Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 222:sta
  1. #31
    Lainaa (Jarze @ Huhti. 14 2005,10:06) kirjoitti
    Voi vehnä!!

    Kyllä tee ootte tavallisia.

    Jos tilaan rinnakkaistuodun pyörän ihan vaan sen takia jotta on halvempi kuin muilla, niin toki ymmärrän venymistä toimituksessa.

    Jos mopokauppias sanoo että menee viikosta kahteen ja huonolla säkällä kolme, niin ymmärrän oitis että koko hoitoon menee viikko...olenhan tavan juntti suomalainen.

    Jos mopokauppias tekee teon johon itse en jaksa tai kerkeä, eli esimerkiksi järkkää mun vanhan romun uuteen kotiin ja järkkää sopurahaan uuden tilalle, niin toki kirjoittelen hänestä V*t*t*s-tekstiä, koska haluan häneltä pyörän nopeammin...en missään nimessä jaksa ymmärtää jos hiukan venähtää.

    PS.
    Muutaman rinnakkaistuodun ostaneena tiedän ettei homma aina mene nappiin, se vaan on ymmärrettävä, varsinkin näin kauden alussa, kun on ruuhkaa/uusavuttomia joka paikassa.
    Samoja viivästyksiä tulee "virallisillakin" kauppiailla kun ostaa pyörän jota ei ole ns. "hyllyllä"

    Olisit guppe ottanu rillukat vaikka ekan huollon yhteydessä, niin olisi mopo ollut huomattavasti aikaisemmin kotona.
    Sulla oli tuolla tommosia 1-3 viikkoa ja hiukan venähtää. En nyt oikein keksi miten ne tähän juttuu sopii, en vastaile pitemmin, toistaisin vain itseäni. Toivottavasti et pahastu.
    Mutta mikä on tuo rillukka?
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  2. #32
    Lainaa (Kukko @ Huhti. 14 2005,10:23) kirjoitti
    Menkääs nyt kaikki valittajat itseenne...
    Elämä on välillä pikkasen vaikeampaa kuin yhden pyörän ostaminen...
    Ei pitäisi nostaa tunteita pintaan, se mopedi kun kumminkin on vaan eloton möhkäle, sen toimittaja ei.
    Vittuilu foorumeilla ei ainakaan rohkaise toimituksen nopeuteen... jos minä olisin kauppias niin kusisin syyläriin ;) (onneks en ole )

    Wiimeseks... jos tilaat mopon mitä _EI_ enään oikein saa, ja kauppias kaivaa sen sulle jostain vitun kolkasta... en menis vittuilemaan....
    Kauppias katsoi että se mopo löytyy tukusta. Lupasi sen mulle. Sitten myöhemmin joutui ilm. tekemään enempikin töitä lupauksensa eteen (en tiedä yksityiskohtia)
    Näin se meni.
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  3. #33
    Lainaa (Sumppa @ Huhti. 14 2005,10:46) kirjoitti
    Hei that's life. Niinku todettu, jos odottaa yritykseltä palvelua mikä ei kuulu liiketoimintaan (kuljetus tässä tapauksessa) on myös varauduttava odottamaan että myyjällä on päätoiminnan ohella joskus aikaa se mopo viedä. Muuten saapi hoitaa itse moponsa kuljetuksen. Jos sä sillä haluat nyt ajamaan, ole hyvä ja hae se itse.
    Eiköhän toi jo tullut selväksi että kyllä sitä odoteltiinkin.
    Kun lupasi meille noi mopot kuskailla, niin jälleen oli lupaus pidettävä.
    Oli muuten yksi syy minkä takia moponi tuolta ostin, omalle pyörälle välitti myyjät ja sitten lupasi nuo kuskaukset. Mutta prkl en muista mitään yksityiskohtia enää.

    "Jos sä sillä haluat nyt ajamaan, ole hyvä ja hae se itse"
    Eikös tämäkini jo tullut selväksi.



    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  4. #34
    Se kauppias (Esko) olis voinut sulle sanoa että ne on loppu... siinähän olisit ollut... mutta ei, hän näki vaivan kun oli sulle moisen luvannut ja käänsi kiven... ja vieläkin kehtaat valittaa?
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  5. #35
    Lainaa (cooz @ Huhti. 14 2005,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Huhti. 14 2005,10:46) kirjoitti
    Hei that's life. Niinku todettu, jos odottaa yritykseltä palvelua mikä ei kuulu liiketoimintaan (kuljetus tässä tapauksessa) on myös varauduttava odottamaan että myyjällä on päätoiminnan ohella joskus aikaa se mopo viedä. Muuten saapi hoitaa itse moponsa kuljetuksen. Jos sä sillä haluat nyt ajamaan, ole hyvä ja hae se itse. Mä en ymmärrä tollasta vitun winettämistä että kaikki pitäis tehdä puolesta. Varmaankin taas näitä kultalusikkaperseessä-tyyppejä...
    Ei pidä lupaaman palveluja joita ei voi toteuttaa.
    Kuten sanottu, yllättäviä asioita voi tulla. Pakkoko se mopo on ostaa just sillon kun kaikki muutkin sen haluaa.... * Kuvittelis silloin osaavan varautua... Ja joustaa itsekkin tilanteen mukaan... Tää on näitä shit happends-tyyppisiä juttuja...



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  6. #36
    Lainaa (gsp @ Huhti. 14 2005,10:47) kirjoitti
    Voi *elevetti. Eipä tule ainakaan tuommoisella asenteella varustetulta myyjältä minulle pyörää. Jos moisen vuodatuksen itkis vaikka kaverilleen saunassa tai eukolle makuukammarissa, niin ok, mutta että asiakkaalle yleisellä foorumilla. Ei hyväpäivää...

    Tiukkaahan se yrittäjällä tekee (itsekin olen), mutta ei noin asiakkaalle purkaannuta.
    Ja koitan kiiruussa vastailla yhä.

    Taisin olla lapsellinen/hyväuskoinen/vain liian vittuuntunut/tmv.
    kun oletin edes jonkinlaista pahoittelua asian tiimoilta (missään vaiheessa ei ole tullut mitään pahoitteluja) ja kuulla miten homma nyt hoidetaankin ryhdikkäästi tästä loppuun, sitä ryhtiliikettä kun ei tuntunut muuten tulevan.
    Ja lopussa olisin saanut tänne kirjoittaa: No aina en mene kaikki putkeen, mutta loppu hyvin... ja hymiö
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  7. #37
    Lainaa (Kukko @ Huhti. 14 2005,11:06) kirjoitti
    Se kauppias (Esko) olis voinut sulle sanoa että ne on loppu... siinähän olisit ollut... mutta ei, hän näki vaivan kun oli sulle moisen luvannut ja käänsi kiven... ja vieläkin kehtaat valittaa?
    loppu... ja sitten Esko olisi joutunut syömään sanansa, pettämään lupauksensa, saanut yhden ei-tyytyväisen asiakkaan tai ehkä menettänyt asiakkaan?

    Kyllä mä muuten arvostin Eskon tonkimisia silti.
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  8. #38
    Lainaa (Moto-Guppe @ Huhti. 14 2005,11:08) kirjoitti
    Lainaa (gsp @ Huhti. 14 2005,10:47) kirjoitti
    Voi *elevetti. Eipä tule ainakaan tuommoisella asenteella varustetulta myyjältä minulle pyörää. Jos moisen vuodatuksen itkis vaikka kaverilleen saunassa tai eukolle makuukammarissa, niin ok, mutta että asiakkaalle yleisellä foorumilla. Ei hyväpäivää...

    Tiukkaahan se yrittäjällä tekee (itsekin olen), mutta ei noin asiakkaalle purkaannuta.
    Ja koitan kiiruussa vastailla yhä.

    Taisin olla lapsellinen/hyväuskoinen/vain liian vittuuntunut/tmv.
    kun oletin edes jonkinlaista pahoittelua asian tiimoilta (missään vaiheessa ei ole tullut mitään pahoitteluja) ja kuulla miten homma nyt hoidetaankin ryhdikkäästi tästä loppuun, sitä ryhtiliikettä kun ei tuntunut muuten tulevan.
    Ja lopussa olisin saanut tänne kirjoittaa: No aina en mene kaikki putkeen, mutta loppu hyvin... ja hymiö
    Etköhän sä sen mopos kuule saa...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  9. #39
    Musta palaute oli varsin asiallinen, kun ottaa huomioon tähän topicciin toisena kirjoitetun viestin.

    Ja kuten moto-guppe jo tuolla jossain totesi, niin ilmeisesti muut maahantuojat eivät tollaista fillaria pystyneet enää järkkäämään? Ja kun joku kirjoitti että senkun soittaa tukkuun ja tilaa. Kai niillä muillakin maahantuojilla noi tukkujen numerot on?

    Luultavasti tässäkin tapauksessa firma on oikeasti taas vaihteeksi nähnyt vaivaa että ko. mopo on saatu edes matkalle Suomeen päin. Tiedä sitten mistä onnistunut sen kaivamaan.

    Mielestäni on oikeasti moto-guppen kannalta harmi, että aikataulut on kusseet, ja kauppias ei ole ehtinyt mopoa oikeaan paikkaan kuljettamaan. Välillähän noita sattuu, ei kaiketi voi mitään. Enkä yhtään ihmettele että firman ollessa noin vuoden ikäinen, ei kaikki rutiinit vielä toimi aivan täydellisesti. Ja myös takuukorjaukset on sellainen juttu, jotka vain pitää tehdä, kuten enzo jo kirjoittikin. Ehtii taikka ei, ne vain on tehtävä.

    Itse olen kaksi pärrää, viime kesänä ja tänä talvena, ee-speedistä ostanut. Kumpikin tapaus niistä mennyt ihan putkeen. Ja kummallakin kertaa itsellä oli hirveä kiire saada pyörä kilpiin, ja sitten ajeltiin miljoonaa katsastuskonttoreilla ja takasin. Kummassakin näistä tapauksista Enzo kyllä pystyi joustamaan aivan käsittämättömästi.

    Viime kesänä kun pikkugiksulla lähdin rajamäeltä, taisi kello olla jotain 11 illalla. Herra kokoili siinä vielä fillareita luovutuskuntoon. Eli ei ainakaan voi yrittämisen/viitseliäisyyden puutteesta morkata. Aina vaan kaikki ei mene ihan putkeen, harmi moto-guppelle.

    Mut jee, ilmeisesti moposi nyt valmis, bussiin, tunnin istuminen, ja aja se tänään sieltä takasin. Eiköhän maailma maistu taas vähän paremmalta... Lähde Rajamäeltä vielä suoraan pohjoiseen, Lopen suuntaan, niin matkalla muutama loistava mutkapätkä.





  10. #40
    Lainaa (Sumppa @ Huhti. 14 2005,11:06) kirjoitti
    Lainaa (cooz @ Huhti. 14 2005,10:56) kirjoitti
    Ei pidä lupaaman palveluja joita ei voi toteuttaa.
    Kuten sanottu, yllättäviä asioita voi tulla. Pakkoko se mopo on ostaa just sillon kun kaikki muutkin sen haluaa.... Kuvittelis silloin osaavan varautua... Ja joustaa itsekkin tilanteen mukaan... Tää on näitä shit happends-tyyppisiä juttuja...
    Niin, tässähän on JO joustettu ties miten paljon ja odoteltu. En minäkään lupaa kuita taivaalta, koska en sellaisia lupauksia pysty pitämään. Sen sijaan lupaan asioita jotka ehdin tehdä. Turha sitä on selitellä ja vikistä, jos on hankkinut itse itselleen liikaa puuhaa.

    Edes kauppiasta kukaan ei pakota myymään, jos tuotetta ei ole. Ainiin, siinä tulee mukaan se pieni juttu kuten raha. Eiköhän se kauppias saa provikkansa ja eiköhän se ole se syy miksi miksi niitä mopoja tähän maahan tuo. Ei suinkaan Hyvää Hyvyyttään, jotta asiakas on onnellinen..

    Kumma juttu, että suurimmassa osassa muita mopoliikkeitä on tarvittava määrä henkilökuntaa, jotta voivat luvata asioita ja pitääkin lupauksensa! Ilomielin kannan euroni vastaisuudessakin näihin liikkeisiin.
  11. #41
    Tässä liikkeessä on vissiin eräs iso etu näihin paljon henkilökuntaa omaaviin liikkeisiin
    1198+RG500
  12. #42
    Täällä jotkut puhuu seipäistä, vaikka puhe oli aidasta.

    Ei kyse taida nyt olla siitä, etteikö myyjä olisi nähnyt vaivaa, etteikö yrittäminen olisi vittumaista tms.

    Kyse on siitä, ettei pidetä sitä mikä LUVATAAN ja se on yritysmaailmassa melko paha moka ja takaa huonon maineen. Jos ei ehdi tehdä kaikkea minkä lupaa, on mietittävä mikä liiketoiminnassa mättää. Lupaanko liikaa vai eivätkö resurssit riitä? Jos itse en jostain syystä (joskus kolmannenkin osapuolen toiminnan vuoksi) pysty pysymään lupauksissani, pyrin ainakin hyvittämään sen tyytymättömälle asiakkaalle jotenkin muuten kuin vittulemalla.
    Jovain sanoi näyli
  13. #43
    No kyllähän se panee pikkuisen hikoilemaan, kun koko
    kauppahinta on etukäteen maksettu ja peliä ei kuulu
    luvatun mukaisesti ja kunnon vastausta ei saa. Saattaa ola pelko persiissä, että tollainen yhden miehen oy heittää
    kupin nurin ja rahat meni siihen kupruun *. *
    Jos joutuu antamaan rahat etukäteen,että firma pystyy hankinnan tekemään on asiakkaalla täysi oikeus tiedustella missä mättäää, jos homma ei toimi. *Yrittäjän ei tällöin
    kannata pahemmin heittään ns. fiksuja.
  14. #44
    Näen itsekin asian kyllä niin, että kyseessä on ennemmin sopimusrikkomus kuin vaivannäkö, mitä itse asiaan tulee. Hyvä että yritys voi hankkia asiakkaalle vaikeammin saatavaa tavaraa. Miten viivästys on sanktioitu, on sitten taas eri asia.
    - Rajatonta Voimaa! -
  15. #45
    Lainaa (gsp @ Huhti. 14 2005,12:00) kirjoitti
    Täällä jotkut puhuu seipäistä, vaikka puhe oli aidasta.

    Ei kyse taida nyt olla siitä, etteikö myyjä olisi nähnyt vaivaa, etteikö yrittäminen olisi vittumaista tms.

    Kyse on siitä, ettei pidetä sitä mikä LUVATAAN ja se on yritysmaailmassa melko paha moka ja takaa huonon maineen. Jos ei ehdi tehdä kaikkea minkä lupaa, on mietittävä mikä liiketoiminnassa mättää. Lupaanko liikaa vai eivätkö resurssit riitä? Jos itse en jostain syystä (joskus kolmannenkin osapuolen toiminnan vuoksi) pysty pysymään lupauksissani, pyrin ainakin hyvittämään sen tyytymättömälle asiakkaalle jotenkin muuten kuin vittulemalla.
    Just näin.
    * Arctic Ranger *
  16. #46
    Lainaa (Johu @ Huhti. 14 2005,11:32) kirjoitti
    Musta palaute oli varsin asiallinen, kun ottaa huomioon tähän topicciin toisena kirjoitetun viestin.

    Ja kuten moto-guppe jo tuolla jossain totesi, niin ilmeisesti muut maahantuojat eivät tollaista fillaria pystyneet enää järkkäämään? Ja kun joku kirjoitti että senkun soittaa tukkuun ja tilaa. Kai niillä muillakin maahantuojilla noi tukkujen numerot on?

    Luultavasti tässäkin tapauksessa firma on oikeasti taas vaihteeksi nähnyt vaivaa että ko. mopo on saatu edes matkalle Suomeen päin. Tiedä sitten mistä onnistunut sen kaivamaan.

    Mielestäni on oikeasti moto-guppen kannalta harmi, että aikataulut on kusseet, ja kauppias ei ole ehtinyt mopoa oikeaan paikkaan kuljettamaan. Välillähän noita sattuu, ei kaiketi voi mitään. Enkä yhtään ihmettele että firman ollessa noin vuoden ikäinen, ei kaikki rutiinit vielä toimi aivan täydellisesti. Ja myös takuukorjaukset on sellainen juttu, jotka vain pitää tehdä, kuten enzo jo kirjoittikin. Ehtii taikka ei, ne vain on tehtävä.

    Itse olen kaksi pärrää, viime kesänä ja tänä talvena, ee-speedistä ostanut. Kumpikin tapaus niistä mennyt ihan putkeen. Ja kummallakin kertaa itsellä oli hirveä kiire saada pyörä kilpiin, ja sitten ajeltiin miljoonaa katsastuskonttoreilla ja takasin. Kummassakin näistä tapauksista Enzo kyllä pystyi joustamaan aivan käsittämättömästi.

    Viime kesänä kun pikkugiksulla lähdin rajamäeltä, taisi kello olla jotain 11 illalla. Herra kokoili siinä vielä fillareita luovutuskuntoon. Eli ei ainakaan voi yrittämisen/viitseliäisyyden puutteesta morkata. Aina vaan kaikki ei mene ihan putkeen, harmi moto-guppelle.

    Mut jee, ilmeisesti moposi nyt valmis, bussiin, tunnin istuminen, ja aja se tänään sieltä takasin. Eiköhän maailma maistu taas vähän paremmalta... Lähde Rajamäeltä vielä suoraan pohjoiseen, Lopen suuntaan, niin matkalla muutama loistava mutkapätkä.

    Tuo ko. pyörän loppuminen tukuista -tieto tuli EE-Speediltä. Käsittääkseni kyselty oli kyllä useammastakin tukusta. Tosiaan en ihan tarkkaan tiedä mistä mopo sitten löydettiin, mutta tää taitaakin mennä jo vähän off topic.

    Loput sun tekstit alespäin - voin kyllä suurin piirtein allekirjoitaa, samat kokemukset ja fiilikset. Jos mulla olikin kipua hommassa viime vuonna, niin ne on jo ajelujen myötä unohdettu ja musta kyllä tuli tyytyväinen asiakas.

    Aina ei voi voittaa.

    Tuon viimmesen kappaleen kanssa on vähän vielä niin ja näin. Katsellaan nyt.
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  17. #47
    Ei se maailma taidakaan olla niin valmis luultuun tapaan tai aina auki. Joskus hommat viivästyvät ja aikataulut kusevat - elämä on...

    Jos tilaisin uuden pyörä, en ihan heti odottaisi sitä saavani.
    Desmo Jugend
  18. #48
    Munkin mielestä tätä Einoa vai v....u se setä olikaan, on turha puolustella kovin hanakasti jos oikeasti on luvannut jotain ja vetoaa johonkin muihin kiireisiin kun ei pysty lupauksiaan pitämään, vaikka asiakas on latonut egejä tiskiin melkomoisen pinon. Ei anna oikein hyvää kuvaa firmasta jos ei pysty edes asiakkaalle kertomaan missä mennään ja miksi (aina voi tulla jotain esteitä, kuten tsunami tai lintuinfluensa jne...) mutta mutta... Eipä ole yrittäjän ole helppoa Suomessa ja hommahan menee niin että joko hommia on tai ei oo. Sen päättävät asiakkaat ja nythän EE on kai suurimman osan hommistaan hoitanut kunnialla kun kiireitä tuntuu olevan joten varmaan yrityksen laajennus jollain osa-aikaisella puhelimeen vastaavalla mopon kokoojalla voisi olla paikallaan, ainakin kevään ajaksi...

    Peruskysymyshän tässä oli niistä lupauksista ja niiden pitämisestä... Ja se ei ollut mennyt ihan putkeen in this case... Mukavia ajoilmoja M-G:lle kun saa pyörän likenteeseen!

    Ps. Itsellä ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta ja kovasti ei näin negatiivisen "kokemuksen" jälkeen ole halua koittaa...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  19. #49
    (poistettu tili)
    Lainaa (gsp @ Huhti. 14 2005,12:00) kirjoitti
    Kyse on siitä, ettei pidetä sitä mikä LUVATAAN ja se on yritysmaailmassa melko paha moka ja takaa huonon maineen. Jos ei ehdi tehdä kaikkea minkä lupaa, on mietittävä mikä liiketoiminnassa mättää. Lupaanko liikaa vai eivätkö resurssit riitä? Jos itse en jostain syystä (joskus kolmannenkin osapuolen toiminnan vuoksi) pysty pysymään lupauksissani, pyrin ainakin hyvittämään sen tyytymättömälle asiakkaalle jotenkin muuten kuin vittulemalla.
    Yritysmaailmassa tapahtuu myöhästymisiä jatkuvasti, kaikille yrityksille, eikä niiden maine mene minnekkään. Joskus viivästymisistä on SOVITTU sanktioita, joskus ei, silloin ei paljo tartte hyvitellä. Tärkeintä on vaan se että lupaa sellaista minkä USKOO pystyvänsä toimittamaan. Esteitä saattuu eikä niille aina voi mitään. Jokaiselle riittää se että yrittää parhaansa, jos ei auta niin ei voi mitään.

    Jos jokainen joskus myöhästynyt firma lopetettaisiin, maailmassa ei olis yhtään firmaa jäljellä.

    Pari viikkoa myöhässä ei mielestäni ole näissä hommissa mikään avautumisen syy.

    En ole edes kenenkään kauppiaan kaima, pitkä kokemus ostajana (siis työkseni) kuitenkin on.
  20. #50
    Lainaa (Teme FZS600 @ Huhti. 14 2005,13:43) kirjoitti
    Ps. Itsellä ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta ja kovasti ei näin negatiivisen "kokemuksen" jälkeen *ole halua koittaa...
    Mä en menis kyl tuomitsemaan EE:tä muutaman kommentin takia... Ottaen huomioon paljonko se pyöriä diilaa, muutama tyyppi nurisee... Näin siinä sitten käy... Pahaa on niin paljon suomalaisen helppo sanoa kuin hyvää...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  21. #51
    Lainaa (verner @ Huhti. 14 2005,13:40) kirjoitti
    Ei se maailma taidakaan olla niin valmis luultuun tapaan tai aina auki. Joskus hommat viivästyvät ja aikataulut kusevat - elämä on...

    Jos tilaisin uuden pyörä, en ihan heti odottaisi sitä saavani.
    Paljonko on ihan heti? Päivä, viikko, kuukausi, kolme kuukautta?
    Entä jos luvataan toimitusajaksi kaupantekohetkellä 2kk, ja meneekin kolme? Aivan sama sulle, varsinkin keskellä ajokautta, varsinkin kun vanha on jo myyty?
    Ja kyse on vielä tuotteesta, jota ei aleta tehtaalla vasta valmistamaan, saati keksimään...



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  22. #52
    Lainaa (Sumppa @ Huhti. 14 2005,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Teme FZS600 @ Huhti. 14 2005,13:43) kirjoitti
    Ps. Itsellä ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta ja kovasti ei näin negatiivisen "kokemuksen" jälkeen *ole halua koittaa...
    Mä en menis kyl tuomitsemaan EE:tä muutaman kommentin takia... Ottaen huomioon paljonko se pyöriä diilaa, muutama tyyppi nurisee... Näin siinä sitten käy... Pahaa on niin paljon suomalaisen helppo sanoa kuin hyvää... *
    En oikeastaan tuomitsekaan vaan mietin kyllä asiaa sekä puolesta ja vastaan, jos ja kun pyörän vaihto tulee ajankohtaiseksi... Onhan täällä myös positiivisia juttua ko. firmasta mutta aina jos lähtee tekemään kauppaa firman kanssa josta on kuullut "pahoja" niin on pieni pelko p.....n alla että mitenköhän tässä käy. Ja kun tuntuu vielä olevan paska tsägä oikeastaan kaikessa niin niin... * *Aika vähän annan muutenkin muitten mielipiteitten vaikuttaa siihen mistä kamani ostan, perskohtainen kokemus on paras ja jos menee reisille niin tietääpä varoa ja jos ei niin hyvä!
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  23. #53
    Tuollainen pikkufirma on iso riski rahoille, etenkin jos pyörä pitäisi muka maksaa useaa kuukautta etukäteen. En voi suositella. Lisäksi omistaja kommentoi tänne lievästi sanottuna oudolla tavalla, eikä noudata yleisesti hyväksyttyjä hyviä asiakaspalvelun tapoja.

    Toisaalta - halpuus houkuttaa.
  24. #54
    Meikäläisen kokemukset ko. firmasta on kyllä loistavat. Juuri kevään aikana sieltä pyörän hankin ja kaikki meni tosi sujuvasti
    ZX-6R -04
  25. #55
    enpä minäkään halua puolustella kenenkään tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, mutta pakko kommentoida..

    Yleisesti ottaenhan ee-speed on erittäin luotettavan kauppiaan maineessa (juuh, tää on vaan mitä olen kuullut, ei ole kokemusta) jos vertaa joihinkin muihin (kuten CW).

    Enzolta vähän turha avautuminen ei kyllä luonut kovin hyvää kuvaa, toisaalta tänä keväänä on jostain syystä mp-kauppiailla jostain syystä pinna harvinaisen kireällä.. tottakai nyt on pahin mahdollinen aika, kaikilla karmea kiire saada pyörä ajoon, kaikki pitäis toimittaa heti jne.. mitä olen parin viikon sisällä käväissyt/jutellut puhelimessa eri firmojen henkilökunnan kanssa, niin sama tilanne vähän kaikilla.. Stormi, tokimoto, eurobiker, ee-speed jne.. en sitten tiedä onko "kevät taas yllättänyt" ja kiristää pinnaa kun tavaraa ei saada maahan jne, vai mistä johtuu.

    Noh, kaipa se tästä tasoittuu kun kausi alkaa todenteolla ja keväthutina vähäsen tasoittuu..

    Toisaalta kiire ei ole mikään syy huonoon asiakaspalveluun missään tilanteessa, onneksi useimmat asiakkaat ymmärtävät tilanteen.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  26. #56
    Mun mielestäni on HIEMAN eri asia kävellä kauppaan ja odottaa saavansa mopon heti kun tilata ja maksaa se kuukausia etukäteen, jääden sitten myöhempien tilaajien jalkoihin. Tässähän ei ole kyse siitä, että mopo olisi pitänyt saada samalla sekunnilla tilauksesta, mikä kyllä selviää jos viitsii lukea.
  27. #57
    Mä ostin Enzolta tänä vuonna uuden ylivuotisen mopon ja kaikki meni todella hienosti.
    Kyllähän sillä miehellä kiire on ja kännykkä tosiaan soi jatkuvasti!
    Mä tulisin varmaan hulluks sellasesta kapulan soimisesta *
    Mukava mies se Enzo ja varmasti tulen häneltä ostamaan myös seuraavan moponi sitten kun aika koittaa... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  28. #58
    Minusta homma menee näin. Enzo pystyy myymään pyöriä edukkaasti juuri siksi että sillä ei oo vakituisia palkollisia. Ja juuri nyt on pyöräkauppa kaikkein kuumimmillaan. Voin vain kuvitella mikä hässäkkä on pyörittää n-pyörän paperisotkua kun itseä alkoi vi***aa yhden pyörän maahantuonti.
    Tietty luvattu mikä luvattu, mutta tota... siis uus ZX 12 R odottaa Nurmijärvellä... ja joku malttaa odottaa kuljetusta Tampereelle? Täytyy sanoa että itse lähtisin aamuyöstä polkupyörällä sotkemaan kohti Rajamäkeä.
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  29. #59
    Eskolla on kiire nyt sesongin alla. Itse ostin oman gixxerini joulukuussa. Halusin sini-valkosen 04:n ja Esko kaivoi sen Ranskasta. Ihan käytti vaivaa sen etsimiseen.

    Ainahan sattuu ja tapahtuu, mut vaikuttavia tekijöitä on paljon..Entä jos rekat menee lakkoon Saksassa..onko sekin Eskon vika! Ainahan pitää valittaa palvelusta, mut raukkamaista kirjotella paskaa täällä.. ja kun tuntuu et keskustelussa on mukana sellasia jotka ei tiedä ee-speedistä yhtään mitään vaan yhtyyn muiden mielipiteeseen

    Itse suosittelen tuota liikettä!

    Kuitenki hyviä ajokelejä kaikille
    CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
  30.  
  31. #60
    Minulla ei ole kokemuksia ee-speedistä ja puhunkin nyt yleisesti mutta jos omia rahojani olisi +15000€ sisällä jossain pikkufirmassa viikkotolkulla eikä tietoa koska ne saa sieltä ulos vai saako koskaan niin kyllä ainakin oma pinnani alkaisi kiristyä.
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen