Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    PE 11.3.05

    Pääsin lähtemään kotoota myöhään, n.klo 19. Pysähdyin Lohjalla olemaan nainen ja shoppailemaan! Se jäikin ainoaksi pysähdyksekseni. Olin printannut karttoja 2 kpl ajo-ohjeineen, mutta niiden perusteella olisin joutunut Timbuktuun * Tampereelle osaan, entäs sen jälkeen? Pika päätös ja kohti Jyskylää, Sumpan lempparikaupunkia Rennoin mielin ajattelin että hullu minä... *Olin ajanu mielestäni jo todella pitkään, kunnes tuli Keuruu-Mänttä kyltti. Kääntyäkkö vai ei? No ei...katsotaan mitä tuleman pitää! Voi sitä Jyskylässäkin nukkua Lauloin, ajoin, puhuin itekseni, kirosin kaikki kanssa autoilijat ja kun luki JÄMSÄ-kyltti ekan kerran, niin juma että kiljuin riemusta...ja edelleen yksin autossa *
    Pelipaikalle saavuin klo 23, n.365 ajetun kilometrin jälkeen. Sikäli en yllättynyt, että porukka oli hyvässä humatilassa * Halauksia, "sä selvisit", "sä tulit", "sä osasit" kommentteja! Epäilikö joku muka jotain * Saunaakaan ei ollu enää lämmin, tyydyin suihkuun ...
    Petri tuli vessaan ja siinä juteltiin mukavia, Petri kusella ja mä suihkussa.

    "LISÄÄ VIINAA, SILMÄT LIIKKUU!!!!

    Sumppa meikkasi mut ja kampaaja-Petri teki mulle "tuulitukka" kampausta Mutta tovin kesti se "ilmavuuden" saaminen hiuksiini, joten Zia kapusi ihan hetkeksi vaan lepäämään sänkyynsä... Puolen yön jälkeen lähdettiin Himoshotellin baariin. Zia ei herännyt vaan jäi nukkumaan...Porukkaa oli kuin hullujenhuoneella, nopea tilannekatsaus, tämä juoppoporukka sopii hyvin joukkoon! Bluesman sammui heti kun pääsi pöytään ja se siitä! Blues lähti mökille nukkumaan. Muu porukka biletti, Sumppa Miss Jämsänä, tiara päässään Ace tanssi kovin tai sit sai sähköiskuja, ihan miten vaan * Petrilläkin tanssijalka nousi, tytöistä puhumattakaan!

    SUOMALAINEN MIES ON KOVIN USEIN KÄNNIÄÄLIÖ"

    Niinpä...onneksi ei "meidän" pojat * 2 nuorta herraa alkoi tappelemaan selkäni takana, MOLEMMAT kaatuivat rajusti mun polvitaipeisiini, minä rutistuin baaritiskimäistä pöytää vasten ja MOLEMMAT polvet ottivat pahasti siipeensä...ei siis uutta!
    Klo 02.15 Ace oli valmis nukkumaan sammuttuaan SEISAALTEEN! eetu, Ace ja mä lähdettiin mökille taksilla Matkaa kun oli 200 METRIÄ! Ace oli sitä mieltä että hän ei kävele Eli maksoi taksin * Mikä olikin tosi halpa, mutta aloitusmaksu yli 6 euroa Ace nukkumaan jonkin ajan päästä ja Eetu jäi mun seuraksi. Könysi nukkumaan jossain vaiheessa, MUTTA HUOM EI KLO 22 Petri ja Miss Jämsä kotiutui klo 04 jälkeen. Keskustelua hetken seksistä, Petri tippui pois pelistä ja Sumppa ja mä vikana hereillä! Klo 05 jälkeen nukkumaan...
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  2. #2
    LA 12.3.05

    "AFTER SKI-PÄIVÄ"

    Herätys klo 10.30. Osa kännissä, osa kankkusessa, osa ei tienneet kumpaa Silence-mökki liki kokonaisuudessaan rinteeseen, bile-mökin puolelta Ave ja Zia mäkeen. Heitin puol leikillään, että tissiliiviostoksille Jyskylään ja sinne mentiin! Kaljat mukaan ja Chryslerin sisuksiin! Ace, Blues, Petri, Sumppa, minä. Kuvat kertoo enemmän, mutta kaikki voi kuvitella mikä on näky: PETRILLÄ bomberpipo päässä, tiara siinä päällä ja mun vaal.pun aurinkolasit silmillä. SUMPPA: skimbakuteet päällä, pirupipo päässä. NORMI-ACE: extrana vain mun tummat aurinkolasit. BLUES: sai baarista tonttulakin, jossa vain toisella puolella enää valkoinen letti. Minä halusin kuulua joukkoon...lahkeet käärittynä polven tasolle ja raitasukat näkyviin. *
    SOKOS: vartijat seurasi meitä,ostokset: pojille samanlaiset kalsarit kaikille ja varvas-sukat.
    H&M: Sumpalle ja mulle korsetit ja stringit. Ukot sponssas sillä ehdolla että laitetaan ne baariin! Kiinni veti!
    Sitten syömään ja laulamaan karaokea. Muut lauloi ja minä karkasin apteekkiin. Menomatkalla kun erehdyin sanomaan , että autossa on lilat vinyyliset suojahanskat, joita ei löytynyt. Toin tullessani paketillisen (100kpl) SINISIÄ hanskoja! Ja ilo sekä riemu oli taattu! Ja smurffikädet heilui!
    Klo 20:ksi takaisin Himokselle, jossa odotti lämmin sauna! Pesulle ja valmistautumaan baariin. Kaikilla hyvä känni päällä! Blues ja Petri testasivat mahtuuko kiki palloineen suojahanskan sisälle ja tulokset olivat ja eivät olleet rohkaisevia! Sumppa nyppi siniset suojakäsineet kädessä perskarvoja automaattipinseteillä PETRILTÄ Kuvia on... Me muut kannustettiin
    Baariin klo 23...kävellen. Ace tuli kyllä sisälle mutta poistui samointein nukkumaan Baarivahvuus Petri, Sumppa, Papu, Blues ja mä. Freukkarit esiintyi ja meno oli ihanan vauhdikas! Petri hyytyi, lähti mökille ennen kahta.
    Klo 02 jälkeen me muut mentiin mökille. YLLÄTYS! Siellä oli porukka hereillä ja jatkettiin taas aamuyöhön asti! Ace oli kyllä totaalisesti sammunu...



    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  3. #3
    SU 13.3.05

    Klo 10 Blues ja mä noustiin ylös, muut hitaasti ja todella epävarmasti sen jälkeen Olipas sairaan näköistä porukkaa!!! Sitä saa mitä tilaa
    Klo 12 siivottu mökki ja oven saattoi laittaa lukkoon ja lähdimme kohti koteja. Monikin olisi halunnut jatkaa lomaansa...aina ei voi voittaa! Liki kaikilla to-la viinaputki päällä, mutta Ace tampas TO-SU!!! Vain tosimies aloittaa su aamun kaljalla

    "INVIS SALDOT"
    BLUESMAN: Mustelmia, kuin adidasraidat reidessä. Kaatuminen rinteessä, pakkopysähdys tilanteessa. Hiertymä sääressä monosta.
    PETRI: äänen menetys.
    LIINU: Molemmat polvet tohjona.

    MUILLA lihasten- ja pään kipeytymistä

    Kukaan tuskin kauheesti lisää mitään, sillä harvalla on muistikuvaa viikonlopusta

    KIITOS JA KUMARRUS!
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  4. #4
    Ei ehkä mitään lisättävää...

    No ehkä to-iltaan vois lisää seuraavaa:
    TO-ILTA

    Saavuttiin Himokselle about kasin pintaan. Ave oli jo paikalla, samoin Tomij ja Vesa. Vallattiin mökki Humppaveikot (Petri, Ace, Zia ja mä). Alettiin dokaa ja saunoo...
    Sit joku muu voi jatkaa joka muistaa

    Zia jatkaa: Saunottiin ja dokattiin, dokattiin ja saunottiin. Ja sitten meikattiin. Sen jälkeen alkoi hirvee soittorumba selvittääksemme, onko mikään baari auki siinä kylässä.. Eipä ollu Himoksen yövalvoja kovin tehtäviensä tasalla kun väitti ettei mikään mesta oo auki, mut taksit onneks ties kertoa että yks paikka on.. Arvottiin pitkään Jämsä Night Lifen ja HimosPubin vai mikä lie välillä, päätimme sitten kuitenkin olla kunnon spar-matkalaisia ja mennä Himos-mestaan..

    Baariin asti suoriutuivat ekana iltana kaikki paikalla olijat, meno oli mitä oli torstai-iltana, tosin se parani loppua kohti kun dj sai vissiin vähän palautetta No meillä oli omaa kivaa.. ja sit joku keksi laittaa suolaa drinksuihin.. ei toiminu se tequila-konsepti.. oli pakko ottaa lisää et sai suolan maun suusta..

    No sit pilkun jälkeen takas mökille ja jatkot pystyyn.. nyt alkaa muistikuvat vähän hämärtyyn.. kai me jatkotettiin ja sit jossain välissä nukuttiin Nyt jatkuu sumpan juttu..

    Edit: Ai nii, käytiinhä me perjantaina rinteessäki . Ihan sillee kunnolla siis. Tosin sit piti ottaa pari minttua... ja... loput arvaatteki



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  5. #5
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 13 2005,20:00) kirjoitti
    Liinu Liinu * Missä sää oot taas kurwaillu ??

    293Km *riittäis-........ *
    Sorry...ajoin suorinta tietä...Pohja-Lohja-Hyvinkää-Tampereen motari-Jyväskylään onko Jyväskyläntie tai väylä...

    Mitattu auton mittarilla eli pitää paikkaansa...älä sä syötä mulle niitä karttatietoja yhtään! Ne on perseestä ku ilmankin pärjää!

    Jos olet henk.kohtaisesti ajanut ko. reitin ja saanu tuon lukeman ni sit uskon matkamittarissani olevan vikaa

    Tälläpä kertaa en eksyny...olipas vaan helvetillisen suora tie! Onneksi ei mopolla tarvinnu ajaa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  6. #6
    Liinun valokuvat lisätty

    Täällä


    Nää on nyt sit todellakin sensuroimattomia

    Nauttikaa!
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  7. #7
    Lisäys alun matkakertomuksiin...

    Saavuin pelipaikalle 01:40 to-pe välisenä yönä.Pikainen soittokierros (lähinää missä baarissa) kamat mökin ovesta heittämällä sisään ja baariin. Tunsi itsensä erittäin odotetuksi, kun rupes kuulumaan kuin kuorossa et mitä sää täällä teet Petrin seuraava kommentti: jos meinaat saada meidät kiinni niin siihen et tuolla kaljalla pysty. Seuraus: Tiina haki het kättelyssä 2 tequilaa, yritti tarjota mulla sitruunaa ja suolaa, en huolinut. Seuraus: se suola olikin sitten kaikkien muiden paukuissa/kaljoissa... ja tästä jatkuu muiden päiväkirjat...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  8. #8
    Joo, tais olla aika kuivakka setti...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  9. #9
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ace & Petri12r, kuvat jakoon...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10. #10
    Lainaa (Ace @ Maalis. 14 2005,12:04) kirjoitti
    Joo, tais olla aika kuivakka setti...
    eikös se ollut normi päivä?...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  11. #11
    Lainaa (Liinu @ Maalis. 13 2005,20:06) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 13 2005,20:00) kirjoitti
    Liinu Liinu * Missä sää oot taas kurwaillu ??

    293Km *riittäis-........ *
    Sorry...ajoin suorinta tietä...Pohja-Lohja-Hyvinkää-Tampereen motari-Jyväskylään onko Jyväskyläntie tai väylä...

    Mitattu auton mittarilla eli pitää paikkaansa...älä sä syötä mulle niitä karttatietoja yhtään! Ne on perseestä ku ilmankin pärjää! *

    Jos olet henk.kohtaisesti ajanut ko. reitin ja saanu tuon lukeman ni sit uskon matkamittarissani olevan vikaa *

    Tälläpä kertaa en eksyny...olipas vaan helvetillisen suora tie! Onneksi ei mopolla tarvinnu ajaa
    Jos tuut Hyvinkäältä päin niin Hämeenlinna-Padasjoki-Jämsä on lyhyin reitti.

    Vai haitko väkeä kyytiin?
    Suzuki GSXR 600 L1
  12. #12
    Lainaa (tomppa82 @ Maalis. 14 2005,14:26) kirjoitti
    Lainaa (Liinu @ Maalis. 13 2005,20:06) kirjoitti
    Lainaa (samu69 @ Maalis. 13 2005,20:00) kirjoitti
    Liinu Liinu * Missä sää oot taas kurwaillu ??

    293Km *riittäis-........ *
    Sorry...ajoin suorinta tietä...Pohja-Lohja-Hyvinkää-Tampereen motari-Jyväskylään onko Jyväskyläntie tai väylä...

    Mitattu auton mittarilla eli pitää paikkaansa...älä sä syötä mulle niitä karttatietoja yhtään! Ne on perseestä ku ilmankin pärjää! *

    Jos olet henk.kohtaisesti ajanut ko. reitin ja saanu tuon lukeman ni sit uskon matkamittarissani olevan vikaa *

    Tälläpä kertaa en eksyny...olipas vaan helvetillisen suora tie! Onneksi ei mopolla tarvinnu ajaa
    Jos tuut Hyvinkäältä päin niin Hämeenlinna-Padasjoki-Jämsä on lyhyin reitti.

    Vai haitko väkeä kyytiin?
    Yksin ajoin ilman karttaa Silloin ku kysyin ohjeita ni kukaan ei osannu neuvoa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  13. #13
    Saldoon lisättäköön yksi kuumeinen maanantaipäivä, ja tais sitä kuumetta olla jo sunnuntaina.
    ©
  14.  
  15. #14
    Lainaa (Petri12r @ Maalis. 15 2005,10:16) kirjoitti
    Saldoon lisättäköön yksi kuumeinen maanantaipäivä, ja tais sitä kuumetta olla jo sunnuntaina.
    Ei kyllä ihme et kipeeks tulit.. se sun seksipuhelin-Marjatta -ääni antoi hyvää suuntaa sunnuntaina.. Onneks mä ajoin niin rauhallisesti ja verenpainetta nostattamatta kotiin, ettei tullu vielä sydämentykytystä kaiken lisäks
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."