Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Moikka. Mikähän slipari sopisi parhaiten 1200 banditiin, siis missä pöntössä parhaat äänet? muhkeet ne olla pitää eikä mitkään ininät. Suitsani on vm-04. Joutuuko tekeen jotakin muutoksia esim suuttimet . Haluaisin pitää pyöräni toistaiseksi vakiona mutta pönttö tekis mieli vaihtaa äänten takia. Suositelkaa kenellä on kokemusta tai tietoo.
  2. #2
    Lainaa (sademies @ Tammi. 05 2005,21:02) kirjoitti
    Moikka. Mikähän slipari sopisi parhaiten 1200 banditiin, siis missä pöntössä parhaat äänet? muhkeet ne olla pitää eikä mitkään ininät. Suitsani on vm-04. Joutuuko tekeen jotakin muutoksia esim suuttimet . Haluaisin pitää pyöräni toistaiseksi vakiona mutta pönttö tekis mieli vaihtaa äänten takia. Suositelkaa kenellä on kokemusta tai tietoo.
    Osta halvin, köyhdyt vähiten.

    Mulla on Viperin pöntöt Hayabusassa, tyytyväinen olen ollut, parille tuli hintaa jotain 300+ euroa kun tilasin UK:sta...
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  3. #3
    Mulla myös Viper isossa -04 Rosmossa, pornot on äänet * Suosittelen lämpimästi...



    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  4. #4
    No h##vetti ilman pönttööki äänet siedettävällä tasolla jos rassaa liikaa rullaa hesari torvren jatkoksi
    If you can't fix it,fuck it.
    I know art when I see it,fart when I smell it.
  5. #5
    Lainaa (jarim @ Tammi. 05 2005,23:01) kirjoitti
    Mulla on Viperin pöntöt Hayabusassa, tyytyväinen olen ollut, parille tuli hintaa jotain 300+ euroa kun tilasin UK:sta...
    Buhhohhaa, ainakin hengittävät tarpeeksi, kun on alunperin suunniteltu yli 8 litraiselle V-kympille...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  6. #6
    Mistähän noita Viperin pönttöjä vois ostaa
  7. #7
    Lainaa (sademies @ Tammi. 06 2005,11:51) kirjoitti
    Mistähän noita Viperin pönttöjä vois ostaa
    Minä tilasin täältä: http://www.biker-bitz.co.uk/
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  8. #8
    ja mä tilasin täältä
    http://www.fastbikebits.com/
    b-king -08
  9. #9
    Minkä verran tuli viperin pönttö maksamaan kaikenkaikkiaan. Tuossa oli listahinta n. 100 puntaa Onko postituskulut minkä verran ja joutuuko maksamaan tullimaksuja
  10. #10
    Ovaalirosterit (pari) postikuluineen noin 330eur. Ei tule tulleja kun EU:n sisältä tilaa.. postikulujen osuus tuossa on noin 20-30eur.

    Edit: löysinpä tarkat hinnatkin, eli putket £199 ja postikulut £20.



