Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 62:een 62:sta
  1. #61
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 12 2005,06:30) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Touko. 11 2005,23:28) kirjoitti
    Ettei esko vaan myyny sulle kuristettua versiota T:samaan aikaan olin venaamassa huoltoa. Käyppä säädättämässä se pruutta siellä sun kotikulmillas niin samalla selviää konien kohtalo. Olettaen että olet jo vaimentimen vaihtanu. Mites toi tre vaikutti kierrosherkkyyteen?
    Heh, voi olla, että tosiaan myi kuristetun version
    No ei vaan kyllähän toi mopo liikahtaa aika rajusti, jos vertaa mun edelliseen mopoon, Hontan XX...
    Yoshin bolt-on on tulossa, ens perjantaina selviää paljonko niitä heppoja on...
    Se tre oli hyvä ostos, kyllä se nyt ottaa paremmin kierroksia ja tosiaan se nykiminen loppui...
    Paljonkos irtosi heposia?
  2.  
  3. #62
    Lainaa (jarrarit @ Touko. 13 2005,22:38) kirjoitti
    Lainaa (KenuXX @ Touko. 12 2005,06:30) kirjoitti
    Lainaa (jarrarit @ Touko. 11 2005,23:28) kirjoitti
    Ettei esko vaan myyny sulle kuristettua versiota T:samaan aikaan olin venaamassa huoltoa. Käyppä säädättämässä se pruutta *siellä sun kotikulmillas niin samalla selviää konien kohtalo. Olettaen että olet jo vaimentimen vaihtanu. Mites toi tre vaikutti kierrosherkkyyteen?
    Heh, voi olla, että tosiaan myi kuristetun version
    No ei vaan kyllähän toi mopo liikahtaa aika rajusti, jos vertaa mun edelliseen mopoon, Hontan XX...
    Yoshin bolt-on on tulossa, ens perjantaina selviää paljonko niitä heppoja on...
    Se tre oli hyvä ostos, kyllä se nyt ottaa paremmin kierroksia ja tosiaan se nykiminen loppui...
    Paljonkos irtosi heposia?
    En tiedä vielä, se penkitys on siis ensi viikon perjantaina, olin näköjään kirjoitellut väärää infoa *
    Laitan sitten käppyrät esille kun saan ne... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123