Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 72:een 72:sta
  1. #61
    Onnea onnea onnea! Vitsi! Nyt loppu sitten muiden vekottimilla ajo Oma on aina oma vaikka olisikin saakelin ruma ja rumissa on asennetta Sitäpaitsi aina pitää olla erilainen nuori! Ja mehän ei olla "joukko nuoria" eihän ?
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  2. #62
    paljon paljon onnea, ihan näin virallisestikin!

    Jos sul on hirveesti luppoaikaa ja haluut bodomin-lenkin käydä heittää, tuu kattoon mua heppatallille!

    Tai sit vaan pöriset mun duunpaikalle mua kattoon ja näyttää mopoas!

    Onnea vielä kerran! Ilmottele ittestäs!

    -edelleen backseat slut, ilman omaa mopoa-



    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  3. #63
    Juu, tallillehan se taas sitten jäi... Venttiilit piti säätää, niin samalla tehtiin huomio: Nokkaketju ihan vitun löysällä...
    Joko kiristin paskanen tai paskana... Ei kiva juttu... No, pyörä odottelee nyt sitten inspiraatiota...
    Mutta ekat kilsat tuli kuitenkin ajettua...
    Ja tässä tämänhetkinen ulkoasu...

    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  4. #64
  5. #65
    Kyllä kyllä.. hieno on...!!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  6. #66
    O hiano!

    Pikkufiksausta persiiseen, niin on jo törkeen nätti!

    Siis pyörä!
    Jovain sanoi näyli
  7. #67
    Lainaa (gsp @ Kesä. 06 2005,13:50) kirjoitti
    O hiano!

    Pikkufiksausta persiiseen, niin on jo törkeen nätti!

    Siis pyörä!
    No siihenhän tulee se R6:n perä, uudemman ärrän svingi ja vanne sit joskus ku eka vähän ajellaan...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  8. #68
    Inspiraatio, tuo korpimaista viimeinen....

    Saapa nähdä kuinka kovaa on rukkaset nauliintuneet seinään, saako niitä mikään halu/motivaatio/inspis enää ikinä irti sieltä...
    Vai onko jo huommenna sellainen päivä, jolloin kuusta lähtien kaikki merkit/luonnonilmiöt ovat oikeissa asennoissa? Ja tämä jo himppasen kyllästynyt asentaja saa uulta tuulta purjeisiinsa?
    Rohkaistuu ja käy taistoon huonosti käyvää suzukia vastaan?

    Tämän eeppisen tarinan jatkoa voitte lukea täältä, niinkuin aina ennenkin...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  9. #69
    Dodiih, nokkaketjunkiristin putsattu ja toistaiseksi toimii... Loppu se ihme rallatus...
    Myös venttiilit säädetty. Vielä käy aika rikkaalla, eli säätää pitää vielä... Ajossa kuitenkin... Toistaiseksi...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  10. #70
    Kyä toi laite tekee Sumpasta jo ihan oikeen pärinä-friidun
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  11. #71
    *end of me*

    Eli mun mielenkiinto ko. laitetta kohtaan koki loppumisen.
    Kiviäkin kiinnostaa... *

    Eli nyt on mekaanikon paikka vapaana, palkka ei ole häävi eikä eduillakaan pääse mainostamaan....
    Mutta hommaa on ainakin, sen voin taata *

    Kiitos itselleni projektin ajokuntoon saattamisesta ja iso kumarrus, minä pesen käteni tosta sopasta näillä sanoilla.

    T: Kukko-en koske kuin omaan pyörääni mekaanikko-



    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  12.  
  13. #72
    Dodih!

    Rustaillaampa tännekin sitten taas jotain...
    Vanhus on tällä välillä saanut alleen uudet nakit (vanhoista löytyi leima -96 ja sisäkumit ) ja uudet ja ketjut ja rattaat vaihdoin. Kiitos MadManille konsultaatiosta ja avusta.
    Tuo auttoi jo paljon... Vanhojen täysin kuolleiden ketjujen ja uusien ero on järisyttävä... tai siis vaikutus

    Sitten... tämä ongelmana ollut säädätys... Eli rikkaalla käy... Ongelmaa on nyt yritetty poistaa pääsuuttimia vaihtelemalla ja kaasarin bensanpintoja yms. säätämällä... Auttoi hieman, mutta suutinputket on nyt analysoitu kuluneiksi, eli väljiksi On kuin omistajansa
    Uudet suutinputket heti maanantaina tilaukseen, ja homma jatkuu... Kiitos vaan Kouvolan/ Valkealan pojille tähän astisista avuista Piilottakaa ne pokelehdet seuraavaks kerraks

    Nyt ko. mopottimella ruuvattu kohta 5000km ja kertaakaan ei ole tielle (eikä tien varteen) jättänyt. Eli asiansa on ajanut. Radallakin tuota on päästy kokeilemaan muutamaan kertaan...
    Ei sillä jalkoihin jää, mutta ei kyllä rikota rata-ennätyksiäkään Ja osat pysyi kiinni (paitsi motoparkissa tippunut rekisterikilpi ) ja öljyt sisällä

    //S (apukokin apulainen)
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123