarvii fundeerata vähän enemmän kun pelkkä satula maksais jo aika ison osan koko pyörän hinnasta.
    Mikähän olisi sijoitetun pääoman tuotto tässä diilissä?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  23. #53
    Lainaa (Väinö800 @ Kesä. 06 2005,23:47) kirjoitti
    Tuli Mustangin Partnr. 79251 Vintage Wide Touring satulasta tilausvahvistuspyyntö. Rahtien ja verojen kanssa hinta on 999,19€ (Jenkki sivuilla hinta on 629 taalaa). En vahvistanut vielä, nyt tarvii fundeerata vähän enemmän kun pelkkä satula maksais jo aika ison osan koko pyörän hinnasta.
    Mikähän olisi sijoitetun pääoman tuotto tässä diilissä?
    Ittelläni on toi kaksiosainen (75940 - Studded Wide Touring Seat 449$) ilman kuskin selkänojaa, ja kyllä täytyy sanoa, että jos aiot pitää pyörää vaikkapa muutaman vuoden niin kyllä kannattaa. Tuotto on enempi niinkuin nautintopuolella.
    Mcmuppe
  24. #54
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 02 2005,08:56) kirjoitti
    Tankkausväli noin 250km oli juuri sopiva venyttely pysähdys.


    Ajeletko siis varatankinkin puolella?

    En oo ihan varma tosta "mahd iso pleksi". Mun pleksi ei oo niitä isoimpia ja hyvin on muuten toiminut, mutta joskus pyörre vie kypärän visiirin ylös.

    Kun on kuuma, siitä riittävästä ilmavirrasta on hyötyä

    Mulla on orggis satula ja parhaat päivämatkat on vissiin jääny karvan verran tonnista. Täytyy joskus tsekata muistiinpanoja. Joidenkin perseelle se satula siis sopii.

    Väinö on matkamopo. Jarru lintulaudalla on siinäkin mielessä tietysti rajoite



    ... jotain piti muistaa
  25. #55
    Lainaa (seku @ Kesä. 07 2005,09:06) kirjoitti
    Ajeletko siis varatankinkin puolella?
    Juupa juu. Kun käännän varatankille, niin alan etsimään sopivaa tankkauspaikkaa. Varatankilla ajelee noin 40-50 km. Pitemmillä reissuilla eurooppaan mulla on yleensä vielä pienehkö määrä (5 L) litkua kaannussa mukana. Voi joskus motarilla käydä vähiin jos sattuu edessä oleen jotain hässäkkää ja sittenhän seistä körötellään hissukseen.
    Mcmuppe
  26. #56
    Lainaa (jukkamv @ Kesä. 03 2005,22:04) kirjoitti
    Pistin sellaisen keskikoisen plexin ja huomasin että olis se isonpikin voinut olla. noo se on nyt jo siinä eiköhän tuolla jonkin aikaa pärjää.
    Niin ulkonäköhän näissä asioissa merkitsee kaikkein eniten. Pistätkö "jälkeen"-kuvan esille. Ennen kuvahan tuossa jo on. Plexi ilmeisesti asettui paikalleen ilman suurempia kommervenkkejä?
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  27. #57


    Tollainen siitä tuli. Ihan heittämällä meni paikoilleen ei ollut ongelmia asennuksessa(btw. plexi hommattu allrightista). Säädin plexia kuvan ottamisen jälkeen vielä hieman kallelleen. Hyvin tuntuu toimivat, mielyttävä matkanopeus nousi 20-25km/h. Keskivartalo ja kädet ovat tuolla melko hyvin tuulen suojassa. Päähän ottaa tuuli edelleen kovissa vauhdeissa. Varmaan umpikypärä auttaisi asiaa mutta tyyli ennen tarkoitusta vai mitenkä se meni.



    Liv to Raid! Raid to liv!
  28. #58
    Lainaa (mcmuppe @ Kesä. 07 2005,09:56) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Kesä. 07 2005,09:06) kirjoitti
    Ajeletko siis varatankinkin puolella?
    Juupa juu. Kun käännän varatankille, niin alan etsimään sopivaa tankkauspaikkaa. Varatankilla ajelee noin 40-50 km.
    Mun Väinö nykäsee varoittavasti jo, kun bensaa on kulunut 11,5 litraa, eli 3,5 litraa on silloin vielä "varatankin" puolella.

    Ai ni, mun Väinön spesiaali, haihduta bensa kaasarista. Ekan kerran olin ihmeissäni, kun menin tankaamaan ja sen jälkeen koetin käynnistää. Ei mitään. Sahailin hetken, eikä parempaa, mut sit juoksutin pri'llä vähä ja het potkas. Sen jälkeen on ton tienny. Tapahtuu satunnaisesti
    ... jotain piti muistaa
  29. #59
    Nyt meni putket vaihtoon, ei auta mikään. Hyssyttely saa luvan loppua. En kuitenkaan haluaisi aivan niitä törkeintä meteliä pitäviä (ilmeisesti esim. Stormin Drag Pipes putket) vaan semmoset ihan tavallisen törkeät äänet vaan.
    Allrightista on ilmeisen helppo ostaa kun siellä ei ole kuin yhtä Laserin mallia VN:ään, 551 euroo.
    Stormilla on montaa merkkiä ja -mallia, hankala päätös.
    Tokimotossa on yksi 625,- maksava sarja. Siinä on koko hela hoito. Mukana on joku asennusrautakin just niille putkille.

    Jeesatkaa vähän päätöksen teossa, eli mitkä putket hankkisit just nyt väinöösi?
    Olisiko joku peräti lähdössä kimppaan ostamaan samoja putkia, päästäis vaikka muutama erkki tinkimään!
    - PER ASPERA AD ASTRA -
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Väinö800 @ Kesä. 16 2005,23:43) kirjoitti
    Nyt meni putket vaihtoon, ei auta mikään. Hyssyttely saa luvan loppua.
    Ootkos kokeillu alkuperäisten modifiointia? Tossa on yx linkki 800 Väinön putkien modaukseen.
    http://www.ipass.net/dmvinson/pipemods.html
    Mcmuppe
Sivu: 2 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen