Katso äänestykset tulokset: ee-speed -

Äänestäjät
880. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • olen ostanut pyörän jaolen tyytyväinen kauppaan

    109 12,39%
  • olen ostanut pyörän ja en ole tyytyväinen kauppaan

    45 5,11%
  • en ole ostanut pyörää ee-speedistä

    726 82,50%
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 138:een 138:sta
  1. #121
    Valtuutettu Honda-kauppias ei pystynyt hankkimaan minulle haluamaani pyörää, kehoitti ottamaan yhteyttä "harmaatuojiin".

    No ilman kehoitustakin olisin EE-SPEED:in puoleen kääntynyt.
    Nopeesti sain sen minkä halusin ja tyytyväinen olen.
    Honda CB1000R '10
  2. #122
    Lainaa (zanta @ Syys. 02 2010,16:15) kirjoitti
    Valtuutettu Honda-kauppias ei pystynyt hankkimaan minulle haluamaani pyörää, kehoitti ottamaan yhteyttä "harmaatuojiin".

    No ilman kehoitustakin olisin EE-SPEED:in puoleen kääntynyt.
    Nopeesti sain sen minkä halusin ja tyytyväinen olen.
    Mistäs päin näin "suoraselkäisiä" kauppiata lymyää?
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  3. #123
    Ostin Aprilian jouluna EE-Speediltä. Pyörän hinta oli tippunut syksystä reilusti. Yritin vielä tinkiä, mutta suotta. No, hinta oli kuitenkin kohdallaan ja kaupat syntyi.

    Koska on kyse on ensimmäisestä pyörästäni en osannut tehdä oikeita kysymyksiä rekisteröinnistä tai vakuutuksista, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta kaikki järjestyi.

    Pyysin tilaamaan ja asentamaan Apriliaan myös sivulaukut. Esko sanoi suoraan, että niissä voi kestää viikkoja tai kuukausia. Aikaa on kulunut eikä raudat eikä laukut ole vielä ilmestyneet. Toisaalta en ole niistä latiakaan vielä maksanutkaan. Tarkoitukseni oli, että noudan pyörän ajoon 15.4., mutta se ei toteudu. Syynä on, että ajokuntoon laiton yhteydessä havaittiin paina- tai virtausvika eli uusi bensapumppu tilattu.

    Palvelu on ollut persoonallista, mutta asiallista. Ja hintataso sekä pyörässä että varusteissa erittäin kuluttajaystävällinen.

    Nyt mielenkiinnolla odottelen, että milloin laukut ilmestyvät ja saanko pyröän alle uuden sovitus aikataulun mukaisesti eli viikolla 17.
    Mana-mies
  4. #124
    Odotus on päättynyt! Pyörä oli lähtökunnossa sovittuna ajankohtana. Paperihommat sujuivat hienosti. Esko piti "isällisen" puhuttelun ekan oman pyörän ostajalle ja toivotti turvallista matkaa. No, eikun tankille ja hanaa!

    Sivulaukkut ei onnistunut, mutta voi ne ostaa muualtakin. Hyvinkäältä ne vaan maksais puolet sitä mitä virallisella maahantuojalla. Taidan uudistaa tilaukseni ja ajella reppu selässä siihen saakka.
    Mana-mies
  5. #125
    Ostin pyrän muutama vuosi sitten.
    Pyörä oli ok.
    Kaupat sujui ok.

    Meni hetki ja sain tietää että kyseiseen pyörään kuuluu osia mukaan, mitä en ollut saanut.

    No tietysti soittelin perään että minä en saanut kaikkea mukaan mitä pyörän mukana pitäisi tulla. Ja jäin odottamaan pakettia

    SITTEN SE ALKO!
    Puhelimellä ei saatu myyjää kiinni.
    6000 km huolto piti tehdä eessä ja mun nroon ei vastattu!
    Kulutta-asiamihelle soitin että mitä teen kun huolto pitäis tehdä siellä ja minun puheluihin ei vastata!!!!

    En muista tarkkaa mutta olikohan että työpaikan nrosta kun soitti niin vastattiin ja sovimme huollon..



    Jossain vaiheessa sitten sain minulle kuuluvani katteen!
    Jee avasin laatikon ja kate naarmuinen!!!

    Vein katteen een huoltomiehelle .-.-.Hänen mielestä ne piti maalata!!

    Jätin katteet maalaukseen.

    En muista millään kuika kauan katteet oli "maalauksessa" ja montako puhelua soitteltiin.
    Paketti tuli kotia JA
    .. Kate oli jääny maalaamatta ,mutta se oli vahattu tai ehkä jopa myllytetty....
    Oli miten oli ottaa aivoon vaikka tästä on jo vuosia...

    Halvalla sain mutta en uuden veroista. Tapella en jaksa kun ei haluta asiakasta palvellla...

    ps. Juttu on vanha ja päiväkirjaakaan en pitänyt ,mut noin se karkeasti sanottuna eteni..

    Ostanko seuraavan pyörän eestä? Jos haluan normaalin tasosta palvelua niin EN! Jos haluan halvalla pyörän ja muul ei väliä niin mikäs siinä....
  6. #126
    yhen oon ostanut ja toista en osta.
    luovutushuollon jo onnistuivat ryssimään ja oottelin mopoo 3kk vaiks oli käytetty ja hallissa.
    kauppaa ei suostunut purkamaan ja puhelimeen vastailu oli kauheen vaikeaa

    noh näit sattuu mut kerrasta oppii
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  7. #127


    Kyllä on mielipiteitä joka lähtöön.

    Miten tulee jotenki sellanen fiilis, että tyytymättömien asiakkaiden tapauksissa se kaikki syy ei taas ehkä sittenkää oo siellä liikkeen päässä .....
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #128
    Sama täällä,tuskin tuolta pyörää ostaisin,muutamankerran ollu läheltäpiti tilanne mut aina tullu jokin este kaupoille.
  9. #129
    Lainaa (JARIK @ Elo. 20 2011,21:17) kirjoitti
    Sama täällä,tuskin tuolta pyörää ostaisin,muutamankerran ollu läheltäpiti tilanne mut aina tullu jokin este kaupoille.
    Sama homma muinoin mutta mistäs sen tietää kuinka homma luistaiskaan jos kauppoihin asti olis pästy
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  10. #130
    itse en ostaisi kyseiseltä MP-välitys firmalta mitään luetun palautteen perusteella

    en haluaisi olla "se" jolle, huono kohtelu sekä sanan pitämättä jättäminen kohdistuisi jonka jälkeen ei edes kauppoja pureta vaan pidetään toisen kovalla vaivalla ansaitut pelimerkit omassa taskussa ja nauretaan asiakkaalle päin naamaa

    edit: kovasti tuntuu olevan palkattua puolustelevaa porukkaa tällä keskustelu palstalla.. *OK, jonkun osalta kaupat ovat sujuneet hyvin sekä takuu asiat.. *mutta.. (aina MUTTA sana ilmaantuu jossain vaiheessa) entä ne lukemattomat tapaukset jotka ovat saaneet osakseen huonoa jopa erittäin törkeää asiakaspalvelua EE-Speed :iltä ? kyseiset kirjottelijat eivät varmasti omasta pussista noita VIRHEITÄ/takuuasiaota hoida kuten ei myöskään EE-speed niinkuin pitäisi..
    harmittavaa makuuttaa mopoaan koko kesän tallissa tai odottaa maksettua mopoa useampi kuukausi maksettuaan sen ja EE-speed *:N luvattua sen "kahden viikon kuluessa"



  11. #131
    Kerrottakoon etten ole yhtään mopoa tuolta ostanut, tarvikkeita kylläkin. Ja ainakin sillä puolella homma on toiminut.

    Takuu asioiden ja muuhun mopojen myyntiin en osaa sanoa.
    Ks liike sattuu vaan olemaan lähellä, joten on siellä tullut käytyä ihan paskaakin puhumassa. (olen saanut katsellakin rauhassa, joka kerta on kuitenkin kysytty: vaihtoako mietit)

    kun seuraavan kerran on mopon vaihto kyseessä, ainakin tarjouksen aion kysyä.....
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  12. #132
    Seuraillut jonkun aikaa kun nuoriso opettelee kaupankäyntiä.Samat mokat vuodesta toiseen.Saatte ilmaisen niksipirkan vinkin vanhalta myynnin ammattilaiselta. Tätä noudattamalla ei tällaisia kirjoitusketjuja tule.

    Tässä näin: MAKSAKAA VASTA KUN NÄETTE JA TARKASTATTE OSTAMANNE TAVARAN. Ei etumaksuja.
  13. #133
    Lainaa (Vanhap @ Elo. 21 2011,18:35) kirjoitti
    Seuraillut jonkun aikaa kun nuoriso opettelee kaupankäyntiä.Samat mokat vuodesta toiseen.Saatte ilmaisen niksipirkan vinkin vanhalta myynnin ammattilaiselta. Tätä noudattamalla ei tällaisia kirjoitusketjuja tule.

    Tässä näin: MAKSAKAA VASTA KUN NÄETTE JA TARKASTATTE OSTAMANNE TAVARAN. Ei etumaksuja.
    ITse ostin näemättä.. Auts.
  14. #134
    Lainaa (sammy76 @ Elo. 20 2011,23:19) kirjoitti
    itse en ostaisi kyseiseltä MP-välitys firmalta mitään luetun palautteen perusteella

    en haluaisi olla "se" jolle, huono kohtelu sekä sanan pitämättä jättäminen kohdistuisi jonka jälkeen ei edes kauppoja pureta vaan pidetään toisen kovalla vaivalla ansaitut pelimerkit omassa taskussa ja nauretaan asiakkaalle päin naamaa

    edit: kovasti tuntuu olevan palkattua puolustelevaa porukkaa tällä keskustelu palstalla.. *OK, jonkun osalta kaupat ovat sujuneet hyvin sekä takuu asiat.. *mutta.. (aina MUTTA sana ilmaantuu jossain vaiheessa) entä ne lukemattomat tapaukset jotka ovat saaneet osakseen huonoa jopa erittäin törkeää asiakaspalvelua EE-Speed :iltä ? kyseiset kirjottelijat eivät varmasti omasta pussista noita VIRHEITÄ/takuuasiaota hoida kuten ei myöskään EE-speed niinkuin pitäisi..
    harmittavaa makuuttaa mopoaan koko kesän tallissa tai odottaa maksettua mopoa useampi kuukausi maksettuaan sen ja EE-speed *:N luvattua sen "kahden viikon kuluessa"
    No eiköhän ee-speed ole yhtä mp-välitys firma kuin muutkin mopokaupat, ee-speedin kohdalla ei ole kyseessä kuitenkaan mikään takapihan autotalliviritys vaan tosissaan toimiva yritys jonka toimintatapa miellyttää joitakin asiakkaita ja vihastuttaa joitakin muita. Onneksi tässä maassa on edelleen valinnanvapaus.

    Toi trollailun arvoinen kommenttisi palkatuista puolusteluista on kyllä täysin tuubaa.. ei mikään firma pysyisi pystyssä tota aikaa mitä ee-speed on kauppaa tehnyt jos ainoat puolustelijat olisivat yrityksen puolesta palkattuja. Aivan samalla tavalla voisin alkaa epäilemään jokaista (minkä tahansa yrityksen) kehujaa näillä foorumeilla palkatuiksi kirjoittajiksi ja jokaista haukkujaa kilpailijan palkatuksi haukkujaksi. Epäillä tietty saa, mutta saisi niille epäilyille olla jotain katettakin ennenkuin aivopierut kirjoitetaan foorumille asti.

    ee-speedin kanssa en ole itse koskaan asioinut, ei ole ollut tarvetta. Koskaan en ole Eskoa edes tavannut tai keskustellut hänen kanssaan mutta hänen toimintatapansa saa ilmeisesti joidenkin veren kiehumaan totaalisesti, joidenkin toisten kohdalla taas toimintatapa saa suuret kiitokset ja syyn asioida seuraavallakin kerralla. Tiedä sitten mistä se johtuu, personaallisesta tavasta hoitaa kaupankäyntiä vai mistä ?

    Onneksi edelleenkin kaikilla on se valinnanvapaus saa asioida tai olla asioimatta. Foorumikeskustelut ovat hyvä tapa jakaa kokemuksia ja kertoa varottavista esimerkeistä, foorumeissa yrityksen haukkuminen jonka kanssa ei ole edes asioinut on taas usein pelkkää paskanpuhumista ja selkäänpuukottamista.

