Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ok, kamera purettu ja kuvia voi katsella meikäläisen kuvagalleriassa (http://kuvat.net/), tarkemmin urli suoraan kuviin on http://kuvat.net/albumi/thumbnails.php?album=44

    Kuvia voi (ja pitääkin) kommentoida, tuo onnistuu ihan vierailijoiltakin joten mitään rekisteröitymisjuttuja ei siis tarvita



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Hyvi oon väistelly kameraaa kun ei vilaustakaan näy
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  3. #3
    Hyviä kuvia. Kiitos Oli varmaan taas hieno reissu.. Harmi ku ei päässy mukaan



    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  4. #4
    Lainaa (Ninja9r @ Marras. 21 2004,23:49) kirjoitti
    Hyviä kuvia. Kiitos Oli varmaan taas hieno reissu.. Harmi ku ei päässy mukaan
    Ehkäpä ensi vuonna sie nähdään Mää olen siellä takuu varmasti
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  5. #5
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Hjuvat kjuvat...Ehkäpä jo ensi vuonna...kun tuo ahneus on iskenyt ja pitää käydä töissäkin,kun muut pitää hauskaa. Höh.
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.



    Meikän turpokwaak
  6. #6
    Joo o, todistettavasti ollut reisussa... joka keleen kuvassa (melkein) monttu auki... *

    edit typot...



    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  7. #7
    Aivan ihania kuvia *
    haastaMut.fi
  8. #8
    olihan siellä edustusta juu...
    aina noit menee...noit menee aina.
  9. #9
    Mä en ollut sitruuna!!
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  10. #10
    Mun ottamat kuvat löytyy osoitteesta:
    http://kuvat.xanthic.org/thumbnails.php?album=9

    Ei ihan niin paljoo tullu napsittua kun mitä Jassu otti noita, mutta jotain kuitenkin.. ;)
    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
  11. #11
    Oh oh ...miten sitä ihminen voikaan turvota naamastaan 2 päivän ryypiskelyn aikana
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  12. #12
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Guru @ Marras. 22 2004,14:13) kirjoitti
    Oh oh ...miten sitä ihminen voikaan turvota naamastaan 2 päivän ryypiskelyn aikana
    Nii'ih, on se hyvä et ajokausi on ohi kun ny ei kuuppa sopis kyl pariin päivään päähän
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #13
    Kukas se Legolasta muistuttava siistinnäköinen nuorimies siellä reissulla oli ? Joku uusi kasvo Turusta ?
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  14. #14
    Lainaa (Markku @ Marras. 22 2004,17:13) kirjoitti
    Kukas se Legolasta muistuttava siistinnäköinen nuorimies siellä reissulla oli ? Joku uusi kasvo Turusta ?
    ....en päässy itse mukaan, niin lahjoitin reissuni naapurin rotweilerin p#rseelle........sillä oli näköjään hauskaa
    Ex hippi!
  15.  
  16. #15
    Absolutely fabulous!
    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *-TMB "Will Smith"-