Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Valistakaahan tietämätöntä...
    Mites näissä trumpissa esimerkkinä oma -02 tripleni onnistuu ruiskun säätö?
    Säätyykö alkuperäinen boksi ruiskun karttoineen ja sytytyksineen? vai tarviiko mahdollisesti jotain voimakomentajaa?
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  2. #2
    mm.HD-centeristä,JL-Bikesta tm.trumppakorjaamoista saa ladattua trumppaan ns."vakiosoftan",sliparisoftan ja "tarvike"sliparille aftermarket softan.Ne käsittääkseni muuttavat kaikkia edellämainittuja ominaisuuksia...positiiviseen suuntaan.
    It only takes willpower.
  3. #3
    Hyvä tietää, katselin vaan noita trumppa foorumeita mutta niissä tuntuu olevan ohjeita vaan tyhmille jenkeille/briteille tulppien vaihtoon...
    Mulla on tohon jo vaihdettu trumpalin oma ränni ja mäppi...

    kiinnosti vaan se TuneBoy-hässäkkä... se on ilmeisesti pelkkä johto ja pc-softa???
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  4. #4
    Lainaa (Kukko @ Tammi. 05 2005,12:46) kirjoitti
    kiinnosti vaan se TuneBoy-hässäkkä... se on ilmeisesti pelkkä johto ja pc-softa???
    Nii-in.. muuta ei sitten tarvitakaan.. On paljon parempi kuin PC
    Tuneboy
    Ducati Diavel Dark
  5. #5
    Tuo TuneBoy sen verran minuakin kiinnostaa, että olen jo ohjeet imaissut valmistajan sivuilta...
    Onko teistä kukaan oikeasti tuon softan kanssa pelannut?
    Hankkinit sitä ym kokemuksia?
  6.  
  7. #6
    Hommasin TB:n viime kesänä. Uusimman softan saa netistä ja piuha tulee postissa.
    Valmiita säätömappeja saa netistä, esim T595:stä.
    Täällä periferiassa tulee halvemmaksi ostaa itse softa ja päivittää kartta kuin lähteä käyttämää mopoa lähimmässä huollossa.
    Softa koostuu diagnostiikka ja säätöohjelmista.

    Plussaa:
    + Diagnostiikkasofta erinomainen, osaa purkaa ja nollata myös virhekoodit, sekä testata kaikki anturit yms.
    + Valmiit säätökartat netissä.

    Miinusta:
    - Tavallinen kuolevainen ei ilman säätökarttoja osaa säätösoftalla tehdä mitään.
    - Dynojettiin tottuneet penkkipajat karsastavat TB:tä (näin olen kuullut, ei henk. koht. kokemusta)