Katso äänestykset tulokset: kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

Äänestäjät
1949. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • noin 1000km välein

    42 2,15%
  • noin 2000km välein

    59 3,03%
  • noin 5000km välein

    179 9,18%
  • noin 10.000km välein

    243 12,47%
  • noin 20.000km välein

    322 16,52%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

    332 17,03%
  • eivät ole pysäyttäneet

    772 39,61%
Sivu: 2 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 463:sta
  1. #31
    Kilometrejäni en muista, poliisit pysäyttäneet reilut 6 kertaa, joista puolet puhalluksia, yhdet valitukset laittomasta moposta, yhdet ylinopeussakot ja yhdet sakot rekisterikilven huonosta näkyvyydestä.

    Aika vähällä kuitenkin olen selvinnyt, kun normaalisti ajelen reilua ylinopeutta Bomber-huppari päällä ja keulin jokapaikassa hernepussia vasemmassa kädessä heilutellen...
  2. #32
    Laitoinpa raksin ruutuun 10tkm välein, tarkaa lukua en muista, kotiloilla ajettuna n. miljoona km ja pysäytetty on varmaan 50-100 kertaa, ja mopolla lukemat lienee luokkaa 120tkm/20pysäytystä.
    Pysäytyksien tiheys tosin vaihtelee kovin paljon, ennätys on kolme pysäytystä 500 metrin matkalla
    ZX-10R + ZX-6RR
  3. #33
    mopolla ei kertaakaan....ei yhtään sakkoa kummallakaan.
  4. #34
    Ei oo kertaaka pysäytetty. En oo osunu ees ratsiaan.
    <p>Beta 350RR</p>
  5. #35
    eipä koskaan... nätisti kun ajelen...

    ei silti, iso kiitos sille joka morjensti varsin näyttävän näkösesti perjantai-iltana suvisaariston pikkusuoraa ennen
  6. #36
    Kun ajelee nätisti ei seriffit kiinnostu tekemisistä. Eli yli 50000 km
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
  7. #37
    Yhden ainokaisen kerran, pärrällä, silloinkin aiheesta...mutta taannoin omistaessani hagertmallisen mersun, niin vuoden ja kolmen kuukauden sisään 11 kertaa...
    Civicillä olen ajanut kerran puhallusratsiaan ja saanut olla muutenkin rauhassa.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  8. #38

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Kotilo- ja pärräkilsoja tulee vuodessa ajettua yhteensä n. 45.000 kilsaa, joka toinen vuosi pysäytetään ja ylinopeussakkoja tulee joka 10. vuosi. Kun lipsahtaa.
  9. #39
    20 000 suunnilleen pyörällä ajettu eikä kertaakaan ole toistaseks vielä pysäytetty.
    V60
  10. #40
    Autolla pysäytetty ja puhallutettu 3 kertaa, kerran normiratsiassa, kerran kun ei ollu valoja ja kerran epämääräisen banaanilaatikkokuorman takia ... kaks kertaa sakot ylinopeudesta autolla maantiellä työmatkalla, pyörällä kumppanin kanssa pysäytetty 2 kertaa yhdessä ja puhallutettu...kilometrejä autolla vuodessa 23.000 km ja pyörällä 10.000 - 12.000 km vuodessa.
  11. #41
    Pyörällä ei kertaakaan, kotilolla liikkuessa n. kahdesti vuodessa pääsee puhaltelemaan ratsiaan. Omasta pöllöstelystä johtuen eivät ole vielä kertaakaan pysäyttäneet.
    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  12. #42
    Pariin otteeseen ovat puhalluttaneet auton kanssa kun on liikuskellut...Ja se on musta vaan hyvä. Et aja jos otat! Nollapillin saanu aina mukaani!

    Yhdet ylinopeussakotkin sain, mutta se oli omaa tyhmyyttä se... no opinpahan jotain...
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  13. #43
    Jos lasketaan autoilut mukaan niin varmaan sen 20000 välein, pyörällä ei VIÄ kertaakaan, toki mullahan on sellanen normipyörä et ei polliiseja kauheesti kiinnosta
    <p>Bussikuski ilman D-korttia</p>
  14. #44
    Ei myöskään kertaakaan, vielä! Kop kop.
    Peltilehmällä saldo tasan yksi ja siitäkin taitaa olla kohta 10 vuotta.
    ...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
  15. #45
    sillon kun ajelee joku b-aiheinen vaatekappale päällä nii yleensä jepet pysäyttää likaisen rekisterikilven takia vaikka olisi juuri pesty pyörä ja kilpi olis puhtaampi ku uutena...
    blade 97, cr 250 00, sherco 250 02
  16. #46
    viimeksi pysäytettiin puhallusratsiaan Pöljällä viiime viikon tiiistaina,sitäedellidestä ratsiasta olosta on melkein kaksivuotta.
    aatteleppa ihan ite...
  17. #47
    En päässy kun 500m omasta tiehaarasta ja eikö vallesmanni tullu vastaan ja anto han se vielä 300e pika voiton *
    Kyllä otti päähän.Yhteensä 900km tällä kaudella vasta plakkarissa.Pitää kai pistää rajoitajaa mopoon että kortti pysyy taskussa kauden loppuun asti
  18. #48
    nyt pysäyttivät minutkin hurjan keulimisen takia onneksi selvisin ilman rangaistusta
  19. #49
    Kaks kertaa on pojat pysäyttäneet kun on pyörällä ollu liikenteessä, molemmilla kerroilla ylinopeuden takia viimeksi viime kesänä. Sakkoja ei onneksi oo saanu vaan aina on päässy selittämällä pois, ollu vissiin niilläkin hyvä päivä meneillään.

    Autolla tuli tossa kuukausi sitten ylinopeussakot,että sen siitä autoilusta saa.
  20. #50
    Pysäytetty vain joko puhallutukseen tai papereiden tarkastusta varten... Sakkoja 0.... Kop Kop puu
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  21. #51
    Viimeksi vuonna 2002 Taggiasta vähän pohjoiseen, siis Italiassa. Halusivat uteliaisuuttaa pysäyttää ulkomaan elävän.

    Vähän aikaa juteltiin ja heilautettiin hanskaa, niillä oli konepistoolit, minulla ei, olivat ilmeisesti menossa " metsälle ".
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
  22. #52
    Tänä vuonna kolmesti puhallutettu autolla liikenteessä ollen ja kerran mopolla pysäytetty..Tuli niille "neliöille" LP:n maijassa istuessa hintaa
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  23. #53
    Lainaa (Chris @ Touko. 03 2005,17:17) kirjoitti
    Mp:llä ei viel kertaakaa,jos mopo aikoja ei lasketa... Autolla muutaman kerran,mutta sakoitta olen viel onneks säästynyt
    No sulla on iso tukko sitten rahaa jemmassa
    Kaikki adrealiiniä tuottava aiheuttaa riippuvuutta!
  24. #54
    Tänä vuonna pyörällä kaksi puhallusta ja autolla kolme kertaa on pilliä huulille kehoitettu ottamaan.
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
  25. #55
    Eipä ole pollarit pariin vuoteen vaivannu...
    Aina ollu kauhee pääsiäinen.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

    Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
  26. #56
    Kerta,pari vuodessa pysäytellään puhaltamaan.
  27. #57
    Pari ratsiaa kotilolla ja yhdet ylinopeussakot, mopottimella pysäytyksiä 0 kpl, sakkoja 0 kpl, ei vain ole sattunut kohdalle ja minä kun ajan aina niin nätisti...
    CBR 600 --> VTR 1000F --> GSX R 1000
    "Antaa kaikkien kukkien kukkia, myös kuukusten"
    "Rakasta, kärsi ja kaadu"
    "Minähän sanoin että mitä minä sanoin"
  28. #58
    TÖSÖS !
    Puhallettu on sitten monesti !
    Perskuta , yhen kerran on ylinoseus-sakko kotilolla rapsahtannu
    Triumph Tiger 800 XRX

  29. #59
    kyl ommenny toi 20tkm.
    Ne kerrat mitä pysäytetty on sakko napsahtanu
    melkee aina.
    Saisivat pysäyttää vaikka 4kertaa päivässä ja
    puhalluttaa, se ois asiaa. Tutkan vois jättää
    asemalle.
    Kilometrejä vuodesta -86 taitaa olla jo miljoonaluokkaa
    autoillaenempi ja mopovehkeillä vähemmä



  30.  
  31. #60
    autolla ajaessa pysäytetty puhallus ratsiiaan pari kertaa kymmenen vuoden aikana, yhet ylinopeus sakot.
    Pyörällä ajaessa ei koskaan ole pysäytetty
    kawasaki zx-10r
Sivu: 2 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen