Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 116:sta
  1. #31
    Lainaa (Bomber @ Touko. 12 2005,14:47) kirjoitti
    Kyse ei ole naaman näyttämisestä tai uskaltamisesta. En vain pidä mistään torikokouksista, stadionkonserteista (elähtäneitä Stingejä, Springsteenejä, humppa-Metallicoja jne.), motoristikirkoista, hymyilevän motoristin päivistä yms. jutuista. Suurin letka, jossa ajan, on 3-4 fillaria. No, soittamista harrastavana käyn yleisötapahtuma April Jazzissa, jossa on onneksi joka vuosi se yksi mielenkiintoinen kokoonpano (ei mikään pappajazz-humppabändi, vaan esim. Yellowjackets, Terje Rypdal, John Abercrombie, Billy Cobham). Ihmisiä on erilaisia, ja jos joku viihtyy torikokouksissa, se ei ole minulta pois. Täytyy kyllä tunnustaa, että käyn joskus Suvirannassa, mutta sielläkin minua huvittaa kun Moosehead Bikersin monikymmenpäinen lauma valtaa mustine gore-uniformuineen ja bootseineen coolina skenen.
    Ei tässä mistään konsertista ole kyse.
    ©
  2. #32
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 12 2005,14:17) kirjoitti
    Eivätpä taida uskaltaa naamansa näyttää missään orgin tapahtumissa.
    Tänäänkin olisi erinomainen tutustua henkilökohtaisesti mm. täällä LINKKI
    Usein kovaan ääneen netissä huutavat paljastuvat ujoiksi tietokoneen äärellä häärääviksi kavereiksi, jotka eivät kasvotusten saa sanaansa sanotuksi.
    Tossa onkin se syy miks en lähe Soramontulle tänään.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  3. #33
    hoh-hoijaa ulkona on hyvä ilma,menään ajaan niillä mopoilla välil!pääkoppaki vois tuulettua kukin tiätty tyylillään
  4. #34
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 12 2005,15:06) kirjoitti
    Ei tässä mistään konsertista ole kyse.
    Ei niin, mutta sellaisiin tapahtumiin ja herätysjuhliin nämä motoristitapaamiset ja yhteisajelut ovat verrattavissa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  5. #35
    On vai, mistä tiedät?
    Do you have premonitions of déjà vu?
  6. #36
    Kun pitäytyy asia linjalla ja ei ala kirjoitteleen mitään pask**. Niin tuskin modet niitä poistelee. * * * * * * * * * * * * * * * * * *Jos on pakko avautua asiattomasti niin menee sit vaikka paikalliseen parille kaljalla. *
    Eihän näistä foorumeista tartte tulla mitään taistelukenttää.
    hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
  7. #37
    Lainaa (jimi @ Touko. 12 2005,18:18) kirjoitti
    Jos on pakko avautua asiattomasti niin menee sit vaikka paikalliseen parille kaljalla. *
    Siellähän sitä varmasti kannattaa avautua. *
    Täällä saa vaan välillä mielen mustaks, siellä keskustelun lopputulos voi olla että saa silmän mustaks jokainen "keskustelija".
    Jolloin moderaattori tulee paikalle sinisellä autolla vilkkujen kera. *
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  8. #38
    Lainaa (jimi @ Touko. 12 2005,18:18) kirjoitti
    Kun pitäytyy asia linjalla ja ei ala kirjoitteleen mitään pask**. Niin tuskin modet niitä poistelee. * * * * * * * * * * * * * * * * * *Jos on pakko avautua asiattomasti niin menee sit vaikka paikalliseen parille kaljalla. *
    Eihän näistä foorumeista tartte tulla mitään taistelukenttää.
    juu mun silmään on pistänyt vaan että juuri mode on ollut se joka toisinaan on aloittanut provon , läpätyksen tai ei ole kestänyt kritiikkiä, ja kun sanat/taito/kyky loppuu niin sitten viestejä alkaa katoamaan, varoituksia lentelemään ja muita sellaisia juttua...ja siitä tää suht massiivinen modekritiikki juontanee juurensa
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  9. #39
    Lainaa (motometu @ Touko. 12 2005,18:03) kirjoitti
    On vai, mistä tiedät?
    Kaikissa noissa tapahtumissa on uskovaisia ja ainoa ero on, että uskovat eri asioihin. Hallelujaa!
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  10. #40
    mistä tiedät kun et ole käynyt(motoristikokoontumisissa)?



    Do you have premonitions of déjà vu?
  11. #41
    Täällähän on kunnon vääntö käynnissä. En ota kantaa siihen onko järkevää ajaa 250 km/h yleisellä tiellä vai ei. Haluan tuoda ilmi omia mielipiteitä, mitä tässä on saanut lukea. Jotkut arvostelivat sitä, että kukkaisporukka on samaa mieltä ja peesaavat toisiaan. Varmaankin totta, mutta ovat ne penteleet myös perustelleet kantansa. Kun taas olen huomannut tämän kukkien vastarintaliikkeen edustajista osa perustelee hyvin ja kertoo mielipiteensä, mutta mikä taas syö heidän mielipiteitä on nämä kymmenet ja taas kymmenet asiaa, aamen ja näin on-hemmot. Näillä ei ole mitään sanottavaa palstalle, kunhan ovat valinneet puolensa ns. pahasta puolesta. He koettavat saada jonkinlaista katu-uskottavuutta kun ovat samaa mieltä ilman omaa näkökantaa jonkun rajoja rikkovan motoristin kanssa.

    Täällä on myös hyvin nähtävillä sellainen mentaliteetti, että jos joku on kirjoittajan kanssa eri mieltä niin siihen vastataan joskus asiallisesti ja joskus hyökkäävästi. Mutta annas olla kun eri mieltä olevan laatikossa lukee "moderaattori" niin kaivetaan kirveetkin maasta ja käydään kunnolla päälle. Tiedän, hyvin karrikoidusti sanottu, mutta miettikääpä itse. Voisi varmaan hyvin heittää modeilta arvonimet laatikoista pois ja moderoinnit tapahtuvat anonyymisti.

    Minä käytän kahta foorumia aktiivisesti ja tämä ORG. on toinen niistä ja voin kertoa, että siihen toiseen verrattuna täällä vallitsee todella suvaitsevainen linja moderoinnin suhteen.

    Niin, en ole moderaattoreiden tuttu, velipoika, poikaystävä.
    De gustibus non est disputandum.
  12. #42
    Ja tälläkin hetkellä ne jotka eivät viitsi edes aloittaa tälläistä rulijanssia jo ulkona olevan kelin takia ovat tienpäällä kruisailemassa tai sitten jo pitkillä reissuilla. He ajavat nopeusrajotusten mukaan oli se sitten 40km/h tai 120km/h ja nauttivat siitä!

    heille....minä mätänen kotona.

    Edit: kaksi juttua yhdistyy: sekavaa



    Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
  13. #43
    Lainaa (Muerte @ Touko. 12 2005,19:07) kirjoitti
    Täällähän on kunnon vääntö käynnissä. En ota kantaa siihen onko järkevää ajaa 250 km/h yleisellä tiellä vai ei. Haluan tuoda ilmi omia mielipiteitä, mitä tässä on saanut lukea. Jotkut arvostelivat sitä, että kukkaisporukka on samaa mieltä ja peesaavat toisiaan. Varmaankin totta, mutta ovat ne penteleet myös perustelleet kantansa. Kun taas olen huomannut tämän kukkien vastarintaliikkeen edustajista osa perustelee hyvin ja kertoo mielipiteensä, mutta mikä taas syö heidän mielipiteitä on nämä kymmenet ja taas kymmenet asiaa, aamen ja näin on-hemmot. Näillä ei ole mitään sanottavaa palstalle, kunhan ovat valinneet puolensa ns. pahasta puolesta. He koettavat saada jonkinlaista katu-uskottavuutta kun ovat samaa mieltä ilman omaa näkökantaa jonkun rajoja rikkovan motoristin kanssa.

    Täällä on myös hyvin nähtävillä sellainen mentaliteetti, että jos joku on kirjoittajan kanssa eri mieltä niin siihen vastataan joskus asiallisesti ja joskus hyökkäävästi. Mutta annas olla kun eri mieltä olevan laatikossa lukee "moderaattori" niin kaivetaan kirveetkin maasta ja käydään kunnolla päälle. Tiedän, hyvin karrikoidusti sanottu, mutta miettikääpä itse. Voisi varmaan hyvin heittää modeilta arvonimet laatikoista pois ja moderoinnit tapahtuvat anonyymisti.

    Minä käytän kahta foorumia aktiivisesti ja tämä ORG. on toinen niistä ja voin kertoa, että siihen toiseen verrattuna täällä vallitsee todella suvaitsevainen linja moderoinnin suhteen.

    Niin, en ole moderaattoreiden tuttu, velipoika, poikaystävä.
    asiaa, aamen!
    ------------------
    sori, oli aivan pakko sanoa...

    no samanlaista peesailua löytyy kyllä molemmilta puolilta, ei siinä sen kummepaa ole...

    ihan sama minulle mitä mieltä kukakin on jostain 250 km/h vedosta, hytityksestä yms. jokainen vastaa omista teoistaan..jokainen voi paheksua tai olla paheksumatta...jokaisen oma valinta..minullakin on noista asioista mielipidee mutta jääkööt se tässä yhteydessä sanomatta.

    tässä viestikejussa on alkujaan ollut kysymys moden toiminnasta *ja muista sellaisista jutuista...tuo 253 km/h tutkaan veto tai hytitykset on vain olleet keskuteluja jotka ovat vaikuttaneet muutaman moden toimintaan...(heidän mielestä foorumin linjan mukaisesti)

    minäkin käytän foorumia aktiivisesti, joskus olen jopa saanut jotain oppia ja ahaaelämyksiä omaan umpiluukoppaani.. ja kyllä kun jutut täällä ei kiinnosta (suurimman osan ajasta), menen toiselle foorumille missä ei bannata viestiketjuja/kirjoittajia kuin aniharvoin.

    minäkään en ole , tietääkseni, mitään sukua tai mitään muutakaan kenellekkään modelle.,,en tosin voi mennä vannomaan, koska en tiedä mitä vanhempani ovat aikoinaan huseeranneet ...

    Modeja tarvitaan silloin, kun mennään henkilökohtaisuuksiin (lähestytään kunnianloukkausta) tai rikotaan (selvästi) lakia...muutoin moden ei tarvitsisi teksteihin koskea...ymmärrän toki joskus hieman intomielisen "EI KAAHAREILLE"-politiikan tämän foorumin keskusteluille...

    no tällaista tänään...

    Edit:
    minäkin mätänen enkä aja kolmeen seuraavaan viikkoon...ja angsti tulee olemaan jotain sellaista mitä ei ole koettu edes talven pimeimpinä hetkinä!



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  14. #44
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 12 2005,19:31) kirjoitti
    minäkin mätänen enkä aja kolmeen seuraavaan viikkoon...
    Onko valinta vapaaehtoinen vai onko viranomaisilla osuutta asiaan?
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  15. #45
    Lainaa (Bomber @ Touko. 12 2005,22:13) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Touko. 12 2005,19:31) kirjoitti
    minäkin mätänen enkä aja kolmeen seuraavaan viikkoon...
    Onko valinta vapaaehtoinen vai onko viranomaisilla osuutta asiaan?
    minä kun olen tälläinen hidas vässykkä ja kärsin keski-ikäisen miehen ongelmasta, en pysy pystyssä...niin *3 vko ajolomaa tuli lääkärin määräyksestä..mut ehkä mä sitä viikon maltan noudattaa...



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  16. #46
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 12 2005,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Touko. 12 2005,13:24) kirjoitti
    On se kumma että eipä näitä vääntöjä käydä Tusarissa tms? Hyvä sinänsä, taitaa sentään vielä noissa hommissa seura etsiä kaltaisensa.
    Eivätpä taida uskaltaa naamansa näyttää missään orgin tapahtumissa.
    Tänäänkin olisi erinomainen tutustua henkilökohtaisesti mm. täällä LINKKI
    Usein kovaan ääneen netissä huutavat paljastuvat ujoiksi tietokoneen äärellä häärääviksi kavereiksi, jotka eivät kasvotusten saa sanaansa sanotuksi. Tervetuloa mukaan ajelulle.
    Tuota linkkiä menin painamaan ja pakkohan se on myöntää: Tuommoiset kokoontumiset herättävät suunnattomat pelkotilat, en uskalla lähteä.

    Jos tiedän moottoripyörällä ajelun päätyvän tanssilavan varteen, jätän väliin, ne paikat on jo nähty ja koettu moneen kertaan (Ja lähempääkin noita hirvityksiä löydän, mikäli mielenterveyteni alkaa tästä vielä lisää heikkenemään).

    Ennemmin kannan harteillani tietokoneen takana häärivän ujon kaverin viittaa ja ajelen pienemmässä porukassa, tai jopa yksin. Moottoripyörän omistaminen tuskin kuitenkaan velvoittaa käymään kokoontumisissa, joissa iskelmä raikaa kuin "vanhaan hyvään aikaan"?
  17. #47
    (poistettu tili)
    Lainaa (rico @ Touko. 13 2005,08:28) kirjoitti
    'AJAKAA NIIN LUJAA KUIN HALUATTE TAI PAKOON KETÄ TAHANSA, MUTTA EI TEHDÄ SIITÄ ISOA NUMEROA TAI AJAJASTA SANKARIA!'
    Kun tämä tuntuu olevan sun tärkein pointti, niin kenestäs täällä on sitte tehty sankari? Joillain on nuorenmiehen elvistelyä, mutta eihän sankariksi voi itse julistautua. Mä olen lukenut monta ylinopeusjuttua ja poliisia karkuun- tarinaa, mutta en ole ottanut yhtään sankariani niistä, en ole oikein huomannu muidenkaan ottavan.

    Minusta sinä olet vähän herkkä tuossa sankari-syndroomassa.

    Ei kai väki ole niin tyhmää että jos vaikka Rico käskee ajamaan ylinopeutta niin sitte ajetaan. Varsinkin jos Rico kertoo samalla että tuli isot sakot. Eli ei pitäisi kuitenkaan aliarvioda porukan kykyä tehdä omia päätöksiä.
  18. #48
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 12 2005,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Touko. 12 2005,13:24) kirjoitti
    On se kumma että eipä näitä vääntöjä käydä Tusarissa tms? Hyvä sinänsä, taitaa sentään vielä noissa hommissa seura etsiä kaltaisensa.
    Eivätpä taida uskaltaa naamansa näyttää missään orgin tapahtumissa.
    Tänäänkin olisi erinomainen tutustua henkilökohtaisesti mm. täällä LINKKI
    Usein kovaan ääneen netissä huutavat paljastuvat ujoiksi tietokoneen äärellä häärääviksi kavereiksi, jotka eivät kasvotusten saa sanaansa sanotuksi. Tervetuloa mukaan ajelulle.
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.

    Mutta olipa mahtavat ajelut ja kelit eilen.
    ©
  19. #49
    Lainaa (rico @ Touko. 13 2005,08:28) kirjoitti
    Tuossa oli pari kiihkottoman asiallista kommenttia (Muerte, Zam64).
    Vaan niissäkin molemmissa mainittiin, että kiistassa olisi jotenkin syynä se, mitä mieltä on 250 km/h tai poliisia pakoon ajamisesta.

    Toistan taas kerran, että aika monen moden (ja muidenkin käyttäjien) kanta lienee, että mielipiteitä SAA OLLA ja:

    'AJAKAA NIIN LUJAA KUIN HALUATTE TAI PAKOON KETÄ TAHANSA, MUTTA EI TEHDÄ SIITÄ ISOA NUMEROA TAI AJAJASTA SANKARIA!'


    Eli vieläkään täällä EI haluta kieltää keskustelua eri asioista, mutta asioiden esittämistapaa voisivat jotkut miettiä. * *

    Kuinkahan monta kertaa joudun tätä vielä toistamaan...? *
    joo tällä iällä ei jaksa/pystyy kiihkoutumaan..

    taisinpa kirjottaa huonosti ja huolimattomasti..yritin vaan sanoa todeta sen mitä sanoit..eli hytitys ja 253 keskustelussa modet poisti tekstiä kun haluavat pitää forumin linjaa määrätynlaisena ..eli just tuon mitä itse sanot :"..ei tehdä isoa numeroa..." (joka ei ehkä vastaa mun mielipiteitä moderoinnista..mut sou wad...)

    mut se siitä...
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  20. #50
    Lainaa (rico @ Touko. 13 2005,08:28) kirjoitti
    'AJAKAA NIIN LUJAA KUIN HALUATTE'
    Kiitoksia, nyt minulla on sitten oikein moderaattorin lupa tähän hommaan , lasku tulee sitten perässä .

    Pitää osata vain leikata irti viesteistä se osa, jonka haluaa ymmärtää, kyllä se on helppoa.
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  21. #51
    Lainaa (Mik@ @ Touko. 13 2005,09:18) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Touko. 13 2005,08:28) kirjoitti
    'AJAKAA NIIN LUJAA KUIN HALUATTE'
    Kiitoksia, nyt minulla on sitten oikein moderaattorin lupa tähän hommaan , lasku tulee sitten perässä .

    Pitää osata vain leikata irti viesteistä se osa, jonka haluaa ymmärtää, kyllä se on helppoa.
    Totta, itse tuon Ricon kommentin käsitin näin:

    'AJAKAA LUJAA!'

    Laskuja en kuitenkaan kellekkään ala laitella, tojotalla lujaa ajaminen kun ei normivauhdeista paljoa eroa, sakkojakaan moisesta tuskin jaellaan.
  22. #52
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:07) kirjoitti
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
    Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  23. #53
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:07) kirjoitti
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
    Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
    Enhän mä nyt sua tarkottanu.
    ©
  24. #54
    Ei voi sanoa, kuin että ootte te hauskoja! Ihan oikeesti! Hymy tulee väkisinkin kukkahatun alle kun tätäkin topiccia selailee. Mutta kun on vaan jotenkin kauhee vastuu siitä ettei pienet poijjaat ala koheltamaan itseään hengiltä..

    Hyvää hurjastelua kaikille orggilaisille. Välttäkää kuitenkin teholle joutumista!


    (poistuu taka-alalle päätään pyöritellen ja itsekseen naureskellen)
    * Arctic Ranger *
  25. #55
    Lainaa (rico @ Touko. 13 2005,09:47) kirjoitti
    Mutta kun on vaan jotenkin kauhee vastuu siitä ettei pienet poijjaat ala koheltamaan itseään hengiltä..
    Olen jo keski-ikäinen, joten peli on menetetty. Vaimo tosin sanoo, että olen 11-vuotiaan tasolla. Tiedä häntä, onko se kohteliaisuus vai ei.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  26. #56
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:57) kirjoitti
    Olen jo keski-ikäinen, joten peli on menetetty. Vaimo tosin sanoo, että olen 11-vuotiaan tasolla. Tiedä häntä, onko se kohteliaisuus vai ei.
    Jos se tarkottaa vehkeitä, niin ei. Jos se taas tarkottaa henkistä kehitystä niin ei sittenkään.

    Mut jos se tarkottaa lelujen määrää, niin sit se saattaa ollaki. Tai jos ei kohteliaisuus, niin kadehdittavaa ainakin

    (asiapitoinen viesti, kuten huomasitte)
  27. #57
    Lainaa (MadMan @ Touko. 13 2005,09:59) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:57) kirjoitti
    Olen jo keski-ikäinen, joten peli on menetetty. Vaimo tosin sanoo, että olen 11-vuotiaan tasolla. Tiedä häntä, onko se kohteliaisuus vai ei.
    Jos se tarkottaa vehkeitä, niin ei. Jos se taas tarkottaa henkistä kehitystä niin ei sittenkään.
    Tuossa iässä kuitenkin on vielä pieni toivonpilkahdus muutoksesta henkisellä ja fyysisellä puolella..?

    Vanhempana ei auta enää mikään, Fyysisen kasvun eteen joutuu tekemään töitä ja osaan paikoista joutuu muutokset teettämään kirurgilla. Henkinen puoli taas on mitä on, Joulupukkia ei ole näkynyt vuosiin ja Aku Ankkakin alkaa epäilyttämään...

    Asiapitoista tämäkin? Poistakaa, jos koette yllytykseksi kirurgilla käyntiin ja Aku Ankan lukemisen lopettamiseen.



  28. #58
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:07) kirjoitti
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
    Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
    Epäsosiaalisuus onnistuu kuitenkin paremmin karvalakkikorollan ratissa, tarpeeksi ruosteinen yksilö pitää paskanjauhannan mestarit tehokkaasti loitolla.

    Pyöräkin toimii kyllä, mutta vaarana on ollut mummot ja vaarit ja heidän historian muistelut, pikkulapsiakin joutuu pelkäämään. Keski-ikäiset naisetkin yrittävät välillä sosiaalisia olla, mutta heidän siippansa yleensä tässä tilanteessa menevät epäsosiaalisiksi, eli kultainen reunus siinäkin pilvessä.
  29. #59
    Lainaa (Bomber @ Touko. 13 2005,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 13 2005,09:07) kirjoitti
    Unohdin mainita, että kyseiset henkilöt ovat usein myös epäsosiaalisia.
    Kiitos, että mainitsit. Kun töissä joudun olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä sekä sosiaalinen ja asiallinen, haluan olla vapaa-ajalla epäsosiaalinen, ja se onnistuu hyvin myös prätkällä. Kokeilepa.
    minulle tuo keski-ikä on tullut fyysisesti eteen ja henkisesti tunnun lähestyvän uhmaikää, huomaan etten enään viitsi saati jaksa olla asiallinen ja yhteystyökykyinen tai -haluinen edes töissä...
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  30.  
  31. #60
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 11 2005,10:18) kirjoitti
    Muistaakseni noin sanottiin myös ainakin puoli vuotta sitten.

    Oliskohan jo aika julkaista se moderoinnin linja?
    Juu, noi sanottiin, tarkalleen ottaen 21.3. Nyt on 13.5, joten tuo puolivuotta on ehka hitusen liioiteltu ajan maare. Mikali olet eri mielta, voi asian tarkistaa yhdistyksen hallituksen kokouspoytakirjoista. Jokatapauksessa tyo on viela kesken. Kun valmistuu niin saatte sen luettavaksenne ja moderaattorit noudatettavikseen (omas kummallinen sana, meknikohan se oikein?).

    Petri12r laittoi reippaasti orgin saannot klikkauksen paahan tastakin aiheesta, en nyt jaksa lainata yhta sun toista rivia niista, mutta lukekaa ne ja avautukaa vasta sen jalkeen. Tottahan on etta olemme kaikki sitoutuneet niita noudattamaan kun talla foorumilla touhuamme...

    Paska juttu tama yhdistyksen tiedottajan rooli; ei viitsi rayhata omaa mielipidetta moderoinnista kun joku viisas kuitenkin lainaa kyseista rayhaa lisaten sen olevan yhdistyksen virallinen mielipide. Joskin oma kantani on kasittaakseni tehty jo aikoja sitten selvaksi...

    Pointti tahan sepostukseen on kohtalaisen yksinkertainen;
    Alkaa urputtako turhaan, jos olette oikeasti jotain mielta niin koittakaa edes perustella kantanne. Tuollainen "musta tuntuu etta kaikki on pain vittua" lappa ei kanna kovinkaan pitkalle. Ylla on mahtava esimerkki; alle kaksi kuukautta muuttui kuin taikaiskusta ainakin puoleksi vuodeksi... Paneutukaa asiaanne niin teidat voisi ottaa tosissaan. Moni oikeasti hyva mielipide muuttuu jokseenkin helposti ammattikuolulaisen (se joka opiskelee metallia) raapusteluksi (huom! pilkkaan julkisesti ammatikoululaista, ja vielapa metallipuolta, joten tarkkaavaisena lukijana voit puuttua tahan vaaryyteen valittomasti niin halutessasi) kun sen kirjoittaa liian kiivaaseen savyyn, unhoittaen faktat...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen