Katso äänestykset tulokset: kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

Äänestäjät
1949. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • noin 1000km välein

    42 2,15%
  • noin 2000km välein

    59 3,03%
  • noin 5000km välein

    179 9,18%
  • noin 10.000km välein

    243 12,47%
  • noin 20.000km välein

    322 16,52%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

    332 17,03%
  • eivät ole pysäyttäneet

    772 39,61%
Sivu: 16 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516
Tulokset 451:stä 463:een 463:sta
  1. #451
    Eikö ole helppoa, pysähtyy joka kerta siinä stop-merkin kohdalla jos ei ole viivaa ja jos on se viiva, niin sen kohdalla. Mitä sitten jos et halua pysähtyä, niin anna mennä vain, niin yksinkertaista se on, onko sillä merkitystä jos pysähdyt sitä ennen kuin on vuorosi vaikka sen tusinan verran, että jos joku sieltä menee pysähtymättä, niin menkööt, ei se välttämättä tarkoita että sinun pitää myös tai no voi sitä mennä pysähtymättä...

    En olisi kyllä voinut uskoa että joku oikeasti on kysynyt Eskolta tuollaista...
    Ja yleensäkkin pohtinut tuollaista
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  2. #452
    Tääkin kuuluu niihin maalaisjärjellisiin asioihin, pysähteleekö kahden metrin välein useasti vai riittääkö se kerta.
    Suzuki Bandit 650S
    Ex Suzuki GSX750ES
    Ex Suzuki GS450
    Ex Honda CB125
  3. #453
    Tien päällä vuodesta -78, noin 2,8 milj.km, josta prätkällä noin 0,5, hölöautolla noin 0,8 ja raskaalla työkalulla noin 1,5. Viisi sakkoa joista yksi ajoaikarikkomus, yksi punavalo ja muut ylinopeutta. Yksi ylikuormamaksu. Sakoista yksi prätkällä viime kesältä. En pysty mitenkään muistamaan, mutta arvioisin pysäytysten määräksi noin 25-30. Eli pysäytysväli noin 100tkm.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  4. #454
    Joskus 70-luvulla pysäyttelivät. Ei sen jälkeen, joten valitettavasti seuranta jäänyt vähemmälle
  5. #455
    Lainaa Sylvikäs kirjoitti Katso viesti
    Tääkin kuuluu niihin maalaisjärjellisiin asioihin, pysähteleekö kahden metrin välein useasti vai riittääkö se kerta.
    Kyl, helpompi olisi laittaa se kärkikolmio sinne, niin kaikki on tyytyväisiä.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #456
    Lainaa Sylvikäs kirjoitti Katso viesti
    http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/s...arkka-tulkinta

    Tässä Tuulilasin käsitys asiasta. Ehkä mä kuitenkin meen tuon Ension opin mukaan. Olihan sillä havainnollistamiseen hyvät välineetkin silloin aikoinaan .
    Miten on pyörän kanssa tulkittu pysähdyksiä stop-merkin kohdilla? Onko riittänyt hetkellinen pysähdys jalat tapeilla, vai onko peräänkuulutettu jalan tai jalkojen maassa käyttöä pysähdyksen yhteydessä. Itse käytän varoiksi jalat maassa stop-merkille tai pysäytysviivalle pysäyttäessäni.

    Mutta aiheeseen, eli kahdesti olen ajanut pyörällä puhallusvalvontaan ja päässyt puhaltamaan - ei muita pysäytyksiä kaksipyöräisellä liikkuessa.
    Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
  7. #457
    Ikinä pysäytetty pyörällä, pari kesää ajettu.
    Gsx-r 1000 k8
  8. #458
    Mopon kanssa; kerran puhuteltu splittauksesta. Kahdesti tultu ihmettelemään pakoääniä ja kerran pysäytetty ylinopeudesta (tai sitten poliisilla ei ollut omaa ajokorttia kun välttämättä halusi saada minun korttini mukaansa).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  9. #459
    Muutaman kerran ovat puhalluttaneet ja kerran pysäyttivät Nurmijärven Metsäkyläntiellä antaakseen huomautuksen (60 alue muuttui 50 alueeksi, vai olikohan se koko ajan 50 aluetta Riipiläntien risteyksestä itään). Ei kassavirtaa ulos..
    let's be careful out there...
  10. #460
    viimeisen viiden vuoden aikana kerran kesässä oon puhaltanut, ei muuten.

    viimeks seriffi käski sammuttaa pyörän ja ottaa kypärän päästä puhalluksen ajaks ,keskellä ajoväylää
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #461
    Keskiviikkona ajattelin et tulis lasku kouraan,pääsin huomautuksella(~85 70 alueella). 24 vuotta kortti eikä ylinopeus sakkoja yhtään. Kotilollla saatua rikesakkoa ei tietenkään huomioida kun vaimon auto ja meni sen piikkiin. Keskimäärin kerran vuodessa pysäytetään puhaltamaan. Eli noin 50tkm välein.
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  12. #462
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    viimeisen viiden vuoden aikana kerran kesässä oon puhaltanut, ei muuten.

    viimeks seriffi käski sammuttaa pyörän ja ottaa kypärän päästä puhalluksen ajaks ,keskellä ajoväylää
    Mä puhalsin kuuppa päässä toukokuussa. Kysyin että otanko kuupan pois mutta seriffi totes ettei tarvi. Hyvinhän se onnistu.

    Kotilolla ajaessa oon huomannu joskus että puhallusratsiassa ovat päästäneet mopot menemään ilman puhaltamista.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13.  
  14. #463
    Kerran kesässä pilli suuhun ja puhallus. Tänä keväänä oli sellainen poikkeus, että posliini pyysi siirtymään sivuun ja sammuttamaan pyörän. Sen jälkeen oli hupaisa kymmenminuuttinen jona aikana posliini kyseli kaikkea mahdollista prätkäilystä, sanoi olleen jo toista vuotta saakelinmoinen prätkäkuume ja siitä into. Ei ollut vielä varma haluaako muoviluotia vaiko customia, mutta sanoi customeissa olevan "sitä jotain". Ihan jees kohtaaminen.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
Sivu: 16 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516