Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Onko porukoilla millaisia kokemuksia ko. kaupasta. Satuin vain törmäämään netissä moiseen firmaan ja halvat hinnat paitsi kiinnsotavat, myös epäilyttävät. Pyörien yhteydessä ei näytetä ilmoiteltavan kilometrimääriä...
    Jovain sanoi näyli
  2. #2
    Mä lähetin sinne kerran s.postia jossa tiedustelin erään vfr:än kuntoa ja kilometrejä,vastaus kyllä tuli mutta siitä puuttu kaikki oleellinen,eli vastauksessa luki että pyörä on hyvä jos haluat ostaa niin tule paikanpäälle... no eipä sitä viitsinyt lähteä 400 km:n reisulle katsomaan kaadettua(toisenpuolen katteet aivan palasina..) pyörää. eli niiden myymissä mopoissa on jo pääleppäin näkyviä vikoja,mitä sitten on koneiden kunto.... muutenkin heidän toiminta vaikutti aika hämärältä.... ostavat saksasta kaadettuja ym kolhittuja pyöriä.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  3. #3
    no jaa.. itse ostin viime kesänä pärrän tuolta ja matka on taittunut ongelmitta. Käsittääkseni pyöriä on tarjolla myös rakentelijoille. Itse kyllä ostin suoraan valmiin pelin koska tuota ylimääräistä aikaa ei juurikaan ole.
  4. #4
    Kolme pyörää ollaan kaverille sieltä haettu.
    Hinta ja kuntohan menee yleensä käsikädessä.
    Tarkoitat ilmeisesti sinistä ylivuotisena rekisteröityä -95/93 VFR:ää. Käytiin sitäkin katsomassa. Siisti pyörä lipattu joskus, koska oli kuitukatteilla. Korjaus olisi ollut tosi helppo.
    Mutta tuo ylivuotisuus haittasi verohan olisi tullut vuosimallin perusteella. (1000-1500€)
    AVK:lta myytiin viime viikolla päivässä samanlainen 2700€, kylläkin vm 91 tai 92.
    Ainakin kuvassa näytti siistiltä, kevyesti ajettu vasemmalle kyljelleen. Tässähän on verot jo maksettu.
    Speedermanin pyöränhän olisi silti ilmeisesti saanut ostaa 2000€ Eli esim rataharjoittelu pyoräksi se olisi ollut oiva peli.
    Eli ei minulla ole ainakaan pahaa sanottavaa kyseisestä paikasta. Tottahan vanhoja pyöriä ostaessaan tarkkana saa olla.
    Käsittääkseni speedermanin kaverikin ostaa pyörät näkemättä Italiasta, eikä saksasta
  5. #5
    Tilasin tuolta sähköpostilla lisäkuvia yhdestä pyörästä ja se oli lommoilla ja raappeilla aika pahasti ja hintakin melkein sama kuin suomen vekottimilla. Annoin olla. Mutta jos löytää halvan ja hyvän niin en siitä sitten tiedä.
  6. #6
    Itse paikasta itselleni jäi todella heikko kuva. Kävin katsomassa yhtä crossia viime kesänä, enkä kehtaa edes kirjottaa sen tarkemmin.

    Paikanpäällä käyneet tietävät mistä puhun
    RSV Mille
  7. #7
    Lainaa (gsp @ Huhti. 07 2005,13:15) kirjoitti
    Onko porukoilla millaisia kokemuksia ko. kaupasta. Satuin vain törmäämään netissä moiseen firmaan ja halvat hinnat paitsi kiinnsotavat, myös epäilyttävät. Pyörien yhteydessä ei näytetä ilmoiteltavan kilometrimääriä...
    Halvat ja halvat. Itse kun olin keväällä bladea hommaamassa niin tuollaiset 1-2 K€ ottaa välistä verrattuna omaan tuontiin. Sähköpostiin kyllä vastaa kiitettävästi.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  8. #8
    Lainaa (kende @ Touko. 31 2005,14:54) kirjoitti
    Lainaa (gsp @ Huhti. 07 2005,13:15) kirjoitti
    Onko porukoilla millaisia kokemuksia ko. kaupasta. Satuin vain törmäämään netissä moiseen firmaan ja halvat hinnat paitsi kiinnsotavat, myös epäilyttävät. Pyörien yhteydessä ei näytetä ilmoiteltavan kilometrimääriä...
    Halvat ja halvat. Itse kun olin keväällä bladea hommaamassa niin tuollaiset 1-2 K€ ottaa välistä verrattuna omaan tuontiin. Sähköpostiin kyllä vastaa kiitettävästi.
    Vai on kaupallista toimintaa harrastavalla puulaakilla hinnoissa katteet. Sangen outoa! Että halvemmalla saa jos tekee itse työn...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  9. #9
    Lähinnä se katteen taso mietityttää, luulisi kauppiaan joka tuo usein pyöriä onnistuvan ne ostamaan ja kuljettamaan yksityistä halvemmalla. Tuollaisen 500 € vielä ymmärtäisi mutta kun lähemmäs 2 K€ on katetta niin tyyriiltä tuntuu.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
  10. #10
    Ostin speedermanilta suzuki dr:n ja ei mulla kyl oo minkäännäköstä moittimista. Mitä joku tossa kirjotteli," käy ite siellä niin tiedät", eihän kaikki pyöräfirmat välttämättä sijaitse jossain taajama-alueella(lue helsingissä) vaan voihan sitä homman hoitaa kotonaankin jos on hyvät säilytystilat. Jos jonkun nirppanenä ei kestä maaseudun tuoksuja, ni turha sitä on täällä ruikuttaa! Itse nostan hattua ko. nuorelle speedermanin kaverille asiallisesta palvelusta ja kohtalaisen hyvästä hintapolitiikasta, täytyyhän sitä kauppiaankin elantonsa tienata.
  11. #11
    Ans kattoo, miten tässä käy! Ostin tohtorin speedermanilta ja mittarin kilometrit olivat epäilyttävän vähäiset, mutta kun pyörä oli suht siisti ja kävi nätisti, en ottanut siitä sen suurempaa stressiä. Pari viikkoa ajettuani alkoi startti tulla laiskaksi ja pikkuhiljaa hyytyi kokonaan. Nyt olen tutkinut viikon verran iltaisin mopedia ja etsinyt syypäätä vikaan. Tänään kokeilin ekakertaa starttailla ilman sivukoppaa ja totesin, et vauhtipyörän ratas pyörii, mutta magneetto ei * . Tämän speedermanin kaverin mielestä *km lukema oli hyvinkin paikkansapitävä, mutta konetta avatessani olen huomannut koneen olleen auki montakin kertaa. En tietenkään oleta kenenkään pyöräkauppiaan purkavan pyöriään atomeiksi, mutta en sitä ala itsekään tekemään ostotilanteessa. Jos korjaus tulee huomattavan kalliiksi, aion ottaa ko. kaveriin yhteyttä ja neuvotella jonkinlaisesta hyvityksestä. Mutta huomenna tiedän huomattavasti enemmän, kun saan töistä tarvittavat työkalut koneen purkamiseen. * *Edit:Soittelin tänään Speedermaniin ja kysyin, että miten toimimme pyörän kanssa, kun pitää ostaa startin vapaakytkin ja tiivistesatsi. Kaveri lupasi maksaa puolet kuluista, kun lähetän hänelle kuitit ja tilinumeroni. Mielestäni hyvin reilua toimintaa. En oletakaan kenenkään myyjän vastaavan käytettyyn pyörään ilmaantuvista vioista täysimääräisesti, mutta tuskin jokainen pyöräkauppias tulee edes puoleenväliin vastaan, siitä täydet pisteet mr Multisillalle. Voipi olla että seuraavakin pyöränhakureissuni suuntautuu Kankaanpäähän! *



  12. #12
    En ostaisi tästä paikasta mitään uudelleen.
    Yamaha PW 80, Derbi R-Xtreme 50, Husqvarna WRE 125, Derbi GPR 125, Aprilia Mx 125, Honda CBR 600F ABS 2012, KTM 690 SMC 2008, Honda CBR600RR 2014, KTM 690 SMCR 2017, Triumph Street Triple 765 RS 2017, KTM 690 SMCR 2019
  13. #13
    Lainaa AAte kirjoitti Katso viesti
    En ostaisi tästä paikasta mitään uudelleen.
    Kaivoit sitten esiin 13,5 vuotta vanhan ketjun kertoaksesi meille tämän???

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  14. #14
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Kaivoit sitten esiin 13,5 vuotta vanhan ketjun kertoaksesi meille tämän???

    -jp-
    Olisiko pitänyt avata uusi? Miksi noin kärkäs vastaus? Liikkeestä löytyy myös pitkä lanka Suomi24, jos haluaa lukea asiakaskokemuksia liikkeestä. Ei niitä voi tietenkään 100% uskoa, mutta oman kokemuksen mukaan en ihmettelisi tarinoiden totuutta.
    Viimeksi muokannut: AAte; 28.02.2019 klo 10:18.
    Yamaha PW 80, Derbi R-Xtreme 50, Husqvarna WRE 125, Derbi GPR 125, Aprilia Mx 125, Honda CBR 600F ABS 2012, KTM 690 SMC 2008, Honda CBR600RR 2014, KTM 690 SMCR 2017, Triumph Street Triple 765 RS 2017, KTM 690 SMCR 2019
  15. #15
    Mielestäni ilmaisit mielipiteesi oikessa paikassa. Voisitko vielä jakaa meille, että mikä aiheutti negatiivisen kokemuksen?
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  16.  
  17. #16
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni ilmaisit mielipiteesi oikessa paikassa. Voisitko vielä jakaa meille, että mikä aiheutti negatiivisen kokemuksen?
    Myyjä ei hoida asioita loppuun asti, ei vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen kaupan jälkeen kun asiat ei toimi luvatusti.

    Naureskeli ilman kiinnostusta asioille.
    Yamaha PW 80, Derbi R-Xtreme 50, Husqvarna WRE 125, Derbi GPR 125, Aprilia Mx 125, Honda CBR 600F ABS 2012, KTM 690 SMC 2008, Honda CBR600RR 2014, KTM 690 SMCR 2017, Triumph Street Triple 765 RS 2017, KTM 690 SMCR 2019