Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    sorry lisään kuvat tossa myöhemmin mutta nyt olen jo asentanut k&n vapaa suotimen syttypyörän ja seuraavaksi laittelen ixilin pöntöt ja factoryn suutin setin kiinni pyörään .jos sit ens kesänä laittelis ehkä niitä nossejakin kiinni pyörään et eipähän kaikki kyykkä miehet mee ohi heh he. yhyy pyörä men talviteloille ja viritys pajalle et kesäl olis taas hauskempaa settiä tiedossa kun pyärä päivitetään niin tehoiltaan kuin ulkonäöltäänkin tälle vuos tuhannelle kuitenkaan hävittämättä ihan kaikkea klassikon ominaisuuksia pyörästä tehoa on tulossa rutkasti lisää ja ulko näköäkin kohennetaan aikas huolella pyörästä tulee melkoisen hieno vaikka itse sanonkin .
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: mauke; 06.04.2015 klo 02:58. Syy: kuvien lisäys
    minä itse
  2. #2
    ens kesänä nähdään alastarolla kiihdytys päivien merkeissä olen kokematon kiihdytteliä mutta harjoitus tekee mestarin sanotaan lupaan pistää kampoihin minkä rahkeissa riittää sekä mitä pyöräni kulkee .
    minä itse
  3. #3
    jokos mopo on kasassa? mulla on itelläni sama laitos, ixilin putkilla ja dynojetin suutinsarjalla. penkkiin ja landaan saan kuukauden päästä.
    Näillä mennää!
  4. #4
    olihan tuo valmiina kaikki sen 2 viikkoa ennen kuin kotitiellä läheinen naapuri yritti kävellä koiran kanssa alle ja minä hölmö väistin ja pam ojassa oltiin,tosin vauhtia oli se 80km/h kaarteessa mitä taulu näytti onneksi. poliisit tietty paikalle ja yritin saada tukea oikeuteen asialleni, vaan empä saanut kun oikeudessa herra poliisit eivät kumma kyllä muistaneet mitään koko tapahtumasta ja eivät suostuneet mittaamaan kolaripaikalla eikä myöskään kirjoittamaan kolaripaikka raporttia sekä kuviakin piti useaan kertaan vaatia otettavaksi. Korkeimpaaoikeutta myöten asiaa puitiin ja käteen jäi pelkkä luu ja romu prätkä eli taas on pikku vikaa jota korjailla perkules voishan niitä kuvia viimein jopa laittaakkin on päässyt kokonaan unohtumaan
    minä itse
  5.  
  6. #5
    Lainaa mauke kirjoitti Katso viesti
    olihan tuo valmiina kaikki sen 2 viikkoa ennen kuin kotitiellä läheinen naapuri yritti kävellä koiran kanssa alle ja minä hölmö väistin ja pam ojassa oltiin,tosin vauhtia oli se 80km/h kaarteessa mitä taulu näytti onneksi. poliisit tietty paikalle ja yritin saada tukea oikeuteen asialleni, vaan empä saanut kun oikeudessa herra poliisit eivät kumma kyllä muistaneet mitään koko tapahtumasta ja eivät suostuneet mittaamaan kolaripaikalla eikä myöskään kirjoittamaan kolaripaikka raporttia sekä kuviakin piti useaan kertaan vaatia otettavaksi. Korkeimpaaoikeutta myöten asiaa puitiin ja käteen jäi pelkkä luu ja romu prätkä eli taas on pikku vikaa jota korjailla perkules voishan niitä kuvia viimein jopa laittaakkin on päässyt kokonaan unohtumaan
    niin tuosta unohtui mainita se asia että pyörään on suunnitteilla ahtamista ja kaasareiden tilalle mega truuttaa ja niitä nosseja unohtamatta on vaan sellainen ongelma että vakio kytkin setuppi ei pidä kunnolla nykyisilläkään tehoilla täys kaasulla ;D niin tarvisin vinkkejä mitä tehdä jotta tuohon saisi kupari levyt joilla kestäisi lisä tehotkin. tuohon on hakusessa se n.200 hepoa takarenkaalta eli varttia pitäis päästä haastaan kovimpia vastaan kunnolla.
    minä itse