    Asiakaspalvelu on vaan vaikea laji, vielä kun eletään alalla joka on erittäin kausiluonteista. Kovimman kiireen keskellä kun siihen puhelimeen ei olla aina vastaamassa vaikka tahtoa olisikin.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  15. #135
    Olen ostanut liikkeestä uuden pyörän viime keväänä. Minua persoonallinen ja mutkaton palvelu myynnissä ja huollossa miellytti.
    R1200GS, F700GS
  16. #136
    Lainaa (Puuhis @ Elo. 24 2011,23:30) kirjoitti
    ee-speedin kanssa en ole itse koskaan asioinut, ei ole ollut tarvetta. Koskaan en ole Eskoa edes tavannut tai keskustellut hänen kanssaan mutta hänen toimintatapansa saa ilmeisesti joidenkin veren kiehumaan totaalisesti, joidenkin toisten kohdalla taas toimintatapa saa suuret kiitokset ja syyn asioida seuraavallakin kerralla. Tiedä sitten mistä se johtuu, personaallisesta tavasta hoitaa kaupankäyntiä vai mistä ?
    No jos kyse on siitä että liike ryssii luovutushuollon ja sen takia asiakas odottaa pyöräänsä 3kk eikä saa esim. korvaavaa pyörää siksi aikaa lainaan, niin kyse on kyllä sen verran "persoonallisesta palvelusta" että en itse tunne houkutusta sellaiseen tutustua.
    On niitä sellaisiakin paikkoja jotka vastaavassa tilanteessa ottavat mokastaan vastuun.



  17. #137
    Lainaa (crk1 @ Syys. 02 2011,23:15) kirjoitti
    Lainaa (Puuhis @ Elo. 24 2011,23:30) kirjoitti
    ee-speedin kanssa en ole itse koskaan asioinut, ei ole ollut tarvetta. Koskaan en ole Eskoa edes tavannut tai keskustellut hänen kanssaan mutta hänen toimintatapansa saa ilmeisesti joidenkin veren kiehumaan totaalisesti, joidenkin toisten kohdalla taas toimintatapa saa suuret kiitokset ja syyn asioida seuraavallakin kerralla. Tiedä sitten mistä se johtuu, personaallisesta tavasta hoitaa kaupankäyntiä vai mistä ?
    No jos kyse on siitä että liike ryssii luovutushuollon ja sen takia asiakas odottaa pyöräänsä 3kk eikä saa esim. korvaavaa pyörää siksi aikaa lainaan, niin kyse on kyllä sen verran "persoonallisesta palvelusta" että en itse tunne houkutusta sellaiseen tutustua.
    On niitä sellaisiakin paikkoja jotka vastaavassa tilanteessa ottavat mokastaan vastuun.
    no totta v---ssa parin kuukauden odottelu liikkeen mokasta tai muusta johtuen on perseestä, ja jos liike ei osaa sitä hoitaa niin valitukset tulee aiheesta.

    Oma kirjoitus koski lähinnä sitä että foorumeilla kaikenmaailman trolli-apinat huutelee höpinöitään siitä että ee-speedillä ei mikään toimi ikinä ja positiiviset kommentit ovat maksettujen kirjoittajien tekemiä.. ja kuitenkin liikkeestä virtaa tasaisesti niin negatiivisia kuin positiivisiä kommentteja.

    Tottakai jos kaupat ovaat menneet perseelleen on aihetta valittaa, perseelleen menoja on sattunut niin ee-speedillä mutta kyllä niitä sattuu muillakin liikkeillä. Osaava kauppias ainakin yrittää korjata tilanteen parhaansa mukaan, tai näin ainakin pitäisi toimia. Perseestä on se että huudellaan takarivistä lynkkaustuomioita, nimitellään huijariksi ja julistetaan boikottia vaikka ikinä ei ole liikkeessä asoitu.

    Edelleen jokaisella on valinnanvapaus minkä liikkeen kanssa kauppaa käy, ja jokaisella on mielipiteenvapaus kertoessaan mielipiteitä mutta ennen niiden nohevien mielipiteiden muodostamista hommatkaa jokin peruste asialle, muutakin kuin internetin foorumikirjoitus.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  18.  
  19. #138
    Omakohtainen kokemukseni ei ole järin kehuttava.

    Puhelimeen, maileihin ja viesteihin ei vastata.

    No äänestin jaloillani ja hain pari viikkoa sitten toisen pyörän Kuvan Moottoripalvelusta.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345