Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 219:sta
  1. #31
    Huoltotoiminnasta Kuopiossa:
    MPA moottoripaja Ahonen on erittäin suositeltava huoltopaikka varsinkin jos pystyt itse ennakoimaan huoltotarpeen ennakkoon (esim.renkaan vaihto).Asiakkaan rauhallisuus/joustavuus tuo hyvän lopputuloksen eli "nöyrä" asiakas saa erinomaista palvelua ja hyvää huoltotyötä edulliseen hintaan.Kannattaa kuunnella Pekan mielipidettä öljysta ja renkaista...mies tietää mistä puhuu ! Tarvittaessa korjaa ei vai vaihda osia....
    Eikin huolto Haapaniementieltä kuuluu samaan kastiin.Hinnat ehkä hieman kalliimmat huolloissa, mutta palvelu varmaankin parempaa "tuntemattomalle" asiakkaalle.Kun on kiire niin parempi mennä muualle kyselemään.
    Nämä kaksi pitävät mielestäni yllä sitä perinteistä "korjaamotoiminta" joissa asiakas ei aina ole "kuningas".
    Motokatin huoltotoiminta ehkä kaikkein "nykyaikaisinta" ja tehokkainta....sopii varsinkin uusille Yamaha/Suzuki-pyörille.Renkaan vaihto kalliinpaa kuin edellisillä.
    Myynti/tarvike puolella Kuopiossa on todella suuri "markkina-aukko"...H.S.Pitkäseltä pitäisi pyörä ostaa katalogien perusteella ja tarvikkeet/ajoasut niistä mistä hyllystä löytyy!
    MotoKatti "petrannut" viimeaikoina kovasti sekä myymälän, että palvelun puolesta.Pyöriä esillä ja jopa koeajettavissa...ajoasut hyvin esillä.Hinta politiikka vielä kohdalleen niin ehdoton Kuopion ykkönen (huom. norm. motoristeille eli H-D porukka pois!).
    Myynti/tarvike puolella paras paikka on siis Kuittisen Paavon H-D liike...pyörät ja tarvikkeet eivät vaan satu minun moottoripyörä mieltymykseen.
  2. #32
    Jos pitäis vielä minkä lupaa, vois olla minun puolesta vaikka ykkönen.
    Ooottelen edelleen syksyllä -04 maksettua takarengasta.



  3. #33
    Kaikki pyörät/varusteet ostanut motokatista, ei moitteen sanaa. Mun mielestä tänä kesänä erinomainen palvelu... Menin ihan huvikseen käymään tässä kuun alussa, lähinnä kypärän ostossa. Heti sisälle astuessa myyjä sano että kuules käy ajaa gsx-r 750 ja kerro mitämieltä oot, sitä ei tullut kyllä ostettua. FZ6s tuli sitten loppujen lopuksi ostettua ja tyytyväinen olen ollut.

    Pitkäseltä kun ei saanut pyörää koeajoon vaikka kerjäs,(eikä taida poijilla edes olla uusia koeajopyöriä) ja siellä on hirmu tyrkytys jos kyselee vaikka tarjouksia..

    Motokatin huoltopalveluista sen verran että huoltavat nopeasti, laskuttavat ohjeaikojen mukaan (siis minkä maahantuoja on antanut jne..) Tosin jonot huoltoon on 3 viikon luokkaa näin keväisin
  4. #34
    Pitää sitä minunkin motokattia kommentoida; ja samalla ilmoittautua uudeksi orggilaiseksi...

    Ei ole valittamista... muutaman vuoden mopoilutauon jälkeen sieltä tarttui mukaan fzs ja palvelu oli hyvää ja asiallista ( samanlaista homma oli vuosi sitten vaikka silloin ei lähtenytkään mitään mukaan ).. kävimpä sieltä sitten ajovarusteitakin kattelemassa ja myyjä jaksoi hyvin kun yritin näihin vajaa mittaisiin koipiin löytää housuja...
    no sillä keraa ei lähtenyt mitään mukaa...

    mutta seuraavana päivänä kävin hakemssa sieltä takin..... ja siitä sitten siirryin HS pitkäselle ja sain sielläkäin hyvää palvelua ja sopuhinnalla sopivat ajopökät.....

    Joten ei muutakuin
  5. #35
    Itselläni on noin 20 vuoden kokemus Kuopion mopokaupoista. Huollossa en ole vielä käyttänyt pyöriäni kertaakaan. Mutta useamman ole liikkeistä ostanu. Varusteita ja varaosia olen ostanut myös pari rekkakuormaa Kuopion liikkeistä. Tässä minun lyhyt näkemys Kuopion liikkeistä.

    HS Pitkänen:
    Ihan ok palvelu, mutta joutuu liikaa odottelemaan. Itselleni jäänyt vähän huonomaku liikkeestä, kun möivät 90-luvun alkupuolella crossipyörän ehjänä. Vaikka se oli kiinnileikannut ja korjattu pelkällä männänrenkaiden vaihdolla. Mutta aikansa kun tappelin heidän kanssa, korvasivat korjauskulut. Omasta mielestä heillä on kalliit varaosat.

    MPA:
    Tästä firmasta ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Pekka on melkoinen velho noiden kaksipyöräisten kanssa. Häneltä löytyy niksit aina kun itseltä loppuu usko noiden pyörien laittoon.Mpa:lla olen ostanut paljon varaosia, varusteita ja pari pyörääkin olen heiltä ostanut. Myös crossipyörän etu- ja takajousitukset olen Pekalla huollattanut. Aina ovat tilanneet mitä olen tarvinnut. Pienenä miinuksena voi sanoa, että välillä osien tuleminen kestää. Mutta kun itse aktiivinen ja käy kyselemässä ei tule ongelmia tässäkään suhteessa. Usein käy niin, että kun käy tilaamassa osia huomaa, että on jäänyt juttelemaan puoleksi tunniksi niitä näitä. Mutta sehän on vaan asiakkaalle plussa. MPA on oikea moottoripyörä liike, eikä mikään tavaratalo...

    Motokatti:
    Ehkä pieni myyntikoulutus ei olisi pahaksi osalle henkilökuntaa, mutta kyllä he homman hoitavat. Viimesimmän pyöräni olen Motokatista ostanut ja hinnasta päästiin suht helposti yhteisymmärrykseen. Plussana voi sanoa, että kun menin koeajamaan pyrää oli liike enää 45 min auki ja päästivät silti koeajolle. Motokatilla on hyvät merkit vielä edustuksessa ja paljon tavaraa liikkeessä.

    VML-Sponsor:
    Palvelu oli hyvää. Kävin ostamassa ajotakin heiltä ja sain jopa vähän alennusta halvasta takista. Liikkeestä muuten tulee mopokauppa mieleen.

    Harrikka puoti:
    Ei ehkä ihan minun kauppa, mutta sieltäkin varusteita olen ostanut. Hyvä palvelu oli vaikka japsi kyykyllä pihaan tulinkin.

    -emjei-
  6. #36
    Entisen kuopiolaisen kommentteja tulossa.

    MPA: isäntä pätevä ja kätevä. Osaa hommat, jos vain aikaa löytyy. Ja antaa ohjeita vaikka kauppaa ei tulisikaan. Poika osa ajaa kilpaa, mutta huoltohommissa varsin saamaton. Tilailee vääriä varaosia jne. Apupojat samaa kaliberia.

    Iekin huolto: huippuosaamista ja vauhdilla. Pitkät jonotusajat, koska muutkin haluavat käyttää paikkaa...

    Mototrim: hyvä palvelu ja edullisesti. Oma pyöräni oli haamumaisten sähkövikojen metsästyksessä pari viikkoa ja laskuttivat useista työtunneista yhteensä vain 200 euroa. Siihen hintaan hankkivat toisen samanlaisen pyörän paikalle ja vaihtoivat osia pyörästä toiseen!

    +Pasi
  7. #37
    Joo, onhan ne katissa vähä juroja mutta itse olen saanut ihan ok palvelua sekä puhelimessa että paikan päällä. MPA:lle en mene enää koskaan vaikka putiikki olisi ainut näillä leveyksillä!! Muutamia osia ja kypärää olen yrittänyt joskus sieltä ostaa. Kypärä tilattiin 3 kertaa uudelleen ja noin 7 viikon tappelun jälkeen eivät edelleenkään vaivautuneet tilaamaan tavaraa. Äijä on vissiin guru laittamaan pyöriä, mutta ei se liiketoiminnasta ymmärrä yhtään mitään.. Iekistä ei ole kokemusta, mutta olen kuullut pelkkää hyvää.
    -Veturimiehet heiluttaa-
  8. #38
    Motokatin palvelu on viime aikoina parantunut varsin hyvin.
    Tilasin tänään rukan puvun, oxtarin kengät, shoein kypärän ja tuotteiden hinnasta tuli alennusta 450€ joka on kyseisistä merkeistä
    todella hyvin.

    Tosin tulee jo -15% alennusta kun on kmc jäsen.
    Hyvää palvelua saa ainakin varuste puolelta Jussilta ja myynti puolelta Turusen Markolta.

    Hyvää palvelua olen sieltä saanut vaikka minulla ei ole mersua eikä kultakorttia.
    Ahdettu 1216
  9. #39
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 07 2006,13:41) kirjoitti
    Hyvää palvelua saa ainakin varuste puolelta Jussilta ja myynti puolelta Turusen Markolta.
    Joo, ton varustepuolen Jussin hyväksyn, mutta tuolta markolta en ostaisi ikuna mitään!! Se ei osaa kauppaa tehdä!!
    Ennemmin ajelen Varkauteen ostamaan sen suzukin, ja vien rahani sinne....
    -Heikki-
    FXDB -07
  10. #40
    Ite oon huollattanu pikkuseni Iekillä. Sinne oli lyhyemmät jonot kun motokattiin ja sieltä ei naureskeltu kun kysy huoltoaikaa viikon päähän...

    Varusteet tulee hankittua motokatista...
    Oikoluku on aivan truha, sillä minä en tee kosaan vihreitä.

    GSX-R600 K4, GSX-R1000 K3
  11. #41
    Onkos MPA:ta enää olemassakaan tai siis onko muuttanut jonnekin..?

    Maanantaina yritin sinne mennä, mutta isot oli kinokset oven edessä... Muutenkin ko. kortteli vaikutti aika tyhjältä, kun eikös siihen tilalle ole jotain kerrostaloja tulossa?!
    -muista hanaa-
  12. #42
    MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika.
    "Always on the run"
  13. #43
    Lainaa (snocross @ Helmi. 07 2006,21:40) kirjoitti
    MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika.
    Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.
    Ahdettu 1216
  14. #44
    Joo se kortteli kyllä puretaan ja tervemenoa MPA, en jää kaipaamaan. Toivottavasti Iidenissä löytyy ymmärrystä kyseiselle liikkeenharjoittajalle.
    -Veturimiehet heiluttaa-
  15. #45
    voi perrr!! no kyll jäin kaipaamaan MPA:ta
  16. #46
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 07 2006,23:04) kirjoitti
    Lainaa (snocross @ Helmi. 07 2006,21:40) kirjoitti
    MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika. *
    Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.
    Suizait:

    Tuo kirjoittamani on aikas tarkka kopio itse yrittäjän suusta.... Joten se siitä!!

    MPA on yksi niistä harvoista hyvistä mopokaupoista, jossa kyllä asioin vaikka paikkakuntakin muuttuu. Varmasti kauppa käy Iisalmessakin!
    "Always on the run"
  17. #47
    Lainaa (snocross @ Helmi. 08 2006,18:03) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Helmi. 07 2006,23:04) kirjoitti
    Lainaa (snocross @ Helmi. 07 2006,21:40) kirjoitti
    MPA muutti Iisalmeen. Kravattiherrat olivat käyneet kertomassa, että olis lähärön aika. *
    Kyllä se MPA muutti Iisalmeen, muttei se minkään kravattiherrojen takia sinne mennyt ja ei kirjoitella minkään huhujen perusteella.
    Suizait:

    Tuo kirjoittamani on aikas tarkka kopio itse yrittäjän suusta.... *Joten se siitä!!

    MPA on yksi niistä harvoista hyvistä mopokaupoista, jossa kyllä asioin vaikka paikkakuntakin muuttuu. Varmasti kauppa käy Iisalmessakin!
    Joo, tämä kyllä itselläkin on mielessäni käynyt, siis ajo Iisalmeen. Kun varmistus tulee, että P.Ahonen on liikkeen sinne Iisalmeen avannut. Ellei sitten Kuopijosta löydy yhtä tasokasta huoltoa (hinta/laatu)...? Ehdotuksia?
    -Heikki-
    FXDB -07
  18. #48
    Liikehän on jo auki iisalmessa... ollut jo pari viikkoa
    Jospa tämä tois jotain piristystä iisalmen mp kauppaan/huoltoon
  19. #49
    Missäspäin Iippolaa MPA majailee?

    Onkos puh.numero edelleen sama?
    -muista hanaa-
  20. #50
    Se on jossain teollisuus aluella Pitkälahdenkadulla ja ei ole tietoa numerosta.

    www.mpa-moottoripaja.fi osoitteessa on vielä vanhat tiedot näkyvillä, mutta sinne varmaan tulee uudet tiedot kunhan kerkeävät laitella.
    Ahdettu 1216
  21. #51
    Lainaa (BMC @ Helmi. 09 2006,09:35) kirjoitti
    Missäspäin Iippolaa MPA majailee?

    Onkos puh.numero edelleen sama?
    Muutaman kerran olen yrittänyt soittaa, mutta numeroon ei saa yhteyttä.

    Onkos kellään nykyistä numeroa?
    "Always on the run"
  22. #52
    Ehkä nyt on perustettu ensimmäinen salainen mp-huolto: ei asiakkaita, ei jonojakaan!
  23. #53
    Tuossa uusi numero, joka oli kyltissä: 041-7043929

    Paikka on kyllä hyvä lisä iisalmen kauppoihin. Urheiluliikkeelle en mene muuten kuin vaikeammin saatavia yamahan osia tilaamaan, sellaista hv hommaa muuten. Konekympissä toinen myyjä pilaa mainetta aikalailla. Pro servicestä saa uutta tavaraa jos tarvis. Mpa vaikuttaa ihan hyvälle, 2vk joutu odottaa osia, mutta huolto tuli tosi asialliseen hintaan.



  24. #54
    Lainaa (Gari @ Helmi. 24 2006,19:36) kirjoitti
    Ehkä nyt on perustettu ensimmäinen salainen mp-huolto: ei asiakkaita, ei jonojakaan!
    Tai sitten asiakkaita riittää mainostamatta

    MPA:n nettisivut tosiaan ovat vielä Kuopion tiedoilla, mutta uteliaana kävin katsomassa Iisalmen liikkeen ja sieltähän se löytyi, 'jalkapallokuplaa' vastapäätä. Chipin laittama numero on tosiaan firman ovessa, korjaamon puoli vielä vähän työn alla mutta myymälä jo ihan toiminnassa.

    Enkä muuten ollut ainoa asiakas käydessäni



    Jokea ylittäessä on hyötyä vain siitä melasta, joka on veneessä.
  25. #55
    Lainaa (Tiila @ Maalis. 01 2006,10:47) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Helmi. 24 2006,19:36) kirjoitti
    Ehkä nyt on perustettu ensimmäinen salainen mp-huolto: ei asiakkaita, ei jonojakaan!
    Tai sitten asiakkaita riittää mainostamatta

    MPA:n nettisivut tosiaan ovat vielä Kuopion tiedoilla, mutta uteliaana kävin katsomassa Iisalmen liikkeen ja sieltähän se löytyi, 'jalkapallokuplaa' vastapäätä. Chipin laittama numero on tosiaan firman ovessa, korjaamon puoli vielä vähän työn alla mutta myymälä jo ihan toiminnassa.

    Enkä muuten ollut ainoa asiakas käydessäni
    Joo ja pyöriä oli jonossa ovelle asti odottamassa huoltoon... kiirettä kuulema pitää.
  26. #56
    Lainaa (emjei @ Loka. 31 2005,17:31) kirjoitti
    Harrikka puoti:
    Ei ehkä ihan minun kauppa, mutta sieltäkin varusteita olen ostanut. Hyvä palvelu oli vaikka japsi kyykyllä pihaan tulinkin.

    -emjei-
    Ei HD-Sentterin porukoita ihmeemmin sähköpostitiedusteluihin vastaaminen kiinnosta .
    Parikertaa jo soitellutkin ja pyytäny vastaamaan täs viikon aikana mut ei kuulu mitään .
    Minkähän vuoksi tuo Motopörssi on oikein kehitetty , eiköhän kaupantekoa varten noin alustavasti .
    Triumph Tiger 800 XRX

  27. #57
    Lainaa (OULA @ Maalis. 16 2006,09:35) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Loka. 31 2005,17:31) kirjoitti
    Harrikka puoti:
    Ei ehkä ihan minun kauppa, mutta sieltäkin varusteita olen ostanut. Hyvä palvelu oli vaikka japsi kyykyllä pihaan tulinkin.

    -emjei-
    Ei HD-Sentterin porukoita ihmeemmin sähköpostitiedusteluihin vastaaminen kiinnosta .
    Parikertaa jo soitellutkin ja pyytäny vastaamaan täs viikon aikana mut ei kuulu mitään .
    Minkähän vuoksi tuo Motopörssi on oikein kehitetty , eiköhän kaupantekoa varten noin alustavasti .
    Tuo HD-Center sijaitsee Helsingissä ja Harley-Davidson of Kuopio on tietenkin Kuopiossa. Omakohtaiset kokemukseni Kuopion hd-liikkeestä on aika negatiiviset ja pyöräni on kyllä japsi valmiste, mutta en tiedä vaikuttaako se palveluun.
    Ahdettu 1216
  28. #58
    Hohhoijjaa Taas motokatista... Tlilailin tossa abaut 4-5 viikkoa sitten vähän osia kaverin pyörään ja aikoivat soittaa heti kun osat tulee, ei ollut mitään erikois-osia että olis pitäny tulla samalla viikolla kun soitin... mutta mutta, soittoa ei vaan oo kuulunu, pitäköön romunsa,saapa osat muualtakin
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  29. #59
    Pääsiäisviikonloppuna ajelin Iisalmeen hakemaan VS1400 Intruderin etuiskareiden stefat MPA:lta pitkänkeulan vaihtoprojektin yhteydessä kun löytyivät Ahos Pekalta hyllystä.

    Kuopion myymälöissä myytiin vaan
    EI OOTA?
    JA TILATAANKO?

    Tsemppiä MPA:lle Iisalmeen ja toivotaan Iikalle menestystä kauden SM sarjaan ja Saksan IDM sarjaan!



    Om-nia mu-tan-tur, nos et mu-tan-tur in il-lis.
  30.  
  31. #60
    Niin, onkos kellään JRT racing servicestä kokemuksia...???Ruotsalaisen Jaska vaikuttaa ainakin todella asiakaspalveluhenkiseltä ja asiansa osaavalta kaverilta, eikä nyt hinnatkaan mitään motokatin tasoa ole!

    Motokatista puheenollen... siihen paikkaan en mene kuin pakon edestä vaikka kuinka olisi aprilian valtuutettu, sen verran paljon olen saanut siellä asioiden hoidosta tapella, prkle! vidduilevat vielä kaupan tekijäiseks... ja edelleenkin myös tarvikepuolella asiakaspalvelu on siellä tuntematon käsite! Kaipa sieltä pitäs ostaa vähintään 5 uutta kikseriä että sais inhimillistä kohtelua... Todella kummallinen lafka kaiken kaikkiaan!!!
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen