Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    MotOrg Ry:n foorumi
    Foorumissa käsitellään MotOrg Ry:n toimintaan liiittyviä asioita. MotOrg Ry:n foorumissa nähtävissä myös hallituksen kokousten pöytäkirjat ym. MotOrg Ry:n foorumissa järjestetään myös mahdolliset äänestykset ja gallupit. Tähän foorumiin toimitetaan salasana jäsenmaksusta toimitettavan sähköpostiviestin yhteydessä. Foorumin moderaattoreina toimivat MotOrg Ry:n vuoden 2005 hallitus : Vuoden 2005 hallitus
    Valvoja: basic, CALIX, Gixxerrr, GriZzLy, Holtsu, Jippe, JP-800, Markku, MegaB, Velho, Zia
    Käyttäj(i)ä sisällä tässä foorumissa : 0

    noin sitten se kysymys... kun olen hukannut tuon " toimitetaan salasana jäsenmaksusta toimitettavan sähköpostiviestin " kuka se laittaisi mulle sen salasanan... mie niin pien salaisista sanoista..!

    päätän täältä tänne
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  2. #32
    Mä nyt sitten maksoin sen 15 euroa vaikken ole saanut sitä mailia aiheesta.... mutta tuskinpa siinä mitään sen ihmeempää on, vai?

    Jään odottelemaan jatkoa...
    ** Not quite an angel or the one that fell **
  3. #33
    *Odottelee jäsenkorttia*
  4. #34
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 29 2005,10:09) kirjoitti
    *Odottelee jäsenkorttia*
    Samoin...

    Voisko joku lähettää vaikka privana sen tunnarin ry:n osioon tuolla salasanalla suojatulla foorumilla, mulla kärähti kone ja salasanat sen mukana. Lähettelin JP-800:lle postia, mutta taitaa olla kiireistä aikaa

    Edit: Dänks köpi salasanasta.



    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  5. #35
    Moi
    Miten tähän tähän seuraan pääsee jäseneksi?
    laitoin mailin sivuiltanne mutta en vielä ole saanut vastausta
    Onko mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa suoraan netissä esim
    maksaa ko maksut etc..
    Ystävällisin terveisin hasse
  6. #36
    Lainaa (Hasse @ Huhti. 05 2005,00:07) kirjoitti
    Moi
    Miten tähän tähän seuraan pääsee jäseneksi?
    laitoin mailin sivuiltanne mutta en vielä ole saanut vastausta
    Onko mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa suoraan netissä esim
    maksaa ko maksut etc..
    Ystävällisin terveisin hasse
    Kaikki tarvittava tieto ja liittymiskaavake löytyvät tältä samaiselta sivustolta RY osion alta.

    Tervetuloa mukaan!
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  7. #37
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (basic @ Huhti. 05 2005,09:18) kirjoitti
    Lainaa (Hasse @ Huhti. 05 2005,00:07) kirjoitti
    Moi
    Miten tähän tähän seuraan pääsee jäseneksi?
    laitoin mailin sivuiltanne mutta en vielä ole saanut vastausta
    Onko mitään mahdollisuutta hoitaa asiaa suoraan netissä esim
    maksaa ko maksut etc..
    Ystävällisin terveisin hasse
    Kaikki tarvittava tieto ja liittymiskaavake löytyvät tältä samaiselta sivustolta RY osion alta.

    Tervetuloa mukaan!
    Laitetaan nyt vielä suora linkkikin

    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8. #38
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 05 2005,09:21) kirjoitti
    Laitetaan nyt vielä suora linkkikin

    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info
    Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5
  9. #39
    Lainaa (Marika @ Huhti. 05 2005,10:16) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 05 2005,09:21) kirjoitti
    Laitetaan nyt vielä suora linkkikin

    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info
    Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5 *
    Vuosikin on vielä 2004
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  10. #40
    Lainaa (Marika @ Huhti. 05 2005,10:16) kirjoitti
    Ei nyt suoranaisesti tähän liity, mutta laiskana kysyn sitä tässä.. Eikö tuolla linkissä ole Tusarin ajankohta väärin? Laitettu alkavaksi la 7.5 ja loppuvan ma 9.5. Minulla kalenterissa ainakin 6-8.5
    Tuppaa menemään joillain vähän pitkäksi...
    ©
  11.  
  12. #41
    Heh.. No meni sitten meikäläisellä vähän ohi, jos vuosikin on 2004
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12