Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 176:sta
  1. #61
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 20 2005,11:52) kirjoitti
    Lainaa (zupe @ Helmi. 19 2005,14:40) kirjoitti
    Onkohan päivämäärästä *vielä mitään aavistusta?
    Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkin *

    keksikää jo joku ajankohta... Vehoniemen automuseo kuulostaa kivalta!
    Juu , näin tehdään jos vaan suinkin aikatauluun sopii....
  2. #62
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 20 2005,11:52) kirjoitti
    Lainaa (zupe @ Helmi. 19 2005,14:40) kirjoitti
    Onkohan päivämäärästä *vielä mitään aavistusta?
    Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkin *

    keksikää jo joku ajankohta... Vehoniemen automuseo kuulostaa kivalta!
    Fabiohan on pääorganisaattori, joka on luvannut koko tapahtuman järjestää.
    Odotellaan vaan kärsivällisesti, kyllä ne tarkemmat tiedot varmaan aikanaan tulee.
    Ducati 900 SS
  3. #63
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,15:13) kirjoitti
    En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

    Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

    Ducati-anarkistit yhtykää !!
    Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta. On aivan luonnollista, että jonkinlaiset suhteet on syytä säilyttää ja pyrkiä mm. maahantuojan osallistumiseen päätapahtumiin. Tämänkään merkkikerhon tarkoitus ei ole kytkeä harrastajaa maahantuojaan. Sen enempää en politikoi, kun ei minulla sellaista nimiroolia toiminnassa ole.

    Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.
  4. #64
    Lainaa (verner @ Maalis. 03 2005,10:55) kirjoitti
    Lainaa (RikTen @ Maalis. 03 2005,08:56) kirjoitti
    Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.
    Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?
    No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?
    Ducati 900 SS
  5. #65
    Kertokaa vaan aika ja paikka ajoissa niin mukana ollaan,
    Lähteekö pepemoto mukaan?
  6. #66
    Lainaa (aksu @ Maalis. 03 2005,12:18) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Maalis. 03 2005,10:55) kirjoitti
    Lainaa (RikTen @ Maalis. 03 2005,08:56) kirjoitti
    Jottei nyt kukaan kuitenkaan jättäisi tutustumatta toimintaan itse ja ajattelemaan sen jälkeen ihan omalla päällään mielipiteitään ja harrastuksensa muotoa. Vasta-alkajalle ei ole kiitollisinta aloittaa uutta merkkiharrastusta anarkistina tai yksinäisenä sutena samalla vihaisesti itseään ympäröivää maailmaa mulkoillen.
    Jos aloittaa merkkiharrastuksen, niin voiko edelleen jatkaa moottoripyöräilyä?
    No miksi ei voisi olla filatelisti ja moottoripyäräilijä yhtäaikaa?
    Tot kaike voi!
  7. #67
    Lainaa (Fabio T. @ Marras. 11 2004,22:36) kirjoitti
    No niin ... ensi kesänä sitten nähdään.. minä järjestän.. kaikki Ducatistit vaan kasaan...
    Älkää olko huolissanne ajankohdasta.
    Fabiohan on luvannut järjestää, kuten yllä olevasta lainauksesta ilmenee.

    Odotetaan vaan rauhallisesti.
    Ducati 900 SS
  8. #68
    Lainaa (RikTen @ Maalis. 03 2005,08:56) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,15:13) kirjoitti
    En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!



    Ducati-anarkistit yhtykää !! :;): :D
    Sanailematta sen enempää anarkismin jaloudesta ja sen tarjoamasta mielihyvästä. Omalla lyhyehköllä aktiivikokemuksellani Ducati Club Finlandin toiminnasta, pidempiaikaisista jäsenistä, heidän mielipiteistään ja käsityksistään, ei millään tapaa paista maahantuojan ympärille kerätty kerhotoiminta........
    "viittä vaille" perustaja jäsenenä ja nykyisenä aktiivi-terroristi rivi- jäsenenä lisäys RikTen:in kommenttiin.
    DCF Ry ei ole koskaan naittinut minkäänlaista tukea maahantuojalta eikä esim jäsenet saa sieltä mitään vakioalennusta. Ko huhujen häivyttämiseksi DCF on ollut jopa omalla osastolla MP-näyttelyssä. Kaikki valtakunnalliset kerhot ovat enempi tai vähempi pääkaupunki-keskeisiä ihan siitä syystä että suuri osa motoristeista on etelästä. DCF:n tämän kauden ohjelmasta ainoastaan EAk-koulutus tapahtuu Helsingissä.
    mime
  9. #69
    Kovasti kiinnostaisi Ducati Clubin rataharjoittelutoiminta, mutta toisaalta sanalla merkkikerho on vähintään fasismin kaltainen vaikutus allekirjoittaneen mielessä

    Ja yhteydet viralliseen maahantuojaan kuulostavat vielä pahemmalta...

    Lainaus kerhon säännöistä:
    Lainaa kirjoitti
    Yhdistyksen tarkoituksena on edistää Italialaishenkistä moottoripyöräkulttuuria Suomessa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys toimii linkkinä maahantuojan ja pyörien omistajien välillä, järjestää koulutusta ja ajoharjoittelua sekä ajaa Ducati-moottoripyöräilijöiden etuja.
    Mitä on italialaishenkinen moottoripyöräkulttuuri? Sekin kuulostaa aika pahalta
    Desmo Jugend
  10. #70
    Lainaa (verner @ Maalis. 03 2005,23:15) kirjoitti
    Ja yhteydet viralliseen maahantuojaan kuulostavat vielä pahemmalta...
    Alkaa keskustelu taas rönsyillä En ole DCF:n jäsenenä kokenut ducatin maahantuojan yhteyksistä kerhoon,mitään negatiivista.Päinvastoin.On ollut mukavaa pariin otteeseen virtasalmen radalla,päästellä omalla pyörällä ympäri rataa kokopäivä.Ja maahantuoja on hoitanut ratamaksut,vaikka en ole kyseisestä liikkeestä ostanut mutteriakaan.
    Ja Valttonille : Mie oon mukana
    ex suzuki gs 500e-90,ex suzuki dr 650e-97,ex Ducati 900 ss -91,ex Ducati900ss-97,ex Ducati ST2 -03,Triumph Thruxton -07
  11. #71
    "Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
    ..vielä on puolmetriä lunta maassa...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  12. #72
    Minulle on kerrottu että clubin jäsenet saavat joitain alennustarjouksia maahantuojalta?? vai onko se väärää informaatiota
    1198+RG500
  13. #73
    Minä olen klupin jäsen, enkä ole moisesta kuullut.
  14. #74
    Lainaa (GAMMA500 @ Maalis. 05 2005,22:01) kirjoitti
    Minulle on kerrottu että clubin jäsenet saavat joitain alennustarjouksia maahantuojalta?? vai onko se väärää informaatiota
    ..mikäli maahantuoja antaisi "omille kerholaisilleen" edes alennusta huolloista ja varaosista, niin melko varmaan olisin ao. klubin jäsen... mutta koska klubi toimii "vain" yhdyssiteenä alan harrastajien ja maahantuojan välillä... niin vetäkööt kätöseensä !..kumpikin osapuoli...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  15. #75
    Kertokaa nyt hyvät ihmiset miksi Ducati-clubi on niin hyljeksittävä.
    Mikä on maahantuojan rooli clubissa? Vai onko minkäänlaista?
    MP-näyttelyssä liiyin DCF:n, olikohan se isokin virhe?
    Ducati 900 SS
  16. #76
    Lainaa (Fabio T. @ Maalis. 04 2005,14:10) kirjoitti
    "Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
    ..vielä on puolmetriä lunta maassa...
    Hei, joka päivä vähenee! 851 tulossa ajoihin 851:llä, joko mennään ens viikolla?
    Ok, ok, maltetaan nyt et lumet lähtee...
  17. #77
    Lainaa (888 @ Maalis. 05 2005,23:08) kirjoitti
    Minä olen klupin jäsen, enkä ole moisesta kuullut.
    Samat jupinat.

    ST1:ltä saa bensasta alea kun tuli jäsenkirjeen mukana oikein kortti, mutta eihän täällä E-Karjalassa mitään ST1:siä ole.
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  18. #78
    Olisikohan syytä avata oma topici tälle klubi/kerhokeskustelulle.

    Alkaa olla aika kaukana alkuperäisestä aiheesta.

    Itse olen DCF:n jäsen, eduista ei muuta tietoa kuin:

    - Yhteistyössä Turvan kanssa huomattava alennus Kasko-vakuutuksesta.
    - Two Wheel Center, Dynotestaus / tehonmittaus clubilaisille 25 €/kerta. Virityspaketit pakettihinnoin (yllätyspaketit yllätyshinnoin). Avon-renkaat enn. –20%, muuten –10-15%.

    Löytyy DCF edut sivulta



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  19. #79
    Lainaa (Fabio T. @ Maalis. 04 2005,14:10) kirjoitti
    "Hold your horses!" PIKKUPOSSUT !!!
    ..vielä on puolmetriä lunta maassa...
    Niin just. En ymmärrä miksei jotkut voisi tavata toisiaan vaikka joku kuuluu johonkin klubiin, kerhoon tai ry:hyn. Saman tai eri merkin tai mun puolesta vaikka 4H-toiminnan alla.

    Mitä taas tulee DCF:ään, olen jäsen enkä tunne sen haittaavan tunne-elämää suuresti. Kerran kävin vuosikokouksessa höpisemässä ja kattomassa muiden pyöriä (niitä oli paljon ja ne oli hienoja). Kiva t-paitakin on. Jos joku ottaa moisesta paiseita niin ottakoon.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  20. #80
    Minä en kerhoa tunne lainkaan, ainoastaan olen epäillyt sitä, onko kyseessä oikea kerho vai jokin maahantuojan pyörittämä kanta-asiakasklubi... Vastaus lienee jo kuitenkin saatu, joten ei viitsi enää aiheesta jatkaa.

    Kerholla on ainakin sivujensa perusteella mielenkiintoista toimintaa; rataharjoittelua, huoltokoulutusta yms.
    Desmo Jugend
  21. #81
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,09:05) kirjoitti
    Eli nyt on tulossa:

    GAMMA500 900SS
    888 888SP4
    jb600 SS750FF
    Nina 999
    Donna M600Dark
    aksu S750
    bikerjerk 851
    Antti80 S750HF
    jyri 749
    RikTen 748
    verner SS800FF
    IlDuce S620FF
    tapjar S900FF
    Rudie M600 Dark
    Vincent 900 SS
    750S 750 Sport
    Italowestern ST4S
    Iitu 450 Desmo
    Fabio T. 888SP5
    Mukana myös MiMe ja 907IE ja muutama muu
  22. #82
    mukana ollaan, mää ja mun ss750. *



  23. #83
    VOISHAN TUOTA LÄHTEE KANS 851.sellä,jos tuo lumi vähän laskis.-76 oon alottanu ja yhen kerran käyny nummijärviajoissa kokoontumassa niin vois nyt sit taas käydä ku on kunnon saundit tiedos.
  24. #84
    Lainaa (ducati851 @ Maalis. 10 2005,22:29) kirjoitti
    VOISHAN TUOTA LÄHTEE KANS 851.sellä,jos tuo lumi vähän laskis.-76 oon alottanu ja yhen kerran käyny nummijärviajoissa kokoontumassa niin vois nyt sit taas käydä ku on kunnon saundit tiedos.
    No joko taas.... sähän yhtenään noissa pippaloissa hyppäät
  25. #85
    Jooo o..son menny ihan veriin mulla tää kokoontuminen
  26. #86
    Ihan kiva idea, kesä on lyhyt ja mitä enemmän tapahtumia sitä suurempi mahdollisuus että edes johonkin niistä pääsee/ehtii mukaan...
  27. #87
    Nostetaas aihetta vähän ylöspäin.. eli joko mennään?
    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  28. #88
    Onks MITÄÄN hajua ajankohdasta
    Olis ihan kiva, jos tässä kesälomamatkaa suunnitellessa tietäis edes vähäsen ajankohtaa....

    Pienenä vinkkinä, please, ei keskellä kesää, kun kaikilla on omat lomareissut ja muut...

    Tulen, jos ei satu viikoille 25.-28. (ja ei ole tarkoitus ajaa lappiin itikoitten syötiksi)...

    Finnpaso
    750Paso
    907IE
  29. #89
    No niin..mites olis sitten 851/888 tapaaminen elokuussa ?... mutta onko viikonpäivällä väliä ?... esim. siellä Vehoniemessä on tiistaisin ja perjantaisin kait "motoristien päivät"... toisaalta en halua, että Ducatini saa japsiviruksia ja siten ehdotankin jotain elokuun lauantai- tai sunnuntaipäivää... sopisiko esim. joko la. 06.08. tai la 13.08.?
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  30.  
  31. #90
    Sopii kumpi tahansa.
    Ducati 900 SS
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen