Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 228:sta
  1. #31
    Joo tuo carbtunen mittari mulla olikin jo ennestään hommattuna ja synkkaukset tarkistinkin heti venttiilien säädön jälkeen. Hieman piti tyhjäkäynnillä säätää kierroksilla oli kohallaan. Putsasin myös ne tyhjäkäyntiruuvit ja kanavat ennen säätöä ja oli aika töhkässä. Myös tps jänitteen tarkistin ja se oli ok. Venttiilivälykset oli pakopuolella ok mutta kaikki imuventtiilit oli 0.3mm välyksellä. Säädin ne siihen 0.15mm välykselle niinku pitääkin. Joko edellisestä säädöstä on aikaa tai sitten edellinen säätäjä on laittanut väärät välykset. Epäilen jälkimmäistä koska oli niin tasaisesti kaikissa imuventtiileissä se 0.3mm välys.
    Moottori kehrää nyt paaaljon paremmin eikä pahemmin täristä. Vielä siinä kuiten pientä surgingia esiintyy. Tulpat menee vaihtoon jokatapauksessa ja aattelin kokeilla denson k22pbr-s tulppia koska monella kuulosti olevan niistä hyviä kokemuksia. Autoliten tulpat olis vissiin parhaat mutta saako niitä suomesta mistään? Ehkä uspartsilta. Nyt on paikallaan ngk nkr7ekc tulpat.
    Bensasuodattimen mahle kl145 hain paikallisesta varaosaliikkeen hyllystä se on vielä vaihtamatta koska Ilmansuodatinta eivät saaneet sinne tilattua täytyy hankkia se sitten motonetistä kun siellä näyttää olevan. Vaihdan ne sitten samalla kertaa nii ei tartte kahta kertaa tankkia irrotella.
    Moottoriöljyt vaihdoin ja sisään meni motoxin 20w-50 mitä olin jo aiemmin käyttänyt i/ö jäähdytteisessä suzukissa sekä sitä ennen harlikassa. Ei nää "maamoottorit" tartte mitään hifistelyöljyjä. Tähän oli kyllä ostettaessa vasta vaihdettu10w40 öljyt ja jakoketju piti hetken aikaa rapinaa käynnistettäessä. Eipä rapise enää :-)

    Saatanpa jossain vaiheessa tilata sen rompunkin...
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  2. #32
    Kyllä tuntuu paremmin toimivan denson tulpilla 😊
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  3. #33
    Morjesta,

    Vanha K100 myyty viime kesänä ja nyt alkoi kiinnostamaan R1100S, mutta onkohan runko liian pieni tällaiselle 196cm pitkälle Hessu Hopolle? Jos on niin auttaako jalkatappien siirto riittävästi, esim. tällä sarjalla:

    http://motodeal.mycashflow.fi/produc...vario-r-1100-s

    Siirtää tappeja alas max. 40mm.

    Onko pitkiä omistajia tai asiasta tietäviä?
    Viimeksi muokannut: kt10734; 11.01.2016 klo 23:18.
  4. #34
    Lainaa kt10734 kirjoitti Katso viesti
    Morjesta,

    Vanha K100 myyty viime kesänä ja nyt alkoi kiinnostamaan R1100S, mutta onkohan runko liian pieni tällaiselle 196cm pitkälle Hessu Hopolle? Jos on niin auttaako jalkatappien siirto riittävästi, esim. tällä sarjalla:

    Onko pitkiä omistajia tai asiasta tietäviä?
    Osta R1100GS Gessu. Siinä on tilaa isollekin kuskille.
    Ihan turha yrittää mahduttaa noin isoa miestä ässän kyytiin.
    http://www.nettimoto.com/bmw/r/moott...ngine_model=22

    Tuusulassa MP-Tukku OY:sä olisi kanssa tuollainen myynnissä, Käy koeistumassa. Et mahdu!

    Ps. Tästä jo puhuttiinkin kanssasi puhelimessa. Tai ei siis Gessusta vaan siitä, että pyörä on liian pieni sulle,
    Viimeksi muokannut: Pekkavee; 12.01.2016 klo 00:43.
    Pekka
  5. #35
    Meillä oli kaksi kesää perheessä 1100S .Ei ole pitkän miehen ajokki.Minä,167cm sovin hyvin sen sisään.Mutta huomattavasti pitempi ja isokokoisempi puolisoni ei siitä tykännyt,ajoasento on taatusti sinunkokoiselle aika rankka,polvikulma ja etunoja.Minullekin vähän haittasi se etunojainen asento näillä nopeuksilla.Ja jostain syystä se värisi pahemmin kuin iso gessu,syytä en tiedä.
    Summa summarum.Kun perheessä yhtäaikaa oli 1150 gessu,niin minullehan tuo aina jäi ajettavaksi ja parempi puoliskoni ajaa kesäisin Jkl-Hki-Jkl joka viikko.Eli lähemmäs tonnin viikossa,joten kokemusta on.
    Hommaa ennemmin gessu,RT tai vaikkapa joku niistä nakumalleista.Tilavampia ajaa.Tuollahan on myyvänä se vähän ajettu adve,esim.
    http://www.matkaendurot.net/forum/vi...hp?f=3&t=36182
    Esim.PekkaV tietää noista kaiken ja vähän vielä lisää ja minäkin jotain,kysyä voi yv:llä
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  6. #36
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Osta R1100GS Gessu. Siinä on tilaa isollekin kuskille.
    Ihan turha yrittää mahduttaa noin isoa miestä ässän kyytiin.
    http://www.nettimoto.com/bmw/r/moott...ngine_model=22

    Tuusulassa MP-Tukku OY:sä olisi kanssa tuollainen myynnissä, Käy koeistumassa. Et mahdu!

    Ps. Tästä jo puhuttiinkin kanssasi puhelimessa. Tai ei siis Gessusta vaan siitä, että pyörä on liian pieni sulle,
    Juu, soittelin sinulle tämän viestin laittamisen jälkeen. Kaipa se on mietittävä sitten jotain muuta vaihtoehtoa kuin ässää. Käyn koeistumassa pyörää silti vielä Tuusulassa. Pitää hahmotella, että jos tankoa nostaa ja tappeja laskee niin auttaako minkä verran. Nivuskulma näytäisi olevan pyörä muokattuna jopa suurempi kuin lyhyemmällä (180cm) henkilöllä pyörä vakiona (http://cycle-ergo.com/). Kiitos vinkeistä myös gixxerman:ille!
    Viimeksi muokannut: kt10734; 12.01.2016 klo 01:09.
  7. #37
    Miten sitten tuo R1150R, olisko siinä ole tilaa paremmin pitkälle ukolle? Miellyttää myös omaa silmää. Lisäksi tuo nakuominaisuus pitää nopeudet paremmin kurissa, eikä tarvitse olla niin etunojassa kaupungissa vrt. sporttipyörät.

    EDIT:
    Pitääpäs käydä istumassa tuo R1150R ja R1100S, niin saa hieman tuntumaa.

    EDIT2:
    Nyt on käyty kuiva-ajamassa molemmat:

    R1150R:ssä oli tilaa hyvin ja en huomannut mitään, miksi ei sopisi itselle, muuten kun että pidän ässän tyylistä enemmän.

    R1100S:ssä jalat menee aika koukkuun ja kroppa etukenoon. Tuntui silti hyvältä. Netissä on myynnissä yksi, jossa on korotettu tanko ja lasketut jalkatapit. Tämä saattaisi pelastaa tilanteen, mutta ajolenkin tulisi varmaankin olla riittävän pitkä, esim. 50km, jotta voisi sanoa mitää. Tällä lumimäärällä jää haaveeksi vielä pitkäksi aikaa. On tuo S vaan todella hieno, todellinen insinöörien taidonnäyte!
    Viimeksi muokannut: kt10734; 12.01.2016 klo 21:44.
  8. #38
    Lainaa kt10734 kirjoitti Katso viesti
    Miten sitten tuo R1150R, olisko siinä ole tilaa paremmin pitkälle ukolle? Miellyttää myös omaa silmää. Lisäksi tuo nakuominaisuus pitää nopeudet paremmin kurissa, eikä tarvitse olla niin etunojassa kaupungissa vrt. sporttipyörät.
    Osta se R1150R. Et kadu.
    Minulla oli samanlainen vuonna 2001. Hieno pyörä ja hyvä ajoasento.
    Sitten onneksi ymmärsin ostaa Gessun, joka on minulle vieläkin parempi heikkatiekaahailuun ja muuhun hauskaan.
    Voidaan sitä sitten huoltaa ja varustella vaikka tangon korotuspaloilla siellä meidän HMPK kerholla.
    Sä tarvit ne korotuspalat siihenkin.
    Pekka
  9. #39
    1100S:stä on kaksi versiota tangon suhteen. Oikeassa ne on kolmiopalan alla ja tourinki mallissa päällä. Sillä on jonkin sortin vaikutus ajoasentoon. Omaani ostin jenkkilästä palikat joilla sai siirrettyä yläpuolelle ja vähän taaksepäin (oli siltikin liian matala ja Pekan tavoin vaihdoin gessuun).

    Aikanaan ajoivat kilpaakin tuolla ja siinä boxer cup versiossa on korkeampi alusta jos madalletut tapit alkaa raapia maata joka kulmassa. Polvikulmaa voi toki loiventaa selän kustannuksella korottamalla satulaa.

    Lisäys
    http://www.bmwsportbikes.fi/index.ph...sa=view;id=117
  10. #40
    Kyllä se on sitten uskottava ja jätettävä ässä pois listalta. HARMI! Mutta, kyllä toi R1150R:kin on miellyttävän oloinen ja näköinen. Ehkä rupean tiirailemaan sitten niitä. Huoltokirjattomia vaan kaikki tällä hetkellä myynnissä olevat...
  11. #41
    Lainaa kt10734 kirjoitti Katso viesti
    Huoltokirjattomia vaan kaikki tällä hetkellä myynnissä olevat...
    Tuo johtunee siitä, että ne ovat niin helppoja huoltaa itse.
    Ihan turha viedä pyörää kalliiseen BMW huoltoon, kun itsekin voi vaihtaa öljyt ja jarrunesteet ja säätää venttiilit helposti. Eihän ne juuri muuta huoltoa tarvitse.
    Tervetuloa keväällä mun huoltokurssille Tattarisuolle.
    Pekka
  12. #42
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Tuo johtunee siitä, että ne ovat niin helppoja huoltaa itse.
    Ihan turha viedä pyörää kalliiseen BMW huoltoon, kun itsekin voi vaihtaa öljyt ja jarrunesteet ja säätää venttiilit helposti. Eihän ne juuri muuta huoltoa tarvitse.
    Tervetuloa keväällä mun huoltokurssille Tattarisuolle.
    Totta tuo. Itsekin huollan itse, mutta pistän sentään merkinnän öljyvaihdosta Exceliin tms. Oudoksuttaa hieman vaan tuontipyörät, joissa ei ole huoltokirjaa olemassakaan. Ajokilsoja ei pysty tarkastamaan mistään millään muotoa. Huoltokirjattomaan autoon en näppejäni enää pistä, mutta jos edullinen siisti pyörä löytyy, niin voihan sitä harkita.

    Ja kiitos, tulen mielelläni, kunhan saan pötpöttimen alle.
  13. #43
    JOS olisin nuori ja kaunis, niin tuo R1100S olisi mun, kuin se eka tiukka ajohansikas: "ei purista mistään, tai oikeastaan puristaa iuuri sopivasti ja joka puolelta!"

    Käy kuin oma ja kauan pidetty nahkahansikas käteen!
  14. #44
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    JOS olisin nuori ja kaunis, niin tuo R1100S olisi mun, kuin se eka tiukka ajohansikas: "ei purista mistään, tai oikeastaan puristaa iuuri sopivasti ja joka puolelta!"

    Käy kuin oma ja kauan pidetty nahkahansikas käteen!
    Siis puhuitko ajohanskoista?
    Pekka
  15. #45
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Siis puhuitko ajohanskoista?
    Juuri sellaisesta about 10 vuotta vanhasta, niin monet vesisateet, öttiäiset, raekuurot, hiekkapöllyt, jne, päällensä saaneet IXS:n nahka-ajohansikkaista! JEP ! Täydellisesti istuvat!
  16. #46
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Juuri sellaisesta about 10 vuotta vanhasta, niin monet vesisateet, öttiäiset, raekuurot, hiekkapöllyt, jne, päällensä saaneet IXS:n nahka-ajohansikkaista! JEP ! Täydellisesti istuvat!
    Mulle tuli jotain muuta mieleen nuoruusvuosilta.
    Pekka
  17. #47
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    JOS olisin nuori ja kaunis, niin tuo R1100S olisi mun, kuin se eka tiukka ajohansikas: "ei purista mistään, tai oikeastaan puristaa iuuri sopivasti ja joka puolelta!"

    Käy kuin oma ja kauan pidetty nahkahansikas käteen!
    Naulan kantaan!! Juuri siksi ajan R1100S:lla. Lisättäköön kehujen joukkoon vielä erinomainen yleispyörä, jolla jaa ilokseen niin radalla kuin sorateillä.

    kt10734:lle tiedoksi pituutta mulla on 182cm ja nivelillä ikää vajaat 50v. Hyvin istuu minun kroppani pyörän päälle, mutta ahtaaksi kävisi jaloissa, jos takajaloilla olisi enemmän pituutta, - sitten pitäisi topata satulaa korkeammaksi tai siirtää jalkatappeja. Tai hommata gessu...
  18. #48
    Lainaa efraim kirjoitti Katso viesti
    Naulan kantaan!! Juuri siksi ajan R1100S:lla. Lisättäköön kehujen joukkoon vielä erinomainen yleispyörä, jolla jaa ilokseen niin radalla kuin sorateillä.

    kt10734:lle tiedoksi pituutta mulla on 182cm ja nivelillä ikää vajaat 50v. Hyvin istuu minun kroppani pyörän päälle, mutta ahtaaksi kävisi jaloissa, jos takajaloilla olisi enemmän pituutta, - sitten pitäisi topata satulaa korkeammaksi tai siirtää jalkatappeja. Tai hommata gessu...
    Kiitos tiedosta Efraim. Tuon asian kertominen ei helpottanut päätöstäni yhtään. Kaipa se on nyt niin, että käyn ajamassa molemmilla kunnon lenkit keväällä ja sitten mietin ja pähkäilen, että mitä teen. Jos Efraim on 182cm ja olen 14cm pidempi niin jalkani ovat ehkä noin 7cm pidemmät, sääri puolestaan noin 3cm. Jalkatappeja laskemalla saa 4cm lisää tilaa. Muutenkin olen aika notkeapolvinen, kiitos rikkinäisten mopojen ja moottoripyörien, että olen ollut kyykyssä puolet nuoruudesta, niin ehkä notkeus hieman auttaa asiaa, jos vaan veri kiertää riittävästi tassuissa. En siis kuoppaa kokonaan tätä R1100S-asiaa kumminkaan ihan kokonaan vielä...never say never.

    EDIT: Katselin vielä tuolta cycle-ergo:sta, että polvi- ja nivuskulma tulee suuremmaksi minulla verrattuna 182cm pitkään kuskiin, jos lasken tappeja tuon 4cm eli siis istun enemmän "seisaaltaan" tuon päällä, jos hieman muokkaa pyörää, siis jos tuohon sivustoon on uskominen. Mutta keväällä sitten testiä.
    Viimeksi muokannut: kt10734; 14.01.2016 klo 21:53.
  19. #49
    Asento on tottumuskysymys, nopeasti tottuu uuteen pyörään. Viime kesänä kävin kokeilemassa R1200R:n uusinta mallia. Piti melkein pysäyttää pihalle kun tuntui, että jalkatapit puuttuu. Sitten koeajon jälkeen sama ihmettely omassa pyörässä, että miten ne voi olla noin alhaalla. Tsekkaa koeajopyörästä tuo tangon sijainti, sillä pystyy tarvittaessa säätämään asentoa ylös tai alas.

    Muutoinkin samoilla mietteillä efraimin kanssa, hyvä yleispyörä. Itsellä tuo leikattu selkä on melko kriittinen ajoasennon ja jousituksen suhteen. Selkävaivaiselle ns. adventurepyörä on hyvä valinta.
  20. #50
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Asento on tottumuskysymys, nopeasti tottuu uuteen pyörään. Viime kesänä kävin kokeilemassa R1200R:n uusinta mallia. Piti melkein pysäyttää pihalle kun tuntui, että jalkatapit puuttuu. Sitten koeajon jälkeen sama ihmettely omassa pyörässä, että miten ne voi olla noin alhaalla. Tsekkaa koeajopyörästä tuo tangon sijainti, sillä pystyy tarvittaessa säätämään asentoa ylös tai alas.

    Muutoinkin samoilla mietteillä efraimin kanssa, hyvä yleispyörä. Itsellä tuo leikattu selkä on melko kriittinen ajoasennon ja jousituksen suhteen. Selkävaivaiselle ns. adventurepyörä on hyvä valinta.
    OK. Luin juuri jenkkifoorumeilta juttua R1100S:stä ja siellä oli useita pitkiä ja tyytyväisiä, jopa yli 200cm kuskeja lasketuilla jalkatapeilla ja ilman, vakiosatulalla. Jos tappien laskukaan ei autaisi minulla, niin tosiaan voihan sitä teettää satulaan vielä korotusta vaikka pari senttiä. Ässä mukautui kroppaan kaupassa todella kivasti muuten, joten kyllä kiinnostaa tämä tuttavuus, vaikka pienillä muutoksilla, jos ei muuten. Mutta kuten sanottua, myös R1150R kelpaisi.

    Sori Pekkavee jääräpäisyyteni asian suhteen.
    Viimeksi muokannut: kt10734; 15.01.2016 klo 10:04.
  21. #51
    Jees, kyllä se R1100S istuu mukavasti takamukseen erimittaisillekin henkilöille. Mun ensi Biimerinä oli R1100S (-00 jolla 39tkm). Viime talvena tuli sitten hirvittävä halu hankkia taas R1100S, joten keväällä sitten ostin sellaisen (-99) toiseksi pyöräksi, jolla nauttii sitten aurinkoisilla keleillä.

    Olen 186cm pitkä ja kyllä tuohon vakiomalliin sopii pitkäksikin ajaksi ajamaan. Mulla on vakio cliparit kolmion alla, matala pleksi sekä vakio tapit. Kyytiläistä en tuohon kaipaa, joten olen pudottanut siitä takatapit pois, sekä keventänyt sitä poistamalla katin sekä asentanut Laserin vaimentimen. Mölisee aika ihanasti ilman DB killereitä, ja on nautinto ajaa. Sekin hyvä puoli tuossa vanhuksessa on, että 0% bonuksilla liikenevakuutus IF:ssä alle 3oo€, joten kun tekee itse vielä huollot, niin ei käy lompakon päälle pahasti. No varjopuolena taas on tullut osteltua kaikkea kivaa ebaystä, kun alkuperäinen punainen väri ei niin miellyttänyt silmiä. Sitä saa tuunattua aika mukavasti noilla sakemannien muoviosilla. Seuraavaksi pitää maalauttaa bugspoileri, ja asentaa paikalleen.

    Mutta kyllä kaverit tässäkin foorumissa on oikeassa kun suosittelevat GS:ää. Mulla ollut pari semmoistakin tässä välissä, ja jos matkaa tekee paljon, on GS aivan loistava valinta
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  22. #52
    Lainaa toma kirjoitti Katso viesti
    Jees, kyllä se R1100S istuu mukavasti takamukseen erimittaisillekin henkilöille. Mun ensi Biimerinä oli R1100S (-00 jolla 39tkm). Viime talvena tuli sitten hirvittävä halu hankkia taas R1100S, joten keväällä sitten ostin sellaisen (-99) toiseksi pyöräksi, jolla nauttii sitten aurinkoisilla keleillä.

    Olen 186cm pitkä ja kyllä tuohon vakiomalliin sopii pitkäksikin ajaksi ajamaan. Mulla on vakio cliparit kolmion alla, matala pleksi sekä vakio tapit. Kyytiläistä en tuohon kaipaa, joten olen pudottanut siitä takatapit pois, sekä keventänyt sitä poistamalla katin sekä asentanut Laserin vaimentimen. Mölisee aika ihanasti ilman DB killereitä, ja on nautinto ajaa. Sekin hyvä puoli tuossa vanhuksessa on, että 0% bonuksilla liikenevakuutus IF:ssä alle 3oo€, joten kun tekee itse vielä huollot, niin ei käy lompakon päälle pahasti. No varjopuolena taas on tullut osteltua kaikkea kivaa ebaystä, kun alkuperäinen punainen väri ei niin miellyttänyt silmiä. Sitä saa tuunattua aika mukavasti noilla sakemannien muoviosilla. Seuraavaksi pitää maalauttaa bugspoileri, ja asentaa paikalleen.

    Mutta kyllä kaverit tässäkin foorumissa on oikeassa kun suosittelevat GS:ää. Mulla ollut pari semmoistakin tässä välissä, ja jos matkaa tekee paljon, on GS aivan loistava valinta
    Hyvä juttu, että mahdut ilman jalkatappien laskua. Se johtaa siihen, että mahdun tod.näk. itsekin, kun lasken vaan tapit.

    Tuohan on tosiaan aika suhiseva vakioputkilla (kuten monet muutkin pyörät), joten "lapsi" kun olen, niin kiinnostaa kovasti catin poisto ja mökäpöntöt jo tässä vaiheessa. Mistä löysit toma Laserin pöntöt ja katin korvausputken ja mihin hintaan? Remukselta ei vissiinkään saa enää tuohon malliin ainakaan nettisivujen mukaan vaimentimia. Ebaystä löytyy jotankin katin korvausputkia vajaaseen pariin hunttiin vakio vaimentimille. Sellainen sivistynyt mörinä on aina hyvästä näissä moottoripärryyttimissä.

    Monessa paikassa vakuutus noin 600-800e/v, mutta soittelin eilen IF:iin, niin sieltä sai tosiaan vakuutuksen noin puoleen hintaan tähän peliin.

    EDIT: Vielä sellattista, että mistähän tuohon ässään saisi sivulaukut, jos ei tule mukana, vai onko toivoton operaatio? Eräs pyörä joka on kiikarissa, niin siinä ei ole laukun laukkua.
    Viimeksi muokannut: kt10734; 16.01.2016 klo 03:42.
  23. #53
    Hyvä tehdä pidempääkin reissua r1100s:llä. Viime kesänä 13 ajopäivää ja 7200km Kesäkuun alussa taas suurinpiirtein samanmittaiseen reissuun. Itellä muuten vakio ajoasennoltaan mutta cliparit on kolmiopalan yläpuolella. Toki oon vain 173cm pätkä.
    Laukuista senverran että itellä on bemarin omat sivulaukut,giwin takalaukku ja giwin pikakiinnityksellä oleva tankkilaukku. Käsittääkseni näihin ei oikeastaan ole minkäänlaisia sivulaukkutelineitä/laukkuja tarvikkeena tarjolla mutta kyllähän niitä maailmalta käytettynä löytyy.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  24. #54
    Aikoinaan omat alkuperäislaukut ja -telineen tilasin Saksan e-baysta. Pakoputkistoa katselin silloin osoitteesta
    hattech.de, mutta pyörän vaihtumisen takia jäi vain aikomukseksi.
    Tämmöiselle alle 180-senttiselle bcr:n ajoasento oli yksinään ajaessa hyvä. Kaksi päällä reissulla kyytiläisen ja kuskin asento on niin erilainen, että tuuli pääsee riepottamaan pahemmin.
  25. #55
    kt10734, itseasiassa Laserit sain pyörän mukana. Edellinen omistaja ei ollut mieltynyt niihin, ja tykkäsi enemmän hiljaisesta alkuperäisestä systeemistä. Uusia Laserin kamoja saa ainakin jenkeistä, mutta suosittelen kuitenkin etsimään ajan kanssa Saksan ebaystä. Siellä on paljon myyjiä ja edulliset hinnat. Kaikki ei kuitenkaan aina halua myydä suomeen, mutta kannattaa kuitenkin laittaa niille meiliä ja kysyä. Maksut kannattaa hoitaa Paypalin kautta.
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  26. #56
    Kyllä remuksen putkistoakin on saatavilla klik
    Itellä ollut mielessä että poistaisi vaan katin. Onko kellään kokemusta vaikuttaako paljon ääniin pelkkä katin poisto?
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  27. #57
    Nyt on eka ässä käyty katsomassa. Muuten ok, mutta toinen kahvanlämmitin ei toimi ja nopeusmittari näyttää lukemia välillä paikallaan, ilmeisesti tärinästä, kun vähän kaasuttaa paikallaan. Onkohan tyypillistä/helposti korjattavissa?

    Tuossa on valmiina ilmeisesti Laserin putkisto, katti poistettu ja tapitkin laskettu. Hyvät äänet kyllä.
    Viimeksi muokannut: kt10734; 17.01.2016 klo 19:01.
  28. #58
    Lainaa kt10734 kirjoitti Katso viesti
    Nyt on eka ässä käyty katsomassa. Muuten ok, mutta toinen kahvanlämmitin ei toimi ja nopeusmittari näyttää lukemia välillä paikallaan, ilmeisesti tärinästä, kun vähän kaasuttaa paikallaan. Onkohan tyypillistä/helposti korjattavissa?

    Tuossa on valmiina ilmeisesti Laserin putkisto, katti poistettu ja tapitkin laskettu. Hyvät äänet kyllä.
    En tiedä onko tyypillistä mutta mulla tekee nopeusmittari ihan samalla lailla. Eipä ole sen enempää häirinnyt.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  29. #59
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    En tiedä onko tyypillistä mutta mulla tekee nopeusmittari ihan samalla lailla. Eipä ole sen enempää häirinnyt.
    Hyvä homma, että ei siis ole mikään varsinainen vika tässä yksilössä tai sitten molemmissa on sama vika.

    Kahvanlämmityksen korjaamiseen löytyi video, jos uudesta elementistä ei halua maksaa:

    https://www.youtube.com/watch?v=NBX2qWHfHHc
    Viimeksi muokannut: kt10734; 18.01.2016 klo 01:47.
  30.  
  31. #60
    Hmm, kannattaa tarkistaa oikeanpuoleisen takakatteen alta liitin, siinä takajarru nestesäiliön yläpuolalla (seuraa perässä olevan nopeusmittarianturin johtoa) liitintä. Mulla oli siinä murtuma johdossa, joten mittai vaelteli miten sattui. Vähän tinaa ja sillä korjaantui 😉
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen