Sivu: 38 / 58:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1718:sta
  1. #1111
    Näin helppoahan se on kun tietää mitä tekee...vai oliko
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  2. #1112
    Hyvät Herrat peukalontyvinenne......

    Yhdellä se kaasu kiertyy "tuhvertaessa" pois päältä
    ja toisella taas päälle- suuntaan.

    Ihan sama millä mopolla ajetaan, mitä ja mssä.

    Mukavahan se silti on ajatella ja etenkin kinata helvetikseen, että vain toinen kokemus/mielipide
    on se ainoa oikea/todellinen .

    Taitaa se "pihvi" asiassa, meni niinpäin tai näinpän, olla kuinka moisesta
    päästään eroon.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #1113
    Jos jarrukahva on liian ylhäällä, niin kaasu aukeaa helpommin jarrua tavoitellessa. Käsivarren linja joskus todettiin sopivaksi osoittamaan kahvan korkeuden/kulman.
  4. #1114
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Jos jarrukahva on liian ylhäällä, niin kaasu aukeaa helpommin jarrua tavoitellessa. Käsivarren linja joskus todettiin sopivaksi osoittamaan kahvan korkeuden/kulman.
    Yhtena esimerkkinä meikäläisen jarrukahvan asento. Kuvakulma toki hieman hämää, mutta tuo on siis meikäläisen mitoille sopiva jarrukahvan korkeussuuntainen asemointi: http://racedac.com/s1000rr/6foot2_brake_lever_pos.JPG
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #1115
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Mitä sä ihminen selität??? Mä en todellakaan valehtele! Jos sä väität että ilman palautusvaijeria kaasu rullaa yli "uudestaan päälle" ni sekaisinhan sä oot.

    P.S. Ja jos väität peukalontyvi hipelöinnillä saavas mun pyörän pikakaasun auki vahingossa ni oot vielä enemmän sekaisin...
    Onko pikakaasulla varustetulla cbr1000rr mielestäsi mahdoton saada hyppykaasu aikaiseksi? Vai onko tarkoituksesi vain esittää mielipiteitä scuuban mielenterveydestä?
  6. #1116
    Lainaa pallero kirjoitti Katso viesti
    Onko pikakaasulla varustetulla cbr1000rr mielestäsi mahdoton saada hyppykaasu aikaiseksi? Vai onko tarkoituksesi vain esittää mielipiteitä scuuban mielenterveydestä?
    Ei varmasti oo mahdotonta, mutta sitä saa kyllä sitte yrittää... tai ehkä mä vaan sitte oon niin kädetön etten oo tossa vielä ikinä onnistunut. On kyllä tavallisen jäykkä se lähtöpykälä ainaki minun kaasussa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #1117
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ei varmasti oo mahdotonta, mutta sitä saa kyllä sitte yrittää... tai ehkä mä vaan sitte oon niin kädetön etten oo tossa vielä ikinä onnistunut. On kyllä tavallisen jäykkä se lähtöpykälä ainaki minun kaasussa.
    Hommaat ittelles vanhan mallin sweep laguna lapaset, niin helpottaa tuon testaaminen, eikä tarvi pelkästään nykyiseen omaan kokemukseen nojautua. Voihan se olla ettei ko. ilmiö tule siltikään koettavaksi. Mutta, jos joku asia ei sinulle ole tullut eteen, on se voinut jollekin toiselle tapahtua.
  8. #1118
    Lainaa pallero kirjoitti Katso viesti
    Mutta, jos joku asia ei sinulle ole tullut eteen, on se voinut jollekin toiselle tapahtua.
    Aivan!!! Ja juuri tätä minä sanoinkin alunperin.... sanoin että ei todellakaan päde joka ihmiseen, vaikka eräs kovasti haluaa absoluuttisia totuuksia viljelläki täällä.

    Ja on mulla aika perkeleen pitävät alpinestarsin ajohanskat joilla voi kaasua painaa puristamatta kahvaa. Mutta jarruttaessa ku mä blippaan vaihteet alaspäin ni ei oo kyl ikinä käyny siellä päinkää että jarrulle kättä siirtäessä ois peukalo painanu kaasua päälle, ku nimenomaan rullaan käden kaasusta poispäin ku kurotan.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #1119
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Yhtena esimerkkinä meikäläisen jarrukahvan asento. Kuvakulma toki hieman hämää, mutta tuo on siis meikäläisen mitoille sopiva jarrukahvan korkeussuuntainen asemointi: http://racedac.com/s1000rr/6foot2_brake_lever_pos.JPG
    En pystyisi käymään edes kioskilla tolla kahvan asennolla, itellä on melkein vaakatasossa ja toimii mulle. Välikaasut onnistuu pykäliä pudotellessa, eikä kertaakaan ole kahvaa tavoitellessa ryntäillyt. Nämä on ilmeisesti aika yksilöllisiä juttuja.
  10. #1120
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Aivan!!! Ja juuri tätä minä sanoinkin alunperin.... sanoin että ei todellakaan päde joka ihmiseen, vaikka eräs kovasti haluaa absoluuttisia totuuksia viljelläki täällä.

    Ja on mulla aika perkeleen pitävät alpinestarsin ajohanskat joilla voi kaasua painaa puristamatta kahvaa. Mutta jarruttaessa ku mä blippaan vaihteet alaspäin ni ei oo kyl ikinä käyny siellä päinkää että jarrulle kättä siirtäessä ois peukalo painanu kaasua päälle, ku nimenomaan rullaan käden kaasusta poispäin ku kurotan.
    Jarruvivun etäisyyssäätö varmaan vaikuttaa myös paljon asiaan? Jos joutuu kovasti pujottelemaan sormia vivun alta päälle, niin kaikkea voi tapahtua? Ei mulla kämmen juuri liiku kun nostan (nakki)sormen tupelta vivulle.
  11. #1121
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Nämä on ilmeisesti aika yksilöllisiä juttuja.
    Sen nyt luulisi olevan kaikille itsestäänselvää, tai sitten ei...
    Onhan tuo sanamuoto varmaan aika vaikea ymmärtää:"Tai esim jos jarrukahva on liian korkealla,"
    Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa esim:"Tai esim jos jarrukahva on huomattavasti korkeammalla kuin keskimääräisen orgesterilaisen älykkyysosamäärä,"

    Pitäsi vissiin kehitellä jenkkityylinen 100-sivuinen vastuuvapauslauseke, jonka linkittäisi aina jokaisen viestin perään.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #1122
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Sen nyt luulisi olevan kaikille itsestäänselvää, tai sitten ei...
    Onhan tuo sanamuoto varmaan aika vaikea ymmärtää:"Tai esim jos jarrukahva on liian korkealla,"
    Olisi ehkä pitänyt kirjoittaa esim:"Tai esim jos jarrukahva on huomattavasti korkeammalla kuin keskimääräisen orgesterilaisen älykkyysosamäärä,"

    Pitäsi vissiin kehitellä jenkkityylinen 100-sivuinen vastuuvapauslauseke, jonka linkittäisi aina jokaisen viestin perään.
    Mikä kenellekin selvää on.

    Edit. Voi kai sen sanoa sitten näinkin, että toi sun vipus on ihan *itun vammasessa asennossa. Eihän tollasella pysty ajamaan kuin joku luonnonoikku jonka ranteessa on liikaa klappia. Parempi?

    Pahoittelut yrityksestä virittäää keskustelua ajoasennosta jarrutuksissa tms..
  13. #1123
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Mikä kenellekin selvää on.
    Ja varsinkaan jos ei ole selvää, niin kannattaa olettaa, eikä kysyä. Win-win.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #1124
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja varsinkaan jos ei ole selvää, niin kannattaa olettaa, eikä kysyä. Win-win.
    Ei tästä tule mitään, kato toi editti tosta yläpuolelta, en mä vaan osaa tätä.
  15. #1125
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Edit. Voi kai sen sanoa sitten näinkin, että toi sun vipus on ihan *itun vammasessa asennossa. Eihän tollasella pysty ajamaan kuin joku luonnonoikku jonka ranteessa on liikaa klappia. Parempi?
    Onnittelut hyvästä suorituksesta päästä ulosannissa samalla tasolle vastapuolen kanssa.
    Superbike #7
  16. #1126
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelut yrityksestä virittäää keskustelua ajoasennosta jarrutuksissa tms..
    Ehkä parempi niin, koska seuraavaksi joku olisi uhriutunut ja loukkaantunut siitä että kyseisestä asiasta keskustellaan väärässä triidissä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #1127
    Tällaisella setupilla ne körötteli Brno:ssa.

    Jarrukahva samassa linjassa kykän kanssa


    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  18. #1128
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja varsinkaan jos ei ole selvää, niin kannattaa olettaa, eikä kysyä. Win-win.
    Lukeeko toi lause sun vessan peilissä joka aamuisena muistutuksena?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #1129
    FB_IMG_1566828134224.jpg
    FB_IMG_1566828140280.jpg
    FB_IMG_1566828147392.jpg
    Tunnistaako joku, mikä öhlinssi tuo on? En löydä mitään tekstiä, vaikka kuinka tihrustan.
    -04 cbr600rr
  20. #1130
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    FB_IMG_1566828134224.jpg
    FB_IMG_1566828140280.jpg
    FB_IMG_1566828147392.jpg
    Tunnistaako joku, mikä öhlinssi tuo on? En löydä mitään tekstiä, vaikka kuinka tihrustan.
    -04 cbr600rr
    Lataa Öhlinssin äppi, se kertoo kaikkee kivaa. Mm sen, että tuo on HO 301

    Muutama ruuvi löysällä
  21. #1131
    Tänks!
    Onpas kätevä äppi.
    Viimeksi muokannut: KawaJava; 26.08.2019 klo 19:26.
  22. #1132
    Hitto mun mopottimelle on 5 eri takaiskaria ja 4/5 iskaria tossa appissa on täysin samannäköisiä... ei auttanu tunnistusta
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  23. #1133
  24. #1134
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Mikäs oli pielessä raadin mielestä Jack Millerillä Silverstonessa? https://www.instagram.com/p/B1qV6M-h...ource=ig_embed
    Takapampun vuosihuolto jäänyt tekemättä.
    Muutama ruuvi löysällä
  25. #1135
    Miten ton öhlinssin takaiskarin varmistustapin saa pois, että pääsee pyörittämään jousen pitkäksi haka-avaimella?
  26. #1136
    Tai pitääkö sitä yleensäkkään saada pois? Jousenvaihtohommat menossa..
  27. #1137
    Koneella ei tuubi toimi, mutta oisko tästä apua?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #1138
    Ei tää onnistu meikäläisen vehkeillä perkeles..
    Onks täällä ketään pk-seudulla, joka kerkeis huomenna, tai perjantaina vaihtamaan jousen?
  29. #1139
    Moi.

    Lukenut nyt aika paljon tältä palstalta ja youtubesta katellut Dave Mossin videoita jne näistä alustan säätämisistä. Pyörä on Zx-6R 2019 vuotinen, täysin vakio kaikin puolin. Alustakin vielä kaupan säädöillä. Mitä enemmän lukee näitä että kuinka paljon preloadia pitäisi olla niin sitä enemmän heittoa tuntuu olevan, ja siihen päälle vielä hämmentää Dave Mossin videot kun laittaa nimeomaan keulan kuntoon, mutta nippuside todistaa että vielä saisi lisätä preloadia.

    Mitkä arvot/mitat nyt kannaittais laittaa preloadia et pyörä olisi edes jotenkuten tontillaan? Nyt pyörä tuntuu aivan liian pehmeältä, syöksyy liian nopeasti mutkiin ja etupään pidon suhteen luotto täysin 0. Ajoasento tuntuu myös ku vetäisi matka enskalla.

    Sitten kun pyörä on alustan puolesta edes sinne päin niin onko parempi ajaa hieman kovemmalla alustalla vai pehmeämmällä? Vai onko tämä ihan maku kysymys?

    Joku sanoi joskus täällä että kierrosajoista riippuen ei kannata säätää tätä ja tota, että niin kauan ku kierrosajat on x:xx niin kannattaa opetella ajamaan tehtaan säädöillä. Varmasti pitää määrättyyn pisteeseen asti paikkansa, mut nyt ehkä on se henkinen luotto pyörään aivan hakusessa. Alastarossa parhaimmillaan ajettu vanhalla pyörällä (R1) 1:33 ja nyt Kawalla parhaimmillaan jotain 1:42-1:45 luokkaa.

    Kuinka paljon rengasprofiili vaikuttaa preloadiin?
    Kuinka paljon etupää rauhottuisi jos hommaisin ohjausiskarin?


    Kiitos!
  30.  
  31. #1140
    Preloadihan ei vaikuta kovuuteen/pehmeyteen ollenkaan. Se vaikuttaa ainoastaan painumiin. Jousen jäykkyys sit vaikuttaa kovuuteen/pehmeyteen. Ja compression säädöt.
    Muutama ruuvi löysällä
Sivu: 38 / 58:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen