Sivu: 28 / 28:sta EnsimminenEnsimminen ... 18262728
Tulokset 811:st 828:een 828:sta
  1. #811
    Itse oon viemss ton R6:sen keulahuoltoon, ja hinta on siin 400 korvilla (sislten uudet jouset).
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  2. #812
    2016 kevll vein koko laitteen alustan huoltoon ja simmiin 540. Samalla tuli painumat, comp ja rebound jokseenkin tontille.
    R1M
  3. #813
    Mit hyvi iskarihuoltoja Helsingin alueelta lytyy? Motoville tll on kehuttu jo paljon, mutta onko muita?

    Ainakin Konalasta lytyi mp-jousitus niminen putiikki, onko tuosta kenellkn kokemuksia?
  4. #814
    Lainaa Tuurihaukka kirjoitti Katso viesti
    Mit hyvi iskarihuoltoja Helsingin alueelta lytyy? Motoville tll on kehuttu jo paljon, mutta onko muita?
    MJL
    Yamaha YZF-R6R
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  5. #815
    Ja se MJL-huolto taisi olla samin autopajan tiloissa vai?? Ainakin tll oli juttua jossain keskustelussa
    Eli silloin osoite on https://www.fonecta.fi/kartat/60.301...ofile-location

    Mutta jos on viel helsingiss, niin tm on turha tieto
    El el hyv mies panikoi turhaa, ei sill kateudella voita mit
  6. #816
    MP-Huolto Jarkko Honkaisen hinnastohinnat:

    Iskarihuollot:
    Keulahuolto (+osat ja ljy) 120,00
    Kaksoiskammiokeula (+osat ja ljy) 130,00
    Kyb, Showa (sis. ljyn ja typen) 95,00
    WP, hlins (sis. ljyn ja typen) 105,00
    WP-pds, hlins TTX (sis. ljyn ja typen) 120,00
    Simmitys huollon yhteydess (+simmit) 40
    Keulaljy Motorex 16,50/l
    Keulaljy hlins 32,00/l

    Hinnat eivt sisll varaosia ja tiivisteit!

    http://www.mphuolto.fi/index.php?id=4
  7. #817
    Mik avuksi, kun keula pohjaa, FGK 212 hlins ja 9,5 jouset, ljymr se 140mm. Ongelma on se, miten voin silytt keulan"lysyyden" pohjaamatta, vai onko ainut vaihtaa 10 jouset. Miten ljy mr vaikuttaa.
  8. #818
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Mik avuksi, kun keula pohjaa, FGK 212 hlins ja 9,5 jouset, ljymr se 140mm. Ongelma on se, miten voin silytt keulan"lysyyden" pohjaamatta, vai onko ainut vaihtaa 10 jouset. Miten ljy mr vaikuttaa.
    Kumpaa tarkotat lysyydell; sit ett keula sukeltaa jarrussa, vai sit ettei se hakkaa pompuista ksille?
  9. #819
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Mik avuksi, kun keula pohjaa, FGK 212 hlins ja 9,5 jouset, ljymr se 140mm. Ongelma on se, miten voin silytt keulan"lysyyden" pohjaamatta, vai onko ainut vaihtaa 10 jouset. Miten ljy mr vaikuttaa.
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kumpaa tarkotat lysyydell; sit ett keula sukeltaa jarrussa, vai sit ettei se hakkaa pompuista ksille?
    Lis ljy? +5 mm.

    (jos painumat ja menovaimennus ovat palstalla)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #820
    Varmaan jos sen herkkn haluaa pit nii naksu ljy lis. On muuten yllttvn iso efekti ilmajousella kun tuossa testailin omaa keulaa ilman jousia, alkaa vaikuttamaan jo 50pinnan puristuksessa ihan tuntuvasti, viimeiset millit saa jo olla koko painollaan putken pll. Ja mulla sentn on laskettu ljypintaa...

    Tollasesta keulasta kyll lytynee sen verran vkevsti compista st ett sill kyll testailin aluksi mit se tekee. Riippuu tietysti mink takia se pohjaa ja onko sit edes tarvetta vltt. Kyllhn normipainoinen jamppa ja 10 jouset saa antaa jo tosissaan jarruattack...
    Ducati HM1100s + GsxR1000 k7
    http://www.youtube.com/user/weeboom1
  11. #821
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Mik avuksi, kun keula pohjaa, FGK 212 hlins ja 9,5 jouset, ljymr se 140mm. Ongelma on se, miten voin silytt keulan"lysyyden" pohjaamatta, vai onko ainut vaihtaa 10 jouset. Miten ljy mr vaikuttaa.
    9,5 jouset kuullostaa tonnisella + 75kg kuskilla kyll lhinn joltain syksyn sadekelin jousilta, jos slickseill ajelee.
    10 + 10 lhtisin kokeilemaan. (Itsell 10 + 10,5, ljyn pinta 150mm ja pohjaa, muttei turhan raivokkaasti).
    hlinssilt lytynee suositukset maksimi ljyn mrlle, enk ainakaan siit menisi yli.

    Oma cartridge on fgk1310, joten suoraan verrannollisia nuo ljymrt ei ole.
    <p>https://www.facebook.com/Mikko-Koirikivi-52-778144195566031/</p>
  12. #822
    Samoilla linjoilla Suizakin kanssa. 10 jouset on varmaan aika passelit. Mulla kuivalla kelilla 10+10.5 jouset edess ja ljynpint :n vakio.

    Ja keulan lysyydell tarkotat varmaan herkkyytt, joka syntyy pasiassa vaimennusasetuksista ja keulan sisisest kitkasta.
  13. #823
    Kiitoksia kaikille ket ohjeisti. Vaihdoin ne 10 jouset ja keula toimi, ji jopa 15mm varaa jarruissa. Hitailla osuuksilla kemorassa en niinkn huomannut eroa, mutta etenkin paluu suoran vasurissa tuli tunne, et jos viel lis roikun, niin putoan kohta kyytist, mopo kun ei knny. Keulan testaus tosin ji vain lauantain mittaiseksi, sunnuntain eka setti pttyi kahvilanmutkaan. Olen tosiaan tysin aloittelija ja ratapivi alla noin 20, mutta jos jollakin on, sunnuntain nopeasta, ekan setistin kaadosta video, niin olisi mukavaa nhd se. Kiitos ja Anteeksi
  14. #824
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia kaikille ket ohjeisti. Vaihdoin ne 10 jouset ja keula toimi, ji jopa 15mm varaa jarruissa. Hitailla osuuksilla kemorassa en niinkn huomannut eroa, mutta etenkin paluu suoran vasurissa tuli tunne, et jos viel lis roikun, niin putoan kohta kyytist, mopo kun ei knny. Keulan testaus tosin ji vain lauantain mittaiseksi, sunnuntain eka setti pttyi kahvilanmutkaan. Olen tosiaan tysin aloittelija ja ratapivi alla noin 20, mutta jos jollakin on, sunnuntain nopeasta, ekan setistin kaadosta video, niin olisi mukavaa nhd se. Kiitos ja Anteeksi
    Aika paljon keulaa j nyt sitten kyttmtt jos varaa j 15 mm, tosin tied millainen jarruttaja olet, mutta tuleehan tuolla Kemorassa jonkinverran jarrua yleens kytetty paluusuoran jarrussa.
    Et kertonut onko ljyt keulassa tuoreet mutta oletettavasti ovat?

    Tuossa tilanteessa kokeilisin itse nyt kun tiedetn kuinka keula ui 9.5 ja 10.0 laittaa tuollaiset jouset putkiin jolloin saat arvoksi 9.75 tm tuo lis joustoa keulaan, viel jos kytt samoja jousia jotka putkissa jo olleet ja testattu niin luultavasti lopputuloskin jotain noiden kahden arvon vlilt.

    Olen itse paininut saman ongelman kanssa ett keula pohjaa ja kun laitoin jykemmt jouset ui liian korkealla. Seuraavaksi ajattelin itse kokeilla yksinkertaisesti siirt jarrumerkki aikaisemmaksi ettei keula pohjaa ja tm siksi kun keula pohjaa vain yhdess kovassa jarrussa 260-70kmh niin tuli mieleen ett kokeilen hiukan hvit tuossa jarrussa ja kokeilla jos voittaisin tuon hvityn ajan muualla korkoineen takaisin.
    ZX10R -08
    ZX10R -11
  15. #825
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia kaikille ket ohjeisti. Vaihdoin ne 10 jouset ja keula toimi, ji jopa 15mm varaa jarruissa.
    Eli keulan kantavuus lisnty noin 5% (ellei muuta muuttunut), ja jarrutehovheni noin 15 %.
  16. #826
    Misshn mahtaa olla vikaa, kun oikea (comp) etupumppu j ylasentoon nostettaessa, kun ylhlt korkit on auki. Tarkastin niit kaadon jljilt ja nin koti konstein ei ollut havaittavaa kieroutta pyriteltess liukuputkea, tosin hettokelloa ei ole kytss tll hetkell. Etupumput on hlins fgk 212.
  17. #827
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Misshn mahtaa olla vikaa, kun oikea (comp) etupumppu j ylasentoon nostettaessa, kun ylhlt korkit on auki. Tarkastin niit kaadon jljilt ja nin koti konstein ei ollut havaittavaa kieroutta pyriteltess liukuputkea, tosin hettokelloa ei ole kytss tll hetkell. Etupumput on hlins fgk 212.
    Klipari lynyt klommon ulkoputkeen? Mulla meni toisesta etuputkesta ulkoputki uusiksi, koska klipari oli lyny sen 0.4mm soikeaksi. Tarras kiinni n. 5mm ennen kuin keula on mekaanisesti pohjassa. Kyt se jossain liikkeess tai lainaa heittokello niin tiedt varmaksi.
  18.  
  19. #828
    Kyll se vika lyty sielt ulkoputken painaumasta, pahimmillaan oli 1,06 heittokellolla mitattuna, mutta se ongelma tuli tiivisteest, joka oli noi 160mm ylpinnasta mitattuna, painauma siin kohdalla oli 0,5, muuten olisi kyll ollut varaa painaumille. Kuvasta katottuna ei aivan kaikki sen tiivisteen tarkoitukset selvineet. Toivottavasti tulee vastauksia
Sivu: 28 / 28:sta EnsimminenEnsimminen ... 18262728