Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Tarkoitus oli hommata Yoshimuran kokoputkisto mutta kun poliisi vei siihen varatut rahat, tuli mieleen voiko SV:n nuhaisia ääniä parantaa jollain halvemmalla konstilla. Tuolla SV1000 Portalin sivuilla on joitakin aihetta koskevia juttuja. Onko kukaan täällä kokeillut muokkailla alkuperäisiä vaimentimia?
  2. #2
    Kaveri pisti Korpiaholta Leo Vincet Sv:en melko muhkeet soundit tuli, eikä maksanu kuin about 545€ (kaks pönttöö)!
    Fun is not a straight line
  3. #3
    Sorry, että ängen tänne Suzna puolelle arvostelemaan. Mutta saako uuden malliseen SV:hen myös 2-1 putkea? Nimittäin oon joskus kuullu ison SV äänet Yoshimuralla ja se pyörä oli 2-2 putkituksella. Ei ollu mitkää korvaa hivelevät äänet...ihmeellistä putputusta ja patpatusta. Nimittäin itellä kun oli vanhemman mallinen SV ennen, niin siinä oli Arrowin 2-1 putki ja äänet oli 62 kertaa paremmat...
  4. #4
    Saahan siihen, mutta rahaa kuluu paaaljon (tai mikä on paljon)
    Fun is not a straight line
  5. #5
    Yosimuran 2-1 putkisto asennettuna n. 900€ tai "vähän" yli.
  6. #6
    Kyllähän niistä äänistä varmaan paremmat saa kun ottaa turhat roippeet orggisänkäristä pois

    Mulla ois sattumalta ylimääräset TL1000S änkärit. Siitä saat halvalla (50e) aihiot, niin ei tarvi omia rikkoa
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  7. #7
    Itse kanssa tuumin tota orggisänkkäreiden silpomista, mutta eipä oikeen ollut vaivan arvoista. Tuolla sv1000 portaliissa paljon hyviä ohjeita, mutta mielummin osti sitten uudet ja jätti noi jälkipolville, autotallin nurkkaan.

    Itsellä Viperin suorat huilut tossa pyörässä, ja siinä ainakin omasta mielestä aivan pirun hienot saundit. Paketissa luki että tarkoitettu Telluihin, joten luonnollisesti menee myös tohon heittämällä kiinni.

    Tyhjäkäynnillä hieno matala jyminä, joka sitten kahvaa kääntäessä pysyy melko matalana, mutta on ainakin riittävän kova.. Kun vertaa ääntä esim viime kesäseen 600 gsxr:ään, niin paljon miellyttävämmät. Ajossa äänet sen verran matalat ettei niitä häiritsevästi kuule. Siinä 600cc pelissä taas ääni korkeammilla kierroksilla oli sellasta vinkumista, joka rupesi kyllä pidemmän päälle vi***maan.

    Itse vielä revin turhia esteitä oman pyörän ilmaboksista pois, niin imuäänet kiihdytettäessä ovat kyllä aika kovat.. Mutta mahtuhaan sitä ääntä tähän maailmaan.

    Yhdessä toisessa Sv:ssä oli giksuun tarkoitetut putket, niillä saundi oli sitten taas paljon terävämmän kuulonen. Kai niissä oli sitten erilainen reikäverkko/vaimennusvillat kun niin paljon ääntä muuttivat.

    Käy hakemassa jostain tollaset "halpiskannut", ajavat melko lailla saman asian kun Yoshin vaimentajat, mutta puoleen hintaan.



  8. #8
    Orkkisputkia on ihan turha teurastaa.

    Oikeesti.

    Muutama tuttu tehnyt jopa orggis alkukäyriä jne hitsarilla ja todenneet että ei siitä mitään jää käteen vaikka hitsauttaisi, kaupasta saa samalla hintaan ja tod näk. paremmin virtaavia.

    Jos joskus jostain syystä pitääkin palauttaa peli orkkiskondikseen ja änkkäreitä ei ole.. voi voi. Ja on varmasti kalliita.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  9. #9
    No miks ihmeessä ne sitte pitäs olla yoshimurat?
    Mulla on itellä SV:ssä Ixilin super-racing malliset
    kannut ja jälkeenpäin teetetyt väliputket ja
    ääntä kyllä löytyy.Esim Micronit on aika edullisia.
    Tehoerot on varmaan ihan olemattomat hintaeroon
    nähden...
    No jo on perkele!!!!!
  10. #10
    Mä näin viime viikolla tuommosen tonnisen SV:n, missä oli Viperin pöntöt kiinni, kyllä lähti mageet soundit! *
    Ne ei taida olla mitään hirveän kalliita, jos verrataan esim. Yoshiin...
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  11. #11
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 03 2005,22:59) kirjoitti
    Mä näin viime viikolla tuommosen tonnisen SV:n, missä oli Viperin pöntöt kiinni, kyllä lähti mageet soundit! *
    Ne ei taida olla mitään hirveän kalliita, jos verrataan esim. Yoshiin...
    Tiedän.. Ja tietää muuten kaikki naapuritkin.. Nimimerkillä "Kahden ison kivitalon välissä joka aamu käyntiin".

    No joo, noita kannuja saa about 500:lla egellä pari, työn laatu ihan ok. Eikös Yoshin hinnat alkaen pöntöt maksa suunnilleen saman kappaleelta?
  12. #12
    Lainaa (Johu @ Touko. 03 2005,23:15) kirjoitti
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 03 2005,22:59) kirjoitti
    Mä näin viime viikolla tuommosen tonnisen SV:n, missä oli Viperin pöntöt kiinni, kyllä lähti mageet soundit! *
    Ne ei taida olla mitään hirveän kalliita, jos verrataan esim. Yoshiin...
    Tiedän.. Ja tietää muuten kaikki naapuritkin.. Nimimerkillä "Kahden ison kivitalon välissä joka aamu käyntiin".
    * Yoshin hinnat taitaa tosiaan lähteä siitä n. 500€...
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  13. #13
    omaan SV:hen 670e pari
    yoshin bolt-on rosteripöntöt mallia RS-3 RACE
    MP-Racingilta (15% ale)
    ei kyllä pidä mitään ihmeellistä putputusta ja patpatusta
    vaan mielestäni ihan äijämäiset äänet




    Se nyt vaan on tyhmää ajaa liian hiljaa
  14. #14
    Ei varmaan kannata niitä orggis putkia ruveta silpomaan !
    Jos vaikka tulee ne kauan puhutut katsastukset...
    Kyl noi vähän putputtaa
  15. #15
    onko sulla sirkkelinterä takajarrulevynä?
    Se nyt vaan on tyhmää ajaa liian hiljaa
  16. #16
    Lainaa (mopoman @ Touko. 04 2005,13:07) kirjoitti
    onko sulla sirkkelinterä takajarrulevynä?
    Ei ku se on raivaussahan-terä
  17. #17
    Äärimmäisen hieno.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  18. #18
    mulla on yoshin trs koko putki ja hinta oli n. 820e ja äänetkin on mielestäni kohdillaan, nyt kun sai sen "ampumisenkin" loppumaan.




    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
  19. #19
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 03 2005,22:59) kirjoitti
    Mä näin viime viikolla tuommosen tonnisen SV:n, missä oli Viperin pöntöt kiinni, kyllä lähti mageet soundit! *
    Ne ei taida olla mitään hirveän kalliita, jos verrataan esim. Yoshiin...
    Olis joutilaat Viperit, ajamattomat, ei tosin väliputkia juuri SV: hen.
    Ne sais hakea vaikkapa 200 €: lla klemmareineen ja Ducatiiin sovitetuilla väliputkilla.
    Ducati 900 SS
  20.  
  21. #20
    Lainaa (MarkuSV @ Touko. 05 2005,16:33) kirjoitti
    mulla on yoshin trs koko putki ja hinta oli n. 820e ja äänetkin on mielestäni kohdillaan, nyt kun sai sen "ampumisenkin" loppumaan.
    Ampumisen?Tarkotatko niitä paukkuja
    jotka tulee kun kaasun laskee pois?
    Ja mitäs teit mopolle?
    No jo on perkele!!!!!