Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 72:sta
  1. #31
    Lainaa (Kukko @ Touko. 03 2005,09:16) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 03 2005,09:14) kirjoitti
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 02 2005,23:20) kirjoitti
    Joo kyllä siitä vielä kunnon mopo tulee, ainakin merkki on oikea! *
    Jotenkin oli tutun näköstä porukkaa noissa kuvissa... Ette kai sattuneet olemaan n. 1kk sitten tuolla Rajamäen suunnalla, siis ee-speedin tiloissa? *Hain nimittäin silloin tämän nykysen vessan sieltä pois...
    Tai sitten mä oon nähnyt teidät jossain muualla...
    Oltiin me *
    Originellia piti kuulemma olla:

    Kyllä me siellä heiluttiin, näin rumaa pärstää harvemmin kovin helpolla unohtaa... ihan painajaisiin saakka luulis tulevan *
    Juu painajaisia on nähty ja paljon! Onneks ne on alkanu jo vähenemään... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  2. #32
    *seksi*

    Eilen oli totuuden paikka.... totista olikin
    "Paska" sai uuden kuosin ja kasaantui melkein valmiiksi, muutama johto kiinni ja tankki pulteilla kiinni.
    Tänään on neitsytmatka odottamassa vanhusta, toivotaan että kaikki menee hyvin...
    Kiitokset MadManille, olit eilen korvaamaton apu!
    Sumppa laittaa kuvia kun kerkee niin kaikki pääsee ihastelemaan/vihastelemaan tämän hetken etappia, vanha sai uuden värin...

    -väsynytmuttaonnellinen-
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  3. #33
    UUSIA KUVIA TÄÄLLÄ !!!!

    Ja iso kiitos vielä eilisestä Apu-Apinalle!!!




    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  4. #34
    Apu apina? tykkääkös tämän alalajin apina banaaneista? ja roikkua katosta, eli onkos tuost yhtikäs mihinkään? tosin, kovin on orangin näköinen, ettei olis vaan ristiin n***u *

    btw, jokos ne on alkaneet tekeen karvanpidennystä+vaalennusta jo apinoillekkin... tosin, tossa pärstässä on kaikki vaan kaunistusta
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  5. #35
    Lainaa (Bluesman @ Touko. 04 2005,10:31) kirjoitti
    Apu apina? tykkääkös tämän alalajin apina banaaneista? ja roikkua katosta, eli onkos tuost yhtikäs mihinkään? tosin, kovin on orangin näköinen, ettei olis vaan ristiin n***u

    btw, jokos ne on alkaneet tekeen karvanpidennystä+vaalennusta jo apinoillekkin... tosin, tossa pärstässä on kaikki vaan kaunistusta
    Mua lähinnä ihmetyttää, missä noi peukalot on ollu





  6. #36
    Lainaa (MadMan @ Touko. 04 2005,13:17) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Touko. 04 2005,10:31) kirjoitti
    Apu apina? tykkääkös tämän alalajin apina banaaneista? ja roikkua katosta, eli onkos tuost yhtikäs mihinkään? tosin, kovin on orangin näköinen, ettei olis vaan ristiin n***u *

    btw, jokos ne on alkaneet tekeen karvanpidennystä+vaalennusta jo apinoillekkin... tosin, tossa pärstässä on kaikki vaan kaunistusta
    Mua lähinnä ihmetyttää, missä noi peukalot on ollu

    Hei, ehkä me ei haluta tietää...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  7. #37
    *Seks:n jälkeen tulee seiska*

    No neitsyys män, ihan ilman ongelmia ei kumminkaan selvitty...
    Asennuksen tiimellyksessä teloutunut kaasuttimen neula aiheuttaa päänvaivaa... ei siitä käsin tullut suoraa

    Kun hätä on lähellä, niin apu tuppaa olemaan kaukana, nyt kävi taas näin... no kaveri saapuu huomenna ryyppyreissultaan ja menee koittamaan flaksia susukin kanssa, jos vaikka sen viisari sopis reikään... tai siis neula runkoon... eli siis jos sen kaapin pohjalla olevat suskan neulat olis samanmoisia kun nyt kaivataan...

    Muuten vanha kanttura oli aikas mukava peli ajaa, ajatustakin notkeampi ja reaktioo nopeampi

    Ei paha ensiajo näin monen vuoden jälkeen...
    Allekkirjoittanut häipyy maisemista ja jättää suskan hoitoon, toivotaan että kaverilla on parempi säkä kun mulla

    -ainaeivoivoittaa,eiedesjokakertaKukko-
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  8. #38
    Mukavan näköinen peli.. Mä ainaskin tykkään enempi noista vanhemmista malleista, kun näitä "kaikkionihansamannäkösii" nyky peleistä!
    Hauskoja kilometrejä vaan sulle Sumppa..
    Eikä muuta kun ja
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  9. #39
    *kasi*

    Juu, ei sopinut kaverin tikut suskan reikiin...
    Mutta vika tuskin neuloissa on... Tyhjäkäynnilläkään ei käy kuin kolmella, ja viidentonnin jälkeen loppuu kierrokset...
    Mä vien sen paalaamoon just

    -hermonsamenettääkohtahän-
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  10. #40
    *Section Nine (yhreksän meille maalaistolloille)*

    Sekalaisen etsinnän tuloksena voin todeta ongelman olevan kaasupuolella... hapen saannissa on onkkelmia.

    Nyt jo rajasin niinkin ison osan ongelmasta ja totesin jotta taas ne kaasuttimet on irti nykästävä tutkittava mahdolliset ilmavuodot ja sen jälkeen vaan säädettävä se kohdalleen, eli ilmavaivoja on vanhuksella....

    Seokset kun saadaan sekotettua kohdalleen niin taasen mennään ja lujaa

    *mäolenmaailmanparasavuton*
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  11. #41
    heeeeei, hieno, mut sitä vaan ihmettelen miksei se rykkösen perä sit tullukaan tohon, sovituksissa näytti jo tosi siistilt
  12. #42
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Sehän on jo melkein uusi. Mä jostain syystä tykkään noista vanhoista lehmistä. Siis puhun tosta pyörästä.

    Hieno siitä tulee, tai ainakin tää kaveri on onnistunut: http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...r=Rami78&gid=0

    Jos olis mun projekti niin koittaisin saada aikaan jotain tän näköistä mutta mä oonkin mä.. http://oldskoolsuzuki.info/album_ima...right_side.jpg

    Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
  13. #43
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:37) kirjoitti
    Jos olis mun projekti niin koittaisin saada aikaan jotain tän näköistä mutta mä oonkin mä.. http://oldskoolsuzuki.info/album_ima...right_side.jpg
    Jos tohon vielä sais high pipet viritettyä niin se olis just hyvä! * Vähän flat track tyyliin nääs niinku...



    Pain is just weakness leaving the body
  14. #44
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:37) kirjoitti
    Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
    Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:



    Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.



  15. #45
    R6:sen perä menee kunhan se saadaan ensin käymään ja vähän ajettua...
    Kun se ei mene ihan heittämällä, herrat Rälläkkä ja Mig saavat astua siinä vaiheessa kehään

    Kunhan saisin sen käymään tänä viikonloppuna olisin todella tyytyväinen (Voisin kuvitella että Sumppakin olis )

    Ja tämä on siksi mahdollista, koska aioin olla selvinpäin koko hela viikonlopun
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  16. #46
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:54) kirjoitti
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:37) kirjoitti
    Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
    Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:



    Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.
    heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)
    taidanpa varastaa sun idikset kun sulleioo vielä projektia
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  17. #47
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Cterror1 @ Touko. 12 2005,22:52) kirjoitti
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:54) kirjoitti
    Lainaa (Karban @ Touko. 12 2005,07:37) kirjoitti
    Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
    Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:



    Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.
    heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)
    taidanpa varastaa sun idikset kun sulleioo vielä projektia
    Höh, ei toi oo sun GSX. Tää on:



    (Joo joo, on siinä kahdet etuvilkut. Ei sitä kaikkee jaksa)



  18. #48
    *jännäkakka*
    Tuleeko uusi kaasarin neula huomenna vai ei...
    Näkyykö Nummelassa lauantaina...

    */jännäkakka*
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  19. #49
    On toi tajuttoman hienoo, ku joku osaa ja jaksaa vääntää mopojen kanssa tollasella antaumuksella!!!
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  20. #50
    *antaumusta*

    Ruokiksen jälkeen kyselen neulaa, jos saan sen niin tänään on jonkinmoista edistystä toivottavasti luvassa...

    Jos en esim. vedä tänään omaa Triplee tai itteeni pasaks affenistolla

    */antaumusta*
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  21. #51
    *kiroamista*

    Naisen sukuelintä käteen sentään.... ei tullut neulaa eilen... toivotaan että tänään sen sais...

    */kiroamista*
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  22. #52
    Ei sut tullu neulaa tänäänkää...
    Eli ei näy vanhusta hymyilevässä...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  23. #53
    Eikä vieläkään.... Perkele. Kohta menee hermo. Kertokaa ihmeessä jos jollain on ylimääränen ehjä neula tohon...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  24. #54
    Nyt meni hermo!!!! Tilattu Dynojet.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  25. #55
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 27 2005,23:53) kirjoitti
    Nyt meni hermo!!!! Tilattu Dynojet.
    no sehän tietä vaan lisää tehoo.....
    zzr600-vm90
  26. #56
    *kesäkuu*

    Jos se on vaan vuoden ajasta kiinni miten se vanha käy?
    Huomenna annetaan elvytys ja toivon mukaan sukisuki laulaa kauniimmin...
    Linnut ainakin on jo alkanut laulamaan, mikseis toi vois?
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  27. #57
    Oujee!!!!!

    Ekat kilsat takana!!!
    Mä mitään mistään tajuu, mut toimii ja on ruma
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  28. #58
    Oisko nyt syytä alottaa liikenteessä pelkääminen..? *vittumikseihymiöttoimi*
  29. #59
    Lainaa (tommipommi @ Kesä. 03 2005,01:05) kirjoitti
    Oisko nyt syytä alottaa liikenteessä pelkääminen..? *vittumikseihymiöttoimi*
    Mä oon ollu vaarallinen jo autolla Mut miksipä ei... Kyllä mua kannattaakin pelätä
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Sumppa @ Kesä. 03 2005,00:14) kirjoitti
    Oujee!!!!!

    Ekat kilsat takana!!!
    Mä mitään mistään tajuu, mut toimii ja on ruma
    Noh... Onnee ja

    Missä ja milloin sen mopottimen näkee livenä??
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen