Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    <center>
    - AVATTU!!-</center>

    Foorumin jäsenmäärän voimakas kasvu on asettanut uudenlaisia vaatimuksia sivuston kehittämiselle sekä poikinut lukuisia yhteistöitä eri moottoripyöräilyalan yrittäjien kanssa, jopa uusia yrityksiä sekä kimppatilauksia, mm. renkaita ja ajovarusteita ulkomailta.

    Kasvun jatkuessa syntyi tarve perustaa yhdistys organisoimaan yhteisön toimintaa.....

    Lisää tietoutta:
    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info



    Pupu
  2. #2
    Sehän on MOTORG Ry, elikkä lähinnä kai orggilaisille tarkoitettu rekisteröity yhdistys, johon voi oikeasti liittyä jäsenmaksun maksamalla. Saaden sitten jäsenyyden lisäksi paljon kivoja kerhokavereita, jäsenetuja ja ennenkaikkea jäsenkortin! *

    *


    ...ja tämä kaikki oli sitten ihan vain omasta päästäni luuloteltua, en kuulu ry:n perustajiin.. * * *



    * Arctic Ranger *
  3. #3
    Lainaa kirjoitti
    Niin ja kait tuo kuuluu Smotoon...?
    Vaikka julkaisupäivä onkin vasta edessäpäin niin tuohon vastaus on että kuuluu. Jäsenyys SMOTOon on haettu jo paljon etukäteen.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Ketkäs ovat yhdistyksen perustajajäseniä, entä hallituksen jäseniä? Missä osoitteessa/paikkakunnalla yhdistys on kotonaan? Paljonko on vuosittainen (?) jäsenmaksu? Kelpaako ulkosuomalainen jäseneksi?

    Niin ja mulle numero 500 jos on vielä vapaana

    Tuumii just * sta tullut Kawatar



  5. #5
    Lainaa kirjoitti
    Ketkäs ovat yhdistyksen perustajajäseniä, entä hallituksen jäseniä? Missä osoitteessa/paikkakunnalla yhdistys on kotonaan? Paljonko on vuosittainen (?) jäsenmaksu? Kelpaako ulkosuomalainen jäseneksi?

    Niin ja mulle numero 500 jos on vielä vapaana

    Tuumii just sta tullut Kawatar
    Hallituksen jäsenet ovat sekaisessa järjestyksessä seuraavat:
    [ilmestyvät Ry osioon kunhan heidän jäsenmaksunsa näkyy tilillä ]

    Hallit. Pj
    .ORG! Nick: JP-800
    Nimi: Toni Toijanaho

    Tiedoitusvastaava
    .ORG! Nick: MegaB
    Nimi: Satu Lehtonen

    Ratavastaava / Jäsen
    .ORG! Nick: Gixxerrr
    Nimi: Sami Lindström

    Ratavastaava / Jäsen
    .ORG! Nick: Jippe
    Nimi: Juha-Pekka Pusa

    Jäsen
    .ORG! Nick: GriZzLy
    Nimi: Björn Näse

    Sihteerikkö
    .ORG! Nick: Puuhis
    Nimi: Petri Moilanen

    Varapuheenjohtaja
    .ORG! Nick: Velho
    Nimi: Lasse Oz

    Jäsen
    .ORG! Nick: Agostini
    Nimi: Teppo Hyvärinen

    Jäsen
    .ORG! Nick: Jetro
    Nimi: Jari Ronkainen

    Jäsen
    .ORG! Nick: kata-600
    Nimi: Katariina Rouhiainen
    Postitustiedot:

    Jäsen
    .ORG! Nick: GTracer
    Nimi: Tapio Rouhiainen

    Jäsen
    .ORG! Nick: duracl
    Nimi: Katja Ropanen

    Jäsen
    .ORG! Nick: Markku
    Nimi: Markku Mytty

    Rahastonhoitaja
    .ORG! Nick: Zia
    Nimi: Sari Sintonen

    Yhdistyksen kotipaikkakunta on Helsinki, mutta kattaa koko Suomen

    Jäsenmaksu

    MotOrg Ry:n jäsenmaksu on vuodelta -04 20€, sisältäen liittymismaksun 5€.
    Seuraavilta vuosilta liittymismaksua ei peritä.
    Jäsenmaksu maksetaan vuosittain.

    Jokainen jäsen tulee saamaan postissa jäsennumerolla varustetun jäsenkortin, joka oikeuttaa MotOrg Ry:n jäsenetuihin.

    Ja tuolta Info - sivulta kopioitua:

    MotOrg Ry kenelle?

    MotOrg Ry on kaikille moottoripyöräilystä kiinnostuneille suunnattu moottoripyöräkerho. Mukaan mahtuu miehiä ja naisia, sekä jokaisen pyörälajin edustajia aina polkupyöristä lähtien!

    Moottoripyora.org tulee jatkossakin pysymään maksuttomana sekä kaikille avoimena foorumina, jonka käyttäminen ja jonka tapahtumiin osallistuminen ei edellytä MotOrg Ry:n jäsenyyttä. Jotta voisi liittyä MotOrg Ry:hyn on rekisteröityminen www.moottoripyora.org - sivustolle suoritettava ensin, jonka jälkeen vasta rekisteröitymiskaavakkeen pystyy lähettämään.

    Lisää tietoa Ry:stä jne.:
    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    Ennenkuin mopo karkaa käsistä näiden jäsennumeroiden kanssa niin kerrottakoon että jäsennumerot tulevat ihan jostain muualta ja on joskus aikoinaan arvottu. Oman jäsennumeronne saatte selville täyttämällä tuon ilmoittautumiskaavakkeen tuolta Liity - osiosta.
    Pupu
  7. #7
    Jep. Liitytty on.

    Ohjeissa olisi ehkä hyvä mainita, että rahat menevät suoraan rahastonhoitajan nimellä olevalle tilille...

    Kun ei suoraan nimestä tunnista, mun piti ainakin tarkistaa, että täsmääkö nimi vai kirjoitinko tilinumeron väärin.
    Luulin että saaja on MotOrg Ry
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  8. #8
    Sen verran muutamiin yhdistyksiin on tullut aikanaan liityttyä
    että on pakko kysyä, meni sitten herneitä nenään tai ei...

    1. Mitä "kongreettista" hyötyä on liittyä ry:n jäseneksi?

    2. Mihin on tarkoitus käyttää jäsenmaksuja/liittymismaksuja?

    Meinaan vaan ettei tulis ry:stä pientä sisäänpäin lämpiävää jengiä joka kerää rahat ja pitää niillä keskenään jotain hauskaa...
    Life is hard, then you die...
  9. #9
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Ryhdistystä perustettaessa me ainakin jouduimme tekemään
    säännöt ja kertomaan ryhdistyksen tarkoituksen ja myös sen
    mihin ja miten mahdolliset varat käytetään. Hallituksen jäsenien
    määrän ja valintaperusteet etc - eli toimintatavat kaiken kaikkiaan etc.
    Joten jos/kun rekisteröinti on lävitse, niin säännöt naulataan
    Suurkirkon oveen? Tai sitten tänne njettiin näytille. Toivoisin.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  10. #10
    Lainaa kirjoitti
    Ryhdistystä perustettaessa me ainakin jouduimme tekemään
    säännöt ja kertomaan ryhdistyksen tarkoituksen ja myös sen
    mihin ja miten mahdolliset varat käytetään. Hallituksen jäsenien
    määrän ja valintaperusteet etc - eli toimintatavat kaiken kaikkiaan etc.
    Joten jos/kun rekisteröinti on lävitse, niin säännöt naulataan
    Suurkirkon oveen? Tai sitten tänne njettiin näytille. Toivoisin.
    Tottakai nämä samaiset paperit olemme joutuneet täyttämään. Ja tulivatkin takaisin muutamien sanamuotojen takia. Nyt ovat uudestaan hyväksytettävänä eli ry:n säännöt ja perustamiskirjat tulee näkyville pikapuoliin, josta käyttäjät saavat ne sitten halutessaan lukea kunhan ne on ensin varmasti tarkastettu ja hyväksytty patentti- ja rekisterihallituksessa.

    Lainaa kirjoitti
    Sen verran muutamiin yhdistyksiin on tullut aikanaan liityttyä
    että on pakko kysyä, meni sitten herneitä nenään tai ei...

    1. Mitä "kongreettista" hyötyä on liittyä ry:n jäseneksi?
    2. Mihin on tarkoitus käyttää jäsenmaksuja/liittymismaksuja?

    Meinaan vaan ettei tulis ry:stä pientä sisäänpäin lämpiävää jengiä joka kerää rahat ja pitää niillä keskenään jotain hauskaa...
    Jäsenmaksuja ym. ei todellakaan ole tarkoitus vetää kurkusta alas Jäsenmaksuilla katetaan mm. sivuston palvelin, tietoliikenne ym. kulut.

    Hyödyistä, tarkoituksesta ym. löytyy jo ihan raapustettuakin tietoutta Ry:n Info sivustolla... kannattaa käydä lukemassa tämä:
    http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_info
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  11. #11
    Tuolta ja linkki "liity" niin pitäis onnistua... ei sua sorsita, eiku byrokraattisia kaavakkeita täyttämään, siitä se lähtee..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  12. #12
    Eli kun menet tuohon Ry osioon niin sivun ylälaidassa on seuraavat linkit:

    Info | Hallitus | Liity | Jäsenedut | Yhteistyökumppanit | Omat tiedot
    Jäsenet | Shoppi | Keskustelu

    Eli tuosta kun klikkaat tuota Liity - nappia niin....
    Pupu
  13. #13
    Sama pää kesät, talvet. Pitänee ostaa vahvemmat lukulasit... *Vaan taas mua sorsitaan, tarjotaan kiärmeenpitusta jäsennumeroa. Ja mä kun oon aina halunnu olla special agent n:o 0013... * ... *



  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    Ohjeissa olisi ehkä hyvä mainita, että rahat menevät suoraan rahastonhoitajan nimellä olevalle tilille...

    Kun ei suoraan nimestä tunnista, mun piti ainakin tarkistaa, että täsmääkö nimi vai kirjoitinko tilinumeron väärin.
    Luulin että saaja on MotOrg Ry
    Saaja on Motorg Ry. Tuota pyöritetään "henkilökohtaisen" tilinkautta, joka on avattu MotOrg Ry:n käyttöä varten. Ratkaisevaa saajan osalta on tuo tilinumero.

    Jos haluaa lahjoittaa Disneylle rahaa niin ei tarvii laittaa kuin tuo meidän antama tilinumero ja saajaksi Aku Ankka / Donald Duck niin Aku on tosi tyytyväinen
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  15. #15
    Kannattaisi varmaan laittaa tonne, missä infotaan jäsenmaksusta, että maksaessa pitäisi ilmoittaa siinä viesti-kohdassa org.-nickki. Minä kun innokkaana maksoin sen heti, kun olin täyttänyt ilmo-lomakkeen ja nyt luin sähköpostista, että olisi pitänyt ilmoittaa tuo nickkikin. Mitäs nyt *
    Niin ja tais tuolle ukollekin käydä sama moka. *
  16. #16
    Lainaa kirjoitti
    Kannattaisi varmaan laittaa tonne, missä infotaan jäsenmaksusta, että maksaessa pitäisi ilmoittaa siinä viesti-kohdassa org.-nickki. Minä kun innokkaana maksoin sen heti, kun olin täyttänyt ilmo-lomakkeen ja nyt luin sähköpostista, että olisi pitänyt ilmoittaa tuo nickkikin. Mitäs nyt
    Niin ja tais tuolle ukollekin käydä sama moka.
    Katos ku se on niin hieno järjestelmä, että sitä ei tarvitse lisätä sinne vaan se tunnistaa sinut automaattisesti ja laittaa sinut tietoinesi Ryn jäsenrekisteriin Valitettavasti pikkaisen puuttuu vielä taitoa että saataisiin koodattua tuonne esim. SOLOon sellainen että se sen sinne viesti osioon osaisi automaattisesti osaisi lisätä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  17.  
  18. #17
    Tällä hetkellä MotOrg Ry:n vuoden 2004 jäsenmaksun on maksanut jo 111 jäsentä ja monta on vielä jonossa. Mielestäni MotOrg Ry on startannut hyvin käyntiin ja katsotaan mihin vielä tästä päästäänkään...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."