Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Kysymys vähinnä noista 80-luvun loppupuolen 750 ja 1100 gsx-ärristä. Onko mitoissa isoja eroja ja muutenkin pyörissä? Ite 170cm ja 100kg. Onko ajo asento inhimillinen? Mielipiteitä asiasta !
    Ku ei lähe nii ei lähe.
  2. #2
    ota se 1100:satanen !!??
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  3. #3
    Ärrien ajoasento on aina extremekyykky. Eli jos se on inhimmillinen, niin sitten. Polvet on tosi koukussa ja istunta on etukeno.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #4
    Niinpä... Ehkäpä pönäkälle sopisi paremmin joku matkasportti...
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  5. #5
    80-luvun loppupuolen ja 90-luvun alun gsx-r:ien ajoasennot on kaukana nykyärrien ajoasennosta. Ei todellakaan mitään rasittavia ajoasentoja, ja sopii todella hyvin lyhytjalkaisille, sillä penkki on matalalla ja ratti ylhäällä. Ainoa "heikkous" on se, että rattiin on enemmän matkaa sieltä penkiltä kuin nykypärrissä. Mutta muuten verrattaessa nykyärrään akseliväli on paljon pitempi ja ohjauskulma loivempi, ja tietenki painoa on enemmän eli pärrät on mukavan junamaisia. Taitaa olla ensimmäisissä 1100 gixuissa ainoa ero pikkuveljeensä se että runko on teräksestä, ei alumiinista. Mutta itse ainakin pidän että pyörässä pitää vähän junaa olla. Verratessa 750w:tä ja 1100w:tä itse en huomaa mitään eroa ajoasennossa, mutta sen voin sanoa että mitä lyhyemmät jalat sitä mukavempi pyörä (polvikulma aika iso, tai pieni, riippuu miltä kantilta mittaa ). Eli voisin suositella lämpimästi 1100 gixua, mukava pyörä, pomminvarmaa i/ö-tekniikkaa ja tehoa se mukava 140 hp. Itse jos pitäisi ostaa, ottaisin joko vuoden 1991/1992 i/ö-pannun.

    Edit. typoooooo



    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  6. #6
    Kyllä ainakin 92 750gsx-r ajoasento on todella kyykky/outo. Poikkeaa paljon Kawan Jampun ja Hondan vastaavista malleista.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  7. #7
    Tjaa, no taitaa olla tämäkin vähän makuasia. Mulla jäi taas pyörästä semmonen fiilinki että ei se muuten ole ärrämäinen kuin polvikulmaltaan.
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  8. #8
    Onko nämä 91-92 1100:set sitten moottoriltaan samoja varmoja pelejä kun nuo vanhammat. Runko ja ulkonäköhän on muuttunut? Ehkä jopa vähän nätimpi . OK! mielipide
    Ku ei lähe nii ei lähe.
  9. #9
    On aika suurikin ero 750:n ja 1100:n R:n ajoasennossa, jos vertaillaan 90-luvun taitteen pelejä. Pienempi on paljon kyykympi, 1,1 litranen on jopa tilava, ei mikään superkyykky asento. Kannattaa käydä koeistumassa molempia. Itse olen 187/85 ja minulla oli 1.äkänen pari vuotta. Passelin kokoinen oli ainakin minulle.

    Myllyhän noissa taitaa olla sama vaikka katteita ja runkoa on muuteltu.
    Huono tie, parempi mieli
  10. #10
    Lainaa (kimleordi @ Touko. 17 2005,14:22) kirjoitti
    Onko nämä 91-92 1100:set sitten moottoriltaan samoja varmoja pelejä kun nuo vanhammat. Runko ja ulkonäköhän on muuttunut? Ehkä jopa vähän nätimpi . OK! mielipide
    Periaatteeasssa sama pata kuin vanhemmissa, vähän vaan isompi (1127 cc), isommat kaasarit, erilainen kansi (palasäätö venttiileissä) yms. pientä. Tuossa hyvä linkki jossa voi helposti vertailla eri vuosimalleja Suzukicycles.org
  11.  
  12. #11
    Minulta löytyisi erittäin hyvä yksilö! Suzuki 1100 GSX R -91 AJ.59TKM , haminasta ostettu uutena -91, huollettu säännöllisesti, löytyypi nettimoton myynti ilmoituksista ( id294417) p. 044-0193220