    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  11. #11
    04-Rosmossa on edelleen katalysaattori,jos vaihdat sliparit selvitä onko se katti putkessa vai vaimentimessa.Sitä kattia kun ei saa poistaa.
    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  12. #12
    Toi hurricin pönttö pitää kohtuu mukavaa ääntä eikä ole hirveen arvokas. 189 e Lousilta.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  13. #13
    Lainaa (bandit @ Tammi. 07 2005,14:30) kirjoitti
    04-Rosmossa on edelleen katalysaattori,jos vaihdat sliparit selvitä onko se katti putkessa vai vaimentimessa.Sitä kattia kun ei saa poistaa.
    Eihän putkia saa muutenkaan vaihtaa katsastamatta.......
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  14. #14
    Lainaa (sademies @ Tammi. 07 2005,10:07) kirjoitti
    Minkä verran tuli viperin pönttö maksamaan kaikenkaikkiaan. Tuossa oli listahinta n. 100 puntaa Onko postituskulut minkä verran ja joutuuko maksamaan tullimaksuja
    postit 35£ ei muita kuluja
    b-king -08
  15. #15
    Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
    Viimehetken viheltäjä
  16. #16
    Lainaa (Oleg @ Tammi. 18 2005,14:10) kirjoitti
    Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
    terve
    bandit -01 ei tarvitse väliputkea kävi suoraan kiinni omaan putkeen asennus n.3min.
    ja tulihan aika kivat äänet.
    ps vaihdoin vielä suuttimet factory,ja filsun k&n.
    pyörä kävi penkissä ja johan alkoi keulimaan kaasulla.
    b-king -08
  17. #17
    Lainaa (hcaape @ Tammi. 18 2005,20:51) kirjoitti
    Lainaa (Oleg @ Tammi. 18 2005,14:10) kirjoitti
    Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
    terve
    bandit -01 ei tarvitse väliputkea kävi suoraan kiinni omaan putkeen asennus n.3min.
    ja tulihan aika kivat äänet.
    ps vaihdoin vielä suuttimet factory,ja filsun k&n.
    pyörä kävi penkissä ja johan alkoi keulimaan kaasulla.
    Ihan vaan lisätietona että -04 Banditiin TULEE väliputki,
    elikkä liitos on moottorin alla ja siitä eteenpäin on änkkärin kans samaa hormia. *
  18. #18
    Lainaa (sademies @ Tammi. 18 2005,21:20) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Tammi. 18 2005,20:51) kirjoitti
    Lainaa (Oleg @ Tammi. 18 2005,14:10) kirjoitti
    Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
    terve
    bandit -01 ei tarvitse väliputkea kävi suoraan kiinni omaan putkeen asennus n.3min.
    ja tulihan aika kivat äänet.
    ps vaihdoin vielä suuttimet factory,ja filsun k&n.
    pyörä kävi penkissä ja johan alkoi keulimaan kaasulla.
    Ihan vaan lisätietona että -04 Banditiin TULEE väliputki,
    elikkä liitos on moottorin alla ja siitä eteenpäin on änkkärin kans samaa hormia. *
    tarkoitin että mulle ei tarvinnut väliputkea -04:nen tarvitsee eiköhän tule mukana.
    b-king -08
  19. #19
    Hei hcaape!
    Onkos sun rosmo 600cc vai 1200cc? Itelläni on tuo 600:nen ja nyt tässä ennen kesää oon vaihtamassa sliparin, dynojetin ja K&N:n... (eilen tilasin LeoVincen ovaali sliparin) ja kohta pitäis käydä piipahtamassa Stormilla...
    Tuossa mainitsit, että "alkoi keulimaan kaasulla"... tuosta päättelin että olis kuussatku sulla? Olen tässä just miettinyt tuota, että alkaako kuussatku nostaa etutassua kaasulla, ku laittaa noi Sliparit yms. kiinni...???
    1200:nenhan nostaa kyllä vakionakin kekkee ihan kaasulla...
    -Muista Hanaa-
  20. #20
    Lainaa (Viltzu @ Tammi. 25 2005,15:26) kirjoitti
    Hei hcaape!
    Onkos sun rosmo 600cc vai 1200cc? Itelläni on tuo 600:nen ja nyt tässä ennen kesää oon vaihtamassa sliparin, dynojetin ja K&N:n... (eilen tilasin LeoVincen ovaali sliparin) ja kohta pitäis käydä piipahtamassa Stormilla... *
    Tuossa mainitsit, että "alkoi keulimaan kaasulla"... tuosta päättelin että olis kuussatku sulla? Olen tässä just miettinyt tuota, että alkaako kuussatku nostaa etutassua kaasulla, ku laittaa noi Sliparit yms. kiinni...???
    1200:nenhan nostaa kyllä vakionakin kekkee ihan kaasulla...
    mulla b12 olen painava eikä ennen kaasulla mutta nyt
    b-king -08
  21. #21
    Bandit 1200S -04 *

    Louisilta tuli BOSsin putki.
    Äänet hyvin matalat, putki on EU hyväksytty niin ei pitäisi räimiä kauheasti. *
    Katalysaattoria ei tässä mallissa ole mutta sellaisenkin
    mallin saa.

    Täytyy viedä pyörä penkitettäväksi kunhan lumi sulaa *

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  22. #22
    Minusta tuntuu, että pääasia ainakin B12:sta on vaihto. Vaihto mihin tahansa pönttöön, mistä kaasu virtaa alkuperäistä paremmin ulos. On nimittäin hiukka tukkoinen se alkuperäinen. Ja johan siitä lähtee 5 kg painoa pois! Minulla Micron, ja kyllä kivat äänet vedättäessä. Pelkkä vaimentimen vaihto ilman säätöä antoi takapyörältä 121 hevosta... Säätö + K&N + Dynojet -> 124hp / 102Nm, ja tasainen käyrä.
    * * * * * * * * * * * * * * * * *
    -----Minulle Vittuillaaan!-----
  23. #23
    Lainaa (bandit @ Tammi. 07 2005,14:30) kirjoitti
    04-Rosmossa on edelleen katalysaattori,jos vaihdat sliparit selvitä onko se katti putkessa vai vaimentimessa.Sitä kattia kun ei saa poistaa.
    Saa muuten poistaa, kun rekisteriotteessa ei ole mainintaa vähäpäästöisyydestä.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  24. #24
    Bandit 1200S vm 2004

    No niin BOSin slipari on kiinni *
    ja Dynojetin suutinsarja vaidettu.

    MP-asennuksen penkissä 119 hp takapyörältä. *

    Katalysaattori poistui *
    mutta enköhän minä sen kestä *


    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  25. #25
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 04 2005,21:17) kirjoitti
    Bandit 1200S vm 2004

    No niin BOSin slipari on kiinni
    ja Dynojetin suutinsarja vaidettu.

    MP-asennuksen penkissä 119 hp takapyörältä.

    Katalysaattori poistui
    mutta enköhän minä sen kestä


    Reiska_SB
    kuinka paljon lysti maksoi kaiken kaikkiaan ... eli slipari+Dynojet+asennus+penkki?

    Mitattiinko tehot ja vääntö ennen ja jälkeen virityksen?

    Mulla on kans 04:n rosmo ja rekisteriotteessa ei lue "vähäpäästöinen" eli ton katin voi siis poistaa ilman ongelmia?

    Jos katin poistaa voiko sen laittaa takas orkkisputken kanssa ikään kuin mitään ei olisi vaihdettukaan?

    Tässä olikin monta kysymystä mutta minkäs voi kun on

    ZZR-1400 2011 2014 -
    GSX-1250 FA 2011 2013 - 2014
    GSX-R1000 k8 -09 2011 - 2013
    ZX-10R -06 2010 - 2011
    Z750 -09 2009
    GSX-1300R k5 2007-2008
    GSX-R600 k5 -06 2006-2007
    Bandit 1200 S -04 2004-2005
    GS-500 2003 2003
  26. #26
    Päästöt ja äänet, siinä kompastuskivet sliparin vaihdossa.

    Jos joudut poliisin syyniin niin "sipari täytyy olla EU-hyväksytty" näitähän löytyy.

    Katalysaattoria ei saa poistaa jos päästöarvot eivät jää tolerannsien alle.
    (Toiset väittää että että prätkät käy niin laihalla että ne menevät katsastuksesta läpi vaikka katalysaattori on poistettu, en tiedä)

    Joten säilytä alkuperäinen kattiputki, jonka aina voit vaihtaa takaisin jos sinut määrätään katsastukseen.
    Sen vaihtoonhan ei mene kun 10 minuuttia.

    Slipari makso 500 eur Saksasta Louisilta (Ovaali hiilikuitu, piti saada kun se oli just pyörän värinen ja korkealaatuista työtä)
    Dynojet suutinsatsi ja säätö/penkitys 300 eur.

    Kallista ? No elämä on *

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  27. #27
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 04 2005,21:17) kirjoitti
    Bandit 1200S vm 2004

    No niin BOSin slipari on kiinni
    ja Dynojetin suutinsarja vaidettu.

    MP-asennuksen penkissä 119 hp takapyörältä.
    Jopa on penkki!

    Tänään käytin Kemi MC:n penkissä omaa -05 Bandittia. Vaihdettu Yoshimuran slip-on. Takarenkaalta 104,5hp...

    Suutinsarjaa en hommannut, koska Banditissa on säädettävät neulat. Vähän piti rikastaa seosruuvia avaamalla ja neuloja nostettiin pykälällä. Seokset oli todella hyvät koko kierrosalueella ja tehokäyrä todella tasainen.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  28. #28
    Lainaa (Julle @ Touko. 07 2005,22:54) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 04 2005,21:17) kirjoitti
    Bandit 1200S vm 2004

    No niin BOSin slipari on kiinni *
    ja Dynojetin suutinsarja vaidettu.

    MP-asennuksen penkissä 119 hp takapyörältä. *
    Jopa on penkki! *

    Tänään käytin Kemi MC:n penkissä omaa -05 Bandittia. Vaihdettu Yoshimuran slip-on. Takarenkaalta 104,5hp...

    Suutinsarjaa en hommannut, koska Banditissa on säädettävät neulat. Vähän piti rikastaa seosruuvia avaamalla ja neuloja nostettiin pykälällä. Seokset oli todella hyvät koko kierrosalueella ja tehokäyrä todella tasainen.
    Heh, onhan näistä asiakasystävällisistä penkeistä ollut puhetta ennenkin...

    Minkäslaisia vääntölukemia Bandit antoi? Pistähän käppyrät johonkin näkösälle!
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  29. #29
    Lainaa (jarim @ Touko. 08 2005,00:46) kirjoitti
    Heh, onhan näistä asiakasystävällisistä penkeistä ollut puhetta ennenkin...

    Minkäslaisia vääntölukemia Bandit antoi? Pistähän käppyrät johonkin näkösälle!
    Vääntöä ei mitattu kun säätäjällä tuli kiire katsomaan Fykkösiä...

    Skanneria kun en omista, niin oheisessa kuvassa kännykällä paperista otettu todella huono kuva. Olisi ollut vielä mukava saada kierrosluvut tuohon nopeuden tilalle, mutta näkeepä tuosta ainakin tehokäyrän muodon, mikä on mielestäni todella mukavan suora. Lopussa hieman hyytyy. Onkohan tuo ihan normaalia Banditille? Loppuukohan ilmansaanti? Ainoa ilmanottoreikä on aika pieni... Onko kukaan modannut ilmanputsarikoteloa?

    Toinen asia, mikä ihmetyttää on pitkät välitykset. Todellista nopeutta Bandit keräsi 276km/h!!! Tuohan on ihan järjetön nopeus nakupyörälle, joten välityksiä voisi "hieman" rukata. Tuli käytyä samalla keikalla Haaparannassa ja Tornion motarilla 120 rajoituksella mittarinopeus 140km/h oli melkoista menoa. Tangossa sai roikkua tosissaan...

    Cliketi click



    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Julle @ Touko. 07 2005,22:54) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 04 2005,21:17) kirjoitti
    Bandit 1200S vm 2004

    No niin BOSin slipari on kiinni *
    ja Dynojetin suutinsarja vaidettu.

    MP-asennuksen penkissä 119 hp takapyörältä. *
    Jopa on penkki! *

    Tänään käytin Kemi MC:n penkissä omaa -05 Bandittia. Vaihdettu Yoshimuran slip-on. Takarenkaalta 104,5hp...

    Suutinsarjaa en hommannut, koska Banditissa on säädettävät neulat. Vähän piti rikastaa seosruuvia avaamalla ja neuloja nostettiin pykälällä. Seokset oli todella hyvät koko kierrosalueella ja tehokäyrä todella tasainen.
    Utelisin hintaa koko paketille.
    Itse kysyin tarjouksen Bike Doctorilta;

    Yoshimura slipari,DynoJet,penkitys ja säätö=780 euroo

    Näytti mulle vastaavan paketin tulokset koneelta
    -05,aj.600km,113hp,vääntöö en muista,mutta sekin yli 100Nm
    Kertoi,että jos sisäänajo tehdään kirjan mukaan,kaikki tehot
    irtoo vasta noin 10tkm jälkeen.Tässäkin tapauksessa siis
    lisää odotettavissa.
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen