Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 219:een 219:sta
  1. #211
    ^ Viime talvilomalla vaihdatin Iekin huollossa eturenkaan irtovanteelle. Hinta ja palvelu oli kohdallaan. Ihan siistit toimitilatkin näytti olevan..
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  2. #212
    Cycle Housella tuli laitettua takanakki irtovanteelle ja peukku siitä heille. Palvelu ja hinta kohdillaan, eikä viimeistelyssäkään valittamista; mustanpuhuvan pyörän vanteeseen ei olisi normaalit hopeanväriset tasapainotuspainot käyneetkään; ilahduin aidosti siitä että oli käytetty mustia.

    T. en oo tarkka mutta kumminkin.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  3. #213
    Perkkiön Markku (Mp Huolto Make ky) Airakselassa fiksasi Yamahan latausvian pikavauhtia keskellä ruuhkaisinta sesonkia ja pelasti lomareissuni. Vuoden päivät on ollut yritys pystyssä joten ei varmaan ole vielä ihan kaikilla tiedossa. Täystyöllistetty Iekki minutkin sinne neuvoi. Asialliselta vaikuttava meininki.

    Niin ja valtuutettu merkkihuolto on kuulemma Suzukille ja Guzzille, eikä kaihda muitakaan, edes Ducatia.
    Viimeksi muokannut: Em1; 24.05.2017 klo 21:07. Syy: Täsmennys
    I am afraid I was very, very drunk
  4. #214
    Moto3 liikkeelle lähtee isot plussat. Kaupan teko rehellistä, pyörässä toinen etuputki vuoti, mutta siitä kerrottiin suoraan ja se laitettiin kuntoon ennen luovutusta. Kunhan seuraavan mopon osto edessä, varmastikkin tulen vierailemaan ensin täällä ja sitten vasta muualla.
    Honda VFR 800 Fi
    EX Honda CB1000R
    EX Suzuki GSX-R 750
  5. #215
    Lainaa Humanteri kirjoitti Katso viesti
    Moto3 liikkeelle lähtee isot plussat. Kaupan teko rehellistä, pyörässä toinen etuputki vuoti, mutta siitä kerrottiin suoraan ja se laitettiin kuntoon ennen luovutusta. Kunhan seuraavan mopon osto edessä, varmastikkin tulen vierailemaan ensin täällä ja sitten vasta muualla.
    Moto3:sta ostin itsekin omani ja kerran kesässään käyn renkaita potkimassa muutenkin vaikka myivät kerralla niin hyvän ettei mitään akuuttia tarvetta uudemmalle ole syntynyt. Kannattaa muuten seurata yritystä sosiaalisessa mediassa, noin ihan jo viihdemielessä.
    Savosta tulossa, helevettiin mänössä.
    K5 GSX-R 600
  6. #216
    Moto3:n tyyppejä kyllä oikeasti kiinnostaa se pyörien myyminenkin; useampaakin pärrää on kyseisessä liikkeessä kyykistelty ja konttailtu ihmettelemässä myyjien toimesta kun omana ongelmana on monesti istuinkorkeus ja madallusmahdollisuudet. Ymmärtävät myös hyvin sen, että nainenkin voi olla asiakas, Yamaha Centerillä se tuntuu olevan mahdoton yhtälö.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  7. #217
    ^ Sen takiakohan nuo kaverit lähti Yamaha Centeriltä
    <br /><br type="_moz" />
  8. #218
    Lainaa Äksjiiärrä kirjoitti Katso viesti
    ^ Sen takiakohan nuo kaverit lähti Yamaha Centeriltä
    Mitä olen itse ymmärtänyt niin ehkä joo.

    Kai Yamaha Centerillä joitakin palvellaan, miehelle siellä on kyllä yritetty kaupata useampaa mopoa, mutta sitten jos tilanteessa onkin tullut ilmi, että sitä pyörää onkin oltu katsomassa minulle, niin parhaimmillaan myyjä on lähtenyt kävelemään tilanteesta pois. Hieno meininki. Esimerkiksi eräs Brutalen S-versio oli sellainen, jota ei minulle haluttu esitellä, mutta jälkikäteen ei nyt harmita kun löysin sitten räyhäkämmän ja nätimmän ärrä-Rutaleen yksityiseltä. Ja jos joku miettii, ettei myyjä vaan huomannut tai jotain, niin ei, myyjälle osoitettiin ja kerrottiin että minä olen se ostaja jos olen. Ei kelvannut.

    Vuosikausia olen sitä Centerin palvelutasoa testaillut, ja aina se saamarin näkymättömyysviitta ilmeisesti tippuu päälleni kun astun ovesta. No, kun ei kelpaa asiakkaaksi, niin sitten kyllä ymmärrän ohjata eurotkin jonnekin muualle.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  9.  
  10. #219
    Lainaa Päivänsäde kirjoitti Katso viesti
    Cycle Housella tuli laitettua takanakki irtovanteelle ja peukku siitä heille. Palvelu ja hinta kohdillaan, eikä viimeistelyssäkään valittamista; mustanpuhuvan pyörän vanteeseen ei olisi normaalit hopeanväriset tasapainotuspainot käyneetkään; ilahduin aidosti siitä että oli käytetty mustia.

    T. en oo tarkka mutta kumminkin.
    Ducatin takanakki kului yllättävän nopeasti kankaille keskeltä kulutuspintaa.

    Sähköpostilla tiedustelin Kuopion mopo- ja rengasliikkeiden tarjonnan alta-alle vaihdosta nopealla aikataululla ja kyllä täytyy sanoa että Cycle Housen pojat pesivät muut liikkeet 6-0. Esim Yamaha Centeriltä ei ole kuulunut vastausta tiedusteluun vieläkään.
    Vianor olisi ollut seuraavaksi paras vaihtoehto.

    Mukavia ukkeleita, nopeasti vastasivat s.postiin ja hinta sekä työnlaatu olivat kohdillaan.
    Voin vain suositella, siellä käyn vastaisuudessakin koska Lekasteel lopetti.
    CB 125T-80 > Freccia C12R-90 > GPZ 500R-85 > GS 450-82 > GPz 750-83 > GPZ 500S-88 > RF900R-95 > DL650-04 > Thunderbird 900 Sport-98 > VFR 800 VTEC-04 > BT 1100-04 > GSF 650-08 > ST4s-04 > DL650-10
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678