Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 116:sta
  1. #61
    (poistettu tili)
    Lainaa (basic @ Touko. 13 2005,11:19) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 11 2005,10:18) kirjoitti
    Muistaakseni noin sanottiin myös ainakin puoli vuotta sitten.

    Oliskohan jo aika julkaista se moderoinnin linja?
    Juu, noi sanottiin, tarkalleen ottaen 21.3. Nyt on 13.5, joten tuo puolivuotta on ehka hitusen liioiteltu ajan maare. Mikali olet eri mielta, voi asian tarkistaa yhdistyksen hallituksen kokouspoytakirjoista. Jokatapauksessa tyo on viela kesken. Kun valmistuu niin saatte sen luettavaksenne ja moderaattorit noudatettavikseen (omas kummallinen sana, meknikohan se oikein?).


    Pointti tahan sepostukseen on kohtalaisen yksinkertainen;
    Alkaa urputtako turhaan, jos olette oikeasti jotain mielta niin koittakaa edes perustella kantanne. Tuollainen "musta tuntuu etta kaikki on pain vittua" lappa ei kanna kovinkaan pitkalle. Ylla on mahtava esimerkki; alle kaksi kuukautta muuttui kuin taikaiskusta ainakin puoleksi vuodeksi... Paneutukaa asiaanne niin teidat voisi ottaa tosissaan. Moni oikeasti hyva mielipide muuttuu jokseenkin helposti ammattikuolulaisen (se joka opiskelee metallia) raapusteluksi (huom! pilkkaan julkisesti ammatikoululaista, ja vielapa metallipuolta, joten tarkkaavaisena lukijana voit puuttua tahan vaaryyteen valittomasti niin halutessasi) kun sen kirjoittaa liian kiivaaseen savyyn, unhoittaen faktat...
    Mikähän tuossa mun kysymyksessä oli sellaista urputusta että herne meni noin pahasti nenään? Missään kohtaa en sano että kaikki on päin v**ttua.

    Jos ei ollut 6 kk niin sitte se oli 2 kk sitten. Tuli vaan mieleen että olen kuullut kommentin ennenkin, sanoinkin "muistaakseni". Kuinka syvällisesti tohon olis pitänyt paneutua? Olipa mahtava esimerkki? Ei tuo aika ole musta edes oleellista.

    Tota koulujuttua en ymmärrä lainkaan. Muutenkin lauseesi on sellaisia ettei niistä helposti ymmärrä mitä aiot sanoa. Jos olet tiedottaja, niin voivoi yhdistystä.
  2. #62
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:07) kirjoitti
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
    Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
    Enhän mä nyt sua tarkottanu. *
    Eikös tätä pitäisi nyt modata kun alettiin menemään henkilöiden luonteisiin?? Ja selvästi moderaattori tarkoittaa jotain muita Bomberia? Liekö kavereita keskenään ja haukkuvat muita yhdessä? Ei tainnut olla edes hymiötä viestissä... Hyi hyi! Noh ymmärsin kyllä pointin ja ymmärrän hyvin myös niitä jotka ajelee yksikseen... Tulee harrastettu molempia itekin. *

    Olikohan tässäkään viestissä mitään järkeä? *pohtii lopun päivää*
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  3. #63
    Lainaa (Teme FZS600 @ Touko. 13 2005,13:17) kirjoitti
    Eikös tätä pitäisi nyt modata kun alettiin menemään henkilöiden luonteisiin?? Ja selvästi moderaattori tarkoittaa jotain muita Bomberia? Liekö kavereita keskenään ja haukkuvat muita yhdessä? Ei tainnut olla edes hymiötä viestissä... Hyi hyi! Noh ymmärsin kyllä pointin ja ymmärrän hyvin myös niitä jotka ajelee yksikseen... Tulee harrastettu molempia itekin.
    En ole tavannut koskaan ketään Org.-foorumilaista, joten en tunne myöskään Petri12r:ää. Itseäni ei ainakaan häirinnyt hänen kommenttinsa, sillä tulkitsen sen huumoriksi.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #64
    jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

    miten tä tuohon nyt sanoisi..

    .M.O.T.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  5. #65
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 13 2005,13:47) kirjoitti
    jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

    miten tä tuohon nyt sanoisi..

    .M.O.T.
    Ehdin lukea sen.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  6. #66
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 13 2005,13:47) kirjoitti
    jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

    miten tä tuohon nyt sanoisi..

    .M.O.T.
    Näitä vastaavia topikkeja on niin paljon...se sun omasi on edelleen siellä, eikä täällä

    Lähetit sen 11:45 ja on siellä:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....4;st=30
  7. #67
    Jep. Tais olla tossa toisessa topikissa. On kovalevylläkin. Tietäähän kaikki että html eli webbi sivuja, eli näitä ketjuja, voi seivailla failina kovalevylle, tosta vaan File-Save as. Alunperin seivasin joitain tekniikka ketjuja että löytäs helposti ja säilyis tallessa itelle olennaista teknistä infoo.
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  8. #68
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (whosia @ Touko. 13 2005,14:01) kirjoitti
    Jep. Tais olla tossa toisessa topikissa. On kovalevylläkin. Tietäähän kaikki että html eli webbi sivuja, eli näitä ketjuja, voi seivailla failina kovalevylle, tosta vaan File-Save as. Alunperin seivasin joitain tekniikka ketjuja että löytäs helposti ja säilyis tallessa itelle olennaista teknistä infoo.
    Olisipa minullakin noin paljon ylimääräistä aikaa
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #69
    Lainaa (Köpi @ Touko. 13 2005,13:55) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 13 2005,13:47) kirjoitti
    jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

    miten tä tuohon nyt sanoisi..

    .M.O.T.
    Näitä vastaavia topikkeja on niin paljon...se sun omasi on edelleen siellä, eikä täällä

    Lähetit sen 11:45 ja on siellä:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....4;st=30
    Näin tässä käy, kun samasta aiheesta väännetään monessa topicissa. Mutta auta armias, jos yksikin näistä ketjuista lukittaisiin - kyllä taas jaeltaisiin kukkahattuja.

    Aloin ihmetellä ja itsekin etsiä Zam64:n viestiä Siellähän se on, ja pääylläpitäjä on siihen vastannutkin klo 12.33.

    Yrittäkää nyt edes pysyä selvillä minne postaatte, ennen kuin ilkutte ja riekutte!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  10. #70
    Kertaus on opintojen äiti, eli samaa asiaa hokemalla saa ainakin itsensä uskomaan siihen. Näin ulkopuolisesta näyttää, että levy on juuttunut uraansa...
    "Valheesta tulee totuus, kun sitä riittävästi toistetaan." Joseph Göbbels, Kolmannen Valtakunnan propagandaministeri.
  11. #71
    Lainaa (Köpi @ Touko. 13 2005,13:55) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 13 2005,13:47) kirjoitti
    jahas..huomaan että mun viesti on poistettu...asiallista...ja mitä se käsitteli? sisältö oli kärkevää arvostelua varoitusten antamisesta, nenän kaivamisesta ja muista sellaisista jutuista...ja kehoitusta katsomaan peiliin...

    miten tä tuohon nyt sanoisi..

    .M.O.T.
    Näitä vastaavia topikkeja on niin paljon...se sun omasi on edelleen siellä, eikä täällä

    Lähetit sen 11:45 ja on siellä:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....4;st=30
    haha nonni, joo sit mun MOGA, dementia iskeeee!
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  12. #72
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,13:44) kirjoitti
    Lainaa (Teme FZS600 @ Touko. 13 2005,13:17) kirjoitti
    Eikös tätä pitäisi nyt modata kun alettiin menemään henkilöiden luonteisiin?? Ja selvästi moderaattori tarkoittaa jotain muita Bomberia? Liekö kavereita keskenään ja haukkuvat muita yhdessä? Ei tainnut olla edes hymiötä viestissä... Hyi hyi! Noh ymmärsin kyllä pointin ja ymmärrän hyvin myös niitä jotka ajelee yksikseen... Tulee harrastettu molempia itekin.
    En ole tavannut koskaan ketään Org.-foorumilaista, joten en tunne myöskään Petri12r:ää. Itseäni ei ainakaan häirinnyt hänen kommenttinsa, sillä tulkitsen sen huumoriksi.
    Hän on tooosi pitkä
  13. #73
    Onneks tuli eilen oltua 253 km ajelulla. Nää jutut suorastaan naurattaa tänään.

    Suosittelen muillekkin, ja moottoripyörättömät lässyttäjät – hankkikaa pyörä.



    ©
  14. #74
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,14:59) kirjoitti
    Onneks tuli eilen oltua 253 km ajelulla. Nää jutut suorastaan naurattaa tänään. *

    Suosittelen muillekkin, ja moottoripyörättömät lässyttäjät – hankkikaa pyörä.
    Pysytäänpäs aiheessa, eikä provoilla...
  15. #75
    Voisko näille "kielletyille hedelmille" tehdä oman foorumin otsikolla "Sivujen ylläpitäjien periaateiden vastaista, mutta laillista, materiaalia - lue omalla vastuulla" tai vastaavaa, niin minäkin ennättäisin joskus ottaa selvää mistä puhutaan * Foorumiin siirrettäisiin moden mielestä asiattomat, mutta sinänsä lailliset viestit. Uutta ketjua ei sinne voisi siis aloittaa, vaan moderaattori päättää mitkä viestit sinne siirretään. Silloin viestejä ei tarvitsisi poistaa niin paljoa ja sivujen linja pysyisi asiallisena. Silloin minunkaan ei tarvitsia olla koko ajan *, vaan voisin olla cool niin kuin te muut *
    Kahta en vaihda - ja ne molemmat on jalkojeni välissä.
  16. #76
    Minust on aika hauska tämä väittely taas...
    Oletteko muuten huomanneet, et jos väittelyyn EI puutu, se yleensä tulee sopuun itsensä kanssa.
    Pitää paikkansa työpaikalla ja täällä.
    Ensin ihmiset esittävät kärkeviä mielipiteitä, sitten aletaan oikeasti keskustelemaan, sitten ymmärretään toisenkin pointti, sitten päästään sovintoon ja kaikki on hyvin taas.Kikki poistuvat yhteisymmärryksessä ja aihe kuolee.
    Tää on se miks en ymmärrä, että keskustelut suljetaan.Toki sieltä saa poistaa kaikki henkilöön menevät herjat, niitä ei tarvita.Mutta uskokaa tai älkää, keskusteluilla on tapaa löytää keskitie ennemmin tai myöhemmin.
    Mikä minua häiritsee nykyisin , on et keskusteluista on hävinnyt huumori.Ennen joku aina ampui alas kärkevät jutut huumorilla.Nyt kun linja on, et kaikki poistetaan...ihmiset menee vakaviks ja huumori katoaa.Se on sitä oikeuksien peräämistä...se ei olekaan enää keskustelua eriävistä mielipiteistä.
    Toisekseen, me ollaan kaikki aikuisia ihmisiä...ei meitä tarvitse holhota....en minäkään aja ylinopeutta tai keuli, vaikka joku sanoo niin tekevänsä.
    Antakaa nyt kreditiä ihmisten omille aivoillekin!
    Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
    Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
    Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
  17. #77
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 13 2005,18:46) kirjoitti
    Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
    Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
    Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
    Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsitelty



    Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
    Moi!

    Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.

    Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.

    Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.

    Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!

    Terveisin Tane

    Kawasaki ZL on lukenut viestin.
  18. #78
    Vihjaat, et olen seurannut viestejäsi...no, en ole.
    Et ole niin kiinnostava.
    Jos otan kantaa...otan julkisesti...se on kaikki mitä minulla on sanottavaa.
    Privaloanheittoon en tunne tarvetta...Koska se menisi henkilökohtaiseksi. En kommentoi ihmisiä, vaan asioita ja mielipiteitä.



  19. #79
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 13 2005,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 13 2005,18:46) kirjoitti
    Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
    Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
    Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
    Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsitelty



    Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
    Moi!

    Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.

    Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.

    Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.

    Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!

    Terveisin Tane

    Kawasaki ZL on lukenut viestin.
    Näyttääkin Magna lähetelleen noita privaviestejä aika suurelle joukolle. (osan tiedän itsenikin mukaan lukien). Alistan muiden moderaattorien harkintaan, onko tuollainen herneiden nenään vetäminen joka käänteessä asianmukaista moderaattoritoimintaa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  20. #80
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,14:59) kirjoitti
    Onneks tuli eilen oltua 253 km ajelulla. Nää jutut suorastaan naurattaa tänään. *

    Suosittelen muillekkin, ja moottoripyörättömät lässyttäjät – hankkikaa pyörä.
    minä suositelen moottoripyörällisille lässyttäjille, ostakaa kaksi, sen jälkeen lässyttää myös vaimonne/miehenne...ei tarvitse yksin lässyttää. ja kun ostatte enduron/crossin/supermoton, tutustutte paikallisen terveyskeskuksen/sairaalan ensiavun toimintaan...ja kuulette lääketieteellistä lässytystä
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  21. #81
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,21:50) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Touko. 13 2005,19:21) kirjoitti
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Touko. 13 2005,18:46) kirjoitti
    Ja noista moderaattoreista...mä en ainakaan kaipaa piruilua yksityisesti, niinkuin eräs moderaatori yrittää tehdä.
    Sanon mitä mieltä olen asioista täällä avoimella foorumilla.Piste.
    Mitään halua jatkaa kiistaa yksityisesti minulla ei ole....Ei edes lisätävää yksityisesti.
    Minä privaan jos tuntuu, että asia on henkilökohtainen. Oletan ko. kommentin koskevan minua ja kyllä viestin voi julkiseenkin laittaa. Kukin itse päättäköön onko alla oleva viesti piruilua. Asia itsessään on loppuunkäsitelty



    Alkuperäinen viesti lähetetty: Touko. 07 2005,08:52:
    Moi!

    Olet muutaman kerran ottanut kantaa minun viesteihini. En ole aiemmin niinhin kantaa ottanut, mutta jossain vaiheessa liika on liikaa minullakin. Ymmärrän hyvin jos kannanottosi olisivat ko. asiaan liittyviä. Kun Sinä katsot oikeudeksesi ottaa kantaa minuun henkilökohtaisesti eikä esittämiini mielipiteisiin ja jopa neuvot ns. käytöstavoissa niin hakoteillä olet.

    Asioista voi aina olla montaakin mieltä ja siinähän ei mitään pahaa ole. Eikä siinäkään, että asioihin otetaan kiivaasti kantaa.

    Ja jos henkilökohtaista asiaa on niin fiksu hoitaa sellaiset privaviesteillä.

    Kaikesta huolimatta turvallisia ajokilometrejä!

    Terveisin Tane

    Kawasaki ZL on lukenut viestin.
    Näyttääkin Magna lähetelleen noita privaviestejä aika suurelle joukolle. (osan tiedän itsenikin mukaan lukien). Alistan muiden moderaattorien harkintaan, onko tuollainen herneiden nenään vetäminen joka käänteessä asianmukaista moderaattoritoimintaa.
    Yes....
    Piste...
    Mun puolest.
  22. #82
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,21:50) kirjoitti
    Näyttääkin Magna lähetelleen noita privaviestejä aika suurelle joukolle. (osan tiedän itsenikin mukaan lukien).
    Hetkinen, nyt jokin "haisee"... Pistäs Bomber faktaa kehiin tuon väitteen perusteluksi.

    Kirjoitatko tänne muullakin kuin Bomber-nikillä?
  23. #83
    Kun nyt itse alkuperäisestä aiheesta on irtiottoja tehty, niin pakko se on minunkin tehdä kunnolla (mainettaan täytyy vaalia):

    Join eilen kolme pulloa kaljaa, ajoin autolla 100+km ja saunoin, suosittelen muillekkin.

    Tänä aamuna keitin pannullisen kahvia, jonka join katsellen "kourallinen dollareita"-elokuvaa, suosittelen.

    Menen illaksi töihin, sitä suosittelen erityisesti niille, jotka ovat odotelleet takaiskunvaimenninta 2+kk. Vittu että vituttaa, saatana.

    Nimim. En tiennytkään, että iskunvaimentimen saaminen kestää näin vitun pitkään, jokohan ne ovat kohta louhineet tarpeet metalliosiin, josta tuo vaimennin tehdään..?


    Ja alennun myös alkuperäiseen aiheeseen; yleisesti ottaen moderointi-linja on ollut hyvää, mutta tietyissä aiheissa (jotka ilmeisesti ovat arkoja paikkoja foorumin mainetta [?] ajatellen) poistetaan viestejä liian herkästi.
  24. #84
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 13 2005,11:55) kirjoitti
    Mikähän tuossa mun kysymyksessä oli sellaista urputusta että herne meni noin pahasti nenään? *Missään kohtaa en sano että kaikki on päin v**ttua.

    Jos ei ollut 6 kk niin sitte se oli 2 kk sitten. Tuli vaan mieleen että olen kuullut kommentin ennenkin, sanoinkin "muistaakseni". Kuinka syvällisesti tohon olis pitänyt paneutua? Olipa mahtava esimerkki? Ei tuo aika ole musta edes oleellista.

    Tota koulujuttua en ymmärrä lainkaan. Muutenkin lauseesi on sellaisia ettei niistä helposti ymmärrä mitä aiot sanoa. Jos olet tiedottaja, niin voivoi yhdistystä.
    Ensinnakin herne ei ole (vielakaan) nenassa, ja 6kk on hitusen eri asia kuin 2kk. Edelleen mikali olet lukenut aikasemman kirjoitukseni niin olet varmasti huomannut etta kerron asiasta yleisella tasolla. Kuukausiin viittaus toimii tarinassa vain esimerkkina. Kertomuksen juuri piilee siina ettei valttamatta ole niin mahtavaa osoittaa mieltaan ilman perusteluja, koska silloin on sangen helppo tulla vaarinymmarretyksi, eika eriava mielipide saa sen kaipaamaa vakevyytta alleen (tama ihan vain jotta ymmartaisit).

    Toiseksi, kaikkea ei voi yksinkertaisesti ymmartaa. Kenties yhdistyksen tila on huono kun et ymmarra lauserakennettani, mutta antaa olla.

    Lisaa puuttuvat pisteet joidenkin vokaalin paalle niin teksista tulee vielakin ymmarrettavampaa.
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  25. #85
    En mä jaksanut lukee noita kaikkia sivuja läpi. Yleensäkin asia unohtuu kun kommenttien määrä alkaa kasvaa.

    Keskusteluissa ei oo mitään hedelmällisempää kuin se, että ollaan eri mieltä ja otetaan kantaa. Mutta jos joku mainitsee jonkin keskustelijan nimen, joko hyvässä tai pahassa mielessä, pohja alkaa pudota. Siksi yritän olla henkilökohtaisesti kehumatta tai moittimatta jonkun ajatusmaailmaa, yritän yleensä vain tuoda esille sen laajuuden tai suppeuden, jotta jokainen itse voisi tehdä päätelmänsä siitä. Taitolaji, jossa itse en ole mestari...

    No privaviesteihin: mulla ei oo privaviestejä muut laittaneet kuin ne, jotka on halunneet kysyä jotain juttua XJR:istä...

    Mutta enpä ole ketään täällä foorumissa kirjoitteluillani ärsytellytkään, moderaattoreita tai muitakaan, siis...
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  26. #86
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Löylyä kehiin ...

    Noin pääsääntöisesti on lähes kaikkien osapuolten taholta tehty jo
    monet kerrat selväksi, että moderoiminen on tarpeen ja valtaosin
    ollut ihan OK ... esim. ne henkilökohtaisuudet etc...

    Myöskin on käynyt selväksi nyt, kun olen lukenut joka ikisen viestin
    yhteen pötköön, että muutama mode tuppaa provosoitumaan ihan
    omia aikojaan. Tämähän ei ole mikään valtapeli - vai onko?
    Olisiko itsetutkiskelun paikka. Miettikääpä sitä jokainen päissänne.

    Tuhannes kerta:
    -koko aiheen sulkeminen on kyllä liioittelua ja se,
    jos mikä, on onnen omiaan nostattamaan hiivat pintaan.
    Joskus moderointia (yksittäisten viestien poistelua) on enemmän
    ja joskus vähemmän - sellaista se elämä vain on. Jos tuntuu, että
    työtä on liiaksi, niin miettikääpä mihin olette ryhtyneet ja suostuneet.

    Tämä .ORG on ihan hyvä paikka ja sitä se on varmaan jatkossakin
    - en sitä epäile lainkaan. Tekniikka- ja osanotto-osoista on todellakin
    poistettava kaikki asiaton ja on niitä varmaan muitakin vastaavia
    osoita. Paskanjauhantaosio on sitten ihan oma ilmiönsä, jonne
    niitä turhautumia nimen omaan on tarkoituskin lykätä. Tietenkin
    aivan henkilökohtaiset jutut on poistettava sieltäkin. Meillä
    kaikilla on omat pimeät hetkemme - minullakin - enkä ole niistä
    erityisemmin ylpeä. Kalevalassa taisi olla, että
    "Arvaa oma tilasi ja anna arvo toisillekin."

    Mitä tulee "myllykirjeisiin" eli henkilökohtaisiin viesteihin, niin olisi
    erittäin hyvä, KUN sellaisia ei lähetettäisi ja asiat olisivat
    avoimesti esillä. Aika outoa on, jos jutut eivät kestä päivänvaloa
    ja pitää tiskin alla hommia hoidella. Täytyy aina muistaa, että
    jokainen kirjoitus on, paitsi messu vastaanottajalle, myöskin
    kirjoittajan oma ilmoitus/mainos omasta itsestään. Niinkuin nyt
    tämäkin minusta itsestäni *huh*.

    Hus ... ajelulle siittä ... kuule kuinka maantie kutsuu ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  27. #87
    Jos laitettais p****jauhantaa palstalle oikea
    P***'jauhanta ketju? niin jäis aikaa muuhunkin
    kuten *>>>>>>> *
  28. #88
    Kuten MattiR sanoi:
    Lainaa kirjoitti
    Täytyy aina muistaa, että
    jokainen kirjoitus on, paitsi messu vastaanottajalle, myöskin
    kirjoittajan oma ilmoitus/mainos omasta itsestään.
    Olen itse yrittänyt toteuttaa samaa. Netissä on vain niin helppoa olla joku muu kuin väittää olevansa, näin myös erityisesti keskustelupalstoilla. Täyttä varmuutta henkilöstä ei ole näillä sivuillakaan. Tästä syystä aikaisemmin en ole juuri keskustelupalstoja suosinut, ainoastaan edesmennyttä duuni.net iä. Muita kotimaisia prätkäkeskustelufoorumeita olen kyllä seuraillut, mutta tämä on ainoa, jonka taso on myös saanut meikäläisen kirjoittamaan(siis tänne). Päätelkää itse...

    Näin "anonyyminä" voi heittää vaikka kuinka rankkaa tekstiä/paskaa, kuin vain näkee vaivan kirjoittaa. On helppoa olla kovaa jätkää, kun ei tartte pelkää saavansa nenilleen. Aikanaan duuni.netissä jokainen kirjoitti oikeasti omalla nimellään, ja samalla otti vastuun sanomisistaan kuten "oikeassa elämässä". Se karsi heti pahimmat paskanpuhujat ja provosoijat, mutta keskustelu pysyi asiallisena, vaikka välillä kiihkeänä.

    Me kaikki, jotka seuraamme tätä sivustoa ja osallistumme kirjoitteluun, osaltamme luomme tämän sivuston "netikettiä". Hyvä, että asioista keskustellaan. Tehdään tästä parempaa.
    Annetaan myös muillekin sijaa...

    Itsellä ei ole pahaa sanottavaa moderoinnista, vaan eipä ole omakohtaisia kokemuksia viestien poistamisista. Varmaan viiksettäisi, jos kokisi sensurointia osakseen mielestään asiallisesta kirjoittelusta.

    Mutta kuka miettii sanomisiaan tarkemmin? Onko niin, että netissä sanoo helpommin ja kärjistetysti asioista kuin nenäkkäin...? Olen jopa huvittuneena seurannut muutamien tyyppien keskinäistä nokittelua: tapahtuisiko näin myös "oikeassa elämässä"?

    Kruisaillaan, ja moikataan, kun tavataan!
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  29. #89
    MattiR; tuosta privaviestien lähettämisestä tohdin olla eri mieltä, perustellen sitä seuraavasti.

    Oletetaan, siis vain oletetaan, että haluaisin lähettää vaikka sinulle viestin, jossa kritisoisin asennettasi tai kirjoitustesi sävyä. Rakentavassa hengessä tietysti. Niinkuin täällä joskus käy.

    1. Mielestäni olisi aivan turha viedä täältä ketjusta tilaa tuolle viestille, kun ei se kuitenkaan käsittele yleiseksi tarkoitettua asiaa.

    2. Voisin hyvin olettaa, ettet sinä haluaisi, että sinua kritisoidaan julkisesti. En minä ainakaan haluaisi saada ylläpidolta moitteita tai huomautusta täällä julkisella puolella.

    3. Tuonkaltainen kannanotto todennäköisesti aiheuttaisi kuitenkin muiden ihmisten kommentteja puoleen tai toiseen, ja sehän ei olisi tuon yksityistyyppisen viestin tarkoitus. Asia vain paisuisi turhan laajaksi, ja pian puoli orggia kinaisi siitä oliko modella oikeutta huomauttaa Matille vai ei.


    Joten mm. näihin syihin viitaten, jos minulla on yksityistä sanottavaa jollekin käyttäjälle, teen sen kyllä ihan privaatisti kuten ennenkin. Enkä ole vielä keneltäkään vastaanottajalta mitään moitteita siitä saanut.
    * Arctic Ranger *
  30.  
  31. #90
    Lainaa (CJ200 @ Touko. 15 2005,22:13) kirjoitti
    Mutta kuka miettii sanomisiaan tarkemmin? Onko niin, että netissä sanoo helpommin ja kärjistetysti asioista kuin nenäkkäin...? Olen jopa huvittuneena seurannut muutamien tyyppien keskinäistä nokittelua: tapahtuisiko näin myös "oikeassa elämässä"?

    Kruisaillaan, ja moikataan, kun tavataan!
    Kokemukseni mukaan ihmiset ovat livenä huomattavasti asiallisempia toisiaan kohtaan. Sekin tietysti vaikuttaa paljon, että nettikirjoittelusta puuttuu noin 90% viestinnästä -kehon kieli, ilmeet, äänensävyt- jolloin kärkevä kommentti kärjistyy entisestään ja herne kasvaa meloniksi. Paitsi että nettiin kirjoittaminen niin myös itse lukeminen kysyy taitoa. Ja tottumusta.

    Netin viehätys -eräänlainen vapaus omasta henkilöstä- voi siis samalla olla sen suurin heikkous. Mutta yleensä ne, jotka ovat livenä kerrankin tavanneet, suhtautuvat toisiinsa netissäkin ihan eri tavalla: kirjoitukset saavat kasvot, äänen, sävyn.



Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen