Katso äänestykset tulokset: Tuletko ajamaan radalle kesällä 2005? - Lue aihe ennen kuin äänestät!

Äänestäjät
158. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä

    96 60,76%
  • En

    62 39,24%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Motopark kiinnostaa pääasiassa, muutaman kerran voisi siellä kesällä käydä. Alastarollakin voisi käydä kerran tai kaksi(kaukana).
  2. #32
    Lainaa (Qwert @ Huhti. 13 2005,19:25) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 13 2005,11:34) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 13 2005,11:11) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 12 2005,23:02) kirjoitti
    Viime kesänä eka kerran radalla ja mukavalta tuntui... Tulevalla ajokaudella on haavena päästä kokeilemaan Alastaron lisäksi muitakin ratoja, joten seuraan ratapäiväilmoituksia tarkkana. Alastarolle menen joka tapauksessa kahteen otteeseen, kun olen kerran radan varannutkin , siis sinne kyllä mahtuu sitten muitakin mukaan...
    Mihinkä aikaan olet radan varannut? Oisin kovasti kiinnostunut jos tilaa löytyy...
    Sama vika
    Radalle, tottakai, ja hitaaseen, tottakai!

    Mites kap57, koska olet Alastaron varannut? Viime kesänä järjestämäsi keikka oli oikein mukava ja onnistunut...kiitoksia vaan...kovasti mielelläni lähtisin jälleen mukaan. Siis jos vaan pääseepi??
    Minä myös, jos mahtuu ja aikataulut sopii!
  3. #33
    Kuin myös, jos tännekin aikataulut sopii
    enää ei oo mitä irrota
  4. #34
    Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...

    Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin . Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.
    Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  5. #35
    mua ainaskii kiinnostais, tullaa. Jos sinne sekaan vaan sopii.
  6. #36
    kuin myös, rata-ajo on kivaa hyvä kap57
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  7. #37
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 13 2005,23:29) kirjoitti
    Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla... *

    Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin * . Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.
    Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
    Elokuun ratakeikka sattuu mun viimeselle kesälomaviikolle elikkäs mukana olen 15.8.! Heinäkuun aika ei onnistu...

    Mites olet käytännön asiat aikasemmin hoitanut eli lähinnä tietysti maksupuoli:ennakkoon vai paikan päällä? Hittaaseen voisin minäkin mennä, ujona äijänä...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  8. #38
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 13 2005,23:29) kirjoitti
    Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...

    Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin . Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.
    Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
    Millä tavalla otat ilmoittautumisia vastaan? Heinäkuu kun on minulla lomakuu, joten 11.7. lähtisin varmasti mukaan. Elokuun työvuoroista ei ole vielä mitään tietoa, joten se jääköön jännitykseen.
  9. #39
    Viime kesänä annoin porukalle tilinumeron ja suurin osa ennakkoilmoittautuneista maksoi etukäteen. Joukko lisääntyi paikan päällä lähes puolella ja siinä vaiheessa olin jo melko sekaisin kuka on kukin ja missä mennään... . Mutta motoristit kun ovat fiksua joukkoa, kaikki löysivät oman ryhmänsä ja viimeinenkin sattumalta paikalle osunut pääsi ajamaan yhden session. Eli jonkinmoinen ennakkoilmoittautumissysteemi tulee varmasti, muuten ei tuota ryhmäjakoa pysty oikein suunnittelemaan.

    Kaikesta häslingistä huolimatta hauskaa oli ja siksi nyt tulevana kesänä otetaan homma uusiksi. Radalle kyllä mahtuu porukkaa paljon, suurin kysymysmerkki on aina se sää...

    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  10. #40
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 13 2005,23:29) kirjoitti
    Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla...

    Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin . Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.
    Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
    Voihan venäjä. Mun kannaltani hiukan ikävästi osuivat päivät kun pitäisi olla tuolloin Säkylässä varusmiespalvelusta suorittamassa. Nooh. Sitten joskus myöhemmin.
    Jälleen suzukisti
  11. #41
    Lainaa (kap57 @ Huhti. 13 2005,23:29) kirjoitti
    Sorry, huomasin viestit vasta nyt illalla... *

    Eli pari jämävuoroa olen Alastarolta saanut varattua: maanantai 11.7. klo 17-20 ja maanantai 15.8. klo 18-20. Ajoryhmiä ei ole vielä määritelty, mutta ainakin viimeksi sinne mahduttiin * . Hintana on omakustannushinta eli pyörii 10-15 euroa/pyörä jos vain saadaan riittävästi porukkaa paikalle.
    Viimeksi ajettiin 20 minuutin erissä ja se oli kuulemma ihan sopiva aika. Pari ryhmää oli "hitaita" ja yksi porukka antoi happea koneille hieman rivakammin. Alastarolle mahtuu kerralla 15 pyörää ihan hyvin, hitaammassa parikymmentäkin.
    tullaan...tullaan..hyvät päivät...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  12. #42
    Alastaro ja Ahvenisto olisivat OK työvarauksella.
  13. #43
    jos suinkin mahdollista, ukko ja prätkä pysyy yhtenä kappaleena, niin vähäntään kerta viikkoon pitää käydä radalla vetämässä!Sama juttu talvella!
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  14.  
  15. #44
    Mitäs näille orgin ratapäiville nyt kuuluu? Olisi hyvä saada ratakeikat kalenteriin pikkuhiljaa....

    Kertokaas viisaammat tilannekatsaus.

    Toivottavasti hommat etenevät..
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12