Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 209:sta
  1. #61
    Lainaa (Desmosedici @ Tammi. 31 2006,02:45) kirjoitti
    Voisitteko heittää myös ne tingatut hinnat tänne foorumille, kun sanotte että olette saaneet halvemmalla kuin mitä listahinta osoittaa. En näe mitään syytä miksi Saksasta ostettujen kamojen hintoja ei voisi ilmoittaa.

    Alpinestarsin TZ-1 ja track pantsit yhdessä ovat ainakin listalla samanhintaisia, kuin fc-motossa. Tosin Mlol ei myy Sidin saappaita, joten tuskin tilaan tuolta. Fc-Motossa on myös se cash for delivery, joka on ehdottomasti selkeä plussa.

    Minkälaisia hintoja TZ-1 takista pyydetään Suomessa tai noista track pantseista? Tuolla 339-349 ja 299-309, takissa fcmoto halvempi ja *housuissa taas mlol.
    Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.
  2. #62
    Lainaa (Desmosedici @ Tammi. 31 2006,02:45) kirjoitti
    Voisitteko heittää myös ne tingatut hinnat tänne foorumille, kun sanotte että olette saaneet halvemmalla kuin mitä listahinta osoittaa. En näe mitään syytä miksi Saksasta ostettujen kamojen hintoja ei voisi ilmoittaa.

    Alpinestarsin TZ-1 ja track pantsit yhdessä ovat ainakin listalla samanhintaisia, kuin fc-motossa. Tosin Mlol ei myy Sidin saappaita, joten tuskin tilaan tuolta. Fc-Motossa on myös se cash for delivery, joka on ehdottomasti selkeä plussa.

    Minkälaisia hintoja TZ-1 takista pyydetään Suomessa tai noista track pantseista? Tuolla 339-349 ja 299-309, takissa fcmoto halvempi ja *housuissa taas mlol.
    Mlol lähettää myös CashOnDelivery-maksusysteemillä. He tosin perivät siitä 10€ lisäkulun. Luottokorttimaksusta he jostain kumman syystä veloittavat muistaakseni 3%, joten suuremmissa tilauksissa COD on halvempi. Tilisiirto taitaa olla maksuton, mutten itse sitä oikein suosi.

    Astarsin hinnoista sen verran, että 1-osainen V-4 Professional puku maksoi huikeat 399 €.
  3. #63
    Lainaa (Jyri @ Tammi. 31 2006,07:00) kirjoitti
    Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.
    Ehdotuksia toki otetaan vastaan, ei se ole vielä 100% varmaa, että juuri tuon setin tilaisin. TZ-1 takkia testasin Ranskassa ja se tuntui hyvältä, etenkin ns. ajoasennossa.

    Toki aion itsekin tutkailla noita vaihtoehtoja tarkemmin messuilla, mutta vinkkejä otetaan vastaan, niin voin sitten helpommin tutkia jo suositeltuja vaihtoehtoja.

    Tsekkasin noita 2-osaisia, mutta pitää odottaa, että näkee oikeasti miltä näyttävät ja tuntuvat. TX-1 ja stage vaikuttaisivat mahdollisilta vaihtoehdoilta.



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  4. #64
    Lainaa (Desmosedici @ Tammi. 31 2006,16:50) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Tammi. 31 2006,07:00) kirjoitti
    Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.
    Ehdotuksia toki otetaan vastaan, ei se ole vielä 100% varmaa, että juuri tuon setin tilaisin. TZ-1 takkia testasin Ranskassa ja se tuntui hyvältä, etenkin ns. ajoasennossa.

    Toki aion itsekin tutkailla noita vaihtoehtoja tarkemmin messuilla, mutta vinkkejä otetaan vastaan, niin voin sitten helpommin tutkia jo suositeltuja vaihtoehtoja.

    Tsekkasin noita 2-osaisia, mutta pitää odottaa, että näkee oikeasti miltä näyttävät ja tuntuvat. TX-1 ja stage vaikuttaisivat mahdollisilta vaihtoehdoilta.
    Mlol muuten tarjoaa angebote-osastolla tuota TZ-1 2-osaista nahakpukua 549€. Kaverilla on toi puku 1-osaisena ja se on kestänyt jo useammat ratalipat. Laatukamaa.
  5. #65
    Lainaa (gikseri @ Helmi. 02 2006,13:06) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Tammi. 31 2006,16:50) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Tammi. 31 2006,07:00) kirjoitti
    Tuntien sun pyörän ajoasennon... suosittelen hankkimaan kunnon liitoksella varustetun 2-osaisen puvun noiden erillisten takki-housuyhdistelmien sijaan... mutta as you wish sir.
    Ehdotuksia toki otetaan vastaan, ei se ole vielä 100% varmaa, että juuri tuon setin tilaisin. TZ-1 takkia testasin Ranskassa ja se tuntui hyvältä, etenkin ns. ajoasennossa.

    Toki aion itsekin tutkailla noita vaihtoehtoja tarkemmin messuilla, mutta vinkkejä otetaan vastaan, niin voin sitten helpommin tutkia jo suositeltuja vaihtoehtoja.

    Tsekkasin noita 2-osaisia, mutta pitää odottaa, että näkee oikeasti miltä näyttävät ja tuntuvat. TX-1 ja stage vaikuttaisivat mahdollisilta vaihtoehdoilta.
    Mlol muuten tarjoaa angebote-osastolla tuota TZ-1 2-osaista nahakpukua 549€. Kaverilla on toi puku 1-osaisena ja se on kestänyt jo useammat ratalipat. Laatukamaa.
    Katos prkl, en huomannutkaan tuota. Pitääkin testata ja jos istuu hyvin, niin tuossa se taitaa olla sitten. Ajoa tulee varmaan siinä suhteessa, että 75% ajosta en pidä noita housuja, vaan pelkkää takkia, mutta jos tuo on takki prikulleen sama, kuin se erikseen myytävä, niin homman pitäisi toimia hyvin.

    Ilmeisesti noissa Track Pantseissa ei ole tuota vetoketjusysteemiä, jolla asusta saisi yhtenäisen?



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  6. #66
    ^ kyllä siellä se vetoketju on [ "Verbindungsreißverschluss zum kombinieren mit allen Alpinestars Lederjacken" ] , kaliiberi on vaan vähän pienempi kuin noissa 2 osasisissa. Veikkaisin esim. että ratkeaa kaaduttaessa.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  7. #67
    Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan. *
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  8. #68
    No niin, tuota alennuksessa olevaa TZ-1:stä ei löydy oikeaa kokoa oikealla värillä, joten se on sitten poissa laskuista. Nyt sitten oikeastaan kolme vaihtoehtoa. TX-1, Stage ja GPU. MLOL:in kaveri suosittelee Stagea tai GPU:ta, koska ovat kuulemma laadukkaampia. Onko tämä totta? TX-1 on kuitenkin jo lähtöhinnaltaan 50-120 euroa kalliimpi, niin voiko se olla huonompi?

    Itse olen kallistumassa joko TX-1:seen tai sitten tuohon Stageen.



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  9. #69
    Lainaa (Barnes @ Helmi. 04 2006,01:04) kirjoitti
    Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan. *
    joo totta puhut.mullaki kaupustelu suju hyvin ja tuotteet oli just mitä tilasinkin.sähköpostiki pelaa niillä mainiosti.vastaus tulee aina ja jopa nopeastikkin.suosittelen kans kyseistä firmaa.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  10. #70
    Lainaa (daddy @ Helmi. 04 2006,16:58) kirjoitti
    Lainaa (Barnes @ Helmi. 04 2006,01:04) kirjoitti
    Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan.
    joo totta puhut.mullaki kaupustelu suju hyvin ja tuotteet oli just mitä tilasinkin.sähköpostiki pelaa niillä mainiosti.vastaus tulee aina ja jopa nopeastikkin.suosittelen kans kyseistä firmaa.
    Pitihän se nyt itsekkin testata mlollia että miten palvelu toimii.
    Hyvinhän se tuntui pelittävän, ja tilaukseen lähti Astarsin GPU puku ja SP-1 hanskat. Sähköposteihin vastattiin noin 10min kuluessa aina viestin lähettämisen jälkeen, ja vielä saatiin neuvoteltua sopiva hinta tuotteille. Niin sitä pitää...
    Excuse me while i kill myself...
  11. #71
    Lainaa (vankkis @ Helmi. 08 2006,08:42) kirjoitti
    Lainaa (daddy @ Helmi. 04 2006,16:58) kirjoitti
    Lainaa (Barnes @ Helmi. 04 2006,01:04) kirjoitti
    Mlol palveluun voi luottaa. Pelkästään hyviä kokemuksia ja hinnatkin on kohdallaan.
    joo totta puhut.mullaki kaupustelu suju hyvin ja tuotteet oli just mitä tilasinkin.sähköpostiki pelaa niillä mainiosti.vastaus tulee aina ja jopa nopeastikkin.suosittelen kans kyseistä firmaa.
    Pitihän se nyt itsekkin testata mlollia että miten palvelu toimii.
    Hyvinhän se tuntui pelittävän, ja tilaukseen lähti Astarsin GPU puku ja SP-1 hanskat. Sähköposteihin vastattiin noin 10min kuluessa aina viestin lähettämisen jälkeen, ja vielä saatiin neuvoteltua sopiva hinta tuotteille. Niin sitä pitää...
    Kieltämättä mlol ansaitsee kehut tuosta asiakaspalvelun nopeudesta. Itsekin olen hieronut hintoja heidän kanssaan ja ihan hyvältä kuulostaa. FC-motolla sen sijaan meni melkein viikko, että vastasivat ja nyt kun pistin uuden kyselyn, niin vieläkään ei ole vastausta tippunut. Harmi, ettei mlol myy sidiä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  12. #72
    Kauankos yleensä teillä on mennyt kunnes tavara on saapunut kotia? Olettaen että tavara on olllut suoraan hyllyssä mlollilla...
    Excuse me while i kill myself...
  13. #73
    Lainaa (vankkis @ Helmi. 10 2006,14:31) kirjoitti
    Kauankos yleensä teillä on mennyt kunnes tavara on saapunut kotia? Olettaen että tavara on olllut suoraan hyllyssä mlollilla... *
    Tasan kalenteriviikko, vaikka välissä oli joulunpyhät...
  14. #74
    Lainaa kirjoitti
    Kauankos yleensä teillä on mennyt kunnes tavara on saapunut kotia? Olettaen että tavara on olllut suoraan hyllyssä mlollilla...

    Laskussa näytti olevan päivämäärä 21.2. ja tänään tuli tavarat --> viikkohan tossa meni. Tilaus tehty 14.2., maksettu 16.2.

    Niinjuu, hanskoja tuli.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  15. #75
    Vähän reilu viikko taisi mennä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  16. #76

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    1,5 viikkoa. Ja postin keltainen Toyota toi paketin kotiovelle.
    Mlol:n palvelu oli erinomaista, mutta se postin autokuski olikin sitten jotain muuta ( palvelulenkin heikoin kohta ): yrmeä lihava akka, joka lätkäsi paketin mun kotiportaalle ja sanoi ( ilme pitkään aikaan saamattoman vanhan ämmän ilme ): nimi tohon, ja näytti paperia, mihin nimi piti panna.

    Mutta hyvää laatukamaa ne siellä Mlol:ssa myy. Olen ollut tyytyväinen paitsi ostamaani pukuun, niin myös sen mitoitukseen.
    Wittu ku pääsis baanalle, mun on ihan pakko nyt purnata. Suomi on ihana maa, mutta menis toi talvi nyt jo teloilleen.
  17. #77
    Lainaa (kava10 @ Helmi. 28 2006,18:10) kirjoitti
    1,5 viikkoa. Ja postin keltainen Toyota toi paketin kotiovelle.
    Mlol:n palvelu oli erinomaista, mutta se postin autokuski olikin sitten jotain muuta ( palvelulenkin heikoin kohta ): yrmeä lihava akka, joka lätkäsi paketin mun kotiportaalle ja sanoi ( ilme pitkään aikaan saamattoman vanhan ämmän ilme ): nimi tohon, ja näytti paperia, mihin nimi piti panna.

    Mutta hyvää laatukamaa ne siellä Mlol:ssa myy. Olen ollut tyytyväinen paitsi ostamaani pukuun, niin myös sen mitoitukseen.
    Wittu ku pääsis baanalle, mun on ihan pakko nyt purnata. Suomi on ihana maa, mutta menis toi talvi nyt jo teloilleen.
    Sama toimitusaika oli mullakin. Muutenkin kava10:n sanat sopivat minun(kin) kokemuksiin kyseisestä puljusta.

    Ainoa mikä ei täsmää, on Postin palvelu *
    Moto Guzzi Norge

    "Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
  18. #78
    täys 10 multa tästä puljusta !!!
  19. #79
    Lainaa (kava10 @ Helmi. 28 2006,18:10) kirjoitti
    1,5 viikkoa. Ja postin keltainen Toyota toi paketin kotiovelle.
    Mlol:n palvelu oli erinomaista, mutta se postin autokuski olikin sitten jotain muuta ( palvelulenkin heikoin kohta ): yrmeä lihava akka, joka lätkäsi paketin mun kotiportaalle ja sanoi ( ilme pitkään aikaan saamattoman vanhan ämmän ilme ): nimi tohon, ja näytti paperia, mihin nimi piti panna.

    Mutta hyvää laatukamaa ne siellä Mlol:ssa myy. Olen ollut tyytyväinen paitsi ostamaani pukuun, niin myös sen mitoitukseen.
    Wittu ku pääsis baanalle, mun on ihan pakko nyt purnata. Suomi on ihana maa, mutta menis toi talvi nyt jo teloilleen.
    no oisit herrasmiehenä "hoitanut" hymyn lihavan akan suupieleen takas
    elä ja anna muiden roudata
  20. #80
    Mlol-puljusta 5kypärää (kaikki Shoei tseta-ykkösiä) tilanneena ei mitään moitittavaa. Angebote-osastolla kun olivat, eivät ainakaan meikäläiselle enää halvoista hinnoistaan tiputtaneet penniäkään.

    Maileihin vastattiin parhaimmillaan 10min sisällä, kuitenkin aina tunnissa. Toimituksissa kestänyt viikosta kahteen, mutta aina tavara tullut perille ja ollut mitä pitikin.

    Suosittelen varauksetta.
  21. #81
    Millästavalla väki on täällä maksellut mlol.de:deehen? ostoksensa? eli toisinsanottuna mikä olisi järkevin tapa kun ostokseni arvo ~200€
    Ducati ST4S 996
  22. #82
    Lainaa (Z22 @ Maalis. 16 2006,19:05) kirjoitti
    Millästavalla väki on täällä maksellut mlol.de:deehen? ostoksensa? eli toisinsanottuna mikä olisi järkevin tapa kun ostokseni arvo ~200€
    Luottokortilla maksoin, siitä menee se +3% jostain syystä. Tosin nyt on tilauksen käsittelyssä jotain hämminkiä; tilasin ~600e arvosta roinaa ja sanoivat että lähtee 2.3 eteenpäin. 11.3 aloin kyselemään seurantakoodia että näkis missä kamat viipyy. 13.3 tuli vastaus että 'jotain ongelmia suomeen lähettämisessä, kaikki suomeen tulevat paketit palautuvat heille bumerangina ja joutuvat lähettämään kamat uudestaan tämän viikon loppuun mennessä' totta vai ei tjsp? *

    Kannattaa muuten yrittää aina urkkia seurantakoodi; itelleni kävi taannoin Englannista tilatessa seuraavasti: Tilasin roinaa ja ne postitettiin 6.2, Englannista toimitus jostain syystä yleensä kestää ~10 arkipäivää paketeilla joten en asiasta hätäillyt ja iteasiassa unohin koko homman tuohon 3.3 asti jonka jälkeen kyselin lähettäjältä että missä viipyy. Heppu lähetti sitten parcelforcen seurantakoodin ja sen mukaan pakaasi olisi lojunut suomen varastossa 14.2 lähtien. Soittelin suomen ofiisiin ja sieltä sanovat että paikallinen Suomen posti on yrittäny luovutusta jo 15.2 * Tietty sillon kun oon ollu duunissa ja että ilmoitus jätetty, ja v*tut mitään ilmotusta mulle ei kyllä ole jätetty ja paketti paikallisesta postista oli jo lähetetty takasin Turkuun. Onneksi sain turusta vielä kiinni etteivät lähettäneet takasin englantiin. Oliskoha käyny niin että Postin setä/täti on käyny soittamassa taloyhtiön kerrostalon alaoven ovikelloa ja kun kukaan ei oo vastannu niin aatellu 'no my problem' ja lähteny eteenpäin prkl!
    Eka kerta kyllä mulle että nuin on käyny. Kaikki 'luovutusta yritetty' paketit on aina aikasemmin tulleet perille ilman ongelmia (=ilmoitus jätetty asiallisesti).
  23. #83
    Pitää nyt antaa myös negatiivista palautetta, kun itsekin oon aikasemmin varauksetta hehkuttanu kyseistä lafkaa.

    Tilasin Astars SX-1 puvun ja tilaus meni todella jouhevasti. Sähköposteihin vastattiin heti ja kaikki meni kuin leffoissa. Paketti tuli n. viikon kuluessa Suomeen, mutta kuinka ollakaan siinä ollut malli oli Astars Venom.

    Laitoin asiallista meiliä mlolliin ja ensimmäinen vastaus tuli samana päivänä (vaikka oli sunnuntai) joten ei siinä mitään. Oli sattumoisin SX-1 loppunut (oikea koko ja väri) sillä välin ja lupasivat antaa hyvän hinnan vuoden 2006 malleista. Seuraaviin meileihin vastaus on kestänyt heidän puoleltaan vähintään vuorokauden, yleensä jopa kaksi. Soitin ja sanoivat että laita meiliä. Asia on sittemmin järjestynyt, vaikkakin uuden puvun tulo kestänee vielä luultavasti yli viikon eikä viimeiseen vahvistusmeiliin ole tullut vastausta pariin päivään. Onneks ei oo ajokausi eikä puvulla oo kiire. Korvaavat kyllä kaikki ylimääräiset postikulut.

    Yhteenvetona voisin todeta että täydellinen asiakaspalvelu ja nopea meileihin vastaus alkaa rakoilemaan kun asia menee hieman vaikeammaksi. Itse jouduin vaihtamaan puvun kalliimpaan ja hieman huonommin istuvaan malliin. Että näin.
    Kolmenkympin kriisi tuli vähän etumerkissä...
  24. #84
    Lainaa (Janos @ Maalis. 17 2006,11:56) kirjoitti
    Pitää nyt antaa myös negatiivista palautetta, kun itsekin oon aikasemmin varauksetta hehkuttanu kyseistä lafkaa.

    Tilasin Astars SX-1 puvun ja tilaus meni todella jouhevasti. Sähköposteihin vastattiin heti ja kaikki meni kuin leffoissa. Paketti tuli n. viikon kuluessa Suomeen, mutta kuinka ollakaan siinä ollut malli oli Astars Venom.

    Laitoin asiallista meiliä mlolliin ja ensimmäinen vastaus tuli samana päivänä (vaikka oli sunnuntai) joten ei siinä mitään. Oli sattumoisin SX-1 loppunut (oikea koko ja väri) sillä välin ja lupasivat antaa hyvän hinnan vuoden 2006 malleista. Seuraaviin meileihin vastaus on kestänyt heidän puoleltaan vähintään vuorokauden, yleensä jopa kaksi. Soitin ja sanoivat että laita meiliä. Asia on sittemmin järjestynyt, vaikkakin uuden puvun tulo kestänee vielä luultavasti yli viikon eikä viimeiseen vahvistusmeiliin ole tullut vastausta pariin päivään. Onneks ei oo ajokausi eikä puvulla oo kiire. Korvaavat kyllä kaikki ylimääräiset postikulut.

    Yhteenvetona voisin todeta että täydellinen asiakaspalvelu ja nopea meileihin vastaus alkaa rakoilemaan kun asia menee hieman vaikeammaksi. Itse jouduin vaihtamaan puvun kalliimpaan ja hieman huonommin istuvaan malliin. Että näin.
    Nyt on kevät, niin niillä on varmaan vähän enemmän säpinääkin siellä? Tämä voisi selittää tuon meili-viiveen. Muuhun en ota kantaa, tuli vaan mieleen...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  25. #85
    Tänään tuli postiin Alpinestarin Vector puku. Tavara oli sitä mitä pitikin. Kaikki sovittiin mailitse ja homma pelasi ihan ok.

    Valitsin Cash On Delivery:n (COD) maksutavaksi. Kuluja tuli ~30 euroa (posti+COD lisä).

    Kesti vähän vajaan viikon ennen kuin puku saatiin postiin siellä ja reilun viikon kesti tulla perille, kaikkiaan siis pari viikkoa tilauksesta niin oli tavara perillä.

    Ihan hyvä fiilis jäi operaatiosta kokonaisuutena.
    .
  26. #86
    Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
  27. #87
    Lainaa (Kaltzu @ Maalis. 23 2006,21:02) kirjoitti
    Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
    Katso pari viestiä ylempää.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  28. #88
    Lainaa (Desmosedici @ Maalis. 23 2006,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Kaltzu @ Maalis. 23 2006,21:02) kirjoitti
    Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
    Katso pari viestiä ylempää.
    Tarkoitin siis jos on itse mennyt tilaamaan väärän kokoisen.....
  29. #89
    Lainaa (Kaltzu @ Maalis. 23 2006,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Maalis. 23 2006,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Kaltzu @ Maalis. 23 2006,21:02) kirjoitti
    Onko kukaan joutunut lähettämään kamoja takaisin/vaihtamaan väärän koon takia? Mahtaisikohan onnistua?
    Katso pari viestiä ylempää.
    Tarkoitin siis jos on itse mennyt tilaamaan väärän kokoisen.....
    En tiedä onko vahinko päässyt jo tapahtumaan mutta suosittelen, että sovitat ehdottomasti sen puvun jossain paikallisessa liikkeessä ennen tilaamista. Jos sokkona tilaat niin erittäin todennäköistä on, että et saa istuvaa. Valmistajien välillä tuntuu olevan jonkun verran eroja "samojen" kokojen välillä puhumattakaan erilaisista leikkauksista mallien välillä valmistajasta riippumatta.

    Tuo "postin kautta sovittaminen" ei välttämättä aina edes onnistu puhumattakaan turhautumisesta.



    .
  30.  
  31. #90
    Itse tilasin tuolta noin 900 eurolla tavaraa. Viikon päästä tilauksesta lähettivät. Perille ei ole vielä tullut ja lähettämispäivä oli siis 20.3

    Pitäisi kuulemma olla 7-10 päivää sen toimitusajan. Nyt alkaa jo kohta ollut 2 viikkoa mennyt siitä kun ovat lähettäneet. Yritin tuossa maileilla kysellä muttei ainakaan vielä vastausta. Yleensähän nuo aika nopeasti vastaavat... Jos ei vielä huomennakaan tiedota mitään ni kaipa sitä täytyy soittaa sinne. Toivottavasti puhuvat Englantiakin. Kun eivät edes suostu antamaan minkäänlaista seurantakoodia että missä päin se toimitus on menossa. Jos on vaikka joku kämmi sattunut siinä.

    Eiköhän tuo kohta jo selviä. Ainakin kun käy kovistelemaan niitä ja kyselee perään. Saattaisi jo ensi viikolle olla tuolle kypärälle tarvetta-ja varmaan onkin! *
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen