Katso äänestykset tulokset: kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

Äänestäjät
1949. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • noin 1000km välein

    42 2,15%
  • noin 2000km välein

    59 3,03%
  • noin 5000km välein

    179 9,18%
  • noin 10.000km välein

    243 12,47%
  • noin 20.000km välein

    322 16,52%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

    332 17,03%
  • eivät ole pysäyttäneet

    772 39,61%
Sivu: 5 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 463:sta
  1. #121
    mopolla harvemmin
    kotilolla kerran 2kk
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  2. #122
    Ratsioiden takia oon ainoastaan joutunut pysäytetyksi.
  3. #123
    Pyörällä tulee n. 10000 vuodessa + autolla 20000. Kolmisen kertaa vuodessa tulee puhallettua. Näkyvään tutkaan tullut ajettua 3-5 kertaa vuodessa ja sakkoja vähän vähemmän
  4. #124
    Kymmenisen vuoden aikana autolla ~100 tkm ja MP:llä muutama tonni, yhteensä kaksi pysäytystä. Toinen puhallutusratsia rock-festarin yhteydessä, toinen ylinopeusrikesakko ratsian yhteydessä (ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen). Todella harvoin on siis esim. puhallutuksia kun kuitenkin päivittäin ajan vaikken aina paljoa. Huomattavasti useammin saisivat näkyä liikenteessä, vähenisi kenties tuo kaheleiden määräkin.
  5. #125
    tosielämän arvoitus. Minut puhallutettiin autonratista ennen kuin oli edes korttia. Mittari näytti nollaa, minkä jälkeen polliisit toivottivat turvallista matkaa. Enkä rikkonut lakia.
  6. #126
    Ei vielä ole omalle kohdalle sattunut.
  7. #127
    Pärrällä ovat 3 kertaa stopanneet (puhallusratsioita ja rek.ote pyyntöjä, muttei ikinä sakkoa!!!) ja kilometrejä kertynyt n. 6000-7500 km "elämäni aikana". Eli aika tihuvaan tahtiin kun olen ollut pärrällä liikkeellä...

    Autolla huomattavasti vähemmän!!! Nykyisellä uudella autollani olen ajanut reilut 30tkm eikä kertaakaan pysäyttäneet. Edellisen aikana pysäyttivät kertaalleen, siihen autoon kerkesi kertyä 40tkm ennen kuin laitoin vaihtoon.
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  8. #128
    Olen onnistunut kiertämään kaikki puhallutukset, ratsiat ym. Tai sitten ajan liian hiljaa...
  9. #129
    Pärrällä puhallutettu kerran eli 20.000km:n välein.Sain jatkaa ajoa
    Koskaan en ...vannomati paras
  10. #130
    aina pysäyttää just kun on hyvä vauhti päällä
    honda cbr 1100 XX
  11. #131
    Onhan ne yrittäny pysäyttää...


    Nopeudestaha nuo yleensä mainitsee pahasti, mutta onneksi o vielä pärjänny päiväsakoilla ihan.
  12. #132
    Tarkotetaanko tässä pelkästään mopottimella?
    Bujakaa!
  13. #133
    Tänään viimeksi,tosin auton ratista .63km/h 40km/h alueella,300€ sakot nam


    Pyöränpäällä sakkotilanne 0 (15v)



  14. #134
    Kerta vuoteen puhallusratsiassa liputtavat sivuun. Noin 60tkm/v autolla + pienet mopo kurvailut. Eli vähän turhan harvoin noita puhalluksia on...
  15. #135
    johtuisko ajo tavasta, kun pysäyttelee.. mutta ne pirulaiset
    vielä välistä sakottaa
  16. #136
    No eipä tuota paljoa ole tullu ajettua, varmaan joku 3000 km alkaa olla täynnä ja varmaan 3-4 kertaa ovat pysäyttäneet..
    Bujakaa!
  17. #137
    Ratsiaan on tullut ajettua muutama kerta, on muutama pilliin puhallus ja neljä kertaa on liputettu varikolle ylinopeudesta. Kerran takana ajeleva siviilimallinen poliisin auto mittaili minun ja edellä ajavan etäisyyksiä ja pysäytti (10 päiväsakkoa ).
    Ton kilometrirajan vedin hihasta, vaikea tollasta on sanoa...
    Mullekin kaks pysäytystä (lue: sakkoa) tuli peräkkäin, tommonen reilut 1000 km oli välissä. Nyt on ollut hiljaisempaa jo monta vuotta (kopkopkop), ei ole edes puhallutettu.
    Pyörän kanssa ei ole pysäytetty kertaakaan. Ja ajan sentään sillä vuodessa paljon enemmän kuin autolla.
    Nyt on muuten tehovalvonta menossa. Ajellaan rauhallisesti!
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
  18. #138
    Kolme kertaa olen joutunut pysähtymään vajaan miljoonan kilometrin matkalla, kerran kuittasin ylinopeussakot ja kaksi kertaa puhallusratsiaan...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  19. #139
    10000km aikana mitä nykysellä oon ajanu, niin on neljä kertaa pysäytetty. 2 kertaa normipuhallutus ja päivänjatkot. Kerran tuli tuossa 500m pääs kotoo posliinit vastaan kaarteessa, itellä jonninverra ylinopeutta, mut ei onneks tutka ollu pelissä sillon..

    Vika kerta oli sit Muukossa. Ajelin rauhassa, ja pienen mäen päässä näky poliisit ja muutamia mopoja tien reunassa pysäytettynä. Noh, siinä sitten ajelin ja katoin että viittovatko tien sivuun...kyllä tietysti. Siinä mää mopojen keskellä istun pyörän selässä ja poliisi hoitelee edellisten "asiakkaiden" pikavoittoja kuntoon. Sit tulee polliisisetä viereen ja kattoo notta "Täähän on moottoripyörä!"

    Sakkosaldo siis edelleen 0
    Husqvarna SM125s -05 <- Myydään!
  20. #140
    Eipä toi kilometrimäärä oikeen toimi ainakaan mun kohdalla...
    Yleensä ku pysäyttää, ni sitte voi mittarista kattoo et paljon kerkes kilsoja kesässä tulee, ja sitte taas ootellaan suraavaa kesää .
    Viime kesänä tosin yks pieni ylinopeussakko , mutta mammalta taas sitte lähti kortti
    Epäonnisuuden määrä oli taas vakio.



    <p>Gospel Riders</p>
  21. #141
    5000km
    No noita ratsioita pitävät, yleensä puhalluttavat... Niin olen yleensä silloin töihin menossa kun "normi" työläiset juhlii ja rellestää... sellasta se on kolmivuoro työssä
    .:Your fish smells like PUSSY:.
  22. #142
    pyörällä en ole vielä kertaakaan joutunut pysäytetyksi mutta auton kanssa tilanne on aivan eri... jostain syystä osun aina puhallusratsioihin eli puhaltaminen on käynyt todella tutuksi. Tosin viinan kanssa läträäminen on sen verran harvinaista herkkua ettei noista puhalluksista ole muuta haittaa kuin matkan hidastuminen
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
  23. #143
    Prätkäilyä alkaa neljäs kausi eivätkä ole polisit häirinneet matkaa.
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
  24. #144
    eipä oo tarvinnut pysähtyy vielä kertaakaan mopolla mut kotilolla kax kertaa josta ekalla kerralla sain sakot oikaisusta kävelytien kautta matka oli 50m
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
  25. #145
    epäsäännöllisen +-5000 km välein......

    Tjaa, kuskissa kai sitten jotain vialla. Äänestystuloksesta päätellen.
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  26. #146
    Ei ne pysättele .Ne soittelee perään seuraavana sunnuntaina....



    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #147
    ei pyörällä........autolla kyllä muutamaan otteeseen
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  28. #148
    Vuodesta 84 lähtien olen ajanut ammatikseni, + hupi/pakolliset ajot päälle. 1 kerta ylinopeussakko ja kaksi kertaa olen puhaltanut. Ajettua km määrää, en osaa edes arvata. Eipä paljon ole vaivanneet, noi mittamiehet sinisissään
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
  29. #149
    ei koskaan oo tarvinnut esitellä papereita...liian hienosti ajellut...
    **1100XX**
    Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
  30.  
  31. #150
    Ajokortin ajoin vuonna 1967.
    Ensimmäinen ylinopeussakko tuli autolla v. 1970.
    Toisen sain vuonna 1978.
    Sen jälkeen ei ole rankaistu liikenteessä, pysäytetty tosin monta kertaa esim puhallusratsiassa.
Sivu: 5 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen