Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 110:een 110:sta
  1. #91
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,17:41) kirjoitti
    Mitkä ihmeen Racetechit??? Katso linkki...
    http://racetecdrift.metzelermoto.com/
    Samoin:

    http://www.metzelermoto.com/en_86....3D16821
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  2. #92
  3. #93
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,17:53) kirjoitti
    Aloitin keskustelun lämppäreistä, koska etsiskelen lisävarmuutta rata-ajoon! Se että en ole kisakuski, ei kai tarkoita etten voisi panostaa pyörään/renkaisiin/lämppäreihin...

    Aiemmin on tullut kierrettyä käytetyillä Rennsporteilla tai Supercorsilla rataa --> täksi kaudeksi hankion kunnolliset renkaat = Racetecit ja ajattelin käyttää niitä oikein, eli lämmittämällä ne oikeaan lämpötilaan ja ottaa kaikki mahdollinen pito käyttöön! Mielenstäni uudet tonniset vaativat pitoa aivan törkeästi (Ducati cupissa voi varmaan ajaa ilman lämppäreitäkin).

    Vaikka olenkin vain katukuski niin omalla nopeudellani rajat on tuntuneet tulevan vastaan --> varmuuden maksimointi oli siis tarpeen, kuten aiemmin olikin juttua niin katukuskina kaatumiset pitää välttää. Tähän lämppärit on kai mitä parhaimmat.
    Oikeassa olet. Jos itsestä tuntuu että niitä lämppäreitä kaipaa niin sitten niitä kaipaa ja sellaiset pitää hommata.

    Minä en ainakaan ole tarkoituksenmukaisesti sinun taitojasi millään tavalla kyseenalaistanut. En edes tiedä miten ajat.

    Markon kanssa vaan napit pompsahti vastakkain ja topicki hiukan karkasi sivuraiteille.

    Itsehän jokainen omat rajansa tuntee ja tietää. Sitä kautta myös tekee omat hankinnat ja päätökset näistäkin asioista.

    Ei se ole ainoastaan tonniset mitkä kaipaa pitoa. Sitä kaipaa kaikki laitteet mitkä menee lujaa, kokoon ja malliin katsomatta. Eniten siihen pitoon voit vaikuttaa omalla ajotyylilläsi sekä tässäkin topickissa esilletulleilla jutuilla (rengaspaineet, alustan säädöt ja jne.).

    BTW! Kyllä niitä lämppäreitä kaipaa Ducati SS Cupin kilpureissakin.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  4. #94
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,18:02) kirjoitti
    No nyt tiedät mitkä renkaat kannattaa ostaa...


    http://racetec.metzelermoto.com/racetec/
    HAHA!

    No tuohon tuskin vielä osaa kukaan vastata oikein. Eiköhän se ole meikäläisen tasoisella kuskilla ihan sama mitkä rinkulat alla on, kunhan on noita SS -kilpailukäyttöön tarkoitettuja ovatten. Tuskin mä noista mitään eroa huomaan.

    Itse ajan noilla ens kaudella: http://www.bridgestone-eu.com/bfe....396RCRD

    Ei oo köyhällä varaa ostaa kalliita Racetecejä....
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  5. #95


    Varmaankin kaikki pyörät kaipaa pitoa, mutta kriittisemmäksi pito "kai" tulee juuri noissa tonnisissa. Jos lämppärit pelastaa yhdenkin virheliikkeen, josta seuraisi kaatuminen, niin ne on kyllä maksaneet itsensä takaisin.

    Se on kyllä totta, ettei katukuskin kannata ostaa ensimmäiseksi kesäksi lämppäreitä ja kuvitella että niitä käyttämällä ajat paranee!

    Minkälaiset paineet kannattaisi laittaa (kylmänä), jos aikoo lämmittää renkaat ~ 80°C:n? Jotain hehtaaria, jos Tamb on esim. 15°C tai 20°C...
  6. #96
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,18:23) kirjoitti


    Varmaankin kaikki pyörät kaipaa pitoa, mutta kriittisemmäksi pito "kai" tulee juuri noissa tonnisissa. Jos lämppärit pelastaa yhdenkin virheliikkeen, josta seuraisi kaatuminen, niin ne on kyllä maksaneet itsensä takaisin.

    Se on kyllä totta, ettei katukuskin kannata ostaa ensimmäiseksi kesäksi lämppäreitä ja kuvitella että niitä käyttämällä ajat paranee!

    Minkälaiset paineet kannattaisi laittaa (kylmänä), jos aikoo lämmittää renkaat ~ 80°C:n? Jotain hehtaaria, jos Tamb on esim. 15°C tai 20°C...
    Ei se kylmänä mitattava lämpötila poikkea mitenkään siitä aikaisemmasta, eli jos olet käyttänyt vaikkapa 2.1 / 2.0 *paineita niin laita samat. Ainoa ero nyt on se että sulla on renkaat lämpöiset jo kun lähdet radalle.

    Maailmalla kuulema mittailevat noita lämpöjä ihan toisin, mutta se on eri tarina ja sitä en tarkkaan tiedä miten homma tehdään.

    Kannattaa myös muistaa se että rengas ei välttämättä lämpiä siihen 80 asteeseen, vaikka termari olis niissä lämppäreissä sitä arvoa. Pintalämpö voi olla kokolailla liki sitä, mutta syvälämpö ei. Ja kun pidät lämppäreita niin kauan että vanne tuntuu lämpöiseltä niin silloin olet pitänyt niitä tarpeeksi kauan. Idea tuossa on se että kun vanne on lämmin niin silloin se myös pitää tuon syvälämmön pidempään renkaassa.



    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  7. #97
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,18:23) kirjoitti
    Varmaankin kaikki pyörät kaipaa pitoa, mutta kriittisemmäksi pito "kai" tulee juuri noissa tonnisissa. Jos lämppärit pelastaa yhdenkin virheliikkeen, josta seuraisi kaatuminen, niin ne on kyllä maksaneet itsensä takaisin.


    Minkälaiset paineet kannattaisi laittaa (kylmänä), jos aikoo lämmittää renkaat ~ 80°C:n? Jotain hehtaaria, jos Tamb on esim. 15°C tai 20°C...
    No, itse sanoisin, että pito on kriittisintä pienikuutioisissa pyörissä, joissa täytyy maksimoida mutkanopus hyvän kierrosajan aikaansaamiseksi. Suurikuutioinen pyörä voidaan runtata mutkaan sisään suhteellisen pystyssä ja kääntää se nopeasti hitassa vauhdissa ja runtanta uudelleen eteenpäin kierrosajan juurikaan kärsimättä. Toisin sanoen, kaikissa pyörissä on omat ongelmansa.

    Ilman lämpötilalla ei ole niin suurta merkitystä. Kuivalla radalla itse lähtisin liikkeelle niistä paljon puhutusta 2.1 ja 1.9 paineista. Se on yllättävän hyvä nyrkkisääntö. Vähän voi säätää radan pintalämpötilan (ja profiilin, pinnan, ajotyylin jne.) mukaan, mutta tässäkin puhutaan barin kymmenyksistä. Itselläni poikkeamat ovat maksimissaan 0.2 kuivalla radalla.
    - JAM Racing Team -
  8. #98
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 10 2005,14:13) kirjoitti
    Lainaa (Huru-ukko @ Huhti. 09 2005,13:42) kirjoitti
    Hienoa että sinulla on kaappi- ainoan voittamani ratakilpailun palkinto oli käteistä ja sitä en säilytä kaapissa. ps. kuka sinä olet?


    Uteliaisuuttani kyselen, että minkä ratakilpailun olet voittanut.
    Olet väärä yleisö ko. kommentille. Ne joiden toivoin asian ymmärtävän, luultavasti ovat ymmärtäneet.

    Kiitos mielenkiinnosta

    /marko
    Miten niin väärä? Eikös tämä ole julkinen keskustelufoorumi. Jos haluat kertoa joillekin henkilöille yksityisesti jotakin, niin kai sä tiedät, että privaviestit on sitä varten. Sitä paitsi olen ihan varma, että moni muukaan ei tiedä, minkä ratakisan olet voittanut.

    Tietääkö kukaan, minkä ratakisan tämä f-blade on voittanut?

    Tai jospa se olikin piirikunnallisten neppauskilpailujen aluekarsinta? Sittenhän sitä ei varmaan halua kertoa.
    Alkuperäinen kysymykseni oli kyllä ihan asiallinen.
    Ja mitä tulee niihin sun mittauksiisi, niin luin päivemmällä jostain replystä, että kierrosaikasi Virtasalmella on luokkaa 2 minuuttia. Uskoisin itsekin pääseväni tolla mun matkapyöräksi yleisesti tituleeratulla vessallanikin tuonne 2 minuutin hujakoille. Enkä todellakaan voi väittää, että siitä ajamisesta sais yhtään mitään tietoa rata-ajon parantamiseen vaikka kuinka mittailis.
    Huru
    - kateus on ihailun vilpittömin muoto -
  9. #99
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,18:23) kirjoitti


    Varmaankin kaikki pyörät kaipaa pitoa, mutta kriittisemmäksi pito "kai" tulee juuri noissa tonnisissa. Jos lämppärit pelastaa yhdenkin virheliikkeen, josta seuraisi kaatuminen, niin ne on kyllä maksaneet itsensä takaisin.

    Se on kyllä totta, ettei katukuskin kannata ostaa ensimmäiseksi kesäksi lämppäreitä ja kuvitella että niitä käyttämällä ajat paranee!

    Minkälaiset paineet kannattaisi laittaa (kylmänä), jos aikoo lämmittää renkaat ~ 80°C:n? Jotain hehtaaria, jos Tamb on esim. 15°C tai 20°C...
    On hieman oiottava sinua. Ducati-cup kilpureissa tarvitaan huomattavasti enemmän pitoa renkailta kuin tonnisilla. Johtuu siitä että pyörät _on_tasan_samanlaisia_, joten kierrosaika-erot tehdään mutkissa ja jarrutuksissa.

    Tonnisilla taasen voi paikata "ranteella" suorilla huomattavasti enemmmän.


    Tero Kiira
  10. #100
    Lainaa (Huru-ukko @ Huhti. 10 2005,21:44) kirjoitti
    Miten niin väärä? Eikös tämä ole julkinen keskustelufoorumi. Jos haluat kertoa joillekin henkilöille yksityisesti jotakin, niin kai sä tiedät, että privaviestit on sitä varten. Sitä paitsi olen ihan varma, että moni muukaan ei tiedä, minkä ratakisan olet voittanut.
    On julkinen on- mutta miksi kaikki pitäisi kirjoittaa niin että sinäkin ymmärrät?

    /marko
  11. #101
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 11 2005,07:30) kirjoitti
    Lainaa (Huru-ukko @ Huhti. 10 2005,21:44) kirjoitti
    Miten niin väärä? Eikös tämä ole julkinen keskustelufoorumi. Jos haluat kertoa joillekin henkilöille yksityisesti jotakin, niin kai sä tiedät, että privaviestit on sitä varten. Sitä paitsi olen ihan varma, että moni muukaan ei tiedä, minkä ratakisan olet voittanut.
    On julkinen on- mutta miksi kaikki pitäisi kirjoittaa niin että sinäkin ymmärrät? *

    /marko
    Ei kai ole ymmärtämisestä kysymys, jos ei vastaa ollenkaan. Ei noista sun kiertelyistä vielä ole voinut mitään "ymmärtää". Muuta kuin sen, että asiassa on jokin "koira" haudattuna. Olet kuitenkin puhunut rata-ajosta saadusta rahapalkinnosta. Jos kerrot julkisesti, että sellaisen olet voittanut, ei liene ylivoimaista myös kertoa, missä ja milloin se on tapahtunut, sen sijaan, että alat väheksyä kysyjän hengen lahjoja. Siis onko sellaista tapahtunut ollenkaan ja jos on, niin missä, mikä luokka ja mikä ratakisa.
    Jos ei noin yksinkertaiseen asiaan ole tuon kehumisen ja rata-ajon rengaslämpötilojen keskustelun linkittämisen jälkeen muuta kerrottavaa, kuin "olen voittanut", niin alkaa jälleen vaikuttaa siltä, että ilmoituskin perustui niihin RAM-vaiheen tapahtumiin.
    Huru
    - kateus on ihailun vilpittömin muoto -
  12. #102
    Hyvä huru-ukko

    En minä sinun lahjojasi epäile vaikka sekoitatkin REM:in ja RAM:in unista puhuessasi. Näetkö sinä paljon unia- onko sinulla niissä sinulla KOVA... levy?

    Vastaukseni oli vierailijalle, jota anonyyminä on *vaikea tavoittaa privaviestien avulla.

    Kisassa jossa voitin ei tarvita lämppäreitä- joten se osoittaa kaiken.. ja ei mitään. En voi mitään sille, että sinä tunnut olevan ainoa jota asia häiritsee. Voit vetää asiasta ihan mitä tahansa johtopäätöksiä haluat.

    Mitä jos kerron sinulle syyskuussa mistä kisasta puhuin- pilaako se koko kesäsi? :-)

    /marko
  13. #103
    Lainaa (parjan_fin @ Huhti. 10 2005,17:09) kirjoitti
    Voivoi. Milläs tän nyt sulle vääntäis et menis jakeluun.

    Kyse on edelleenkin siitä että onko katukuskille tarpeelliset nuo rengaslämppärit. Oma mielipiteeni on että ei alkuun ole, kannattaa keskittyä oleellisempiin asioihin. Vaikkapa alkuun seuraaviin asioihin:

    - ajolinjat
    - jarrutustekniikka
    - roikkuminen
    - kaasun avaaminen
    - alustan säätäminen
    - renkaanpaineet
    - ja jne.

    Katsos kun sinne radalle menee niin ne ekat kierrokset voi ottaa (ja myös kannattaa) rauhaksiin, tutustua rataan että onko edellinen ryhmä pöllytellyt hiekkoja radalle ja jne. Samalla ne renkaatkin siinä lämpiää.

    Omalla henkilökohtaisella tasolla mua ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa kuka käyttää ja mitä tai miten mitäkin tekee. Jos multa kysytään niin oman mielipiteni sanon, joskus jopa räikeimpiin tapauksiin menen varovaisesti hiukan opastamaan, mikäli kuski siihen antaa luvan. En ole tuollaisista asioista oikeasti kateellinen. Ennemminkin yritän opastaa porukkaa tekemään oleellisempia asioita aluksi ja sitten vauhdin kasvettua siirtymään tiettyihin asioihin ja jne. En siis pyri lietsomaan mitään hypetystä rengaslämppäreiden tiimoilta, saati minkään muunkaan.

    On täysin oma asiasi miten myyt ja mitä tai mitä keräilet nurkkiisi, ei edelleenkään vaikuta mun polkupyörällä ajoon sitten pätkääkään. Mutta se että myyntisi edistämiseksi lähdet "huutamaan" jonkun asian nimeen, vaikka sinullakaan ei kyseisestä asiasta ole_oikeasti_varmaa_faktaa niin sellainen pomppaa hiukan silmille. Tuskin olen ainoa? Sulla ei ilmeisestikään ole hajuakaan (ehkä luettua tekstiä osaat ymmärtää eri lehdistä ja uskot siihen täysin sokeasti) kuinka nuo käyttäytyvät, missä ajossa, millä vauhdila ja jne. Ei ne sun Virtasalmen nippa nappa alta 2 minuutin kierrokset anna kovin hyvää totuutta tuohon sun "raakadataan". Ja osuiko kierrokset sekunnin ja viiden sekunnin sisään? Tuota kautta tuollaista keräämääsi dataa ei oikein voi käyttää mitenkään vertailukelpoisena, oikeastaan mihinkään.

    Ja mitä tulee tuohon laittamaani kuvaan Monsterista, jossa on lämppärit paikallaan. Kuva oli suoraan sanottuna tarkoitettu sinulle piikkinä, mutta et ilmeisesti sitäkään ymmärtänyt...

    Lainaa kirjoitti
    Jani- MM -titteleitä on voitettu ilman lämppäreitä- yritä nyt pitää keskustelu edes jollain tasolla.
    HAHAHHAAA!!! Tajuatkohan sä edes että juuri tuolla kommentillasi ammuit sun omaa hypetystäsi nilkkaan? Ja kovaa! Ellet vedä "ässää" hihasta ja sano; "Enskan MM -titteleitä"...

    Minä yritän pitää keskustelua jollain tasolla, minä en yritä myydä mitään, enkä minä myöskään yritä torpedoida sun myyntejäs. Yritän vain tuoda mielipiteeni julki siitä että mikä on kannattavaa ja mihin ne rahat, aika ja vaiva oikeasti kannattaa sijoittaa. "Ostakaa vaikka ohjausiskari ennen noita lämppäreitä." -tyyliin.

    Mutta en mä sun kanssa aiheesta enempää jaksa vääntää. Olen oman mielipiteeni tähän topickiin jo tuonut ja se saa riittää. Muut jatkakoot, mikäli katsovat tarpeelliseksi.

    Kiitos ja moi.

    P.S. Tarkennettakoon vielä että minunkin vauhdeilla tuo faktan kerääminen olisi melko turhaa touhua. Ei sieltä kovin tarkkoja asioita vielä pystyisi poimimaan, mutta pääpiirteittäin tietää mikä vaikuttaa mihin ja millä tavoin.

    Korpiaholla, Pennalla, Lauslehdolla ja Harralalla on kyyti ja kierrosaikojen tarkkuudet sitä luokkaa että heistä sellaiseen olisi. Eri asia haluavatko herrat tietojaan luovuttaa...
    Jani- puhut paljon ja suurella suulla asioista_ joista_et-tiedä_mitään. Mieti hetki, niin tiedät mitä tarkoitan. Sinä et tunne minua, etkä tiedä mitä olen eläessäni tehnyt. Minä erotan kokemusperäisen tiedon ja lukemani / kuulemani. Voit varmasti huomata sen kirjoituksistani.

    Kyllä, meillä on mielipide-eroja, jotkut vain yrittävät pitää keskustelun asiallisella tasolla ilman henkilökohtaisuuksia. Tiedän jo, mikä on seuraavan rata-ajokeskustelun aihe Siitä sinulla ainakin on kokemusta * Ei herneitä nenään *

    Minä en ampunut itseäni nilkkaan enkä aio vetää Hitler-korttia esiin. Odotin sinulta enemmän- turhaan. MM titteleitä on varmasti voitettu ilman lämppäreitä, on niitä voitettu ilman, että on pistetty polvea maahankaan... itse vedit historian mukaan kuvioihin. Oletin että olisit sen ilman erikseen mainitsemista tajunnut.

    Jos joku on voittanut ilman lämppäreitä kisan jossa muilla on ollut lämppärit niin mistä se kertoo- kuskin ylivoimaisuudesta vai siitä, että muut olivat pilanneet renkaansa lämppäreillä? En ole missään vaiheessa väittänyt, että lämppärit ovat oikotie paratiisiin, päinvastoin- niiden pitää pitää kuski pois paratiisista.

    Tiedän varsin hyvin, että kyse on ollut katukuskeista ja lämppäreistä. Tunnustetaan tosiasiat- olemme eri mieltä. Se siitä- piste_punkt_slut.

    /marko
  14. #104
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 11 2005,09:57) kirjoitti
    Hyvä huru-ukko
    >En minä sinun lahjojasi epäile vaikka sekoitatkin REM:in ja >RAM:in unista puhuessasi. Näetkö sinä paljon unia- onko >sinulla niissä sinulla KOVA... levy?

    Joku fiksumpi olisi voinut huomata, että ensimmäisellä kerralla tuo REM tuli kyllä kirjoitettua oikein. Ja siitä olisi normaali hoksottimilla voinut kekata, että tuo jälkimmäinen on kirjoitusvirhe. Sinä et huomannut.
    Edustaako tuo viimeinen lause sinun väittely- ja argumentointitaitojasi parhaimmillaan?

    >Vastaukseni oli vierailijalle, jota anonyyminä on vaikea >tavoittaa privaviestien avulla.

    Jos täällä yleisellä foorumilla haluat vastata jollekin erityisesti, siitä kannattaa mainita erikseen. Muuten muille on kai lupa ajatella, että keskustelu on tarkoitettu kaikille.

    >Kisassa jossa voitin ei tarvita lämppäreitä- joten se osoittaa >kaiken.. ja ei mitään. En voi mitään sille, että sinä tunnut >olevan ainoa jota asia häiritsee. Voit vetää asiasta ihan mitä >tahansa johtopäätöksiä haluat.

    Oliko se siis ollenkaan rata-ajokisa, kuten annoit ymmärtää? Vai tuliko nyt puhuttua suulla suuremmalla? On minullakin muutama lusikka Kokemäen Jokivarren koulun pyhäkoulun hiihtokilpailuista.

    Mitä jos kerron sinulle syyskuussa mistä kisasta puhuin- pilaako se koko kesäsi? :-)

    Ei pilaa. Mutta miksi kertoisit, jos et nyt kerro. Ajatteletko, että asia varmaan syksyyn mennessä unohtuu, ja kiusallinen isottelu hautautuu ajan myötä.

    Btw. Olen jo (2 min:n kierrosaikojesi julkaisun myötä)tiedostanut, ettei se ainakaan ollut nopeuskilpailu radan ympäriajamisessa, vaikka sellaista yritit uskotella.

    Huru
    - kateus on ihailun vilpittömin muoto -
  15. #105
    Lainaa (gixer1000 @ Huhti. 10 2005,17:53) kirjoitti
    Vaikka olenkin vain katukuski niin omalla nopeudellani rajat on tuntuneet tulevan vastaan --> varmuuden maksimointi oli siis tarpeen, kuten aiemmin olikin juttua niin katukuskina kaatumiset pitää välttää. Tähän lämppärit on kai mitä parhaimmat.
    Korjaapa tuo sana "nopeudellani" totuudenmukaisemmaksi. Oikea sanamuoto olisi ennemmin "hitaudellani". Rajojen vastaantulo tuskin johtuu renkaista/radasta/lämppäreistä.

    Paikkaa kahvalla.
  16. #106
    Lainaa (Huru-ukko @ Huhti. 11 2005,10:17) kirjoitti
    Btw. Olen jo (2 min:n kierrosaikojesi julkaisun myötä)tiedostanut, ettei se ainakaan ollut nopeuskilpailu radan ympäriajamisessa, vaikka sellaista yritit uskotella.

    Huru
    <tämä on huru-ukolle, sivulliset älkää pahastuko tai ymmärtäkö väärin, itse asiassa kukaan muu kuin huru-ukko ei saisi tätä lukea. Vastaisin privana huru-ukolle jos huru-ukko olisi kysynyt privana, nyt täällä>

    Janin arvaus / hihasta vetämä aika on nyt sitten huru-ukolle muuttunut faktaksi. En enää epäile henkisiä kykyjäsi- tiedän, mitkä henkiset kykysi ovat

    Olen pahoillani jos puolet ajasta osaat kirjoittaa oikein ja puolet ajasta et. Koskeeko sama lukutaitoasi? On vaikea muun kirjoittamasi perusteella uskoa, että kyseessä oli tarkoituksella tehty piikki- lähinnä kyseessä oli "onnekas sattuma", jolle sitten jälkikäteen keksit selityksen.

    Mene ja lue vastaukseni vierailijalle uudestaan

    "Hienoa että sinulla on kaappi- ainoan voittamani ratakilpailun palkinto oli käteistä ja sitä en säilytä kaapissa. Minä en ole tyytyväinen- en tiedä mistä se johtuu- olen varmaan liian nuori *enkä ole harrastanut niin "kauan" että voisin olla kaltaisesi, seesteinen, harmaa vanhus."

    Jos sinä ymmärsit sen, sivullisena, radan kiertämiseen liittyvänä, niin se on sinun, sivullisen, etuoikeus.

    Sinun omilla sanoillasi- kyseessä oli piikki. Yritin sillä sanoa, että minulla ei ole palkintokaappia. Kyseinen kisa oli ESHRA:n kiihdytyskilpailu Alastarossa vuonna 2003- streetbike *. Oli ja on edelleen ainoa kilpailu johon olen osallistunut.

    Hyvää yötä huru-ukko. Toivottavasti painajaisesi eivät enää palaa.

    /marko
  17. #107
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 11 2005,10:45) kirjoitti
    Hyvää yötä huru-ukko. Toivottavasti painajaisesi eivät enää palaa.

    /marko
    >Janin arvaus / hihasta vetämä aika on nyt sitten huru-ukolle muuttunut faktaksi. En enää epäile henkisiä kykyjäsi- tiedän, mitkä henkiset kykysi ovat

    Pakottaako muualtakin?

    >Olen pahoillani jos puolet ajasta osaat kirjoittaa oikein ja puolet ajasta et. Koskeeko sama lukutaitoasi?

    Useampiakin keskustelufoorumeita seuranneena olen huomannut, että säännönmukaisesti kun asia ja argumentit loppuu, niin siirrytään toisen kirjoitusvirheiden kommentointiin.
    Odotin sinulta vähän enemmän.


    >On vaikea muun kirjoittamasi perusteella uskoa, että kyseessä oli tarkoituksella tehty piikki- lähinnä kyseessä oli "onnekas sattuma", jolle sitten jälkikäteen keksit selityksen.

    Kukahan tässä selittelee. LOL

    >....ainoan voittamani ratakilpailun palkinto oli käteistä ja sitä en säilytä kaapissa. Minä en ole tyytyväinen- en tiedä mistä se johtuu- olen varmaan liian nuori enkä ole harrastanut niin "kauan" että voisin olla kaltaisesi, seesteinen, harmaa vanhus."

    Kun koko threadissä on keskusteltu vain radan kiertämisestä ja siihen liittyvästä renkaiden lämpötilasta, niin tuosta sun yllä olevasta kirjoituksestasi ei kukaan voi tulla muuhun johtopäätökseen, kuin että se antaa ymmärtää sun voittaneen radan ympäriajossa. Ja siihenhän sinä tietysti pyritkin. Jos kirjoittajana et olisi sinä, voisi jopa epäillä kyseessä olevan älyllinen huijaus.

    >Kyseinen kisa oli ESHRA:n kiihdytyskilpailu Alastarossa vuonna 2003- streetbike . Oli ja on edelleen ainoa kilpailu johon olen osallistunut.

    Tämä alkaa olla jo vähän huvittavaa. Tuolla kilapilukokemuksella ja parin minsan kierrosajoilla mies antaa muille ohjeita rata-ajon rengaslämpötiloista.

    Huru
    - kateus on ihailun vilpittömin muoto -
  18. #108
    Olis taas moderaattoreilla siivottavaa tässäkin threadissa.. pojat vois hoitaa tuon kusemiskilpansa ihan privana, jotta voitaisiin palata aiheeseen.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  19. #109
    Lainaa (Huru-ukko @ Huhti. 11 2005,11:12) kirjoitti
    Tämä alkaa olla jo vähän huvittavaa. Tuolla kilapilukokemuksella ja parin minsan kierrosajoilla mies antaa muille ohjeita rata-ajon rengaslämpötiloista.
    Käsittääkseni muut lukijat nimenomaan pyysivät saada f-bladen raakadatan levitykseen. Näin kävi. Kukaan ei silloin kysellyt mitään kierrosajoista tms. Älä ammu sanansaattajaa.

    Ja ei se rengastietous vaadi MM-tason kierrosaikoja. Kyllä mekaanikkonikin tietää paljon enemmän renkaan lämpiämisestä ja alustan säädöstä teoriassa kuin minä. Minä koetan omaksua asioita parhaani mukaan. Ongelmatilanteissa lyömme viisaat(?) päämme yhteen, ja koetamme löytää ratkaisut ongelmiin. Minä tuon perstuntuman ja mekaanikko teorian.

    Se että saako varsinaisesta datasta mitään irti onkin toinen juttu. Itse tuskin oppisin mitään edes Rossin keräämästä datasta.
    - JAM Racing Team -
  20.  
  21. #110
    Mutta tiedättekö mille sormet haisevat kun on Racetecejä hipelöinyt? Vain se joka on hipelöinyt, voi tietää. Siksi niistä kannattaa maksaa enemmän kuin normaaleista, kelpaa hyväksi selitykseksi jos ei ole umpimielinen.

    Arvaakohan kukaan mistä voi ostaa Suomessa mm. Racetecejä? Yrityksemme on tehnyt puolueettoman testin. Havaitsimme että pino Racetecejä kaatuu lähes yhtä helposti kuin pino Diablo Corsia. Diablot taas eivät kaadu niin helposti. Renkaissa ei ole myyntihetkellä paineita, eikä myyjillämme koskaan, meillä menee hyvin.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234