Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    .ORG! Web Shop [ http://shop.moottoripyora.org ]

    .ORG! Web Shop myöntää -5% Motorg Ry - jäsenalennuksen toistaiseksi tästä päivästä eteenpäin kaikista ".ORG! Web Shopin" tuotteista. Tällöin jo yhden rengas-sarjan ostamisesta saa lähes koko Ry:n jäsenmaksun takaisin.

    Shoppitilauksiin tulee lisätiedot kohtaan laittaa "Motorg Ry:n -jäsennumero:". Alennuksen saa tästä eteenpäin tehdyille tilauksille tuotteesta riippumatta. Eli Tilauksen lisätieto-kenttään näin: "Motorg-jäsen no: xxxx xxxx xxx xx". Alennuksen luonnollisesti saa myös paikanpäältä korttia näyttämällä.

    MotOrg Ry:n jäsenet saavat myös .ORG! - paidoista -5% tilatessaan .ORG! Web Shopin kautta!

    Kannattaa olla Motorgilainen. =)

    Eikun shoppailemaan osoitteeseen
    http://shop.moottoripyora.org



    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Saakos jäsenalennuksen myös paikanpäällä .Org!-shopissa shoppailemalla vai ainoastaan netin kautta tehtyihin tilauksiin?
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  3. #3
    Käsittääkseni tuo koskee myös paikanpäältä... Italo varmaan korjaa jos olen väärässä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Lainaa (JP-800 @ Heinä. 23 2004,22:59) kirjoitti
    Käsittääkseni tuo koskee myös paikanpäältä... Italo varmaan korjaa jos olen väärässä.
    Ilman muuta, eihän tuossa muuten mitään järkeä olisi

    Unohtui vaan mainita asia erikseen, kun se tuntui niin itsestään selvältä.

    Toki saman alennuksen saa myös paikan päällä ostoksilla käydessään, kun muistaa näyttää ennen maksamista MotOrg-jäsenkorttinsa.



    t. Shoppilaiset
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  5.  
  6. #5
    Alennus koskee tosiaan kaikkia sellaisia tuotteita, josta ei ole erikseen annettu Motorg Ry jäsentarjousta. Ne ovat luonnollisesti annetun tarjouksen mukaisia.

    Helleterveisin Shoppilaiset
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.