Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 158:sta
  1. #1
    Kävin tossa yks päivä kyseisessä paikassa ja toista kertaa en aio paikkaan enään astua.
    Menin liikkeeseen emännälle pyörää katsomaan. huomasin, että paikalla oli ainakin neljä myyjää. Juttelivat keskenään ja eivät noteranneet minua mitenkään. Katselin pyörät läpi ja tutkin tarkkaan 6r:ää istuin pyörän päälläkin moneen otteeseen. Ei vaan yksikään myyjistä tehnyt elettä tullakseen palvelemaan. vaikka siihen suuntan pälyilin. Sitten liikkeeseen tuli keski-ikäinen mies puku päällä ja kaikki myyjät hyökkäsivät kyseistä herraa palvelemaan. Siinä vaiheessa pyysin yhtä myyjää voisiko hän tulla auttamaan minua kun käveli siitä ohi. Ainoa asia mitä kyseinen myyjä teki oli nosti käden pystyyn nenäni edessä ja jatkoi matkaansa eteenpäin. no totesin tässä vaiheessa, että täällä ei kai tavallista 27 vuotiasta pojankloppia palvella. Päätin kuitenkin vielä mennä takkia vaateosastolta katsomaan. Löysinkin sieltä sopivan ja hintakin oli vain 500e. No siellä tulikin sen osaston myyjä palvelemaan. Kysyin löytyisikö takkia m kokona tähän myyjä tokaisi. Eikö mentäisi katsomaan tonne noita halvempia takkeja, kun ei sulla kuitenkaan ole varaa ostaa tuota.
    Tässä vaiheessa poltin päreeni lopullisesti ja lähdin ulos liikeestä salaman vauhdilla.
    Eli opin sen, että mene liikkeeseen puku päällä ja puhu kommunikaattoriin niin varmaan saat palvelua, mutta jos olet siellä tavallisissa vaatteissa vaikka sinulla olisi rahaa taskusa 10000e niin kuin minulla niin palvelua on turha odottaa ja vittuilua saat ehkä jos kunnolla käyttäydyt.
    No kyseinen liike menetti tässä ainakin maksukykyisen asiakkaan.
  2. #2
    Jos tuo juttu on totta niin vittu mikä meininki
    alcoholism beats communism
  3. #3
    voi vi***..
    <p>Beta 350RR</p>
  4. #4
    Ei tuollaista "palvelua" voi olla olemassakaan.. tsiisus!
    En tiedä mitä tulisi sanottua takaisin, jos joku erehtyisi tuollaisen lauseen näpäyttämään eteen.

    Tosin itse pukuja duunin vuoksi paljon vuosien varrella käyttäneenä voin sanoa, että monessa paikassa saa ihan huippuluokan palvelua jos vaan sattuu puku olemaan päällä. Ärsyttävää sinänsä. Ostoksilla on paljon nastempi olla farkuissa tahi joissain rennoissa vapaa-ajan housuissa.
  5. #5
    Eikös siellä ole sitä BW:n vanhaa porukkaa hommissa... aah, tulis vaan paljon lisää näitä EE-Speedejä sun muita ja tappais noi ei-niin-asiakaspalveluhenkisesti suuntautuneet "isot" puljut!

    On mennyt viime vuosina selvästikin ihan liian hyvin mp-alalla.



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #6
    Voi wittu mitä "palvelua"! *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  7. #7
    Itselläni on valitettavasti vähän saman suuntaisia kokemuksia kyseistä liikkeestä, myyjää sai hakemalla hakea. Tarjouksen saanti oli oli hieman nihkeää ja myyjää ei kiinnostanut nähdä tarjottua vaihdokkia. Toi sinun tapahtuma kannattaisi antaa asiakaspalautteena kyseiseen liikkeeseen ja Konekeskolle. Millään liikkeellä ei pitäisi olla varaa käännyttää maksavia asiakkaita pois ulkonäön tai iän takia. Tosin palutteen antamista ei ole tehty kovin helpoksi, ainoa netissä oleva palautekaavake näyttää olevan Keskon kotisivuilla (Konekesko on Keskon tytäryhtiö).Kesko palaute



  8. #8
    Jokainen tuon tapainen liike pitäis lopettaa ja määrätä myyjä/myyjät hoitoon *
    Cogito sumere potum alterum.
    Luulenpa ottavani toisen drinkin.
  9. #9
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Minä olen myös sitä mieltä, että ihan oikeata palautetta PITÄÄ
    antaa ja suoraan postina sinne dirikoille ja tarpeeksi ylös
    .
    Tuollainen koppavuus ja ylimielisyys ei ikinä vähene, jos ei ihan
    oikeasti jotain konkreettista tee.

    En pysty ymmärtämään miten millään liikkeellä on varaa tuollaiseen.
    Jos joku saa huonoa palvelua, niin siitä kuulee melko moni ja nyt
    nettiaikana yhä useampi. Luulisi, että huono palvelu maksaa ko.
    putiikeille aivan saatanasti.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  10. #10
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Ihme p***läpiä sitä päästetään myyjiksi

    Vaikka näkeehän tuollaista toimintaa vähän joka puolella..
    Jotain porkkanaa pitäisi tarjota että olisi kiinnostusta työhönsä.
  11. #11
    (poistettu tili)
    Ei toi kyllä yllätä yhtään. Viime kesänä ostin kaksi uutta pyörää, entinen myyty, joten vaihtopyörääkään ei ollut. Tollasta se vaan oli, selvästi näki ettei useimmat myyjät uskoneet mun ostavan yhtään pyörää. Kiire oli kauhea ja jossain aina tärkeämpi asiakas.

    Vaikka olen reilusti keski-ikäinen, ja käytän pukua työssä, emmä helkkarissa vapaa-ajalla mene mopokauppaan puku päällä. Kaupassa pitää raha ratkaista eikä mun tartte myyjiä mielistellä.

    Myyjän ammattitaitoa on haistaa todellinen ostaja. Mutta mistä lie nämä mopokauppiaat on palkattu, myyntitaitoja ei tunnu olevan.

    No, mopot tuli ostettua joten kaippa joku osasi vähän myydäkkin.



  12. #12
    Tollasia urpoja löytyy monesta liikkeestä nykypäivänä. No ainakin tietää et tohon paikkaan ei oo asiaa.
  13. #13
    Kuulostaa nyt vähän hurjalta..

    Itse kävin tuolla vain renkaita potkimassa, ja sain kyllä ihan asiallista palvelua.

    Tarvikepuolella honasin noita selkäsuojia, ja kun hyllyssä olleista ei sopivaa löytynyt, myyjä (joku nuori kundi) kipaisi varaston puolelle, ja toi lisää soviteltavaksi.

    Kyseli vielä että minkälaisen rotsin omistan, ja tälläsen haki myös hyllystä, että voi sitten sovitella sen kanssa myös.

    Itse olen siis 25 vuotias mies, joten eipä tuo näköjään aina päde..
  14. #14
    Jep se liike on pari kertaa tsekattu ja aina on ollut nolla tason palvelu ... Enää ei sinne tartte mennä "hengaa"...
    Ei ole siinä auttanut vaikka yksin (26vee) on kierrellellyt tai onko isäukko (yli 50 vee) ollu messissä...

    Siinäpä on liike tupattu täyteen ei mitään.. pitäny saada vähän sieltä täältä pieniin tiloihin tungettua...
    pelkkää pintaraapaisua koko homma
  15. #15
    Jooh kävin kattelemassa tuossa viikko sitten pyöriä siellä jne ni joutu kyllä tovin odottamaan ennen kuin myyjä tuli palvelemaan. Nauratti hieman kun mulla on kummiskin omakin firma jne joka toimii palvelualalla jossa asiakkaan palvelu tuo sen rahan. Luulis kyl omistajan potkivan niitä myyjiä ja kattovan mitä ne oikein puuhaa. Myyjät ne rahat tuo tuommoiselle firmalle.

    Sinänsä oli siellä yammy centterissä pukuhemmokin joka ei saanut palvelua ja joutui emäntänsä kanssa istuskelemaan hetken siellä mieleisensä moton luona ennen kuin joku tuli palvelemaan ja ihan tasan oli vapaana niitä myyjiä siellä vaikka kuinka.

    Eli ei oo kiinni siitä mitä vaatteita on päällä... ilmeisesti on motivaation puutetta myyjillä.



  16. #16
    Niin aina; jokaisella tavallisella miehellähän on 10.000 euroa taskussa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  17. #17
    Taitaa olla samanlaista menoa lähes joka liikkeessä nykyään. Talvella kun kiertelin noita kauppoja törmäsin samaan ilmiöön lähes joka paikassa.

    Ainoa liike mistä sain asiallista palvelua oli FN ja onneksi se oikea löytyikin juuri sieltä. En olisi todellakaan halunnut mennä tekemään kauppoja joihinkin näistä muista liikkeistä missä sain osakseni vain ylimielisiä katseita. Mä en tykkää mennä setelitukun kanssa polvilleni ja rukoilla, että joku myyjä ottaisi rahani vastaan.
  18. #18
    Oma kokemukseni on yhden turhan koeajomatkan tehneenä Tuupakan Honda myymälään, että Hesan seudulla ylipäätään saa ilmeisesti aikas huonoa palvelua ?

    Omat kokemukseni rajoittuvat kolmeen kertaan ja kaikki negatiivisia !

    Valitettavasti.

    Meitä motoristeja taitaa olla asiakkaina liikaa, kun myyjät voivat valita, ketä haluavat palvella. Tai sitten ovat käyneet ihan omanlaisen myyjäkoulutuksen.

    Mielipidettäni tukee usealta kuullut palaute siitä, että pääkaupunkiseudulla asustavat motoristit käyvät "maalla" ostoksilla.

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  19. #19
    Ei kai tässä nyt ystävät hyvät mitään uutta ole? Eikös tuo nyt ole luonnonvakio vuodesta kypärä & miekka, jotta sitä parempaa palvelua saat, mitä "varakkaamman / sosiaalisesti arvokkaamman" vaikutelman luot. Eihän tuo nyt oikeasti kelleen uutta ole. Tuotahan voi myös käyttää hyödykseen!
    <p>2002-2014</p>
  20. #20
    Pyöräkaupoista varmasti saa kaikenlaista "palvelua". Parit kommentit:
    - olen itse saanut erinomaista palvelua Konekesko Oy Yamaha Centeristä. Ja kyllä, olen ostanut sieltä prätkän. Ja ei, mainostuksesta ei tullut ylimääräistä rabattia
    - tarvikepuoli on ymmärtääkseni Ool Wrongin heiniä, yhden kerran kokeilin ajoasua hienon palvelun kera (ei ollut muita asiakkaita), myyjä haki varastosta eri vaihtoehtoja kiltisti ja oli muutenkin oikein ystävällinen. En kuitenkaan ostanut, kun muualta olin saanut paremman tarjouksen.
    - liike on prätkäilijän painajainen veneineen, mönkijöineen yms. turhakkeineen. Mutta on siellä pyöriäkin, ahtaasti tosin!

    Kirjoitin nyt vain omasta puolestani, enkä yhtään vähättele muiden kokemuksia ko. liikkeestä (joka siis ei ole Hondaliike, siellä Tuupakantiellä noita putiikkeja taitaa olla muutama muukin). Mutta hyvä palvelu ei siis ole mahdottomuus Yamaha Centerissä...

    (noin, missäs se printtinappi on, tossa noin, tosta ja tosta talteen ja Masalta lisäalennuksia seuraavaan vaihtoon mankumaan...)


    Ystävällisin terveisin Antti
  21. #21
    Joo...ihan sama homma. Tossa ku maaliskuun ajan kiertelin pyöräliikkeitä vakavassa ostomielessä, niin jammucentterissä ei yksikään niistä monista vapaina olleista "myyjistä" vilkaisukkaan. Taitaa olla kiinteät liksat. Ihan perseestä koko mesta
    enää ei oo mitä irrota
  22. #22
    Laitoin palautetta Keskolle tästä topicista. Kerron, jos vastaavat jotakin kiinnostavaa.
    * Arctic Ranger *
  23. #23
    Näihin asennevammaisiin myyjiin törmää tuon tuostakin. Myös muillakin aloilla.
    Esimerkkinä olkoon vaikka kahvila Ursula kaivopuistossa, jossa kassaneiti ja asiakas perinteisesti kilpailee siitä, kumpi on ylpeämpi.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  24. #24
    Samoja oireita on monessa paikassa, mullakin aina farkut jalassa kun ilman pyörää kuljen ja yleensä joko rahaa tai kortti matkassa

    Milloinkahan joku myyjänplanttu kekkaa että mulla on varaa kulkea farkuissa? Ei tarvi nöyristellä kraka kaulassa
  25. #25
    Luulin, että se rättipuoli on eri firmaa (?!)

    Itte ostelin männa talvena jammua ja se osastopäällikkö oli yllättävän asiallinen. Pyörän sain halvemmalla muualta, mutta nimenomaan sillä kerralla panin merkille, että jätkä oli asiallinen, vaikka kyseessä on Keskon lafka.

    Enkä kulje puvussa minäkään.
    ... jotain piti muistaa
  26. #26
    Lainaa (Tomppa#74 @ Huhti. 03 2005,02:39) kirjoitti
    Ei tuollaista "palvelua" voi olla olemassakaan.. tsiisus!
    En tiedä mitä tulisi sanottua takaisin, jos joku erehtyisi tuollaisen lauseen näpäyttämään eteen.

    Tosin itse pukuja duunin vuoksi paljon vuosien varrella käyttäneenä voin sanoa, että monessa paikassa saa ihan huippuluokan palvelua jos vaan sattuu puku olemaan päällä. Ärsyttävää sinänsä. Ostoksilla on paljon nastempi olla farkuissa tahi joissain rennoissa vapaa-ajan housuissa.
    Juu.. Palvelua saa kun on puku päällä, mutta monta kertaa muut asiakkaat tulee pyytämään sinulta palvelua kun luulevat sinun olevan myyjä ...... ja se on perseestä.....

    Esim gigantissa käy niin usein... silloin on pakkoa kysyä, että lukeeko mun paidassa "gigantti" niinkuin näyttäisi lukevan oikeiden myyjien paidassa..

    Ja tosiaan.. Vihaan pitää tätä myyntimies-mynttisen asustetta.. Farkut ja T-paita toimii minulle...
  27. #27
    Olen huomannut että mitä pidempi mutta asiallinen palaute on, niin sen paremmin siitä palautteesta tule jonkin sortin vastausta. Ja palaute pitää lähettää niin ylös johtoportaaseen kuin mahdollista.
  28. #28
    Ihan karsea paikka oli.Ihan hyvän tarjouksen välirahasta pyörääni sain,mutta kohtelu oli niin ylimalkaista,vittumaista ja ylimielistä,että hain vastaavan muualta.Hyvin kauppa kuitenkin käy,kun havittelemani pyörä sieltä Motopalstan mukaan samalla viikolla meni.Mitäpä sitä siinä käytöstapoihin aikaa tuhlaamaan.
  29. #29
    "Parhaat" kuteet oman kokemuksen mukaan on pilottirotsi ja reisitaskuhousut (jalassa mäiskärit, bootsit (bikerit)), johan saa asennetta/palvelua (eli ei...) myyjiltä ja lääkäreiltä tms.
    2004 Musta Triumph Tiger
  30.  
  31. #30
    Tulee mieleen vähän vastaava kokemus kusipäämyyjästä vuodelta -88, kun olin ostamassa ekaa autoani faijan kanssa. Mentiin Petikkoon yhteen autoliikkeeseen (ei verkkoaitanäyttely) ja siellä aikamme kateltiin, tuli paikalle n. 40v. myyjä ja kysy mites vois auttaa. Faija siihen, että pojalle tässä autoa katellaan, johon mulkero totes, et älä ny, eihän pojalla ole vielä ees korttia.
    Katottiin ukkoo hitaasti vähän aikaa ja totesin et jos toi on sun asenne, ni eikähän tällä 30 000 mk:lla löydy autoja muualtakin.
    Äijä jäi huuli pyöreenä paikalleen kattomaan ku lähettiin.

    On se jännä, miten tuntuu, että vielä tänäpäivänäkin alalla, kuin alalla ois aina tilaa uudelle yrittäjälle, joka YMMÄRTÄÄ asiakaspalvelun merkityksen. Omat asiakkaani on välillä huuli pyöreänä, kun vastaan esim. heidän sähköposteihinsa parhaillaan parissa minuutissa. Mulle se on kunnia-asia vastata nopeasti tai hoitaa asiat heti eikä huomenna. Mielestäni Org shopissa saa aina erittäin hyvää palvelua, siinä esimerkkiliike muillekin.
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen