Sivu: 2 / 110:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 3295:sta
  1. #31
    Lainaa (KMSwallower @ Huhti. 18 2005,18:12) kirjoitti
    Lainaa (m3ll0n @ Huhti. 18 2005,11:29) kirjoitti
    syksyllä ku alkaa noi opiskelut ja ainakaan mun opiskelian budjetti ei pysty venymään noihin "ryöstö"vakuutusmaksuihin
    Sitä varten käydään kesällä töissä. Harrastuksen vuoksi voi jättää myös muutamat pikkulauantait väliin. *
    Pikkulauantaista ja muista putkista puhenollen, mulla on jäänyt kaikki juhliminen väliin mopoilun takia. Tai no, ens lauantaina pitäis mennä juhlimaan synttäreitä, jossa suunnittelen juovani pullollisen keskiolutta. * Ja näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvän valinnan olen tehnyt. *

    PS. Laittakaa kuvalinkkejä pyöristänne, jos vaan on!



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  2. #32
    Lainaa (Seeber @ Huhti. 19 2005,08:25) kirjoitti
    Pikkulauantaista ja muista putkista puhenollen, mulla on jäänyt kaikki juhliminen väliin mopoilun takia. Tai no, ens lauantaina pitäis mennä juhlimaan synttäreitä, jossa suunnittelen juovani pullollisen keskiolutta. * Ja näin jälkeenpäin ajatellen ihan hyvän valinnan olen tehnyt. *
    Ihanko koko pullon..? Ja vielä kolmosta..? * Mullakin on jäänyt juhliminen, menee valtaosa rahoista asumis- yms. kulujen jälkeen moottoripyöräharrastukseen. Eikä harmita yhtään! *
  3. #33
    Suunnittelin ensin juovani pullollisen välikaljaa jonkun kanssa puokkiin, niin saisi puolitettua juomiskustannukset, mutta sitten vaan ajattelin kerrankin "repäistä" ja juon itse koko pullon, jos vaan jaksan. Nelosta en raaski ostaa (liian tyyristä).



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  4. #34
    Tänään ajelin työreissulta Helsingistä-Tampereelle (n200km) ja taivaalta tuli kaikkia muita paitsi rumia ämmiä (lausutaan Ducati Monster)...lunta...kylmä. .vettä..kylmä..tuuli niin perkeleesti..kylmä..höyrysi ku hengitti(shoei keräsi kaiken talteen huuruna visiiriin)..kylymä..joku yritti kiilata.
    Mutta yksi asia mikä ei ottanu kuulaan...pyörä. Painoin kypärän kiinni tankkiin n.120km/h(öhöm=)) lasiin ..kone murisi..maisemat vaihtui ja ajelin kotiin kylmissäni mutta onnellisena..virne oli jäätynyt naamalleni ja lähti pois vasta kun olin ollut 10min kuumassa suihkussa.
  5. #35
    tollane 9r -98 on tarttunut haaviin.. tällä hetkellä micronin bolt-on kiinni

    kuva
    Ei tartte huutaa.. Ostettihin viimeisen päälle härveli!
    http://www.mcmaitoparrat.com
  6. #36
    Pistin jo juttua tuonne "Oma pyöräni" -osastolle, mutta pistetään nyt tännekkin.

    ZX-9R ´99

    Vakiokuntoinen.
    ZX-10R
  7. #37
    Liitytään joukkoon!

    Kolmatta kesää alla kehrää (siis kilisee, kolisee ja rämisee) kaiken tämän kantaäiti, -94 vuonna syntynyt 9R jonka pelastin gyntterin käsistä.

    Ei puudu paikat ihan heti kun vanhuksessa on raameja tällaiselle pidemmällekin kaverille.

    Kilkettä on pultattu kiinni Ixilin sliparin, dynojetin ja putsarin verran. Penkissä antoi 141,2 hv kampuralta viime syssynä.

  8. #38
    Komioita pyöriä teillä kaikilla!
    On se 9R vaan aivan saatanan hieno pyörä, vuosimallista riippumatta!

    Viikon sisällä olen ajellut n.700km ja kyllä on kokoaika tyhmä virne naamalla. Todella mahtavaa vetää mutkapätkiä ihan vaan kutosella ja nauttia väännöstä (600cc:n jälkeen) mutkista kiihdyttäessä, tukevasta ja melko ketterästä rungosta ja siitä, kun kääntyy sivutieltä maantielle ja antaa mopon kiivetä syliin pelkällä kaasun kääntämisellä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  9. #39
    Täällä kans yksi 9R. Vuosimalli 94, mitään ei ole viritetty, pyörä ei vielä ole ajossa, mutta ensi kuussa lähtee kolmas kausi.



    Mopot, musiikki ja lentopallo.
  10. #40
    No nyt on saapunut huggeri ja alujalkatapit Luissilta. Huggerin laitosta tulee mielenkiintoinen projekti. Ketjusuoja on suhteettoman pitkä ja sitä pitää muotoilla / lyhentää Dremelillä sekä porata reikä takahaarukan tukirautaan, jotta sen saa oikealta puolelta kiinni. Saas vaan nähdä mitä siitäkin tulee.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  11. #41
    terve
    itellä on -97 hopea zx9r kovin oon tykänny ajella
  12. #42
    Lainaa (flack @ Huhti. 15 2005,15:49) kirjoitti
    vm 1999 ittellä, saksasta uitettu vihreen lila pyörä - ruma mutta kulkee .
    Mittarissa (muka) 12tkm kun ostin, nyt 13tkm

    Kuin paljo toi jousitus on muuttunnu noihi -00 -> uudempiin verrattuna, meinaan tota pitäis ittekki säätää mutta kun ei tiiä oikein miten....
    Kaivappa kuule Performance Biken lehti. Nyt en kyllä kuollaaksenikaan muista numeroa. Sieltä sai todella hyvät säädöt tällaselle 176/76 kokoselle kuskille. Ainiin ja vuosimalli oli 98, samat säädöt käy vielä 99 malliinkin.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  13. #43
    Ja hyvät immeiset. Teräspunosletkut ovat ihan must jos ajaa vähänkään rataa/maaseutuGp:tä! Ja ihan sama mikä vuosimalli.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  14. #44
    Niin, *Muutama kuva -99 ysistä. Enstalvena sit pientä maalailua tuolle alaosalle tiedossa, mut ajellaan nyt kesä tuommoisena

    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  15. #45
    Seeber, joko oot saanu huggerin viilattua kuntoon ja asennettua paikoilleen? Onnistuiko reiän poraaminen?

    Saiskos mahdollisesti vaikka muutaman kuvan miltä huggeri näyttää kun se on paikoillaan?

    Aurinko paistaa ja kohta pääsee töistä lähteen pärrällä
    On se vaan hianooo
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  16. #46
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Ei taida 9R:ään alavääntöä saada kovin helposti lisää tinkimättä ylätehoista? Itellä vääntökäyrä alkaa nousemaan reilummin vasta 4000:sta. Vakiopöntöllä tais vääntää pikkusen paremmin kuin nykyisellä Remuksella...
  17. #47
    Lainaa (vahvajussi @ Huhti. 26 2005,11:59) kirjoitti
    Ei taida 9R:ään alavääntöä saada kovin helposti lisää tinkimättä ylätehoista? Itellä vääntökäyrä alkaa nousemaan reilummin vasta 4000:sta. Vakiopöntöllä tais vääntää pikkusen paremmin kuin nykyisellä Remuksella...
    Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
    Suk dik!
  18. #48
    Ei kellään ole tuon performance biken numeroa tiedossa missä on noi säädöt jne kerrottu?
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  19. #49
    Huggeri on paikoillaan ja reijän poraaminen onnistui. Samalla reikään sai kätevästi jenkasarjalla tehtyä kierteet. Vielä pitäis Dremelillä vähän lyhentää tota ketjunsuojaa kolmella neljällä sentillä ja hankkia vähän vihreetä maalia.
    Oli muuten eka huggeri, mikä meni paikoilleen ilman kirosanoja ja monen tunnin työtä.
    Kuvia kyllä järjestyy, kunhan kerkeen muotoilla sitä ensin. Perjantaina olis suunnitteilla vähän kropailla töitten jälkeen.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  20. #50
    Hei muuten kun mopotinta hinkkuuttelin ni osu silmään ne sinertävät pikkuvalot siellä eturitilän alla ja ne 2 pientä ns.tuttia.Mitäs varten ne on? Valoihin en hehkua saanu ja oisko ne jotain haistelijoita ne tutit?Kertokee ja vm oli -99
    Suk dik!
  21. #51
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (anttari @ Huhti. 26 2005,12:34) kirjoitti
    Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
    Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä?
  22. #52
    Lainaa (vahvajussi @ Huhti. 26 2005,16:04) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Huhti. 26 2005,12:34) kirjoitti
    Itellä tuntuis olevan vääntöä 3tuhannesta eteenpäin kakomatta rekkarin läpi,en tiedä sitten säädöistä,ne on aikanaan varmaan säädetty tasasen rekkarin ehdoilla,ei varmaan kokoputki niin paljoa auta?
    Mun käsittääkseni kokoputki jopa vähentää tehoa alarekkarissa kun pakovastus vähenee, pitänee ilmeisesti paikkansakin tämä? *
    Onhan mulla suuttimet ja vapari+täysputki.Eikös se nyt tuo säädön kanssa enemmän ja kaikkialle???
    Suk dik!
  23. #53
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (anttari @ Huhti. 26 2005,21:02) kirjoitti
    Onhan mulla suuttimet ja vapari+täysputki.Eikös se nyt tuo säädön kanssa enemmän ja kaikkialle???
    Mun on kyllä annettu ymmärtää, että täysputki voi jopa vähän vähentää alakierrosvääntöä vaikka on suuttimet sun muute rensselit Mitenkähän se nyt oikeesti menee noiden tehojen ja vääntöjen kanssa?
  24. #54
    Lainaa (anttari @ Huhti. 26 2005,15:10) kirjoitti
    Hei muuten kun mopotinta hinkkuuttelin ni osu silmään ne sinertävät pikkuvalot siellä eturitilän alla ja ne 2 pientä ns.tuttia.Mitäs varten ne on? Valoihin en hehkua saanu ja oisko ne jotain haistelijoita ne tutit?Kertokee ja vm oli -99
    Semmosista valoista tiedä...oliskos jonkun tuningTeron viritelmiä?? Mulla ainakaan oo mitään pilipalituningvalohässäköitä.
    Ne "tutit" on jotain ramair putkia, menee kaasareille. Enempää en oo jaksanu niihin perehtyä.

    Vein muuten ysin aamulla Salon Mopoon ja pyörään venojen säätöön,kaasareitten synkkaukseen ja seoksien säätöön. Laitan käppyrät näkyviin jos on edes vakion veroiset .

    On muuten nopeeta toimintaa Reimanilla, lupas jo illaks kuntoon, jos ei tule mitään ylläreitä!!
  25. #55
    Reimann on aika äjjä! Itsekin vien samalle hepulle sytkäpyörän vaihtoon, kunhan sillä on joskus aikaa siihen.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  26. #56
    Kaipa sitä vois laittaa muutaman kuvankin yönmustasta ninjasta, kunhan sais aikaseks....
  27. #57
    Do diin nyt ois kaverin -94 malliseen ärrään katteet tulleet ruottista ja nyt mietitään sopivaa väritystä! Vaihtoehtoina ois:
    Musta/kelta, Puna/hopee, Musta/hopee, Puna/musta. Tai sit noit neljää värii siis kelta/musta/puna/hopee sekaisin mut siit taitaa tulla sit liian värikäs. Joten onks kukaan koskaan nähny Kelta/musta väristä KAWAA vai oisko kaverin Ninja siis ensimmäinen * * *Juu noh niin no joo vois ottaa vaik sille Eiku siis ihan tosi
    edit: ääh just joo Näppis ei toimi! Vai oisko käyttäjäs vikaa



    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  28. #58
    lime green?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  29. #59
    Juu täytyypi tulla kans sekaan: '99 9R sininen väriltänsä ja ihan mahottoman vakio
    - Vahingonilo on paras ilo, siinä ei ole tippaakaan kateutta -
  30.  
  31. #60
    Jostain se pyörän näprääminen ja laittaminen on alotettava , joten tarkotuksena ois kohtapuoliin asennella kiinni minivilkkuja.

    Kertokaas te jotka ootte jo vaihtanu, että onko millanen rojekti vaihtaa vilkut eteen? Kuinka kauan vie suunnilleen aikaa ja mihin kannattaa varautua. Joutuuko koko etukatteen ottaan auki, että pääsee käsiks kunnolla tarvittaviin paikkoihin?
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
Sivu: 2 / 110:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen