Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa (gikseri @ Touko. 10 2005,23:06) kirjoitti
    Edit: Kiinostaa nuo säätökokemukset myös vanhemmista ruiskugixxereistä.
    Kävin porisemassa eilen paikallisella "virittäjällä", tuli puhetta oman sradin säätämisestä, jolloin se esitteli jotain yoshimuran viritysvehjettä, jolla pääsee kiinni suoraan alkuperäseen purkkiin säätämään jonkinverran karttoja/rajoituksia. Mies oli sitä mieltä että rahan tuhlausta ostaa siihen PC II power commander, vaan paljon enemmän saa aikaan itse säätämällä tuon yoshin vehkeen avulla. PCII perustuu anturidatan huijauksiin, joten sen voisikin luokitella tommoseksi "jokapenanviritykseksi", jonka saa tehtya melkein potikoilla itse.
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  2. #32
    Jos ei teho riitä pankaas tollanen tilaten.. :

    1090cc k5 1000gsxr
    busanistit +200mph club finland
  3. #33
    Olipas selkeä sivusto ja hillityn tyylikkäät fontit.
    Dixi et animam levavi
  4. #34
    Lainaa (gixeri @ Touko. 10 2005,23:27) kirjoitti
    Lainaa (gikseri @ Touko. 10 2005,23:06) kirjoitti
    Edit: Kiinostaa nuo säätökokemukset myös vanhemmista ruiskugixxereistä.
    Kävin porisemassa eilen paikallisella "virittäjällä", tuli puhetta oman sradin säätämisestä, jolloin se esitteli jotain yoshimuran viritysvehjettä, jolla pääsee kiinni suoraan alkuperäseen purkkiin säätämään jonkinverran karttoja/rajoituksia. Mies oli sitä mieltä että rahan tuhlausta ostaa siihen PC II power commander, vaan paljon enemmän saa aikaan itse säätämällä tuon yoshin vehkeen avulla. PCII perustuu anturidatan huijauksiin, joten sen voisikin luokitella tommoseksi "jokapenanviritykseksi", jonka saa tehtya melkein potikoilla itse.
    Tässäpä olisi kuvakin ko. härpättimestä... http://www.hiekkalaatikko.org/yoshisaatoboksi.jpg
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  5. #35
    Lainaa (jarim @ Touko. 11 2005,09:02) kirjoitti
    Tässäpä olisi kuvakin ko. härpättimestä... http://www.hiekkalaatikko.org/yoshisaatoboksi.jpg
    Juurikin sama vehje.
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  6.  
  7. #36
    Juu tuo suikan ruuttahan on lähes kaikista muista merkeistä poiketen säädettävä joten PC:tä se ei tarvitse ellei halua alkaa hifisteleen todella monen eri alueen säädöllä. Tuo vakion säätötarkkuus riittää kyllä meikäläiselle.

    Eikö kukaan tosiaan ole säädättänyt omaansa vakioputkella?

    Hakusessa ei ole lisäheppoja vaan pehmeämpi käytös ja tasaisempi tehontuotto alakierroksilta asti. Täytyy hommata JSD-1 ja käyttää mopo penkissä. Jos tuntuu hyvältä niin en vaihda orkkisputkea. Vittu mä oon tylsä sälli



Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12