Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    elikkä noin 5000 kierroksen kohdalla tulee ikävä resonointi tärinä pyörään, korkeimmillä kierroksilla ei sit taas täristä..... että onks kevään horkka (vika) vai suitsan ominaisuus...



    2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
  2. #2
    Taitaa olla ominaisuus, olen joskus kuullut vastaavanlaisesta. Mullakin 600cc tekee samaa...so what?
    Suzuki GSR600
  3. #3
    Ei mun 750 äffä ainakaan tärise. Woblaus on ainoa ongelma 70km/h tuntivauhdissa ilman käsiä, mutta syynä tasapainottamaton eturengas jonka hoidan kuntoon kun kerkeän ajamisilta
  4. #4
    kuten olen tuonne muualle aikaisemminkin asian ilmaissut niin kai se on ihan kohtaista tuo tärinä.....
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  5. #5
    Lainaa (samu69 @ Touko. 09 2005,00:48) kirjoitti
    kuten olen tuonne muualle aikaisemminkin asian ilmaissut niin kai se on ihan * kohtaista tuo tärinä.....
    Näin se vain on.
    Kyllä se siitä
  6. #6
    Juu..Itsellä -02 750ähvä eikä mitään tärinöitä tai edes pientä woblausta oo vauhdista riippumatta. Edellinen pyörä oli -98 600 diversioni ja se kyllä woblas ja resonoi tms. melkein kaikilla nopeuksilla.

    Etulokari resonoi kyllä jossain 2200 kierroksilla, mutta sehän nyt on vaan saundillinen ongelma ja sen saa fiksattua, ku jaksais avata ruuvit ja laitta jotain kumia väliin.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  7. #7
    Mulla on siinä 4500-5000 (-03) pientä tärinää huomattavissa ei paha, olisko joku yksilöllinen tyyppivika toi . Voblausta ei oo tuntunu missään vaiheessa.



    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  8. #8
    mulla -93 ähvä ja tärisee mut kulkee silti.. pitää välttää niitä kierroksia
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  9. #9
    Ei ole ollut tärinöitä meidän pyörässä.
    "Life is too short to be small"

    Näillä mentiin:
    Suzuki GSX750F
    Kawasaki GPZ500S
    Tunturi SS ~50cm3
  10. #10
    meitsin äffässä ilmenee pientä tärinää 3000-3500 kierroksilla,mutta en oo ottanu stressiä ku siitä ei haittaa ole.
    mutta asia joka askarruttaa on öljynvaihdon jälkeen ilmenny vaihteiston vollotus etenkin moottorijarrutuksessa ja ylöspäin vaihtaessa kolmonen ja nelonen lonksahtaa kovemmin ku ennen.löytyipä tossa yks päivä välivapaa vitosen ja nelkun välistä alaspäin vaihtaessa.
    öljyinä on valvoline 15w50 mineraalit.öljyn vaihto on vissiin edessä joten mitä öljyjä ootte käyttäny.aikasemmin oli gastrolit koneessa niillä ei ongelmia ilmenny.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #11
    niin, siitä tärinästä vielä, pikku resonanssit ei haittaa, mut ku tää mopo ottaa n.4500-5000 kierroksessa sellaiset kunnon vibrat .... no "vikaa" paikallistettu sen verran että kaasarit on synkassa tyhjäkäynnillä, mutta ku nostaa kierroksia, niin synkat menee vähä niin ku sekaisin, ehkäpä "vika" löytynee jostain sieltäpäin....

    öljynä oon käyttäny castrollin GPS 15-50 ja hyvin on toiminut.....
    2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
  12.  
  13. #12
    tärisee jonkin verran liikaakin...04 malli ja alusta asti tehny sitä. "tyyppi" vika? puutuu lyhyemmälläkin matkalla kädet. onneks menee vaihtoon täl viikol vm01 gsx1000r