Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli heti aluksi pyydän anteeksi että Honda miehenä tulen suzna foorumille riehumaan
    Eli olis tarvetta vaihtaa oma cbr 600 F isompaan matka/sporttipyörään jossa olisi hiukka enemmän vääntöä etenkin 2-päällä ajettaessa(emäntä innostui liikaa mopoilusta). yhtenä vaihtoehtona olen ajatellut suzuki RF 900:sta. pyörä on suomen teillä melko harvinanen,joten mitään tietoa tyyppivioista,ajettavuudesta,koneen kestävyydestä ei ole.
    mopo näyttäisi ainakin kuvien perusteella olevan 2-päällä matka ajoon huomattavasti parempi vaihtoehto kun cbr 900 rr fireblade... ja kun itse olen tällanen kukkakeppi pituutta 173,painoa 65 kg niin gsxr 1100 on tod.näk liian raskas pyörä minulle käsitellä.. toki muitakin vaihtoehtoja olen miettinyt mutta toi rf vaikuttaisi kuvien perusteella olevan "ei liian sporttipyörä" olematta kuitenkaan perus naku..
    olen kuullut joitain huhuja että pyörässä olisi joitain melko pahoja suunnitteluvikoja(etenkin koneessa),onko näin sitä en tiedä.
    Eli tietoja kaipailisin pyörästä. kiitos jo etukäteen

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  2. #2
    Sinulle luultavasti merkityksetöntä tietoa, mutta jossain Bikessä taisi olla maininta että niitten kiihdytystestejä tekevän mesun henkilökohtanen ennätys on 2,5sek 0-100km/h vuoden -94 900 rf:llä.
  3. #3
    Eikös siinä ole melkein sama moottori kuin saman ikäisessä gixussa??
    Kuvissa se näyttää tosi "muhkealta"
    mutta ihan mutua.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  4. #4
    taitaa olla todella harvinainen vehje tuo RF 900 kun ei kukaan osaa kommentoida...

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  5. #5
    Kun ei fiksumpia ole vastaamassa niin tyhmemmät (minä) pääsevät peliin.

    Tuollaisen pelin näin jokunen vuosi sitten Porissa kiihdytys ajoissa. Aikoja en muista mutta ihan rivakasti taisi kulkea. Ihan kivan näköinen peli se on. Ajoasennosta en osaa sanoa sitten mitään. Varmaan kuitenkin aika hyvä hiukan pidemillekkin matkoille. Ei ainakaan näyttänyt aivan äärimmäisen tiukalta asennolta. Tiedä sitten. Ei se ainakaan livenä mitenkään erityisen muhkea ollut. Aika siro mielestäni. Makuasia se taitaa olla kuitenkin.

    En tosiaan enempää kuin lyhyen juttutuokion verran kuskin kanssa perehtynyt laitteeseen eli mun tietoni ovat "hiukan" hataralla pohjalla.
    Jälleen suzukisti
  6.  
  7. #6
    "Haku" on kätevä keino löytää juttua:
    RF juttua

    Lyhyesti: suosittelen.
    -Artsi-
    100 m/s Club Member