Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Lainaa (veekaks @ Huhti. 27 2005,18:31) kirjoitti
    Laitanpa tähän jatkoksi vielä kyselyä, mitä mieltä raati on noista vanhemmista 90 - 95 Paneista. Mahtuisivat paremmin budjettiin. Ajettuhan niillä on jo 100.000 km tjsp.
    Kuinka isoa remonttia on luvassa. Laittakaahan tietoa; tiedä vaikka tekisi jonkin sortin takinkäännön pyörän tyypin suhteen
    kaverilla on pani jolla on menty yli 200.000 km eikä muuta kun normaali huollota ja matka jatkuu taas. eli kyllä ne kestää ilman murheita
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  2. #32
    Minkälainen on huoltaa tämä pannari? Lähinnä pystyykö helposti itse huoltamaan? Pitääkö purkaa paljon katteita perushuoltoon? Entä esim venttiilien säätö? Lähinnä 2000 luvun alun mopot kiinnostaa.
  3. #33
    Www.panfun.fi sivustolta saat parhaiten pannaritietoa
  4. #34
    Aika paljon pyörästä onkin jo saanut positiivista palautetta.
    Ennen pyörän ostoa minua vielä hieman kaivelee se pyörän käsittely kun on sitä painoa.
    Onko helppo käsitellä hitaissa kulmaajoissa. Voittaako pyörän paino kuskin`?
    <p>Suzuki Intruder</p>
  5. #35
    Satunnaisesti olen muutamia ajanut, alle kymmentä yksilöä.
    Luovutus huollot sekä määräaikais huollot tehnyt myös.
    Tuo on ihan ok kunhan sen saa vain liikkeelle niin kevenee kivasti.
    Saattaa olla jopa että tuntuu kevyemmältä kuin mitä "punnitus" lukemat antaisi olettaa.
    Rohkeasti kokeilemaan.
    Älä korjaa ehjää....
  6. #36
    Lainaa Venox69 kirjoitti Katso viesti
    Aika paljon pyörästä onkin jo saanut positiivista palautetta.
    Ennen pyörän ostoa minua vielä hieman kaivelee se pyörän käsittely kun on sitä painoa.
    Onko helppo käsitellä hitaissa kulmaajoissa. Voittaako pyörän paino kuskin`?
    1300 ketterämpi ja muutenkin paremman näköinen, tosin tämäkin henkilökohtainen asia.
    1100 maantiellä kuin juna eikä matkatavarat haittaa.
    Pyörää ei varsinaisesti tehtykään "kulmapyöritykseen" vaan matkapyöräksi jossa sen ominaisuudet pääsee esille. Esim. tankkaus vain n.500-550km välein.... Joka on minun näkökulmastani miellyttävä asia.

    Itsellä painoa mahtavat 73kg/172cm ja kyllä sillä on jo pärjätty 9v. ja 150 000km.... vaikka mopolla painoa se 320kg.

    Itse ostaisin 1300 mallin koska minusta paremman näköinen, enemmän tehoa, isompi tankki, pienempi kulutus...

    Lopuksi lisää asiaa. panfun.fi
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  7. #37
    Vaikka CB 1300 on monin tavoin mainio peli, alkaa nakupyörällä reissaaminen hetkittäin rasittamaan. Varsinkin näin tuulisella kelillä melu ja pyörteet alkavat matkanopeudessa tympäisemään pitkän päälle.

    Katselin nettimotosta, että tarjolla olisi muutama kiinnostava Pannari 1300:nen. Kertokaas nyt, miten hiljaista sen katteen ja sähköpleksin takana on ajella. Nettihaulla löytyy joitain keskusteluja myös meluisuudesta ja ongelman korjaamisesta tarvikeplekseistä, mutta jos ajellaan meikäläisillä nopeusrajoituksilla niin pysyykö 180-senttinen kuski ja vähän lyhyempi tarakkaharakka tyvenessä ja siedettävämmässä äänimaisemassa?
  8. #38
    Oman kokemukseni mukaan kaikki kokeilemani tai omistamani katepyörät (Pannari, Deauville, FJR yms.) tuulilaseineen ovat nakupyöriä merkittävästi meluisampia. Katteiden takana pysyy lämpimämpänä ja kuivempana, mutta noin muutoin en näe katteille ja plekseille mitään arvoa alle 120 km/h nopeuksilla.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  9. #39
    No mulla on itselläni ollut aika saman suuntaiset kokemukset plekseistä ja katteista, mistä syystä olen aina tykännyt ajaa nakulla. Tänä kesänä on tullut ensimmäisen kerran sellaisia fiiliksiä, että kunnon matkapyörä voisi olla matkantekoon ihan jees. Ja mietin myös, että sähkösäätöiset tuulilasit saattaisivat olla ihan muuta kuin nuo aiemmin testaamani. Mutta kun en tiedä niin kysyin. Varsinkin, kun näitä pannareita on tarjolla aika hyvin ja olisivat Honda-miehelle looginen vaihtoehto.
  10. #40
    Lainaa J_E_N kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas nyt, miten hiljaista sen katteen ja sähköpleksin takana on ajella.
    ite mitä pannarilla ajellu nii kuin plexin nostaa ylä-asentoon niin kypärä melu häviää ja visiiiri auki voi huoleti ajella. pyörteilyn selkään pistää mutta ei häiritsevästi, sekä takakyytiläinen myös sanonut että kypärä suhinat hävis kun plexin nosti ylös. tämä siis kuskin ollessa 176cm ja tarakkaharakan 170cm ja orginaali plexi alemmassa asennossa kiinnikkeistään. ei tietoa "tarvike plexeistä" miten toimivat, mutta orginaali toimii hyvin.
  11.  
  12. #41
    Makuasia sano piika kun kusi ja konttas.

    Jos nyt puhutaan ainoastaan mallista ST1300.

    Säädettävä plexi poistaa suhinat täysin, nostovara n.25cm ala-asennostaan.
    Kuljettajan pituudesta riippuu kuinka ylös pitää nostaa.
    Henkilökohtaisesti en aja niin että katselisin plexin läpi vaan katse täytyy mennä plexin yli.
    Moposta tulee kaiken lisäksi typerän näköinen kun plexi on ylhäällä/pystyssä....
    Plexin nosto aiheuttaa paineentunnetta selässä mitä pystymmässä plexi on(korkeammalla)sitä suurempi paine selässä.

    Plexejä saatavissa onneksi useita malleja joista voi valikoida omaa silmää ja mieltymystä ajatellen sen "omansa"

    Tuollainen menee paikoilleen ensikesäksi.
    http://www.st1300-accessories.co.uk/...ndscreens.html
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12