Katso äänestykset tulokset: Vahaatko pyöräsi - ...AINA pesun jälkeen

Äänestäjät
441. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä

    109 24,72%
  • En

    110 24,94%
  • Joskus

    164 37,19%
  • Silloin kun on aikaa

    58 13,15%
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 82:sta
  1. #31
    Itse voin kertoa kokemuksesta, kun omistan kaksi kotiloakin, niin mp:n vahauksen tekee PAAAAALJON mieluummin kuin kotiloiden.



    sitten kun toinen kotilo on malliltaan jenkki niin voitte vain miettiä kun pelti pinta-alaa alkaa tulemaan yli 5 neliötä ja sen päälle kaikkien kromi osien siistimnen ja vahaus. Hermot menee VÄLIÄÄ

    Mut itse ne olen ostanutkin et
    - Face Yor Fears and Live Your Dreams -
  2. #32
    Kyl useammin kerran kesäs
  3. #33
    Vahaan kyllä, ja siksi että se on kivaa puuhaa
    Tosin välillä käytän pikavahaa, joka suihkutetaan pintaan ja kevyesti pyyhkäistään... Tiedä sitten onko siitä muuta hyötyä kuin kiiltävä pinta



    ** Not quite an angel or the one that fell **
  4. #34
    kyllä se vahaus jää 2-3 kertaan kesässä....
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  5. #35
    ketjuvaha paras vaha! eiks toi riitäkkään
  6. #36
    Tuleehan tuota vahailtua useemman kerran kesässä, mutta ei nyt ihan jokaisen pesukerran jälkeen.
  7. #37
    AINA vahat päälle
    Autoglymin punainen ja kultainen.
    - YZF-R6 -
  8. #38
    aina
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
  9. #39
    Pestä nyt pitäis ainakin, mutta en meinannu vahata tällä kertaa. Osat oli maalarissa talvella ja vahasin ne sen jälkeen kahdesti kun odottivat kiinnilaittoa, eiköhän se nyt yhden pesun kestä ilman uutta vahakerrosta
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  10. #40
    muutaman kerran kesässä on riittänyt maalipinnan hyvänä pitämiseen. (pestä voi toki useamminkin...)
    Joillakuilla on tässä jotain hauskaa...
  11. #41
    Joka toisen pesun jälkeen tulee vahattua
  12. #42
    Ei tota nyt ihan joka pesussa oo tullu vahattua, kerran kuukaudessa tms. oon ajatellu laittaa vahan pintaan.
  13. #43
    en, bläkkärini on mattamusta
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

    http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

    Honda CBR 1100 XX -04
  14. #44
    voiko noita autoglymin vahoja käyttää sekä muovi että metallipinnoille?
    Thruxton '07
  15. #45
    Lainaa (sam_82 @ Touko. 16 2005,13:00) kirjoitti
    voiko noita autoglymin vahoja käyttää sekä muovi että metallipinnoille?
    Maalatuille kyllä, mutta paljaille muoveille ei ainakaan kulta/puna yhdistelmää kannata laittaa tai joudut jynssäämään helvetillisen tiukkaan kittaantunutta valkoista hilsettä.
  16. #46
    Lainaa (kuulapää @ Huhti. 10 2005,21:49) kirjoitti
    Kä vitun pesu?? vahaus??? ttu mä ajan sillä jos se toimis, en mitään muuta!
    Samaa vikaa
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  17. #47
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 16 2005,15:39) kirjoitti
    Lainaa (kuulapää @ Huhti. 10 2005,21:49) kirjoitti
    Kä vitun pesu?? vahaus??? ttu mä ajan sillä jos se toimis, en mitään muuta!
    Samaa vikaa
    Emäntä pesee sen ihan itse ja tuskin vahaa. Pyörän pesen aika useasti mutta vahaan harvemmin
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  18. #48
    Tähän mennessä olen AINA pesun jälkeen vahannut pyörän


    p.s. olen tosin tehnyt molempia vain kerran *
  19. #49
    Lainaa (Rudi @ Touko. 15 2005,14:05) kirjoitti
    en, bläkkärini on mattamusta
    Nimenomaan Vahaa ketjuille ja menox
  20. #50
    No en hemmetissä! Pesen aika usein pelkällä vedellä pölyt/kurat pois, ei siinä hyvä vahapinta paljoa kulu!? Muutaman kerran kesässä kuitenkin vahaan, sitten tuskailen valkoisten saumojen kanssa. :
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  21. #51
    sillon tällön tulee vahailtua mutta ei todellakaan joka pesun jälkeen
    somewhere out there
  22. #52
    Autoglymillä tulee monta kertaa vuodessa vahattua. Ainakin joka toisen pesun yhteydessä. Jos heittää puhdistavan "päälle" vielä lakkavahan, niin sillä kyllä pärjää useammankin pesun.
  23. #53
    Pesu kerran viikkoon ja vahaus, kerran jopa kahdesti kuussa.
  24. #54
    Harvoin.Silloin kun on aikaa.
    Kyllä se siitä
  25. #55
    reissun jälkeen pölyt ja muun paskan poispesun jälkeen yleensä vahaa päälle, Glymin Radianttia ja Extra glossia samaan pulloon sekasi ja sitä pintaan, toimii ja tulee helvetillinen kiilto joka kestää. tulevana kautena vahailen vaan kromit, maalipinta muuttuu puolikiiltäväksi tässä talven aikana, niin ei hirveemmin tartte vahailla...
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  26. #56
    usein.

    sen jälkeen kun pyörän laitoin talviteloille niin 5 kerrosta..

    it´s kind of an obsession, eh! Ja zainoa sen olla pitää!!
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  27. #57
    Ei ihan joka pesun jälkeen, jollei kauheen vahvoja liuottimia käytä niin kyllä se vaha ihan kivasti pysyy pinnassa... Onhan se tietysti tosi hienon näköinen just kunnon puunauksen ja vahauksen jälkeen...
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
  28. #58
    Vastasin ensin ensimmäiseen, kunnes huomasin et et ei sentään joka pesun jälkeen. Yleensä keväällä vahataan kerran kesässä. *



  29. #59
    korrekin pesuvahalla pesen , muuta ei sit tatttekkaan
    Triumph Tiger 800 XRX

  30.  
  31. #60
    Vahaus varmaan about kerran kuussa, eihän sitä nyt joka pesun jälkeen voi vahata kuluu maalit pian puhki.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen