Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 219:sta
  1. #1
    Niin!

    Kommentteja kyseisen kylän mopokaupoista ja -huoltopuulaakeista!
    -muista hanaa-
  2. #2
    Jaahans ja pojat on vielä hiljaa. No naisena kokemuksia alan liikkeistä.

    Moto miauuuu...katista on, että yritän välttää. Kaupassa on nainen kummajainen, jos sattuuvat edes huomioimaan. Eikä myyjäpoika tiennyt edes puhelimista kahden pyörän välillä mitään kun kävin kyselee, oli suukki hivenen auki vain. *

    Huollossa oli parempi palvelu ja saatan poiketa toistekkin. Niin ja kun sinne soitin puhelimen ollessa siellä päässä varattu, soitti huollosta poika perään ja kyseli asiaani lopetettuuaan edellisen. Siinä suhtees erinomaista palvelua sanon mä.

    VML Itkosenkärest olen jotain ostellutkin, kuten kengät, hanskat. Heillä näyttää olevan kivasti tarjouksia noista ja ihan kivaa palvelua.

    HS-puolipitkäs on ajokamoja katsellessa saanut ihan mukavaa *palvelua. Muutoin olen isojen poikien kuulut moittivan jos myyjälle paljastuu, että ajaa uitetulla *

    MPA pajan Peitu on *legenda sinänsä. Häntä olen aina käytellyt, vaikka hälle on vaikea päästä. Meillä on yhteinen tuttu, joten sekin on siloittanut tietäni varmaan * Eipä ole ollut moittimista, jos ei välitä tuijottavista miesasiakkaista *

    JRT racin.... on jäänyt ihan kokematta, sillä sinne pitää näköjään painella aina paikan päälle, koska puhelimella ei saa yhteyttä.

    Moni saa olla ja on kanssani varmaan eri mieltä. Ekaks oma tieto/taito *, isot pojat, sitten Pietu ja sitten kiss kiss *
    Nenu kohti aurinkoa
  3. #3
    Mototrim:

    Tuossa syksyn mittaan oma pyörä kävi leväsellä hoidossa Mototrimmissä. Kyseessä oli siis kaadon jälkeiset operaatiot, lähinnä katteiden ym. osien vaihtoa sekä tietyiltä osin maalauttamista. Aikaa meni melko kauan, mutta paljon oli tilattavia osiakin (ja ajokausi alkoi olla melkolailla ohi muutenkin).

    Palveluun ja työn lopputulokseen olen tyytyväinen, huoltoliikkeen käyttämä maalarikin löysi tarvittavat värisävyt erinomaisesti.

    Konepuolen laittoa ei operaatioon tällä kertaa kuulunut joten siistä puolesta en osaa sanoa mitään. Mutta enköhän tuota uskaltaisi vielä pyörän esim. venttiilien säädölle ao. liikkeeseen.

    Muilla kokemuksia?
  4. #4
    Lainaa (mariaelena @ Marras. 23 2004,11:58) kirjoitti
    Jaahans ja pojat on vielä hiljaa. No naisena kokemuksia alan liikkeistä.

    Moto miauuuu...katista on, että yritän välttää. Kaupassa on nainen kummajainen, jos sattuuvat edes huomioimaan. Eikä myyjäpoika tiennyt edes puhelimista kahden pyörän välillä mitään kun kävin kyselee, oli suukki hivenen auki vain.

    Huollossa oli parempi palvelu ja saatan poiketa toistekkin. Niin ja kun sinne soitin puhelimen ollessa siellä päässä varattu, soitti huollosta poika perään ja kyseli asiaani lopetettuuaan edellisen. Siinä suhtees erinomaista palvelua sanon mä.

    VML Itkosenkärest olen jotain ostellutkin, kuten kengät, hanskat. Heillä näyttää olevan kivasti tarjouksia noista ja ihan kivaa palvelua.

    HS-puolipitkäs on ajokamoja katsellessa saanut ihan mukavaa palvelua. Muutoin olen isojen poikien kuulut moittivan jos myyjälle paljastuu, että ajaa uitetulla

    MPA pajan Peitu on legenda sinänsä. Häntä olen aina käytellyt, vaikka hälle on vaikea päästä. Meillä on yhteinen tuttu, joten sekin on siloittanut tietäni varmaan Eipä ole ollut moittimista, jos ei välitä tuijottavista miesasiakkaista

    JRT racin.... on jäänyt ihan kokematta, sillä sinne pitää näköjään painella aina paikan päälle, koska puhelimella ei saa yhteyttä.

    Moni saa olla ja on kanssani varmaan eri mieltä. Ekaks oma tieto/taito , isot pojat, sitten Pietu ja sitten kiss kiss
    Kuopiossa on sanat kummallisessa järjestyksessä.
    Pitää ihan keskittyä, että ymmärtää mitä nainen sanoo
  5. #5
    Lainaa (MotorArse @ Joulu. 09 2004,18:54) kirjoitti
    Kuopiossa on sanat kummallisessa järjestyksessä.
    Pitää ihan keskittyä, että ymmärtää mitä nainen sanoo
  6. #6
    Motokatissa huonoin palvelu mitä olen saanut mopokaupoist. Jos et tuu shekkimersulla pihaan sulle ei myydä mitään.
  7. #7
    Samalla linjalla motokatin suhteen. Ei kannata rahojaan sinne viedä.



  8. #8
    Mulla ei oo motokatista kyllä mitään huonoo sanottavaa, varustesatsit oon sieltä hommannu ja tilattiin maahantuojalta jotai tiivisteitä.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  9. #9
    oottekos käyneet HD-"kimi"kuittisella, mää oon, kerran !
    paree mopo ittellä ku kymmenen hakuses
    "tuleviako kansan sanontoja"
  10. #10
    MOi!
    HS Pitkänen mielestäni paras liike Kuopiossa, olenkin kantanut tarvike ostos rahani sinne viimeistä senttiä myöten!
    Pyörän ostan myös heti sieltä, kun vaan ois oikeita merkkejä!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  11. #11
    Entisen kilpakuskin Eero Hyvärisen Iekin huolto (Haapaniemellä) vaikuttaa yhden teettämäni huollon perusteella varsin vakuuttavalta.



    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  12. #12
    Mototrim ...busani tapsalla huollattanut ja homma toimii.....
  13. #13
    Eipä mulla nykyään oo huonoo sanottavaa mistään näistä kuopion lafkoista. Iekin huolto anto kullanarvosio vinkkejä ilmatteeks, sillon ku niitä tarvitsin. Motokatin palvelu pelaa nykyään ihan jees, tosin toista tonnia kynnysrahoja on maksettu niin naama varmaankin mielessä. Mpa:n pajalta olen aina saanut mitä olen tarvinnut ja hyvien ohjeiden kera. VML-sponsor möi mulle sopuhintaan mitä etsin, tosin tuttu mies tiskin takana, mut silloin homma toimi. Huolloista paha mennä sanomaan, koska huollan lähes kaiken itse. Mototrim duunasi kaverin pyörän kuntoon kunnialla, joten enpä voi siitäkään valittaa... Omasta asenteesta tiataa olla kiinni, mut kahvia on missään turha ootella.. Ai niin HS-pitkänen tosiaan, vittuilua tuli tuonti vehkeestä, ja ajokamat oli kalliita muualle verrattuna, palvelu kyllä toimi, mut ei kompensoinut hinta eroa. Motokatista taitaa olla tällä hetkellä kaikki vermeet ja jos ihmeitä ei tapahdu niin tulee jatkossakin, ehkä?...
    Japi vaan..
  14. #14
    Muutaman kerran Motokatissa käynyt, ja jotain joskus ostanutkin. Palvelu on vähän nihkeetä, se nyt tosin on sivuseikka minulle, kunhan vaan tarvittavat osat löytyisivät...

    Kerran piti lauantaina aamusta lähteä mopolla reissuun, mutta öljy oli vähissä ja "varapullo" tyhjä, joten päätin odotella muutaman tunnin liikkeen aukeamista hakeakseni 1l pullon Castrolin GPS:ää (jota siis sillä hetkellä koneessa oli sisällä). Noh, viivästys täysin oma moka kun en tarkistanut ajoissa yms... Mutta kun liike sitten aukesi, niin yllättäin GPS-öljy oli sieltä loppu. Sen verran yleinen öljy että ei ehkä kannattaisi varastoa laskea tyhjäksi kunnes uutta tilataan.. Noh, vittuuntuneena lähdin reissuun, ja siellä ikkunan alareunassa se öljynpinta onneksi pysyi...

    Sen sijaan heillä on kummallinen suhtautuminen sähköpostitse käytävään keskusteluun. Itse nimittäin ajattelen, että sähköpostiin olisi mukavaa ja helppoa vastata silloin kun on hiljaista tai ei ole muita hommia käsillä. Yksinkertaiseen kysymykseen; paljonko alkup. johtosarja, syttypyörän kansi, ja kaasukahvan liukupinnat maksaa GSXR1100W:n? Ei vastausta tullut, vaikka sama viesti lähti parin päivän päästä uudelleen. Tilasin ko. osat lopulta RM-heinosta Tampereelta, josta vastaus kysymykseen tuli parin tunnin viiveellä.

    Huvittavaa oli, että lopulta motokatistakin tuli vastaus, + jotain urputusta siitä, etteivät tällaisiin viesteihin yleensä vastaa ellei kysely tule vakuutusyhtiöltä, tai ellei heitä ole osoitettu korjaamaan pyörää. Tuli nimittäin mainittua, että "vakuutusyhtiötä varten kyselen". Helvettiäkö minä jostain osien hinnasta välittäisin, ellen olisi niitä ostamassa. RM-heinolle tuo ei ollut ongelma, ja vaikka hinta postikulujen verran suurempi olikin, niin ei todellakaan harmittanut yhtään.

    En epäile etteikö paikan päällä olisi tuo selvinnyt samantien motokatissakin, mutta se olisi tietänyt turhaa ajamista 10km, joten miksi en samaa asiaa hoitaisi sähköpostitse?

    No joo, myönnetään, melkoista urputusta on kyllä omatkin jutut...
    GSXR-1200W
  15. #15
    Motokatti: eipä tosiaan sähköposti taida olla paljon käytössä, kaksi kertaa olen kysellyt tarjousta uudesta mopedista-ilman vastausta...nykypäivänä on kai kuitenkin "pakko" laittaa ne sähköpostiosoitteet sinne nettisivuille että näyttäisi modernilta...
  16. #16
    Pari kertoo oon motokatissa asioinu ja palavelu on ollu mitä on.. teetin ko. liikkeessä kymppitonnin huollon, mikä oli yllättävän kallis, ylitti kustannus arvion vajjaalla satasella..minkä lisäksi pyörään kiinnitetty digitaalinen kello jäi sille tielle.. minne lie hävinnynnä. MPA:n ukkeli on tosiaan aika kiireinen, mutta lähes kaikki varaosat olen sieltä hakenut. Pitkäsellä palavelu pelloo toisinnaan, mutta kovin on vuan heikonlaiset valikoimat pojjilla, sais olla lissää rompetta tarjolla. vois sannoo että kuopiosta puttuu sellanen alan huippu liike ihan kokonaan, tai ainakin itte oon vankasti sitä mieltä, tiiä sitten tottuutta.. että tälleesä..
  17. #17
    Lainaa (cat03 @ Maalis. 01 2005,21:56) kirjoitti
    Pari kertoo oon motokatissa asioinu ja palavelu on ollu mitä on.. teetin ko. liikkeessä kymppitonnin huollon, mikä oli yllättävän kallis, ylitti kustannus arvion vajjaalla satasella..minkä lisäksi pyörään kiinnitetty digitaalinen kello jäi sille tielle.. * minne lie hävinnynnä. MPA:n ukkeli on tosiaan aika kiireinen, mutta lähes kaikki varaosat olen sieltä hakenut. Pitkäsellä palavelu pelloo toisinnaan, mutta kovin on vuan heikonlaiset valikoimat pojjilla, sais olla lissää rompetta tarjolla. vois sannoo että kuopiosta puttuu sellanen alan huippu liike ihan kokonaan, tai ainakin itte oon vankasti sitä mieltä, tiiä sitten tottuutta.. * että tälleesä..
    Omat arvioni ko. kylän kaupoista ovat myös saman suuntaisia; motokattikaupasta en osta enää kuin tarvikkeita, pyöräni tarvittaessa vaihdan koneosasto Pitkäsellä ja huollot hoidan MPA:lla, jossa homma hoituu. * *Mutta, se huippu liike tosiaan puuttuu, missä voisi ostaa pyörän ja tarvikkeet sekä huollattaa samassa paikassa.
    -Heikki-
    FXDB -07
  18. #18
    Taannoin jouduin loma reissuilla visiirin rikkouduttua pysähtymääm Kuopiossa ja sitten siellä moto-katista kysymään että josko heillä ois X-liteen visiiriiä no eipä ollu ja äijien asenne oli kyllä sitä luokkaa että ei tarvitse enää toiste käydä

    Sen sijaan H-S Pitkäsellä oli ystävällinen ja mukava palvelu vaikkei heilläkään sitä visiriä ollut.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  19. #19
    Itse asioinut lähinnä MotoKatissa, eikä juuri ole pahaa sanottavaa
    Suzuki GSR600
  20. #20
    Motokatissa kävin kerran ja palvelua ei tullu ni ei mennä uudelleen. Ahosella kyllä huollot pelaa mut aikataulut on vaan aika pitkiä ku yks mies hoitaa kaikki hommat.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  21. #21
    Moto-katti no,,voishan tuolla käydä vaikka kelloa kysyy jos oma on unohtunut kotiin....................

    Pitkäsen pojat .............ei taida aina tietää mitä pyöriä on enää varastossa,meinaan uusia.........

    Tää hd-puoti,sieltä vois palvelua saadakkin,ei ole minun merkkiä........
    Tulevaisuus edessä-tukka takana................
  22. #22
    Jep, kannanpa korteni kekoon:

    Iekin huolto: Asiantuntevaa palvelua ja kustannusarviot huolloista pitäneet paikkansa. Piiitkät jonotusajat sesonkiaikana. Ketjurasvoja jne sai ostettua huollon yhteydessä varsin edukkaasti. Renkaiden allevaihto oli ilmaista jos osti rinkulan Iekin kautta (soitin asiasta maanantaina, sanoi että tuo tiistai-aamuna niin vaihetaan alle vaikka kiire onkin).

    Motokatti: Yritin vaihtaa -00 CBR1000:tta -02 XX:ään tarjosivat niin huonosti kilocebarista jotta jäi vaihtamatta..

    HS-Pitkänen: ...jotta vaihdoin täällä uuteen ZZR1200:seen varsin vaivattomasti. Aikoinaan ottivat myös saksasta uitetun kawan vaihdossa, mutta tässä sattui ns. 'hyvä tuuri' kun oli joku asiaa tuntematon kesämyyjä remmissä ja sain vaihdossa kawasta sen mitä arvelinkin saavani . Pitkänen myös lueskelee sähköpostejaan, soittivat perään seuraavana päivänä *spostin lähettämisen jälkeen.

    MPA: Sieltä en ole ostanut varsinaisesti mitään, mutta Pitkäseltä ostetun zetorin kasasivat ajokuntoon perjantaiksi klo 20! jotta pääsin viikonlopuksi sarviin. Eli palveluasenne on kohdallaan eikä pahaa sanaa ole MPA:sta vastaan tullut. *

  23. #23
    Motokatista vaan sen verran että toistakymmentä kertaa käyny erinnäisillä asioilla, eikä yhtään ainutta kertaa oo tullu kukaan palvelemaan ilman että menee tiskiltä kysymään että "liikeniskö pojilta aikaa". Yleensä kyseisessä liikkeessä on niin paljon myyjien kavereita kylässä että en yhtään ihmettelekkään vaikka aikaa ei riitä enää myynti hommiin.

    HS-pitkäseltä taas oon saanut eroinomaista palvelua vaikkakin rahaakin oon sinne kantanu useamman tonnin. Hinnatkin ovat mielestäni kohdallaan, kun viimeksi tänään hain uuden mopokypärän sieltä. Shoein xr-1000 lähti värillisenä mukaan 405 euron hintaan.
  24. #24
    Juu Jees.... MotoKatti.... palvelua ei tosiaankaan saa ennenkuin hyppää "tyyliin" myyjän syliin!!! Kahvihuoneessa poijjaat kavereiden kannssa istuu ja yksi myyjä kassalla puhelimeen jodlaa, asiakkaita olisi ollut mut lähtivät... Mun oli pakko odotella,piti saada ajopuku ja mopoa hakemaan. Toiste en sen liikkeen portaita kuluta!!!
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  25. #25
    Tossa Pitkäseltä vaihdoin ZZR-1200 ->ZX-12r äijäpyörään. Ahtaajien lakkoilun vuoksi ruuhkaa satamissa senverta että joutui 2vk odottelemaan. Pitäseltä Harri oli hyvin yhteyksissä ja piti meikäläisen ajantasalla 'missä pyörä tulossa' päivittäin * Kuskaili vielä hk autolla duunipaikalle ja katsastuskonttorille paperihommat hoitamaan joten palveluasenne kohdillaan *
    Juu eihän se Sumekon uittama mopo ole sieltä halvimmasta päästä mutta Pitkäseltä sai zetorissa vaihdossa pari donaa enemmän mitä oli paras yksityisen tekemä tarjous * Niin no toisaalta 12r:iä ei myydä kuin leipää näillä korkeuksilla *
  26. #26
    Kun tarkemmin asiaa mietin, niin mun pyörää ei ole ajanut kun Ieki * (lunktisti molemmat jalat pyörän vas. puolen ajamalla ramppia pitkin halliin) ja mä. Ja niin tulee olemaan jatkossakin... En oo ihan varma, mutta mielestäni on putsannut moottorinkin huollon yhteydessä, jos on itteltä jäänyt ahtaimmista paikoista itikat irti raapimatta * (sanat oliko nyt oikeassa järjestyksessä * )
    Kengät käydään sovittamassa motokatissa ja tilataan Orgista, jää sitten rahaa muuhunkin ( ).
    HS Pitkäsessä saa odottaa vuoroaan vaikka olet ainoa asiakas * Yleisenä vitsinä kulkee pitkäsen hinnat käytetyistä pyöristä * Kypärän kyllä möivät halvalla *
    Kahta en vaihda - ja ne molemmat on jalkojeni välissä.
  27. #27
    Lainaa (Moribundus @ Touko. 13 2005,22:56) kirjoitti
    HS Pitkäsessä saa odottaa vuoroaan vaikka olet ainoa asiakas * Yleisenä vitsinä kulkee pitkäsen hinnat käytetyistä pyöristä * Kypärän kyllä möivät halvalla *
    No siellähän on Husqvarnan moottorisahat samassa tilassa myynnissä * Mopohommista Harri o se joka asiasta tietää muut on sahamiehiä , ei oo ite tarvinnu odotella vaikken mikään 'pukuostaja' oo vaan tavan talliainen. Oma tyyli on härskisti kävellä myyjän nenän eteen jos o jotain asiaa jne *

    Jee, Iekin tyyli mopon ajoon on kyllä omansa, itteäni hirvitti eka kerralla kun sen näin, mutta ei kai se turhaan vanha rata-ajaja ole *



  28. #28
    Mielipiteeni Motokatista

    Ostin Suzuki 750 F -03 Motokatista 01.11.2004
    Maksoin, tyhmä kun olin koko kauppahinnan 03.11.04 kokonaan.
    Kauppasopimukseen 01.11.04 kirjoitettu: Uusi takarengas, Vienti Nurmes, Pesu. Toimitusehdot vienti VKO 47/04

    Pyörä toimitettiin *minulle VKO 48/04 ilman rekisteriotetta, ilman mitään pesuja, lopuillaan olevalla takarenkaalla.

    Rekisteriotteen sain kolmannen puhelinsoiton jälkeen 3.12.04, Takarenkaasta sovimme, että tulevana eli tänä kesänä vaihdellaan takarengas uuteen.

    Tulipa uusi kevät, kaksi yhteydenotoa olen tehnyt, eipä vaan näy rengasta, ei, väsy alkaa vaivata,onko tosiaan asioiden hoito näin vaikeaa ? Pääsis varmaan helpommalla jos ostais tuon takarenkaan ja unohtais että olen jo uuden renkaan siihen syksyllä ostanut, se vaan jäi nyt toimittamatta.
    Näin kai tämä homma nykyisin toimii.

    Mopo sinänsä pelittää pirun hyvin ja olen siihen tyytyväinen, pikkusen helpotusta, tosin eihän tässä mopoa moititakaan.

    Onkos muuten miten yleistä, että mopot maksetaan etukäteen ? kuten ostokset Neuvostoliitossa muinoin. Kaupassa oli kassa johon ostokset ensin maksettiin ja sit saatiin tavara.
    Liekös tämä sitten kehityksen suunta ?

    (editoin pikkusen lyhemmäksi)



  29. #29
    Lainaa (marpii @ Touko. 20 2005,23:08) kirjoitti
    Maksoin, tyhmä kun olin koko kauppahinnan 03.11.03 kokonaan.
    Tuossa kohtaa on varmaan tarkoitus olla 04, toivottavasti ?!
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  30.  
  31. #30
    Niinpä piti olla, eli -04
Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen