Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Kertkaahan viisaammat mistä suomesta saa vance & hinesin putket?? itellä tuo 1400 intikka ja pitäs saada rähinä putket alle? jälleen myyjiä?

    Kiitos jo etukäteen!
  2. #2
    Suomessa niitä myy varmaan V-twin City.

    Itse tilasin palikat Ruotsista firmasta nimeltä Eriksson Motorsport Products. Sivut löytyy netistä. Toimitus sujui hienosti postiennakolla. Englannilla pärjää jutustelun kanssa. Toinen paikka on Motospeed Ruotsissa. Katopa myös Motospeedin sivut, siellä pitäisi olla heidän Suomenkin jälleenmyyjät.

    ...eikun lisää meteliä naapureille
  3. #3
    itse ostin Bike Worldista...ihan kohtuuhinnalla... Vähis neuvoo paikan päällä..
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  4. #4
    HD-Center myy myös, juuri väännetään ehkä kauppaa..
  5. #5
    juu kiitos jo näistäkin, mites vielä tuleeko teillä kenellä kyseiset putket on niin ne samalle puolelle? noita kait eri versioita..
  6. #6
    tokimotosta saat varmaan halvimmalla.sieltä hain omani
  7. #7
    tuolta bikeworldista luvattiin 460
  8. #8
    tokimotossa lupasivat V&H kokoputkiston svessaan 550e. ihmetyttää miten voi olla noin halpa. onkos kellään kokemuksia noista V&H:n koko putkistoista?
  9. #9
    Jep olin yhteydessä tonne toki motoonkin ja siellä vance & hines Classic 2 putkiston hinnaksi tulisi 560 € eli 100 € enemmän kun bikeworldissa... ihmettelivät ittenkin hinta eroa
  10. #10
    Lainaa (pissis88 @ Touko. 10 2005,17:53) kirjoitti
    tokimotossa lupasivat V&H kokoputkiston svessaan 550e. ihmetyttää miten voi olla noin halpa. onkos kellään kokemuksia noista V&H:n koko putkistoista?
    mulla on koko rööri.olen tyytyväinen,laadukas putkisto
  11.  
  12. #11
    V&H 550 euroa koko rööri? Mitenhän tolla tulee tulee tehoa, svheebon käyrät oon kyllä nähnyt. Itellä ois tarkotus ostaa Micronin Zeta Full Race System, 570 euroa www.biketorqueracing.co.uk