Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Mitähän öljyä (10W40 suositellaan ja sitä ajattelin) sitä ostaisi gixuun, kun joskus tässä senkin aika tulee..? Merkkisuosituksia kiitos ! Entä kannattaako "sijoittaa" rahansa orkkisöljynsuodattimeen, vai meneekö tarvikeosa yhtä hyvin.


    Kuinka monta kilometriä olette kilogixuilla päässeet originaali ketjuilla ja rattailla? Ihan mielenkiinnosta. Omassa ei vielä vaihtotarvetta ole näköpiirissä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #2
    Itse luottaisin castrolin gps:ään, joka pyörän kanssa oon ollu tosi tyytyväinen. Vähän varmaan "makuasia" mitä sumppia sinne pistää. Ja kyllä se tarvikesuodatin ajaa ihan saman asian ku se kalliimpi alkuperäissuodatin

    Edit. Perjantaibisse sekoittaa tekstiä



    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  3. #3
    Mun gixxeriin laitettiin 1000km huollossa Castrolin gps-litkua ja orkkissuodatin. Laita vaan huoletta Castrolia...
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  4. #4
    Sen verran tuosta suodattimista jotta oon törmännyt jopa semmoiseen et tarvike on kalliimpi ku alkuperäinen joten siinä taitaa olla enempi makuasia... Ite käyttelin alkuperäistä.
    Stoneking! Osta enduro niin et tarvitse katua

    Ajan aina nopeusrajoituksia hipoen!
  5. #5
    käytä laadukkaita (=tunettujen valmistajien) öljyjä, niin ei tule ongelmia. ainoana poikkeuksena on esteripohjaiset öljyt, eli käytännössä repsolin, joita ei pidä sekoittaa mineraalipohjaisiin/osasynteettisiin/synteettisiin öljyihin.

    omassa huussissani ollut castrollin, mobilin sekä valvolinen osa- ja täyssynteettisiä litkuja. ei ongelmia eikä eroja toimivuuden suhteen kunhan on noudattanut viskositeettisuosituksia.

    öljynsuodatin maksaa orginaalina 10 tai 12 euroa. sen vaihtaminen/vaihtamatta jättäminen öljynvaihdon yhteydessä ei voi olla mikään kustannuskysymys kun kuitenkin on kyseessä tuhansien eurojen arvoinen pyörä.


    ketjuista...
    itsellä käytössä alkuperäiset ketjut ja rattaat, joilla ajettu 28000 km. säätövaraa vielä puolet jäljellä, eikä ainuttakaan linkkiä ketjuista jumissa. odottamassa on superbike_ukoilta ostetut orginaalit 530 xvm ketjut rattaineen, kun kerran haluavat vaihtaa 520 moponketjua tilalle.
  6. #6
    Mulla kesti ketjut 3000km, jonka jälkeen lyhennys, säätövarat loppu.. Lyhennyksen jälkeen on nyt mittarissa vähän yli 20tkm, ja nyt menee vaihtoon. Taas on aika venyneet, enää ei uskalla lyhentää * Samalla vaihdan rattaat, eteen taas 16 piikkinen, jolla välitykset on paljon paremmat. Lisäks löytyy eteen 17 ja 18 piikkiset. 18 piikkisellä olis tarkotus käydä vetäsee huiput lentokentällä tutkaan, ja jos ei sinne kerkee niin GPS reppuun ja motarille.

    Öljynä oon käyttäny 15w-50 Castrol GPS:ää, suojaa vähän paremmin kuin 10w-40 ja mekaaniset äänet pikkasen pienemmät.

    Tähän mennessä oon käyttäny orkkisuodattimia, mutta nyt sinne menee tarvike, kun en jaksanu lähtee orkkista erikseen hakemaan.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 14 2005,07:22) kirjoitti
    Mulla kesti ketjut 3000km, jonka jälkeen lyhennys, säätövarat loppu.. Lyhennyksen jälkeen on nyt mittarissa vähän yli 20tkm, ja nyt menee vaihtoon. Taas on aika venyneet, enää ei uskalla lyhentää Samalla vaihdan rattaat, eteen taas 16 piikkinen, jolla välitykset on paljon paremmat. Lisäks löytyy eteen 17 ja 18 piikkiset.
    Sulla taitaa tuo ajotyyli olla pikkuisen eri kuin mulla. Tällä perusteella mun ketjujen pitää kestää vähintään tuplatu tuosta ...

    Lainaa kirjoitti
    18 piikkisellä olis tarkotus käydä vetäsee huiput lentokentällä tutkaan, ja jos ei sinne kerkee niin GPS reppuun ja motarille.
    Tsot tsot !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8.  
  9. #8
    Mulla oli mopoa ostaessa moottorissa jotain Valvolinen öljyä, vaihdoin Castrolin R4:een ja oli huomattava parannus käytöksessä. Valvolinellä kytkin luisti kovissa kiihdytyksissä, Castrolin kans pyrkii vaan pystyyn kiipeemään