Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 82:sta
  1. #31
    Joopa joo.Turun pojat ilmoittivat että pyörä on kunnossa ja vollotus poissa.Toivat sen ystävällisesti kotiparkkipaikalleni tänään.Heti koeajolle....ja voi närhenmu*at...samaa saat*nan
    vollotusta ja tärinää.Eli pyörä aivan yhtä surkeassa jamassa,kuin ennenkin,tosin ketjut ja takapyöränlaakeri ovat uudet...kiva.Kohta puretaan kauppa ja poltetaan koko Turku..
    No joka tapauksessa,JÄLLEEN pyörä lähtee Turkuun...pakun kyydissä....toooosi kiva...



    It only takes willpower.
  2. #32
    Miten helvetissä toi on enää olla mahdollista!!! Haistata Motomarketin äijille pahan hajuinen paska ja sano, että tuota kyseistä Daytonaa et enää ota. Pakota niiden hommata tilalle UUSI JA AJAMATON Daytona. Jos ei onnistu, niin on kyllä kusipää porukka Turun poijjaat.

    Ilmeisen ammattitaidotonta myös huollon porukka. Tai sit ne ei kuule, näe, eikä tunne mitään jos sä huomaat sen vollotuksen heti.
  3. #33
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 27 2005,21:34) kirjoitti
    Joopa joo.Turun pojat ilmoittivat että pyörä on kunnossa ja vollotus poissa.Toivat sen ystävällisesti kotiparkkipaikalleni tänään.Heti koeajolle....ja voi närhenmu*at...samaa saat*nan
    vollotusta ja tärinää.Eli pyörä aivan yhtä surkeassa jamassa,kuin ennenkin,tosin ketjut ja takapyöränlaakeri ovat uudet...kiva.Kohta puretaan kauppa ja poltetaan koko Turku..
    No joka tapauksessa,JÄLLEEN pyörä lähtee Turkuun...pakun kyydissä....toooosi kiva...
    No voi prkl, tässä jo jonkin aikaa tätä topiccia seurannut ja ei voi muuta kuin pyöritellä päätä.

    Toivottavasti se vika löytyy nyt sieltä ja että se nyt ei vaan tulis sieltä laatikosta niinkuin alussa epäilit.

    En sitten tiedä vaihoivatko he ketjut/rattaat samalla ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  4. #34
    Takalaakerin lisäksi,Pelkät ketjut oli vaihdettu,ei siis rattaita.
    Kuvitelkaa ääni,joka tulee mm.auton vaihteistosta,kun se on kökkönä..ts.uliseva ääni....ja siihen vielä se ihana tärinä...siis
    sen asentajan joka koeajon suoritti pitää olla KUURO JA TUNNOTON.....jos homma ei selviä hel***tin nopeasti ja tilalle tule sijaispyörää,edessä on kaupan purku ja edelleen Turun polttaminen maan tasalle.......
    Aski on varmaankin (edelleen) paska*a...



    It only takes willpower.
  5. #35
    Jätä Daytona Turkuun ja ota uusi Sprint tilalle?
  6. #36
    Eikös ne väittäny avanneensa vaihteiston. Sai se ainakin valohoitoa Tommonen pelkkä laatikon "avaus" ei paljoa kerro. Pitäs ottaa kaikki irti ja mitata ja tsekata, ovatkohan tehneet niin. Vaatinee koko koneen irroittamisen ja lohkojen purkamisen.

    Tollanen demopyörä on voinu kyllä saada vaihteistoon kipeää kun testaajat on runnonu vaihteita sisään miten sattuu tyyliin: "ei oo penniikää kii".
    Ducati Diavel Dark
  7. #37
    Joo..vihoviimeinen demopyörä,minkä minä ostan...merkki on vielä harkinnassa...
    It only takes willpower.
  8. #38
    Eikö toi myyty kumminkin täydellä takuulla? Jos eivät saa korjattua, niin uus pyörä kehiin Trumpan piikkiin. Perkele!

    Myyjä yrittää tietty mahd. pitkään kiertää tuon vastuunsa, koska he joutuu sitomaan rahaa noihin takuukorjauksiin, ts. Motomarket kustantaa sulle uuden pyörän ja saa korvauksen Trumpalta varaosina jotka Motomarketin pitää myydä ennekuin saa omansa takasin. Myy siinä sitten 16000e arvosta ölöjynsuodattimia.. Mutta, ei tämä ole sun ongelmas ja Motomarketin pitäs se tajuta
    Ducati Diavel Dark
  9. #39
    Tehdastakuu pyörästä löytyy...ja voit olla varma että ongelma on Motomarketin murhe.....kaupan purku tai uusi pyörä...siltä todellakin rupeaa tuntumaan....
    It only takes willpower.
  10. #40
    Todella paska juttu, Kun tossa on takuuta jäljellä kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä KX-Centeriin tampereelle jos ne voisisivat katsoa pelin kuntoon?

    Ei millään pahalla muita liikkeittä kohtaa...odotellut varaosaa jo 78 päivää eräästä trumppa liikkeestä...100 päivän kohdalla pitää taas soitella *



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  11. #41
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 28 2005,10:54) kirjoitti
    Tehdastakuu pyörästä löytyy...ja voit olla varma että ongelma on Motomarketin murhe.....kaupan purku tai uusi pyörä...siltä todellakin rupeaa tuntumaan....
    Kyllä tuollainen koettelemus varmasti on koetellut merkkiuskollisuutta, ja demopyöriä en itse ostaisi, itse ainakaan en koeajopyörille sääliä jakanut
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  12. #42
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (maRk1 @ Huhti. 28 2005,11:31) kirjoitti
    Todella paska juttu, Kun tossa on takuuta jäljellä kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä KX-Centeriin tampereelle jos ne voisisivat katsoa pelin kuntoon?
    Siellä ainakin yhdellä mekaanikolla on itellä speed triple, joten se ainakin tietää mikä trumpissa on normaalia ja mikä ei... Eikä tunnu niillä jätkillä menevän muutenkaan sormi ihan heti suuhun... Virallista trumppahuoltoa ei niillä kai enää ole, mutta Mototown (naapurissa oleva trumppaliike) teettää huollot siellä. Eli jos saat kaupattua moposi Mototownin kautta KX-centteriin takuukorjaukseen, niin eiköhän ne jätkät laita sen nippuun ja laulaan!

    Kannattaa ainakin soittaa ja kysyä, siis sieltä mototownista. Omistaja tuntuu ainakin olevan ihan pelimies!
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  13. #43
    Joopa joo....soitin Turkuun ed.mainitusta asiasta...vastaus oli että kuuleppa,kolme eri kaveria kävi ajamassa pyörää,joista yhdellä ollut vastaavanlainen Daytona omana.Pyörä on kuulemma kunnossa.Nooo tästähän alkoi juupas eipäs väittely
    kunnes lopulta sanoin,että kutsutaan tavarantarkastaja paikalle,johon Kuparinen vastasi että:"Haluatko minun hoitavan tätä asiaa?"
    johon vastasin:"totta helvet*sä".
    Johon Kuparinen vastasi:"älä jätkä sitten selitä".
    Siis tässä vaiheessa paloi päreet...muutamat faktat läpikäytyämme Kuparinen sanoi kysyvänsä lupaa tehtaalta vaihtomoottorin uusimisille.....eli siis vaihdetaan osia tutkimatta,josko se kuntoon tulisi...ei saata*a mikä pulju.
    ja viimeinen Trumppa,kun palvelua ei tunnu saavan mistään..ainakaan hyvää sellaista....pyörä lähtee mitä ilmeisimmin Tampereelle tutkittavaksi...kiva * Turun pojjaat menettivät meinaan luottamukseni täysin...



    It only takes willpower.
  14. #44
    No trumppaa nyt 2000+km kuunnelleena en lähtisi ihan pikku äänistä valittamaan, ei se ole mikään suzukin kone...
    jos samoja ääniä mitä nyt mun triple työntää ulos tulisi japonialaisesta moposta olisin syvästi huolissani... nyt olen antanut vaan hanaa ja hyvin toimii...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  15. #45
    no kun tämä olisikin ensimmäinen trumppa jolla olen ajanut...ja kun ko.oleva ominaisuus olisi ollut alusta asti.....katsos kun se mukavasti ilmeni jälkeenpäin....
    It only takes willpower.
  16. #46
    Mielenkiinnolla seuraillaan... ilmoittele vain jatkokokemuksia.

    Toivottavasti loppu hyvin kaikki hyvin, ja me muut siinä samassa viisastumme.



    Pyörätön
  17. #47
    Tuntuu toi Motomarketin toiminta olevan myyntivaiheessa ihan mutkatonta, mutta annas olla jos asiakas kehtaa jälkeenpäin valittaa jostain niin sitten vittuillaan takaisin Ei näin..
    Älä sä ainakaan polta päreitäs ja vittuile takasin, oot vaan cool asiallinen ja vaadit korjausta.

    Ei sen puoleen, mä olen odotellut Motomarketilta jo helmikuusta asti mun Daytonaan sitä vakioputkea joka heiltä "unohtui" toimitettaessa pyörää. Vaihtoivat siis pyörään tehoputken ja "hukkasivat" vakion jonnekin.
    Ducati Diavel Dark
  18. #48
    Lainaa (NewmanRS @ Huhti. 28 2005,15:30) kirjoitti
    Tuntuu toi Motomarketin toiminta olevan myyntivaiheessa ihan mutkatonta, mutta annas olla jos asiakas kehtaa jälkeenpäin valittaa jostain niin sitten vittuillaan takaisin * Ei näin..
    Älä sä ainakaan polta päreitäs ja vittuile takasin, oot vaan cool asiallinen ja vaadit korjausta.

    Ei sen puoleen, mä olen odotellut Motomarketilta jo helmikuusta asti mun Daytonaan sitä vakioputkea joka heiltä "unohtui" toimitettaessa pyörää. Vaihtoivat siis pyörään tehoputken ja "hukkasivat" vakion jonnekin.
    Sorry todella ohi topickin, mutta jos ne oikeesti hukannut sun alkuperäisen putken...Niin odotus voi olla todella piiiitkä!!!...alkuperäinen putki on aika arvokas muistaakseni yli 800e...

    -Ehkä Turun pojat odottaa jotain putken vaihtajaa joka "unohtais" alkuperäisen putken liikkeeseen tarpeettomana?
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  19. #49
    Lainaa (jyrhen @ Huhti. 28 2005,14:00) kirjoitti
    Joopa joo....soitin Turkuun ed.mainitusta asiasta...vastaus oli että kuuleppa,kolme eri kaveria kävi ajamassa pyörää,joista yhdellä ollut vastaavanlainen Daytona omana.Pyörä on kuulemma kunnossa.Nooo tästähän alkoi juupas eipäs väittely
    kunnes lopulta sanoin,että kutsutaan tavarantarkastaja paikalle,johon Kuparinen vastasi että:"Haluatko minun hoitavan tätä asiaa?"
    johon vastasin:"totta helvet*sä".
    Johon Kuparinen vastasi:"älä jätkä sitten selitä".
    Siis tässä vaiheessa paloi päreet...muutamat faktat läpikäytyämme Kuparinen sanoi kysyvänsä lupaa tehtaalta vaihtomoottorin uusimisille.....eli siis vaihdetaan osia tutkimatta,josko se kuntoon tulisi...ei saata*a mikä pulju.
    ja viimeinen Trumppa,kun palvelua ei tunnu saavan mistään..ainakaan hyvää sellaista....pyörä lähtee mitä ilmeisimmin Tampereelle tutkittavaksi...kiva * Turun pojjaat menettivät meinaan luottamukseni täysin...
    No vittu jos siellä liikkeessä aletaan menemään tuohon suuntaan niin ei muuta kuin kauppa purkuun jos se on mahdollista ( toivottavasti on).
    Ei kenekään pitäisi joutua murehtimaan siitä jos uusi mopo ei toimi niinkuin on tarkoitus, ja jos "vollotus" kuuluu merkin edustajan mukaan "normaaliin pyörän ominaisuuteen" jota kuitenkaan kukaan täällä ei tunnista tutuksi niin
    a. pyörä on todellakin maanantai versio
    b. se on rullattu paskaksi kun se on demopyöränä ollut.
    c. triumph tekee todella omituisia laitteita *

    Toki pyri sopimaan asia "mukavalla" tavalla jolloin loputulos on varmasti se paras mahdollinen.
    Riidoilla ja kuluttaja-asiamiehillä ei saa kun pitkän prosessin ja vituiksi menneen ajokauden *



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  20. #50
    Kävin koeajamassa vertailun vuoksi samanlaista Daytonaa,ei vollottavaa ääntä,ei tärinää ja vielä samat kilometrit mittarissa.alalla työskentelevä tuttu kävi ajamassa pyörää,totesi ajon jälkeen,että rikki mikä rikki.Kävin lisäksi vielä kuitenkin HD-centerissä (hampaat irvessä),sieltä kaksi korjaamon heppua:Kaide ja joku muu kävivät molemmat ajamassa pyörää,ja sama hommeli,rikki mikä rikki.....seuraavaksi vaihtoon menee Turun mukaan etupyörän laakeri...ja sitten taas ihmetellään...nyt jo lähinnä naurattaa.
    Kaveri tarjosi "säälistä"(?) jo omaa zx9r:nsä ajoon...kun ei kuulemma kestä katella... ...niin joo Turun pojat hakevat pyörän ensiviikon maanantaina...



    It only takes willpower.
  21. #51
    Ihme touhua Motomarketissa. Nyt nimittäin alko vituttamaan meikäläistäkin ihan urakalla. Vai sanoi Kuparisen käätsä, että älä selitä...Mulla on sellainen tunne, että käyn nyt kuumempana kuin sä... Tällä hetkellä on suht agressiivinen olo...
    Ensimmäinenkin Triumph kauppias jos kävelis vastaan, niin kääntäisin jätkän kaksin kerroin ja tunkisin sen tulpan reijästä sisään ja huuattaisin konetta rajoittajassa...
  22. #52
    Motomarketista:

    Ostin tripleni sieltä joulukuussa, sovimme että toimitan SV:ni huollettuna heille ja saan huolletun pyörän heiltä.

    Hakupäivänä kaveri sanoi että venttiilin välyksiä ei ole tarkastettu ja että varataan aika keväämmällä, ihan okei mulle...
    Koko talven puunasin ja putasin pikkujuttuja, ei ollut syytä tehdä muuta, varsinkin kun katselin että öljyt "ainakin" on vaihdettu (oli oikein uus suodatin)...

    Nyt kun olin 1600km ajanut sai triple slaakin ja alkoi käydä päin ***tua, vettä tulpanpoterot täys, no hädis-> jonkin sortin ominaisuus...

    Matkalla tulppiin asit vaan huomasin että "1600km" ajettu ilmansuodatin on aivan paskanen ja voisin tohtia sanomaan että ihan loppu.... Pienen pienen vitutksen sain... noh soitin muutaman muunkin reklamaation ko. pyörästä ja huomautin kauniisti huollon jääneen melko pintapuoliseksi: vastaus oli, heidän moka laitetaan sit kuntoon kun tulee venansäätöihin...

    Nyt ensi viikon perjantaina on totuuden hetki, sitten näemme miten motomarket palvelee... saanko kaikki asiat korjatuksi niinkuin pitääkin vai pitääkö tehdä suurempikin numero...
    Nyt olen hyvin optimistisella ja hyvällä mielellä, jos kaikki epäkohdat korjataan ja homma toimii muutenkin niin minä olen tyttyväinen, ihmisiä sielläkin vaan on töissä...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  23. #53
    no niin.Kierros kaksi lähti käyntiin,eli pyörä kulkee tällä hetkellä Motomarketin pakun kyydissä kohti Turkua.Sijaispyöräksi ilmestyi S4.....ja muuten kolmatta kierrosta ei tule...se on varma...sijaispyörähommeli sinänsä ihan jees..
    It only takes willpower.
  24. #54
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 28 2005,08:45) kirjoitti
    Jätä Daytona Turkuun ja ota uusi Sprint tilalle?
    Itse itseäni jälleen lainaten
  25. #55
    älä köpi yllytä hullua....
    It only takes willpower.
  26. #56
    No niin..tässä tulee tuoretta tietoa tilanteesta.Daytona seisoo Motomarketin pajalla edelleen.Sijaispyörä alla.Ovat tarkistaneet / vaihtaneet:takapyörän laakerin,etupyörän laakerin,ketjut,tarkistaneet ohjauslaakerin."Vollottava" ääni jatkuu edelleen,kuulemma.Eli:heidänkin mukaansa luultavasti askista jokin pettänyt.Leikki rupeaa lähenemään loppuaan,vaihto uuteen (lue:ajamattomaan) -04- Tripleen on nyt mietinnän aiheena,puolin ja toisin...asiat lyödään lukkoon huomenna,jos muutamasta yksityiskohdasta päästään vielä yhteisymmärrykseen,jos ei,leikki jatkuu vielä hetken....
    It only takes willpower.
  27. #57
    Ja jos S3een päädyt niin sitten rutkasti härpäkettä mukaan samaan hintaan. Vai miltäpä kuulostaisi RS?
    Tikru 2010
  28. #58
    RS loistava pyörä sinänsä,mutta sellainen meni vaihdossa Daytonaan,8000km ajettuna,joista kaikki huolettomia kilometrejä.Tän kun ois tiennyt,siis tämän vallitsevan tilanteen,niin RS olisi pysynyt meikäläisen taloudessa vielä tovin.....mutta katsotaan nyt..samaan rahaan pitäisi Triple saada....tai muuten tilanne päättyy..tavalla tai toisella....
    It only takes willpower.
  29. #59
    Tosi huonoa tuuria, mutta älä luovuta siirtymällä toiseen merkkiin.
    S3 on hyvää vitutuslääkettä.
  30.  
  31. #60
    Ovat siis sentään tunnustaneet tuon äänen olemassaolon, hyvä niin. Aikamoista taistelua..
    Ducati Diavel Dark
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen