Katso äänestykset tulokset: kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

Äänestäjät
1949. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • noin 1000km välein

    42 2,15%
  • noin 2000km välein

    59 3,03%
  • noin 5000km välein

    179 9,18%
  • noin 10.000km välein

    243 12,47%
  • noin 20.000km välein

    322 16,52%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

    332 17,03%
  • eivät ole pysäyttäneet

    772 39,61%
Sivu: 3 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 463:sta
  1. #61
    Autolla muutaman kerran, mut pyörällä ei kertaakaan. VIELÄ...
  2. #62
    kotilolla ku ollut matkassa niin on muutaman kerran pysäytetty mutta ei ku oon mopolla ollu liikenteessä, joskus vaan valoja räpsineet *
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  3. #63
    Pian kymmenen vuotta on motorisoiduilla peleillä tullut liikuttua (itse puikoissa siis) ja tämän hetken saldo on edelleen pyöreät nolla virkavallan suorittamaa pysäytystä. Edes puhaltamaan ei ole kertaakaan "päässyt". Paras tosin koputtaa puuta.
  4. #64
    mopolla ei ole pysäytelleen mutta autolla sitäkin useammin (enimmäkseen omasta syystä mutta onhan noita ratsioitakin ollut)
    somewhere out there
  5. #65
    Useasti ja mitä mielenkiintoisemmin perustein. Kerran kuulemma kilpi oli "kiiltänyt" liikaa.
  6. #66
    Mopolla ei kertaakaan. Kotilolla joku 8 kertaa. Ajovuosia 6 ja kilometrejä vuodessa yhteensä n.35tkm. Sakot saanut kerran, silloin lähti kortti samalla ja käytiin inssit ja teoriat uudestaan. Ollut vissiin hyvä tuuri?
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  7. #67
    Auton kanssa liikuttaessa olen joutunu puhallusratsiaan parikymmentä kertaa. Eka kerta oli inssistä seuraavana aamuna. Ei ollu vielä ees oikeeta korttia taskussa, ajolupa+traktorikortti(henkkarit) kelpasi poliisille. JOHTOPÄÄTÖS TÄSTÄ: Ei tarvi humaltuneena minun ajella, kärähdän varmasti ratista . Ainii ja yhdet ylinopeussakot olen saanu. Kaksipyöräisillä ei ole vielä pysäytetty...
    Suzuki GSF 1200 S -02
  8. #68
    Mua ei oo koskaan pysäytetty kun oon ollu mopetilla liikenteessä. Kotilolla ajellessa aina sillon tällön ja yleensä kirjottelevat eri suuruisia pikavoittoja ylinopeudesta.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  9. #69
    Kolme kertaa pysäytetty. Eka kerta oli ajokortin ja rekisteriotteen tarkastaminen, toinen oli puhallusratsia ja kolmannella napsahti ylinopeussakko. Kolmas kerta toden sanoi...

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  10. #70
    Tänään vuoden ensimmäinen pysäytys Helsingin kauppatorilla.
    Tsekkas paprut,on kuulemma paljon seisonnassa olevia pyöriä liikenteessä,oli kuulemma itsekkin siviilissä moottoripyöräilijä (joku cebari).Lopuksi kyseli,onko putki muutoskatastettu ja kun ei ollut,niin toivotti hyvää matkaa?
    XX-99
  11. #71
    Autolla ajeltuani pysäytetty 25 vuoden aikana noin kymmenkunta kertaa. Enimmäkseen puhalluksia. Kolme kertaa selvinnyt huomautuksella jostain rikkeestä.

    Prätkällä pysäytetty kolme kertaa. Tänä vuonna ei kertaakaan.
    - Engine MC -
  12. #72
    Autolla ajaessa kerran, mopoikäisenä kerran ja prätkällä ei kertaakaan.
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
  13. #73
    laskeskelin, että pelkästään tämän vuoden aikana joutunut poliisin kanssa tekemisiin n.7 kertaa. Yhet ylinopeussakot, 5 kertaa puhallutettu, 1 ratsia...
    aina noit menee...noit menee aina.
  14. #74
    Pyörällä ei ole kuin kerran puhallutettu, mutta autolla tulee poliisin toimesta pysäiltyä tavallisen usein... Jostakin syystä tässä meikäläisen kotimatkalla on lähes viikottain jonkun sortin ratsia.
    Sakkojakin on tullut muutamia kerättyä...

    Edit: kirj. virheet pois



    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
  15. #75
    Ei ole pysäyttäneet kertaakaan vielä.
    Kyllä se siitä
  16. #76
    Ei oo, mutta ite kerran pysähdyin ja pyysin, että saisko kokeilla kun en oo kuunaan puhaltanu.. Nauroivat vaan ja sanoivat,että lähes pee meneen kun olis oikeitakin töitä..
  17. #77
    Kilometrejä takana n. 130tkm. Viisi kertaa pysäyttäneet. Kaksi kertaa kirjoittaneet päiväsakkoja törkeästä liikenteenvaarantamisesta. Muuten puhalluttaneet.
    Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
  18. #78
    tasan kaksi kertaa on pysäytetty ja molemmilla kerroilla auton puikoissa.eka kerta oli vajaat 12vuotta sitten,puhallus ja onkos turvavyökiinni?toinen kerta tänä syksynä puolassa aamuyöllä klo 0300 15km ennen liettuan rajaa.miliisit vai onko ne poliiseja pysätti ja puhuivat vain polskia tai venäjää,onneks vaimo osaa vähän venäjää,ja nää miliisit sano että on ajettu kiellettyyn ajosuuntaan.kieltoja ei näkyny ja nää puolan pojjat tarjos mulle 150€ sakkoa.ei onneks tarvinnu maksaa mutta oli kieltämättä jännät paikat.meidän molempien passit oli näiden miliis... eiku poliisien hallussa

    niin ja ajokilometrejä autolla takana n.300000km ja mopolla n.75000km



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #79
    Piikkii iässä kerran puhallutti, muuten ei..Onneksi eivät huomanneet sillon mun teharia
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  20. #80
    6 vuoden aikana useampi kerta autolla liikkuessa pysäytetty puhallutuksiin. Viime kesänäkin kolmesti. Osaan sitten hyvin valita reittini Kerran kysytty korttia, tietty just silloin kun sitä ei ollut mukana. Ja sen kerran kun on pyörällä pysäytetty, on muistettu varotuksella, omaa huolimattomuutta
  21. #81
    hoh.. ihan tarpeeksi usein olen setä sinisen kanssa ollut tekemisissä.. sakkoja on tullut sekä mopolla että autolla, kortinkin ystävällinen poliisi otti vähän pidemmäksi aikaa katsottavakseen.. siis tyyliin pari viikkoa. Kaikkostakin on tullut tavattua * (Nyt ei ole (kop-kop-kop) tullut sakon sakkoa yli kahdeksaan vuoteen )
    Lisäksi kun mulla oli nuorempana jokin ihme päähänpisto et kaikkia poliiseja pitää moikata oikein kunnolla ja näyttävästi, niin pysäyttihän ne sit vähän lisää tervehtiäkseen takaisin, tai sit jostain muusta syystä- en tiedä (ainakaan nimmareita ei joka kerta keksineet pyytää, onneks).
    Tähän kun lisätään kaikki rutiinistopit, tyyliin puhallutukset sun muut, niin luulisin et keskimäärin alta 5000 km:n välein olen saanut korttia kaivaa.. ja kilsoja mulla siunaantuu 35-60 tuhatta vuodessa.

    Jipii!



    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  22. #82
    Oikein hävettää tunnustaa, kausi 05. Kerran kortti pois ja kunnon sakot ja kahdesti puhallus. kotilolla 40-50t. vuoteen, enkä muista koska viimex ois pysäytetty.

    Kovat kundit ei tanssi.
  23. #83
    Kerran on pysäytetty. Ihan tavallinen puhallusratsia. Omasta syystä on kolme kertaa ollut tosi lähellä käry käydä. Ylinopeudesta. Ekalla kerralla ajoin poliisiautoa vastaan ohituskaistalla. Ilmeisesti ei ollut tutka päällä, mutta jotain ne sieltä autosta hirveästi huitoivat . Eivät varmaan kahville olis pyytäneet. En jäänyt katsomaan . Toisen kerran myös reiluhkoa nopeutta suoralla tiellä poliisiautoa vastaan. Onneksi välissä oli pieni mäentöyräs. Poliisiauton ollessa mäen toisella puolella liinat kiinni ja nopeus nätiksi. Kolmannella kerralla moottoritiellä tuli hieman kiusattua yhtä autoa. Sen verran järkeä kasvoi päähän, että päästin (varmaan talla pohjassa polkevan) autoilijan edelleni ja lähdin kuitenkin samaa vauhtia itse perään. Seuraavalta rampilta ampuu poliisiauto perään, koukkaa väliimme ja pysäyttää tämän autoilijan. Olisi varmaan käynyt käry itselle, jos olisin tuossa vaiheessa päättänyt hankkiutua intoilevasta autoilijasta eroon niinkuin yleensä ... * Tuuria tarvitaan jatkossakin !

    Edit: tämä em. siis mopon kanssa. Auton kanssa en ole aina ollut ihan yhtä onnekas .



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #84
    Eräänä vuonna, kun ostin käytetyn auton pysäyttivät poliisit jokaisessa puhallusratsiassa (niitä oli sen ensimmäisen puolen vuoden aikana lähemmäs 10 kpl)...aloin epäillä, että aiempi omistaja on ollut rattijuoppo Sen jälkeen tuli n. 30.000 km:n väli ennenkuin pysäytettiin seuraavan kerran. Toivottavasti nyt menee sitten pidempi aika.
    "Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
  25. #85
    Kilometrejä on takana vasta alle miljoona, ehkä tommonen 800 000. Viisi kertaa on sattunut virkavalta olemaan mittaamassa, kun olen lievää ylinopeutta ajellut Muuten on puhallutuksia tai muita pysähdyksiä ollut noin kerta vuoteen
    Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

    FLHRCI -02
  26. #86
    Kerran pysäytetty ja samalla sakotettu... En tuota ajatuksissani ajellessani tajunnut, että polliisi-setä mittailee ajonopeuttani... Ihmettelin että mikä ukkeli siellä keskellä tietä jumppaa ja yrittää pysäyttää kiireistä perheenäitiä ... Sakothan siitä sitten rapsahti...
  27. #87
    Autolla pysäytetty liian monta kertaa, kolme kertaa lähtenyt kortti (2 * Suomessa ja kerran jenkkilässä).

    Mopolla on toistaiseksi ollut tuuria, pysäytetty vain kerran ja sekin puhallusratsiassa. Yritystä on ollut, mutta ei ole vielä tärpännyt...

    t. Asennevammainen
    Del dicho al hecho hay un buen trecho
  28. #88
    Kerran pysäytetty, normaali ratsia. Ajokilometrejä pyörällä n.35 tkm
    Bandit 1200S -06
  29. #89
    Kyllä ne suunnilleen reilun 3000km välein on pysäyttänyt. Toivottavasti nyt ekalla "isolla" pyörällä ei tahti olisi ihan sama. Vanhalla härvelillä tuli ajettua 16000km, mutta ei kuitenkaan yhtään sakkoja. Pysäytyksistä ainostaan 1 tai 2 oli puhallusratsijoita. Ajotavoissa kuulemma jotain vikaa silloin tällöin.
  30.  
  31. #90
    46 000km. kahdessa kesässä, ekana kesänä kerran ja
    silloin läksi kortti.
    Toka kesänä kerran ja silloin ei tullut sakkoja.
    Ahdettu 1216
Sivu: 3 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen