Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 176:sta
  1. #1
    Mites olisi, jos ensi kesänä pidettäisiin pienimuotoinen 851/888 tapaaminen kahvittelun merkeissä... löytyykö monta osallistujaa !?? .. tai edes halukkuutta moiseen....
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  2. #2
    Minulla on halukkuutta mutta kyseisen mallinen mopo vielä puuttuu
    1198+RG500
  3. #3
    Ko. mallien omistajat taitavat olla aiheesta sen verran aidosti kiinnostuneita, että eiköhän paikalle kasaantuisi lähes saman verran mopoja, kuin niitä Suomessa on.

    Ja mikäänhän ei estä mukaan tulemasta vaikkei sellaista olisikaan, jos kerran kiinnostaa.
  4. #4
    Ei mullakaan oo oikeen mallista mopedia, mutta muuten kiinnostaisi tulla kattelemaan, jos kerran porukkaan sopii. Tällä hetkellä olis siis tulossa puolet "oikeita" ja puolet "vääriä" pyöriä... * Kumpiakohan lopulta tulee enemmän.
  5. #5
    No pitääkö tästä nyt sitten tehdä .ORGin Ducati-kokoontuminen ?? ... ei mulla ole mitään sitä vastaan... päinvastoin, mikäli vaan kiinnostusta riittää !!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  6. #6
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 05 2004,15:11) kirjoitti
    No pitääkö tästä nyt sitten tehdä .ORGin Ducati-kokoontuminen ?? ... ei mulla ole mitään sitä vastaan... päinvastoin, mikäli vaan kiinnostusta riittää !!
    Mikäli noin, I'm in. Kun ei ole ole alkuperäisen kuulutuksen kaltaista laitetta.
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  7. #7
    No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  8. #8
    Hyvä! Mukana ollaan mahdollisuuksien mukaan!
  9. #9
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 11 2004,22:36) kirjoitti
    No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
    Kiitos kutsusta.

    Muista vaan sitten ilmoittaa aika ja paikka.
    Ducati 900 SS
  10. #10
    juu tullaan.Missä ja milloin
  11. #11
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 11 2004,22:36) kirjoitti
    No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
    Mukana ollaan!
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  12. #12
    Mukana ollaan! Minulla tosin ei ole 851:stä eikä 888:ia

    Mutta tulen 749:illä!
  13. #13
    Jepulista - muassa olen. Vaikka alla onkin 748.
  14. #14
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 11 2004,22:36) kirjoitti
    No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
    Mutta ei kovin kaukana, jookosta. Ei viitsisi hirveän pitkälle lähteä, Ducatiin kun ei voi kuulemma luottaa...
    Desmo Jugend
  15. #15
    Lainaa (aksu @ Marras. 28 2004,18:08) kirjoitti
    Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!

    Tieto on peräisin nimettömiltä henkilöiltä, joilla ei ikinä ole ollut Ducatia, eivätkä niin huonoa pyörää ole alentuneet metriäkään ajamaan.

    Niinpä tapaaminen on 50 km. päässä mistä tahansa.
    Voisikohan sitä epäluotettavaa ja toivottavasti tyhmää * Ducatia huijata siten että nollaa tripin 50 km välein. Rassukka luulee matkan alkaneen taas alusta ja se laulaa vaikka maailman ääriin ongelmitta.

    Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana. Fabio kylläkin haaveli pienimuotoisesta kokoontumisesta; ei taida tuo pienimuotoisuus toteuttua, vaan tulee todellinen Ducati tapaaminen.



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  16. #16
    Kyllä aivotonta konetta voi yrittää huijata, mutta jospa se ei osaa lukea edes mittaria.
    Ducati 900 SS
  17. #17
    Lainaa (IlDuce @ Marras. 28 2004,18:48) kirjoitti
    Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana. Fabio kylläkin haaveli pienimuotoisesta kokoontumisesta; ei taida tuo pienimuotoisuus toteuttua, vaan tulee todellinen Ducati tapaaminen.
    No mitäs muuta kuin kaikki .ORGin Ducatistit koolle vaan... kevväämmllä palaan asiaan...notta missä ja koska...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  18. #18
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 29 2004,09:57) kirjoitti
    No mitäs muuta kuin kaikki .ORGin Ducatistit koolle vaan... kevväämmllä palaan asiaan...notta missä ja koska...
    Erittäin hyvä ajaus!! Ducati Club Finlandin kekkereiden ja Bella Italian lisäksi jokin epä-"virallisempi" kuppilakokoontuminen ja kenties kimppa-ajeluakin rohkenen ehdottaa. Täällä heti yksi lähtijä! Forza Italia! *



    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  19. #19
    Lainaa (IlDuce @ Marras. 28 2004,18:48) kirjoitti
    Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana.
    Eihän toi mikään karvalakkien karvalakki ole. Se on kuitenkin FF, siinä on kuitenkin täyskatteet ja digitaalimittaristo... ja ajonesto.





    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  20. #20
    Lainaa (Antti80 @ Marras. 30 2004,22:11) kirjoitti
    Lainaa (IlDuce @ Marras. 28 2004,18:48) kirjoitti
    Jos karvalakkien karvalakki (S620 FF) kelpuutetaan joukkoon, niin yritän olla mukana.
    Eihän toi mikään karvalakkien karvalakki ole. Se on kuitenkin FF, siinä on kuitenkin täyskatteet ja digitaalimittaristo... ja ajonesto.

    No juu, näyttäähän se oikealta moottoripyörältä, mutta Ducatien joukossa on kuitenkin karvalakki.

    Syyt titteliin:
    Marzocchi etupää ei säätöjä. Oikeissa Showa tai Öhlins
    Sachs takapaa, ei korkeussäätöä. Oikeissa korkeussäätö
    Takaswingi terästä. Oikeissa kevytmetallia.

    Toisaalta en ole osannut edes kaivata mitään säätöjä eli olen aivan tyytyväinen tuohon mieltäkin lämmittävään karvalakkiin. Karvalakin tarkoitushan onkin pitää omistajansa lämpimänä.

    Konepuolihan on sama S ja SS versioissa ja tuo 620cc taitaa olla aika lähellä vanhaa 750cc konetta ominaisuuksiltaan. Nopeudet ja kiihtyvyydet ovat riittäneet rauhalliselle vanhalle miehelle hyvin. Jopa vaimon kanssa.

    PC, K&N ja avoin filtterikansi tulee siksi että jotain pitää tehdä, ei huipputehojen toivossa. Mukava vähän laitella ja muistella samalla vanhaa -64 mallista Pappa Tunturia, jota on viimeksi tullut viriteltyä. Se oli silloin, kun kukaan ei vielä ymmärtänyt niiden tulevaa arvoa. Olisipa osannut säästää sen eikä myydä eteenpäin.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  21. #21
    Eli nyt on tulossa:

    GAMMA500 * * 900SS
    888 * * * * * * * 888SP4
    jb600 * * * * * * SS750FF
    Nina * * * * * * * 999
    Donna * * * * * *M600Dark
    aksu * * * * * * *S750
    bikerjerk * * * * 851
    Antti80 * * * * *S750HF
    jyri * * * * * * * *749
    RikTen * * * * * *748
    verner * * * * * *SS800FF
    IlDuce * * * * * *S620FF
    tapjar * * * * * * S900FF
    Rudie * * * * * * *M600 Dark
    Vincent * * * * * 900 SS
    750S * * * * * * *750 Sport
    Italowestern * *ST4S
    Finnpaso 750 Paso / 907IE
    Capirex 748
    nixu 851
    mime 907 IE
    Guido ss750
    ducati851 851
    valton ??
    pepemoto ??
    Iitu * * * * * * * *450 Desmo
    Fabio T. * * * * *888SP5



    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  22. #22
    Lainaa (tapjar @ Marras. 30 2004,17:11) kirjoitti
    Erittäin hyvä ajaus!! Ducati Club Finlandin kekkereiden ja Bella Italian lisäksi jokin epä-"virallisempi" kuppilakokoontuminen ja kenties kimppa-ajeluakin rohkenen ehdottaa.
    OK...kimppa-ajelu tulee olemaan ja saa olla "vapaaehtoinen" lisänumero... osallistujat voivat sopia reitin keskenään... itse en koskaan aja suuremmassa laumassa kuin korkeintaan 3-4:n mopon letkassa turvallisuussyistä..siis enää nykyän...joskus 70-luvulla tuli letka-ajelua kylläkin harrastettua
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  23. #23
    Yksi paikka voisi olla tässä
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  24. #24
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,09:24) kirjoitti
    OK...kimppa-ajelu tulee olemaan ja saa olla "vapaaehtoinen" lisänumero...
    Kannatetaan myös moraalista vapaaehtoisuutta. Joskus olen vannonut olevani ajamatta enää koskaan kimpassa tai letkassa, jossa on muutamaa useampi mopo...
    Desmo Jugend
  25. #25
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,10:04) kirjoitti
    Yksi paikka voisi olla tässä
    Paikka on upea ja ympärillä on hienoja mutkateitä ja vanhaa maaseutua.

    Tosin tuonne ei meiltä päin kovin kauaa ajele
    Desmo Jugend
  26. #26
    Itse kun tulen Turun suunnalta, ajan tuskin letkassa. Vauhti pysyy kuitenkin yksikseen rauhallisena nautiskeluna, radalla voi sitten ajaa täysillä.

    Tuo paikka vaikuttaa erinomaisen hyvältä, juurikin sopiva etäisyys päiväretkelle, ja paikalle pääsee ainakin turun suunnasta oikein mukavia mutkateitä
  27. #27
    Ei paha vaihtoehto myöskään minulle.

    Todennäköisesti olen kesän taas Helsingissä, joten ei paha matka ollesakkaan. Tosin täytyy yritää löytää hieman mutkaisempi reitti kuin Hki-Tre- motari.
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  28. #28
    Yritän myös päästä paikalle. Pyöränä se ainoa oikea karvalakki eli Monster 600 Dark, luonnollisesti yhdellä etulevyllä ja kaasareilla. Ellei sitä ennen ehdi vaihtua...
    Saako jäädä yöksi?
  29. #29
    Lainaa (aksu @ Marras. 28 2004,18:08) kirjoitti
    Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
    Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!!*
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  30.  
  31. #30
    No tottahan sitä pitää paikalle tulla, kun kerran muitakin malleja suopeasti katsellaan
    Eli mukana!
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen