Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 206:sta
  1. #61
    yahama fj1200:sella vetelin sellaiset huoput kuin 220km/h putsarin vaihdon jälkeen en oo vielä kokeillu mut kaipa se pikkasen tosta paranee vielä .
    minä itse
  2. #62
    125 taitaa olla sellainen lukema minkä olen silmämääräisesti varmistanut
    Kuulemma ehkä vähän enemmänkin mennyt, mutta kun mittarivalot eivät toimineet, niin ei voi varmistaa
    You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---

    Honda Transalp XL 700V
  3. #63
    Terveeks.
    250 näytti mittari armottoman luukutuksen seurauksena. Pyöränä ei enää ihan vakio GSX 1400. Pikkupleksi suojasi hiukan, mutta kyllä tuuli tuiversi ja ranteet venyi.
  4. #64
  5. #65
    Vaasassa mitattiin moottoripyörälle virallset lukemat 227 km/t moottoritiellä su 23.4. En ollut minä, vaan luin Pohjalaisesta ja tänään tiistaina oli vielä tarkentava juttu.
    Ei muuta kun pistäkään paremmaksi.
    Kuskilta lähti kortti ja ajokausi. Ja raastupaan.
    No ei nyt sentään paremmaksi, ei tosiaan.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  6. #66
    Kävin tuossa paikallisella lentokentällä kokeilemassa. Huonoja puolia oli pimeys, ei kunnolla pystyny arvioimaan että milloin kiitotie loppuu ja joka kerta lopetin liian aikasin. Parempi ehkä kuitenkin liian aikasin kuin ...

    Speedohealerilla korjattu mittarinopeus oli siis parhaimmassa vedossa 281 km/h. Todellinen nopeus on jopa hieman suurempi, koska mittasin GPS:llä eron ja mittarinopeus oli vähän pienempi kuin GPS:n antama lukema (n. 1 km/h 85 vauhdissa). Pyörä 1000rr, jossa piikkiä pienempi eturatas, hieman tuuninkia ja 190/55 profiilin takakumi. Noilla välityksillä ja renkaalla teoreettinen maksimi on n. 284 ja risat, joten aika lähellä olin.



    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
  7. #67
    Morjensta vaan. Päivitän tässä tämän ajantasalle. Tuli otettua eilen iltasella nimeltä mainitsemattomalla pätkällä loivassa myötämäessä 260 mittarinopeutta. Pyörähän oli luonnollisesti GSX 1400
  8. #68
    252.......
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  9. #69
    140km/h ja matkalla Tampereelta kotio Ja oli muuten Jammun huiput! Ei ois enempää edes alamäessä kulkenut Tohonkin lukemaan tarvittiin jo monta kilsaa "tuppi nurin" ajoa

    Kyseessä siis Jammun XS400SE -82, pikkuvikainen rumilus
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  10. #70
  11. #71
    FJ yamahalla 260 mittarinopeutta
    "oikeassa momentissa"
  12. #72
    304km/h ja mopo on hiukan kutiteltu -99 R1
    R1 -05
  13. #73
    FJ1200 ja mittarin mukaan 200 km/h. Kovempaa en uskaltanut ajaa, kun alkoi tuntua ettei potta pysy enää päässä.
  14. #74
  15. #75

    Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lainaa (Nightwolf78 @ Huhti. 17 2005,00:49) kirjoitti
    120 km/h *
    Samaan ollaan päästy ja vielä tasasella, revi siitä
  16. #76
    194 gepsillä mitattuna saksassa. Matkacustomilla. Vastaa 400 kyykkypyörällä
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  17. #77

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Saksanmaalla upeaa loivasti kaartelevaa motorbahnia 222, mutta silloin muistin, että sivulaukkujen korkein sallittu nopeus oli 130 ja aloin himmailla. Ja pyörä oli silloin Susna 750 ES ( 90-luvun alkupuolella ). Imeytyi tiiviisti tienpintaan ja fiilis oli leppoisan mukava. Nykyistä 10R:ää en ole kokeillut, koska sain eka 400 km:n aikana heti polliisilta lapun, jossa luki 500 ekee. *
  18. #78
    Ikivanhalla Kawa GPz 1100 dfi:llä, (K&N+Laser) Näytti mittari ihan oikeasti nipponseikiä, meni siis yli asteikon. Asteikko loppuu 260:n. Mitä oli todellinen nopeus, en tiedä, luulisin sen kuirenkin olleen jossakin 240 paikkeilla. Epämiellyttävä kokemus, en suosittele, katepleksi ei ollut oikeanlainen ja pyörteet olivat infernaaliset. Nuppi tutisi vielä vartin jälkeenpäin.

    Maxilla en ole huippuja kokeillut, enkä taida koittaakaan. Riittää, kun lähtee suhteellisen perkeleesti ja kotiloista ohi pääsee.
    ...while I'm working, 'am working on the road...
  19. #79
    kyl toi fj mittari näytti sellaset 220km/h kun se oli vakio nyt en oo vielä koittanu mut kaipa se pikkasen kovempaa kulkee tai ainakin toivon niin muuten on menny rahat kaivoon. ps pyörän pittää kulkea ja lähteä sen verta paljon että poliisi ei pääse peesiin on muuten koittanu oli peesissä hetken ja sitten HANAT KAAKKOON ja hei hei heh heh heeeeeeeeeeeh poliisi kiss my ass.
    minä itse
  20. #80
    Friidulla 80km/h karvalakki sigmalla mutta silloinki oli alamäkeä ja poljin minkä lähti.
  21. #81
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 18 2005,14:04) kirjoitti
    Lainaa (seeker @ Huhti. 17 2005,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Huhti. 17 2005,10:46) kirjoitti
    ps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin... *
    252 mittarinopeutta
    Motopark, pääsuora 30.8.2004 *
    (mä en osaa ajaa *)
    Hullu mies! Mä en oo saanu siinä edes nelosta rajottimeen, eli jotain luokkaa 200 kmh varmaan mittarinopeus ollu. Tosin shikaanista vois avata kakkosella, se vois auttaa asiaa. Mutta kun vässykkä ei uskalla *

    Paikkana Motopark, pääsuora, 20.9.2004.

    Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta? *
    288km/h suurin lukema jonka olen siellä suoran päässä kymppiärrän mittarissa nähnyt...

    Niin siis ja paikkahan oli tuo motoparkin takasuora



    ZX-10R + ZX-6RR
  22. #82
    Kutosella rajoittimelle 277 tutkaan. Pyöränä K4 gixxer jossa piikkiä pienempi eturatas. Matkavessa.

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  23. #83
    Ysisatasella Diverillä mittariin 220 Jyväskylän seudulla, aika hyvin "pappajammulle" , kaveri veteli 1200Bänditillä 250 mittariin ( meni ohi).
  24. #84
    Korkeimmista nopeuksista en puhu mtn, mutta ihmettelin vielä joku päivä sitten miksi kotilot tulevat niin vauhdilla perä edellä vastaa aina kun jossain lenkin käy. Noh, GPS kertoi syyn. Mittari näyttää 10 km/h liian vähän! Ja minä kun ajelin aina vaurulta 10-15 km/h yli rajoitusten kawan mittarivirheeseen tottuneena. Noh, olihan sitä mittarivirhettä tässäkin vehkeessä, tosin aivan toisin päin...
    Jovain sanoi näyli
  25. #85
    320 km/h todellinen 306 km/h. Ei paha virhe mittarissa
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  26. #86
    Kerran lipsahti vahingossa 95 km/h alueella, jossa oli 80 km/h rajoitus, mutta ei enää toistu.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  27. #87
    Kawalla 262kmh olisi vielä ehkä kiihtynyt mutta suora oli niin lyhyt.
  28. #88
    Vetäsin ainaski jotain 300 km/h. No joo. Ainaki halusin, mutta jäivät huiput 180km/h.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  29. #89
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Maanantaina suljetulla alueella (oikeesti) koitin, vitosvaihteella 180km/h punarajalla, kutosella ei ehtinyt vetää loppuun. Sigmalla mitattu.

    Pyörä FZS600 '03, välitykset -1/+2 etu/taka
  30.  
  31. #90
    315, mopona suzuki hujanhajan!!
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen