Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 176:sta
  1. #31
    Se kokoontuminen on kuitenkin siellä susirajan sisäpuolella, mutta yritetään päästä paikalle
  2. #32
    Lainaa (Nina @ Joulu. 01 2004,15:57) kirjoitti
    Lainaa (aksu @ Marras. 28 2004,18:08) kirjoitti
    Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
    Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!!*


    mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

    Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?
  3. #33
    Lainaa (Jyri @ Joulu. 01 2004,18:07) kirjoitti
    Lainaa (Nina @ Joulu. 01 2004,15:57) kirjoitti
    Lainaa (aksu @ Marras. 28 2004,18:08) kirjoitti
    Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
    Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!!*


    mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

    Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?
    Kylläpäs kaikki on nyt niin kauhuissaan tuosta Ducatin epäluotettavuudesta.

    Kyllä Ducati on luotettava jos sitä vertaa naiseen.

    Ja sehän jo riittääkin.

    Melkein sama nautinto, mutta luotettavammin..

    Mukana ollaan
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  4. #34
    Lainaa (IlDuce @ Marras. 28 2004,18:48) kirjoitti
    Ducatia voi huijata siten että nollaa tripin 50 km välein. Rassukka luulee matkan alkaneen taas alusta ja se laulaa vaikka maailman ääriin ongelmitta.
    Mä olen ratkaissut ongelman siten, että irrotan aina päivän alussa matkamittarin vaijerin. Sitten vaan laskeskelen kartalta ajetun matkan ja ruuvaan illalla mitariin samanverran lisää..

    Eikä mun Ducati ole huomannut mitään ja toimii kuin junan vessa! *

    Kaverilla on GPS, ja se ilmoittaa kuljetun matkan suoraan, ei tartte laskee. Opiskelijana mulla ei kuitenkaan oo kaikkeen varaa. *





    Matkalla mitättömyydestä keskinkertaisuuteen.
  5. #35
    Lainaa (verner @ Joulu. 01 2004,10:12) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,10:04) kirjoitti
    Yksi paikka voisi olla tässä
    Paikka on upea ja ympärillä on hienoja mutkateitä ja vanhaa maaseutua.

    Tosin tuonne ei meiltä päin kovin kauaa ajele
    Niin sillä bussilako, millä kerroit tulevasi?
    Ducati 900 SS
  6. #36
    19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....

    .ORGin Ducati-kokoontuminen tulee olemaan päivätapahtuma, jonka ohjelman järjestän myöhemmin... jos paikkana on Vehoniemen Automuseo, niin ohjattu kiertokäynti museossa ja yhteislounas kuuluu asiaan... samoin varmaan Ducatisteille räätälöity "luontopolku"...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  7. #37
    Lainaa (aksu @ Joulu. 02 2004,08:58) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Joulu. 01 2004,10:12) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,10:04) kirjoitti
    Yksi paikka voisi olla tässä
    Paikka on upea ja ympärillä on hienoja mutkateitä ja vanhaa maaseutua.

    Tosin tuonne ei meiltä päin kovin kauaa ajele
    Niin sillä bussilako, millä kerroit tulevasi?
    Heh, meiltä pääsee Kangasalle (ei tosin Vehoniemeen) paikallisliikenteen bussilla melkein kotiovelta. Matka tosin saattaa kestää puolitoista tuntia ja mopolla pääsee reilussa puolessa tunnissa, jos se vain kykeenee siihen...

    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 02 2004,0914) kirjoitti
    19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
    Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
    Desmo Jugend
  8. #38
    Lainaa (Jyri @ Joulu. 01 2004,18:07) kirjoitti
    mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

    Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?
    Totta kai se on ihan yhtä epäluotettava, onhan se saman perheen kasvatti.

    Voipi olla, että työpaikan tai Stormin sijaan sinä päädyt esimerkiksi Sevettijärvelle. Mutta jos 749 meinaa kuskata sinut vielä lisää eteenpäin, aloita viimeistään Näätämössä neuvottelut sen kanssa, ettei se vie sinua ainakaan Norjan Kirkkoniemeen..*
    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  9. #39
    Lainaa (Antti80 @ Joulu. 01 2004,13:40) kirjoitti
    Ei paha vaihtoehto myöskään minulle.

    Todennäköisesti olen kesän taas Helsingissä, joten ei paha matka ollesakkaan. Tosin täytyy yritää löytää hieman mutkaisempi reitti kuin Hki-Tre- motari. *
    Kyllä löytyy. Ja just sopivaa Ducatille.

    Mennään vaikka vaikka yhdessä. Jos kaipaat "opasta".
    Ducati 900 SS
  10. #40
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 01 2004,10:04) kirjoitti
    Yksi paikka voisi olla tässä
    Vehoniemi on erinomainen paikka kokoontumiselle. Varmasti monelle sopivan matkan päässä. Myöskin museon näkeminen lienee sen arvoista.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  11. #41
    Lainaa (verner @ Joulu. 02 2004,09:31) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 02 2004,0914) kirjoitti
    19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
    Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin *.
    Arlen who?
  12. #42
    Lainaa (900S.i.e @ Joulu. 03 2004,15:50) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Joulu. 02 2004,09:31) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 02 2004,0914) kirjoitti
    19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
    Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin *.
    Mistäs .ORGin "porukan" tuntee? Itse en ainakaan liimaile enää mitään kollektiivitarroja mopooni ja kuuluminenkin johonkin virtuaaliyhteisöön on vähän niin ja näin.

    Mutta mutta, missä näitä Ducati-sessioita järjestetään? Onko muita, kun Italo-kokoontuminen? Ilmeisesti Ducati Club väsää omaa kivaansa, mutta ne merkkikerhot, ne merkkikerhot... *
    Desmo Jugend
  13. #43
    Lainaa (verner @ Joulu. 03 2004,20:57) kirjoitti
    Ilmeisesti Ducati Club väsää omaa kivaansa, mutta ne merkkikerhot, ne merkkikerhot... *
    "Ducati Club Helsinki"
  14. #44
    Lainaa (Italowestern @ Joulu. 01 2004,18:18) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Joulu. 01 2004,18:07) kirjoitti
    Lainaa (Nina @ Joulu. 01 2004,15:57) kirjoitti
    Lainaa (aksu @ Marras. 28 2004,18:08) kirjoitti
    Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
    Tuo on totta! Minäkin olin sopinut pyöräni kanssa, että se pääsee käymään kotimaassaan kesän 2004 aikana. Katin kontit, se kuljetti minut Nordkappiin.. Ei se ainakaan aivan Milanolta minusta näyttänyt. Ihme laite, todella epäluotettava!!


    mitäköhän olen ostanut, jos tuo on epäluotettava ja kun haluan ajaa sillä töihin, se menee Stormille. Höh...

    Onkohan 749 yhtä epäluotettava kuin 999?
    Kylläpäs kaikki on nyt niin kauhuissaan tuosta Ducatin epäluotettavuudesta.

    Kyllä Ducati on luotettava jos sitä vertaa naiseen.

    Ja sehän jo riittääkin.

    Melkein sama nautinto, mutta luotettavammin..

    Mukana ollaan
    itsellä ei ollut monsterissa mitään häikkää...mitä ny sadekelillä vähän öljynpaineen merkkivaloa vilkutteli! pala sähköteippiä korjas sen vian! mulla tais olla sitten susikappale se monsteri, kun huoletta sai ajella sellasia 500-1000km. päivämatkoja! että se niistä "asiantuntijain" sanonnoista! ne asiantuntijat eivät alentuneet ajamaan ducatilla, koska kaveri, jolla on joku japanialainen, sanoo niitä epäluotettavaksi!

    hyvältä kuullostaa toi kokoontuminen...mutta eipä oo ducatia enää!

    ja niistä herneistä saa tehdä soppaakin!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  15. #45
    Lainaa (888 @ Joulu. 03 2004,21:22) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Joulu. 03 2004,20:57) kirjoitti
    Ilmeisesti Ducati Club väsää omaa kivaansa, mutta ne merkkikerhot, ne merkkikerhot... *
    "Ducati Club Helsinki"
    No niin, sekin vielä
    Desmo Jugend
  16. #46
    Lainaa (900S.i.e @ Joulu. 03 2004,15:50) kirjoitti
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin *.
    Ei niin, eikä ainakaan minua tule niissä pippaloissa näkymäänkään...!!

    En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

    Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

    Ducati-anarkistit yhtykää !!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  17. #47
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,15:13) kirjoitti
    Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!
    851/888-kuskeja ei näillä palstoilla montaa ole, joten ehdotin tuolla alussa, että tulkoot kaikki asiasta kiinnostuneet mukaan.
  18. #48
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,15:13) kirjoitti
    Lainaa (900S.i.e @ Joulu. 03 2004,15:50) kirjoitti
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin *.
    Ei niin, eikä ainakaan minua tule niissä pippaloissa näkymäänkään...!!

    En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

    Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

    Ducati-anarkistit yhtykää !! *
    No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.
  19. #49
    Lainaa (matt1 @ Joulu. 05 2004,20:34) kirjoitti
    No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä * Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.
    En tule....
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  20. #50
    Lainaa (matt1 @ Joulu. 05 2004,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,15:13) kirjoitti
    Lainaa (900S.i.e @ Joulu. 03 2004,15:50) kirjoitti
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin .
    Ei niin, eikä ainakaan minua tule niissä pippaloissa näkymäänkään...!!

    En koskaan tule osallistumaan maahantuojan ympärille kerätyn seuran/kerhon toimintaan..etenkään sellaisen maahantuojan, joka ei edes lupaa alennuksia varaosista kerhon(sa) jäsenille !!

    Tämä alunperin 851/888 harrastajille tarkoitetun "ad hoc" kokoontumiseen ovat kuitenkin kaikki Ducatistit tervetulleet.. ja ellei kiinnosta, niin jääkää pois !!

    Ducati-anarkistit yhtykää !!
    No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.
    Tuo Bella Italia oli se tapahtuma, jossa tällainen tavallinen rahvaan edustaja sai lopullisesti sen Ducati kipinän.

    Viime kesänä käytiin koko perheen voimalla autolla, ensi kesänä ehkä menen mopolla. Minä kun en (vielä) osaa boikotoida mitään enkä ketään. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan mielipiteeseen. Tämä on vapaa maa. Kunnioitan Fabion kantaa merkkitapahtumiin.



    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  21. #51
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 05 2004,20:54) kirjoitti
    Lainaa (matt1 @ Joulu. 05 2004,20:34) kirjoitti
    No miten olisi tuo Bella Italia-tapahtuma, jossa Fiat-maahantuoja näyttää olevan paremmin esillä * Siellä on säistä riippuen enemmän tai vähemmän italialaispyöriä ja ainakin autoissa riittää kohtuullisesti ihailtavaa jopa mopokuskeille.
    En tule....
    Tuo 851/888 kokoontuminen oli hyvä idea, eikä se mitenkään sulje pois ketään osallistumasta bella italiaan tai johonkin muuhun kokoontumiseen tämän lisäksi.

    Itse en osallistu muihin kokoontumisiin, mutta mielelläni tulen ihan mielenkiinnosta katselemaan "poikien" upeita 888:ja, etenkin nuo sp-mallit on pakko nähdä.

    Lisäksi on hauska tavata niitä nimimerkkejä, jotka täällä kirjoittelevat. Fabion ehdotus paikaksi oli tosiaan loistava, sinne on mukava tehdä ainakin täältä (oma lehmä ojassa) päivän retki.

    En oikein ole innostunut noista "kokkareista", enkä usko niistä jatkossakaan innostuvani sen kummemmin... Joskus olen käynyt paikallisilla aurajoki-pysäköinti-pikakokkareilla, mutta sekään ei erityisesti ole innostanut. Joskus siellä tosin on tullut nähtyä upeita laitteita. Pidemmissä kokkareissa meno tahtoo olla "örvellystä", ja sellainen ei minua mitenkään kiehdo. Jokainen touhuaa tavallaan...



  22. #52
    Lainaa (900S.i.e @ Joulu. 03 2004,15:50) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Joulu. 02 2004,09:31) kirjoitti
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 02 2004,0914) kirjoitti
    19 halukasta ilmoittautunut ja aikaa tapahtumaan 6-8 kk !!...ihan hyvä....
    Puolen vuoden päästä lähdössä on edelleen 5 henkeä, joista yksi joutuu vielä viimetipassa töihin, yksi sairastuu, yksi eksyy ja toinen paikalle saapunut tulee autolla...
    He hee, juuri näin. Vois tähän uhoomiseen lisätä että opetelkaa käymään ensin jo olemassa olevissa Ducati/italo -tapahtumissa ennen ku keksitte lisää. Eipä niissä nyt niin hirveesti orgin porukkaa oo näkynyt, muutama sitkee kuitenkin *.
    Ai mitä varten pitäisi ensin käydä jossain virallisessa tapahtumassa, ennenkuin voi ajella Vehoniemelle?

    Ducati 900 SS
  23. #53
    Kyl taidan sittenkin harkita sitä Bella Italiaa...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  24. #54
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 06 2004,14:22) kirjoitti
    Kyl taidan sittenkin harkita sitä Bella Italiaa...
    jos se bella italy,niin mä tuun sinne mun Lambretta vaga:lla(vm.69)on lyhyt matka sinne
    PS.edelleen känässä
    PS.2Mitä muuta voi tehdä talvella,ku olla känässä
  25. #55
    Miekin voisin tulla vaikka tolla 907ie:llä, jos ei satu 4 viikon kesäloman aikaan, jolloin oon jossakin etelässä;-))

    Voisin vaikka tulla kuulostelemaan "italowesternin" kokemuksia ST4S:stä, kun sellasta himottais.....
  26. #56
    Lainaa (Fabio T. @ Joulu. 06 2004,14:22) kirjoitti
    Kyl taidan sittenkin harkita sitä Bella Italiaa...
    Niin, ihmetellä täytyy kuinka joku saa tällasenkin aiheen väännettyä päälaelleen...
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  27. #57
    pakkohan sitä 748:a on tulla ajeluttaan...
  28. #58
    Voisin kans 851:sellä sinne ilmaantua jos ajankohta on sopiva, eli ei ole työvuoro...
  29. #59
    Onkohan päivämäärästä vielä mitään aavistusta?
  30.  
  31. #60
    Lainaa (zupe @ Helmi. 19 2005,14:40) kirjoitti
    Onkohan päivämäärästä *vielä mitään aavistusta?
    Me voitais Zupen kanssa ajella täältä Turun päästä sinne mutkateitä pitkin

    keksikää jo joku ajankohta... Vehoniemen automuseo kuulostaa kivalta!
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen