Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 158:sta
  1. #31
    Taas yksi "viiden hanurin liike" lisää

    En ala luettelemaan tässä muita viiden hanurin firmoja, koska org. poistaa kaikki tiedotteet viiden hanurin liikkeistä
  2. #32
    Lainaa (rico @ Huhti. 04 2005,10:28) kirjoitti
    Laitoin palautetta Keskolle tästä topicista. Kerron, jos vastaavat jotakin kiinnostavaa. * *
    Tuo sun tekos oli mieleenpainuva. Täällä foorumissahan on jäkätystä aina vähintäin vakiomäärä. On tosi hyvä kun viitsit testata sitä liikkeeseen päin.

    Todennäköisesti kerrot aikanaan täällä foorumissa, jos/kun saat Konekeskolta palautetta.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  3. #33
    Noista palautteista tuli mieleen seuraava. Tässä taannoin isossa maailmassa mulle kertoili sikäläinen pisnesimmeinen, että kun tekee kauppaa saksalaisten kanssa, vastaus viestiin tulee yleensä heti. Kun touhuaa ruotsalaisten kanssa, vastaus tulee ehkä parin viikon kuluessa. Kun yrittää tehdä kauppaa suomalaisten kanssa vastaus voi tulla (you may get a reply).
    Oliskos meitin perusominaisuus.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  4. #34
    Onkohan tämä nyt vähän yliampuvaa mustamaalausta? Ite oon käyny ko liikkeessä monta kertaa, aina eri myyjä, ja aina on ollu palvelu kohteliasta ja asiallista. Ei tuputtamista, mutta aina on tultu kysymään mitä saa olla, ja kysymyksiin on saanut hyvät vastaukset.


    Huomatkaa, että omalla käytöksellään voi yleensä vaikuttaa myyjänkin käytökseen, ihmisiä nekin on. Toki siellä on toivottomiakin tapauksia joukossa.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  5. #35
    itse teen työtä teknisenä myyjänä ja aina käyttäydyn kohteliaasti, mutta palvelu oli edelleenkin se mitä sanoin. Tänään lähetin keskolle asiasta reklamaation ja odotan vastausta siihen. Saa nähdä tuleeko sitä ikinä....................
  6. #36
    (poistettu tili)
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 04 2005,17:21) kirjoitti
    Huomatkaa, että omalla käytöksellään voi yleensä vaikuttaa myyjänkin käytökseen, ihmisiä nekin on. Toki siellä on toivottomiakin tapauksia joukossa.
    No juu, vikahan on asiakkaan, kun ei osannut käyttäytyä.

    Olkoon vaan ihmisiä myyjätkin. Asiakkaalla on kuitenkin rahat, ei olla tasavertaisia keskustelukumppaneita. Jos myyjää ketuttaa, purkakoon sen muualla.

    Väittäisin kuitenkin että ihminen joka on päättänyt ostaa moottoripyörän, tuskin on kovin pahantuulinen ja tarkoituksella käyttäytyy huonosti.

    Ao kaupassa en ole käynyt, vaikka mulla Jammu onkin. Siihen on syynsä mutta olkoon.



  7. #37
    Se on varmaan sillä tavalla että siellä Tuupakassa kuuluu olla enemmän tai vähemmän mäntti. Yksi liike siinä lähistöllä on kyllä vielä pahempi! Ja bikeWorld onkin luku sinänsä...

    No mutta, monenlaisia kokemuksia joka liikkeestä itselleni kertynyt. Alkaa olla kovin harvassa ne liikkeet joista on hyvää sanottavaa.
    Onkohan sittenkin vika minussa (ja teissä kaikissa muissakin)
  8. #38
    Pitänee munkin vissiin jotain kommentoida.
    Tiedoksi:
    Centerissä ei ole kuin 2 ja puoli mp-myyjää (sen puolikkaan toinen puoli vastaa peräkärryistä, kelkoista ja mönkkäreistä).
    Loput on joko varaosa tarvike tai saattaa olla keskenään jutteleva 'myyjäkopla' venepuolen kavereita (5 myyjää).
    Ainakin siellä itse työskentelevänä ('hanttiukkona') venepuolella kylläkin tulee seurattua noitten mp-puolen kavereiden vauhtia. Kiirettä näyttää olevan.
    Sen verran viellä että kaikilla kun on samanlaiset paidat niin asiakas ei voi tietää onko myyjä 'marine' vai motori' puolelta. Tiukat on säännöt talon sisällä samoin tiedon puute toisen osaston tuotteista. Joten jos venemyyjät ei palvele mp puolella ei johdu laiskuudesta vaan tietotaidon ja myyntiluvan puuttumisesta. Valitettavasti.
    Jos täällä nyt on joku joka sattuu mut tuntemaan/tietämään niin voi vapaasti tulla kyselemään multa niin voin yrittää helpottaa muitten kiireitä hoitamalla jotain??



    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

    * *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

    www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi
  9. #39
    No nyt olen saanut sitten oikean henkilön asiassa selville kenen kanssa tätä asiaa voi lähteä selvittämään. Eli ainakin siellä yksi henkilö haluaa korjata asiaa. Eli siitä pitää nyt pisteitä antaa takaisin päin. No kuitenkin huomenna saan varmaan asian selvyyteen miksi kaikki meni niin kuin meni. Eli kirjottelen sitten lisää kun saan selvyyteen mitä he asiasta kommentoivat.
  10. #40
    (poistettu tili)
    Lainaa (Kenne @ Huhti. 04 2005,21:35) kirjoitti
    Ainakin siellä itse työskentelevänä ('hanttiukkona') venepuolella kylläkin tulee seurattua noitten mp-puolen kavereiden vauhtia. Kiirettä näyttää olevan.
    Sen verran viellä että kaikilla kun on samanlaiset paidat niin asiakas ei voi tietää onko myyjä 'marine' vai motori' puolelta.
    No johan on... Eikö kellään tullu mieleen että toi naamiointi aiheuttaa väärinkäsityksiä ja ärsytystä? 5 ukkoa seisoo tyyriin näköisenä ja 2,5:llä on niin kiire ettei myymään jouda?

    Eipä tässä ymmärrä miksi tuollainen center ylipäätään tehtiin, mutta ei mun tarttekkaan ymmärtää. Tyhmempi luulis että joku noista 5:stä vois sanoa päivää, tms.
  11. #41
    Lainaa (Kenne @ Huhti. 04 2005,21:35) kirjoitti
    Sen verran viellä että kaikilla kun on samanlaiset paidat niin asiakas ei voi tietää onko myyjä 'marine' vai motori' puolelta.
    Oikeassa olet, asiakas ei voi tietää eikä asiakkaan edes tarvitse tietää. Jos myyjille ei saada edes erilaisia paitoja ja/tai osaston nimeä rinnuksiin, on myymälän johto hoitanut hommansa päin persettä. Asiakkaan tehtävä ei todellakaan ole perehtyä kaupan organisaatiohierarkiaan saadakseen haluamansa tuotteet ostettua.

    Ja pienenä vinkkinä voisit kertoa näille "väärän osaston myyjille", että myös he voivat reagoida muiden osastojen asiakkaisiin. Jos eivät osaa palvella niin voivat edes kertoa ystävällisesti, että heidän osastonsa myyjä tulee kohta ja palvelee heitä. Jos on aikaa ja haluaa olla oikein palveluhenkinen niin voihan sitä jutella niitä näitä asiakkaan kanssa kunnes oikea myyjä tulee.
  12. #42
    Lainaa kirjoitti
    itse teen työtä teknisenä myyjänä ja aina käyttäydyn kohteliaasti, mutta palvelu oli edelleenkin se mitä sanoin.
    Emmä sitä epäillytkään. Kommentti oli vain tähän yleiseen lynkkausmielialaan. Jos joku jossain joskus joltain myyjältä on saanut mielestään huonoa palvelua, niin mielestäni on arveluttavaa tulla näyttelemään hanuria koko liikkeelle ja jopa alalle yleisesti, sen yhden subjektiivisen, ehkä väritettyyn kuulopuheeseen perustuvan kauhukertomuksen takia. Kun kuitenkin on olemassa paikkoja joista saa hyvää palvelua automaagisesti, ja paikkoja joissa sitä saa kun vähän vaatii.

    Lainaa kirjoitti
    Olkoon vaan ihmisiä myyjätkin. Asiakkaalla on kuitenkin rahat, ei olla tasavertaisia keskustelukumppaneita. Jos myyjää ketuttaa, purkakoon sen muualla.
    Näin se on, ehdottomasti. Itse elän ihan puhtaasti palvelusta, siitä siis että asiakas on täydellisen tyytyväinen saamaansa kohteluun, palveluun, tuotteeseen, lisäarvoon, mun sukkien väriin, ihan kaikkeen. Yhteenkään virheeseen ei oikein ole varaa. Tiedän todellakin sen, miten maksajaa kohdellaan, mutta tiedän myös sen, miten mahdottomaia asiakkaita on olemassa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on tehnyt mieli haistatella pokalle, ja vain sen takia että se ei ole osannut käyttäytyä pätkääkään. Mua ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää, jos asiakas yrittää tinkiä hinnasta kyseenalaistamalla tuotteen laadun tai muulla tavalla käyttäytyy epäkunnioittavasti. Mä en anna ärsytyksen näkyä koska siihen ei ole varaa, mutta jos olisi varaa niin takuulla kertoisin pokalle mitä ajattelen hänen käytöksestään.
    Eli kommentillani tarkoitin sitä, että ikävä asiakas voi käytöksellään kerjätä osakseen huonoa palvelua,ja musta se on silloin jopa hyväksyttävää, koska kyllä asiakkaankin pitää osata käyttätyä. Armeijassa opetettiin, että sitä saa mitä tilaa.

    Niin ja mitä Tuupakan BW:iin tulee, niin sieltäkin olen aina saanut erinomaista palvelua. Eikä ole kertaakaan ollut puku päällä.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  13. #43
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 04 2005,16:41) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Huhti. 04 2005,10:28) kirjoitti
    Laitoin palautetta Keskolle tästä topicista. Kerron, jos vastaavat jotakin kiinnostavaa.
    Tuo sun tekos oli mieleenpainuva. Täällä foorumissahan on jäkätystä aina vähintäin vakiomäärä. On tosi hyvä kun viitsit testata sitä liikkeeseen päin.

    Todennäköisesti kerrot aikanaan täällä foorumissa, jos/kun saat Konekeskolta palautetta.
    Jos haluaa saada muutosta aikaiseksi, täytyy tehdä eikä valittaa...
    Itseä asia kiinnosti sikälikin, että Yamahan omistajana haluan saada hyvää palvelua sekä haluan Yamaha-liikkeillä olevan hyvän maineen.



    Tulihan sieltä vastaus, ihan ajoissakin. Sellaista ystävällistä, ympäripyöreää, mutta ymmärrettävästi. Heillä ei ollut tarkkoja tietoja tapauksesta, joten sen tutkiminen on vaikeaa.
    Nyt Yazka78 lienee ollut itse yhteyksissä sinne päin, joten eiköhän homma hoidu heidän kesken.
    * Arctic Ranger *
  14. #44
    Tuli hankittua moottoripyörä Yamaha centeristä vuoden vaihteessa hyvällä tarjouksella ja kävin noutamassa sen perjantaina pois. Molemmilla kerroilla, kun kävin liikkeessä sain asiallista palvelua. Tuskin olin ehtinyt pääovesta sisään, kun joku muu kuin moottoripyöräpuolen myyjistä tuli kysymään voiko olla avuksi. Muutenkin liikkeen moottoripyörämyyjät olivat asiallisia minua kohtaan, ei valittamista. Ja ei ollut pukua päällä, vaan farkut ja lenkkarit. Näytän vielä ikäistäni aika paljon nuoremmalta, joutuu silloin tällöin alkossa näyttää papereita, jos käyn viinaostoksilla

    Tämä siis esimerkkinä, että kyllä sieltä saa myös hyvää palvelua.
    "Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
  15. #45
    Eiköhän se farkut tai joku muu rento casual-asuste ole oikea varustus kun mennään ostamaan vapaa-ajan harrastevälinettä. Mielestäni henkilö, joka ei yleensä pidä pukua, muistuttaa joko pölynimurikauppiasta tai jehovantodistajaa, jos hän laittaa puvun mp-kauppaan.....

    Eikä nykyään olla enää niin jäykkiksiä, että pukua pitäisi vapaa-aikana käyttää.

    En vain millään usko, että myyjä suhtautuu sen erikoisemmin puvussa olevaan asiakkaaseen, kuin farkuissa olevaan. Jos asiakas on likainen, rasvainen ja haisee vanhalta viinalta, ei asiakkaan kanssa ole kiva tehdä kauppaa, ja se saattaa näkyä pienoisena jäyhyytenä noin kauppiaan puolesta.

    Kesko on kuitenkin sen verran suuri yritys, että Yamaha-center varmasti pyrkii olemaan asiakkaita hyvin palveleva liike.

    En ole koskaan käynyt ko. liikkeessä. Kerran sain sieltä huonon tarjouksen uudesta pyörästä. En viitsinyt edes alkaa neuvottelemaan hinnasta, koska se oli yleisestä hintatasosta niin paljon pielessä.

    edit: typot



  16. #46
    Joudun myös siirtymään Centerin puolustajien puolelle... Todella asiallista palvelua sekä pyörämyynnissä (ostin pyörän)että varustepuolella (pari kypärää, kauniimmalle osapuolelle ajovermeet jne...) Rampattiin harvase päivä kysymyssä jos minkälaista asua ja kokoa ja jampat tilas/haki niitä varastosta ja toi sovitettaviksi. Pyöräkaupat suju ongelmitta ja palvelua oli ripeää ja mielestäni erittäin asiallista. En muista oliko puku aina päällä tai näkikö ne autoa jne. paskan jauhantaa, tuntuu täälläkin olevan kaikilla vahvat mielipiteet palvelun tasosta eri liikkeistä... Itse en mene Stormille, FN:lle enkä moneen muuhunkaan... Tämä siis on vain oma mielipide asiasta... *

    Ps. en muuten osta seuravaa bemariakaan Espoon Laakkoselta... Näitähän riittää...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
  17. #47
    Jotenkin epäilyttää tuo alkuperäinen viesti...

    Tuskin minäkään potentiaaliselta rahamieheltä olen koskaan näyttänyt, mutta milloinkaan, missään, ei ole ollut tilannetta, etteikö olisi koitettu mopoa tai varusteita tyrkyttää ja joskus on tullut ostettuakin.

    Aika hanttapuli saa olla, että nykyään ylenkatsotaan.
    Desmo Jugend
  18. #48
    Palvelusta vielä:
    Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huono juttu.
    Olen ilmeisesti jotenkin onnettaren lellikki, kun saan aina kohtuullista palvelua lähes aina mihin menenkin. No joskus vähän laiskemman vetelää, mutta sitäkin harvemmin.Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  19. #49
    Kuten Verneri tossa totesi, niin hieman oudolta kuulostaa toi ensimmäinen viesti. Olisikohan ollut vähän liikaa virtaa kirjoitettaessa?

    Hassu juttu sinänsä, tässä talven/kevään aikana kun olen mopoa ja varusteita päivitellyt, sekä käynyt huvikseen potkimassa renkaita liikkeissä, olen saanut itse asiassa vain hyvää tai erittäin hyvää palvelua. Ei mitään nuoleskelua tai kosiskelua, vaan ihan normaalia neuvontaa yms. asiaan kuuluvaa. Josko noita asioita olisi sitten joko tiedostamatta tai tiedostaen käyty liikkeissä läpi.
  20. #50
    Kaksi paikkaa,joissa kaikki palvelut pelaavat aina: Org-shop ja Motovelhot.Yleensä myös Auto-Bikessä.
    Moto-Rauman kanssa olen kahden vaiheilla.Nykyinen pyörä tuli ostettua sieltä,mutta selvitettävää yllättäen vielä onkin.
    Tuusmotor-kokemus on pahin,aivan karsea kyykytys.
    Yamaha Centeriinkään ei ole tarkoitus jalalla astua.Minun ja myyjän käsitykset kaupantekotilanteesta poikkeavat niin paljon toisistaan.Myyjänä(ammattini) olen luonnostani ystävällinen,joustava ja pitkäpinnainen- ja hyvä.Ostajana koitan olla samanlainen,mutta kärähdän valitettavan herkästi.Näin kävi Yamaha Centerissä,kun keskustelusta ei tullut yhtään mitään.Ymmärrän kyllä,että k.o tyylillä voi tehdä kauppaa paljon ja nopeasti varsinkin kun tuote ja hinta ovat kohdallaan.
    Näinhän se suurinpiirtein meni,asiaa oli jo puhelimessa pohjustettu:

    WB kättelee ja esittelee itsensä ja yrittää virittää keskustelua.
    Myyjä tokaisee hinnan.Siis summa ilman mitään muita sanoja.
    WB kertoo havitsemastaan visuaalisesta haitasta pyörässä.
    Myyjä ilmoittaa,että pyörä myydään siinä kunnossa kuin se on.
    Tilanteeseen ylipäänsä vittuuntuneena WB ilmoittaa ettei osta viallistapyörää ja häipyy Raumalle ostamaan samanmoisen.

    Ostotapani ei ole etsiä vikoja myytävästä vaan pikemminkin kehua sitä,eli en todellakaan ollut tekemässä havaitsemastani viasta numeroa.



  21. #51
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 05 2005,13:08) kirjoitti
    Palvelusta vielä:
    Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huono juttu.
    Olen ilmeisesti jotenkin onnettaren lellikki, kun saan aina kohtuullista palvelua lähes aina mihin menenkin. No joskus vähän laiskemman vetelää, mutta sitäkin harvemmin.Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
    Aivan samaa olen kokenut, ei moitteita...
  22. #52
    Kävin tuolla Tuupakan yamaha centererissä kuukausi takaperin katselemassa pyöriä, ekaa katsomassa. Varsinaista ostoaietta ei ollut, vaan kokeilemassa "kylmätyyppejä", että saa käsitystä mitä noi pyörät nykyään on.

    Sain ainakin itse palvelua, miesmyyjä kysyi heti mitä haen, saatuaan vastauksen tosin laittoi toisen myyjän asialle.
    Sain kysellä niitänäitä, tyhmiäkin, vastauksia tuli rautalangalla väännettynä. Tietysti jonkin ajan kuluttua jos kauppaa ei ala syntyä kiinnostus alkaa lopahtaa.
    Asusteena oli virttyneet toppahousu/takki, ja työpäivän jälkeen ei aivan putipuhdas, ja parin päivän sänki.

    Myyjänä toimi kauniimman osapuolen edustaja.

    Ihan asiallinen kauppa.
  23. #53
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 05 2005,13:08) kirjoitti
    Palvelusta vielä:
    Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huono juttu.
    Olen ilmeisesti jotenkin onnettaren lellikki, kun saan aina kohtuullista palvelua lähes aina mihin menenkin. No joskus vähän laiskemman vetelää, mutta sitäkin harvemmin.Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
    Kyllä se vain niin on, että yleensä naristaan turhasta, "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"...

    Itsestäni ei "raha kauas haise", mutta asioinut olen niin ko. paikassa, kuin myös muissa parjatuissa BW:ssä (Tuupakka ja Laru), Stormilla, Tuusmotorsilla, HD-Centerissä jne. Aina ei kauppoja ole syntynyt, mutta se ei ole johtunut ainakaan palvelusta, tai sen puuttumisesta.

    Menkää hyvät narisijat hieman itseenne.
  24. #54
    No tänään olin yhteydessä myymäläpäällikköön ihan asialliselta hepulta vaikutti. Pahoitteli tapahtunutta ja lupasivat selvittää asian perin pohjin. Eli siitä pitää pisteet antaa kyseiselle herralle. Sain pahoittelut tapahtuneesta. Itse sanoin hänelle etten minä kenenkään päätä vadille vaadi, mutta halusin asiasta puhetta siksi ettei kenellekkään toiselle satu samanlaista. Ja sain häneltä hyväksyttävän selvityksen asioiden kulkuun.
    Epäilen että tästä eteenpäin kaikki saavat hyvää palvelua kyseisestä putiikista. Ainakin näin uskon. virheistähän sitä opitaan
  25. #55
    Minä ainakin haluaisin kuulla mikä on hyväksyttävä selitys??!!! Uteliaisuus heräsi, joskos saisi vaikka hyviä selitysvinkkejä omaankin työhön

    Olisi se kai reilua kaupallekin, että kerrot miten he asian näkevät.
  26. #56
    Lainaa (mACE @ Huhti. 05 2005,16:15) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 05 2005,13:08) kirjoitti
    Palvelusta vielä:
    Näyttääkö siltä, että iso joukko meikäläisiä (foorumin lukijoita) ei saa kunnollista palvelua oikein mistään prutkuliikkeestä. Huono juttu.
    Olen ilmeisesti jotenkin onnettaren lellikki, kun saan aina kohtuullista palvelua lähes aina mihin menenkin. No joskus vähän laiskemman vetelää, mutta sitäkin harvemmin.Huonoa palvelua - puhumattakaan töykeydestä - en ole tarvinnut sietää ollenkaan.
    Aivan samaa olen kokenut, ei moitteita...
    Olen kanssa ihmetellyt näitä "itkemisiä"..Itse olen saanut hyvää palvelua Stormilta,BW Tuupakasta,Yamaha Centeristä..
    Farkuissa olen asioinut,pukua en ole pitänyt kuin kerran häissä ja hautajaisissa..BW:stä ostin pyöräni paskasissa haalareissa..
  27. #57
    Itse asioin ko. liikkeessä helmikuussa ja kohta pitäisi hakea sen reissun tulos liikenteeseen. Olin alunperin yhteydessä sähköpostilla ja sain vastaukset nopeasti ja kysymyksiin vastattiin. Ilmoitin milloin tulen paikalle ja mistä on kyse.

    Paikalle mentäessä miltei heti tultiin asiaa tiedustelemaan ja myyjä, kenen kanssa olin asioinut oli varattu mutta toinen myyjä ilmoitti ja hoiti hommaa sen aikaa. Ladattiin hiukan akkua ja käytettiin pyörää ja juteltiin. Paperit sitten tehtiin kun toinen vapautui.

    Nyt lähempänä käyttöönottoa oltiin taas yhteydessä ja sovittiin noudosta yms. Nouto on vielä edessä mutta tähän asti kaikki on toiminut hyvin.

    Toisaalta tämä hommahan on vähän kuin pankissa asiointi, ajanvaraus helpottaa asiaa huomattavasti. Jos tietää mitä asiakas haluaa niin asiaan on mahdollista varautua etukäteen ja palvelutilanteesta tulee molemmin puolin mukavampi. En tietenkään tarkoita, että heräteostoksille ei saisi mennä...



    X
  28. #58
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Näin käy, että vaikka 99% olisi kunnon palvelua ja sitä yhtä %
    on kohdeltu väärin, niin sana se leviää nopeasti.
    Kauppiailla on oltava 120% hyvää palvelua.
    Vaikka vain yhtä olisikin "sorrettu", niin itsehän ovat kuoppansa kaivaneet.
    Lipsumisiin ei vain yksinkertaisesti ole varaa. Ei tarvitse hymyillä ja
    mairitella, riittää, kun on normaalin asiallinen. Kauppiaan homma on
    nykyään aika ammattimaista puuhaa. Ei riitä, että tietää prätkistä
    "kaiken", pitää hyväksyä ja koettaa ymmärtää erilaisia asiakaitakin.
    Tätä ei monessakaan paikassa ole mielletty lainkaan.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  29. #59
    En kuulu kyseisen liikkeen asiakaskuntaan,mut yleisesti aiheeseen liittyen:ASIAKASKAAN EI OLE AINA OIKEASSA! Olen myyntityössä itse ja sitä mieltä että on olemassa raja jonka yli kun mennään niin välttämättä silloin ei enää voi sanoa että poka on aina oikeassa. Kaikessa on kohtuus,myöskin tällä itkemisellä palvelusta ja hinnoista,ym. Kaiken maailman PASKAKORVENANTTEJA kun joutuu välillä palvelemaan,niin tulee mieleen että kannattaisi asiakkaan välillä myöskin tulla asioimaan hieman neutraalimmin eikä helvetillinen "heti-nyt-tässä"-draivi päällä.Prätkäala on varmasti vaikea myyjllle,kun asiakaskunta on valveutunutta ja asiantuntevaa,muistetaan kuitenkin asiakkaana että myyjä tekee työtään eikä tarvi kuunnella turhaa vittuilua ja kiukkuilua jokaisesta pienestäkin asiasta.Minä siis EN OLE TYÖSSÄ MP-LIIKKEESSÄ.
  30.  
  31. #60
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Gari @ Huhti. 06 2005,08:06) kirjoitti
    ...ASIAKASKAAN EI OLE AINA OIKEASSA!
    Ihan herttaisen samantekevää kuka on oikeassa tai väärässä.
    Käytös joutaisi silti olemaan asiallista vaikka v*ituttaisikin.

    Ylimalkaan koko oikeassaolemisen mania on joten nyrjähtynyt.
    Fiksumman osapuolen (joskus myyjäkin) pitäisi kuitenkin pysyä asiassa.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen