Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 180:een 180:sta
  1. #151
    Lainaa (tomij @ Helmi. 14 2005,09:50) kirjoitti
    Hyvä oli meininki, ja vauriotkin taisi olla pelkästään taloudellisia ja henkisiä, mitään pysyvää fyysistä ei tällä kertaa tainnut sattua edes Sumpalle...
    Juuh, mun vauriot rajoittuu tällä kertaa vaan kurkkukuppaan, mikä on hyvinkin ikävä tauti
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #152
    Mulla on varmaan se sama tauti kielessä.
    ©
  3. #153
    Lainaa (Bluesman @ Helmi. 14 2005,12:21) kirjoitti
    Ja näin on taas kerran motoristien mainetta ja kunniaa kasvatettu *
    Et arvaakkaan... Saivatpahan oppitunnin pöytätanssin peruskoreografeista! * Ja harvalla reissulla sentään Chrysleria pulkassa vedetään...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  4. #154
    Mä väsäsin tollasen pienen kertomuksen, joka löytyy myös tuolta meiän kotisivuilta (allekirjoituksessa). Laittelen kuvat tonne sivujen galleriaan iltasella...

    matkakertomus
  5. #155
    Lainaa kirjoitti
    Mä väsäsin tollasen pienen kertomuksen
    Hyvä tarina! Hyvä että pääsitte ehjänä kotiin kaikesta säätämisestä huolimatta. Voit ainakin sanoa, että viikonloppuna oli vähän äksöniä.
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
  6. #156
    Joo, kiitokset allekirjoittaneenkin puolesta! *

    Pojille muistutus, et kannattaa pestä meikit jo illalla, ni et illan missi on taas aamulla jussi. Ei tarvii säikähtää sit peilistä katellessa, et kenen prkl vierestä sitä on taas herättykää..



    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  7. #157
    Lainaa (Ace @ Helmi. 14 2005,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Helmi. 14 2005,12:21) kirjoitti
    Ja näin on taas kerran motoristien mainetta ja kunniaa kasvatettu *
    Et arvaakkaan... Saivatpahan oppitunnin pöytätanssin peruskoreografeista! * Ja harvalla reissulla sentään Chrysleria pulkassa vedetään...
    Mut niit kelkkoja kului illalla...
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  8. #158
    Chrysleri saatiin kuulemma eilen hinattua Tahkojärven rannasta Kuopioon, valtuutettuun huoltoon. Avaimet saapuvat huomenna, ja jos kaikki menee kuten pitää, saamme auton takaisin ensi viikonloppuna. Operaatiossa avustaneet liukurit voivat kuulemma hyvin ja todennäköisesti jatkavat elämäänsä hinausliike Lyytikäisen nuorimman sukupolven huvittajina

    Tahtooko joku Tahkolle ens viikonloppuna?
  9. #159
    No tää reissu menee kyllä todella putkeen.... Muistatteko arvon kyytiläiset mun "ylihysterian" siinä yhen traktorin kohalla kun välähti oudosti... Ei se, ei todellakaan ollut traktorin vilkku. Ja kyllä, siellä traktorin takana oli nopeusvalvontakamera piilossa...

    Ainakin sikälimikäli tämä tapahtui Suonenjoella klo 11:45... että sellasta Leppävirran poliisilta tänään... kiitos kuulemiin!

    Edit: niin... 80-alueella 99km/h... Olenko nyt bomberi ja kaahari? Harmi, ettei ollu meikkiä silloin, ois tullu nätimpi kuva



  10. #160
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 15 2005,16:09) kirjoitti
    niin... 80-alueella 99km/h...
    Hyvin optimoitua rikesakonkeräämistä; pari kilsaa tunnissa lisää vauhtia ja olis menny sakon puolelle...
    Tuurilla ja asenteella
  11. #161
    Lainaa kirjoitti
    Olenko nyt bomberi ja kaahari? Harmi, ettei ollu meikkiä silloin, ois tullu nätimpi kuva
    Kuulut niihin bombereihin, jotka syö pikkulapsia ja kaahailee järkyttäviä ylinopeuksia!
    Sul on kyllä ollu sellanen viikonloppu, ettei suunta voi olla muutakuin ylöspäin.
    Voima on nopeutta, nopeus on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
  12. #162
    Mut hei kameralliset (petri, moncan kuvat tulee mahd. pian) me halutaan kuvia !!!!!

    Ja Mädis... sä oot pahis...
    Vilkahti se meilläkin, mutta tais kuvata sitä ohitettavaa eikä meitä toivottavasti...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  13. #163
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 15 2005,20:52) kirjoitti
    Ja Mädis... sä oot pahis...
    Vilkahti se meilläkin, mutta tais kuvata sitä ohitettavaa eikä meitä toivottavasti...
    NOUP, väärässä olet!
    Tänään tuli leppävirran smurffeilta postia ja kas kas...
    80 alueella 98! mutta huom siis vaan 98!! mittarissa oli sillon nimittäin 130 kun välähti!
    olivat ilmeisesti ottaneet sen oikealla kaistalla ajaneen citikan lukeman, kun eivät mun lukemaa saaneet, mutta kilpi näky kuvassa... tai näin ainakin oletan, kun en muutakaan järkevää selitystä keksinyt...
    että sellasta
    aina noit menee...noit menee aina.
  14. #164
    Lainaa (janezky @ Helmi. 15 2005,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 15 2005,20:52) kirjoitti
    Ja Mädis... sä oot pahis...
    Vilkahti se meilläkin, mutta tais kuvata sitä ohitettavaa eikä meitä toivottavasti...
    NOUP, väärässä olet!
    Tänään tuli leppävirran smurffeilta postia ja kas kas...
    80 alueella 98! mutta huom siis vaan 98!! mittarissa oli sillon nimittäin 130 kun välähti!
    olivat ilmeisesti ottaneet sen oikealla kaistalla ajaneen citikan lukeman, kun eivät mun lukemaa saaneet, mutta kilpi näky kuvassa... tai näin ainakin oletan, kun en muutakaan järkevää selitystä keksinyt...
    että sellasta
    phiuh! Lievä munkki jätkällä

    Onneksi olkoon!
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  15. #165
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 15 2005,16:09) kirjoitti
    Muistatteko arvon kyytiläiset mun "ylihysterian" siinä yhen traktorin kohalla kun välähti oudosti... Ei se, ei todellakaan ollut traktorin vilkku. Ja kyllä, siellä traktorin takana oli nopeusvalvontakamera piilossa...
    On ilmeisesti traktorikuskikin ajanut melko huomattavaa ylinopeutta, jos te olette sen takana ajaneet 99 km/h.
    ©
  16. #166
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 16 2005,09:10) kirjoitti
    On ilmeisesti traktorikuskikin ajanut melko huomattavaa ylinopeutta, jos te olette sen takana ajaneet 99 km/h.
    Joo... nyt ku tarkemmin muistelen, niin me ajettiin huonojen kelioslosuhteiden takia hyvin maltillista nopeutta siinä omalla kaistalla ja tää per***en b-raktori tuli takaa mieletöntä vauhtia ja veti bussipysäkin kautta ohi... En ehtiny ees nähä oliko keula pystyssä...

    Näin taas tavallista autoilijaa sorretaan! Eikö noilla poliiseilla ja kameroilla oo muuta tekemistä ku kytätä viattomia autoilijoita!!!! Keskittyisivät vaikka motoristeihin, ne ne vasta kauheita kaahareita on!



  17. #167
    Joo, o, mihinkähän tämän reissun seuraukset loppuu??
    Onneks ei ole enää kuin meitin auto joka voi saada postia! Ennen Chryslerin paluuta....
    Mäkin sain tänään kirjekuoren Nilsiästä, mutta pääsin halvemmalla kuin te, laskulle otettu taksi, 15,20....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  18. #168
    Ei mun kustannuksille vielä loppua näy... tänään on Chrysleri saatu valmiiksi pajalla. Työkustannukset (koodaus) oli kympin, mutta avainaihioiden hinta olikin kohdallaan, 111€/kpl. Siihen vielä kaukosäädin, jolloin hintaa operaatiolle tuli yhteensä 330 €uroa. Jotain tällaista olin ajatellutkin, joten vielä mennään budjetissa... enää ei puutu kuin hinausliikkeen lasku, eikä heilläkään sen suurempia ongelmia kuulemma auton kanssa ollut. Sitten toki vielä ensi viikonlopun hakureissu... mitähän kivaa silloin tapahtuu
  19. #169
    Hyvä tuuri jatkuu....sierra hajos Onhan se nytkiny jo pitemmän aikaa, mut nyt kesken duunimatkan sammu yhtäkkiä, eikä kyä enää ku kaasu pohjassa, muuten sammuu samantien... huhhei! Tahkon kirous meitsin vei!
  20. #170
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 17 2005,09:34) kirjoitti
    Hyvä tuuri jatkuu....sierra hajos Onhan se nytkiny jo pitemmän aikaa, mut nyt kesken duunimatkan sammu yhtäkkiä, eikä kyä enää ku kaasu pohjassa, muuten sammuu samantien... huhhei! Tahkon kirous meitsin vei!
    Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
    Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  21. #171
    Lainaa (Ace @ Helmi. 17 2005,10:28) kirjoitti
    Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
    Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....
    Ei niissä sattuis olemaan tota motorcraftin kahen kämmenen kokosta sytkän ja kaasarin ohjausboksia? Vahva veikkaus, että vika on joko sinä tai virranjakajassa, koska kaikki muu sytytyspuolelta on vaihdettu, imuvuodot tukittu, venttiilit säädetty, puristuspaineet mitattu, kaasari putsattu jne. Yksi asia kaasaristakin on tarkistamatta, bensapinnan korkeus ja kohon kunto. En tosin usko, että tuo aiheuttaisi mokomalla tavalla vaihtelevaa vikaa... pitää taas tutkailla ens viikolla...

    Huomenna lähetään troyhyn kanssa taas Tahkolle hakemaan Chrysleria ja laskemaan liukurilla... Just hain pankista tonnin kulutusluottoa, että saan kulut maksettua ja vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön on kohtapuoliin lähdössä. Tuskinpa sieltä kovin paljoa takaisin saa, jos mitään.

    Mut kohta alkaa olla kaikki muu kunnossa, paitsi mun auto ja rahatilanne.. eli elämä on taas ennallaan
  22. #172
    Team Vålvå ajoi koko matkan rauhallisesti ja turvallisesti mennen tullen.
    Poliisit ei ole soitellu perään. *kop kop*-puuta.
    ©
  23. #173
    Muista Madde että me ollaan sulle pystyssä menomatkan bensoja.. tai siis olihan ne kertaalleen maksettu mutta tais tulla palautuksena siinä jossain välissä.. eikse diili ollu niin että jos kaikki pääsee muulla kyydillä mukavasti kotiin, ja mehän päästiin *

    Vaikka eipä ne muutamat kympit sua varmaan tässä paljoa lohduta, mutta vähän kuitenkin..



    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  24. #174
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 17 2005,12:48) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Helmi. 17 2005,10:28) kirjoitti
    Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
    Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....
    Ei niissä sattuis olemaan tota motorcraftin kahen kämmenen kokosta sytkän ja kaasarin ohjausboksia? Vahva veikkaus, että vika on joko sinä tai virranjakajassa, koska kaikki muu sytytyspuolelta on vaihdettu, imuvuodot tukittu, venttiilit säädetty, puristuspaineet mitattu, kaasari putsattu jne. Yksi asia kaasaristakin on tarkistamatta, bensapinnan korkeus ja kohon kunto. En tosin usko, että tuo aiheuttaisi mokomalla tavalla vaihtelevaa vikaa... pitää taas tutkailla ens viikolla...

    Huomenna lähetään troyhyn kanssa taas Tahkolle hakemaan Chrysleria ja laskemaan liukurilla... Just hain pankista tonnin kulutusluottoa, että saan kulut maksettua ja vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön on kohtapuoliin lähdössä. Tuskinpa sieltä kovin paljoa takaisin saa, jos mitään.

    Mut kohta alkaa olla kaikki muu kunnossa, paitsi mun auto ja rahatilanne.. eli elämä on taas ennallaan
    Täytyy kysäistä jos satun kaveriin törmäämään, sellainen puolituttu että numeroa ei ole ja nimeä en muista kokonaan... Ilmoittelen.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  25. #175
    Lainaa (Zia @ Helmi. 17 2005,13:18) kirjoitti
    Muista Madde että me ollaan sulle pystyssä menomatkan bensoja.. tai siis olihan ne kertaalleen maksettu mutta tais tulla palautuksena siinä jossain välissä.. eikse diili ollu niin että jos kaikki pääsee muulla kyydillä mukavasti kotiin, ja mehän päästiin
    No joo... eipä tuolla tosiaan niin väliä. Sovitaan, että ne rahat oli ystävänpäivälahja sulle ja Kaasuapinalle. Käykää ostamassa itellenne jotain tosi kivaa, esim sydämen muotoinen suklaarasia

    Lainaa (Ace @ tos vähä ylempänä) kirjoitti
    Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
    Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....

    Täytyy kysäistä jos satun kaveriin törmäämään, sellainen puolituttu että numeroa ei ole ja nimeä en muista kokonaan... Ilmoittelen.
    Ässä pistää taas tuulemaan... vähä sama juttu ku Tahkollakin. Mä ajattelin just alkaa soittelemaan traktorihemmolle, niin ace oli jo hoitanu äijän paikalle... Ja nyt kun eilen oli sivumennen puhetta, että jollain puolitutulla jossakin on ehkä jotain osia, niin tilanne tänään on se, että tämä ko. kaveri on jo luvannu laittaa mulle boksin jonkun kaverinsa mukana Järvenpäähän... Tää taitaaki olla sellanen ässä, että kannattaa tuntea

    Ei voi kuin kiittää ja kumartaa! (ja toivoa, että se vika todella on siinä boksissa)
  26. #176
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 18 2005,10:20) kirjoitti
    Lainaa (Zia @ Helmi. 17 2005,13:18) kirjoitti
    Muista Madde että me ollaan sulle pystyssä menomatkan bensoja.. tai siis olihan ne kertaalleen maksettu mutta tais tulla palautuksena siinä jossain välissä.. eikse diili ollu niin että jos kaikki pääsee muulla kyydillä mukavasti kotiin, ja mehän päästiin
    No joo... eipä tuolla tosiaan niin väliä. Sovitaan, että ne rahat oli ystävänpäivälahja sulle ja Kaasuapinalle. Käykää ostamassa itellenne jotain tosi kivaa, esim sydämen muotoinen suklaarasia

    Lainaa (Ace @ tos vähä ylempänä) kirjoitti
    Mulla muuten yhellä tutulla seisoo kai vielä 2 kpl varaosina, että katotaan josko niistä olisi apua kun vian paikallistat.
    Tai ostat kohtapuoleen multa koko härvelin.....

    Täytyy kysäistä jos satun kaveriin törmäämään, sellainen puolituttu että numeroa ei ole ja nimeä en muista kokonaan... Ilmoittelen.
    Ässä pistää taas tuulemaan... vähä sama juttu ku Tahkollakin. Mä ajattelin just alkaa soittelemaan traktorihemmolle, niin ace oli jo hoitanu äijän paikalle... Ja nyt kun eilen oli sivumennen puhetta, että jollain puolitutulla jossakin on ehkä jotain osia, niin tilanne tänään on se, että tämä ko. kaveri on jo luvannu laittaa mulle boksin jonkun kaverinsa mukana Järvenpäähän... Tää taitaaki olla sellanen ässä, että kannattaa tuntea

    Ei voi kuin kiittää ja kumartaa! (ja toivoa, että se vika todella on siinä boksissa)
    Nyt varoisin sanojani Kyllä se vastapalvelujakin vaatii, ja sitten ei ole kenelläkään kivaa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  27. #177
    Chrysleri on kotona, kaikkien kamat toimitettu, paitsi Tomin, kun en saanut miestä eilen langattoman päähän...

    Tuli laskettua ihan kivasti tänä toisena viikonloppuna. Siis mäkeä, rahoja en viitti laskea... Sen verran laskin, että yhteensä oon tankannu 240 €uroa näitä kahta Tahkon reissua varten... avaimet oli 350 €uroa ja hinaukset ehkä 250 €uroa yhteensä... Ei niinku menny ku about tonni ja pääsin vielä kahtena viikonloppuna mäkeen, eli ei tää nyt NIIIIN kalliiks tullu... Tosin alkuperänen budjetti ylitty tuhannella prosentilla... Mut elämä on
  28. #178
    Lainaa (MadMan @ Helmi. 21 2005,09:12) kirjoitti
    Chrysleri on kotona, kaikkien kamat toimitettu, paitsi Tomin, kun en saanut miestä eilen langattoman päähän...

    Tuli laskettua ihan kivasti tänä toisena viikonloppuna. Siis mäkeä, rahoja en viitti laskea... Sen verran laskin, että yhteensä oon tankannu 240 €uroa näitä kahta Tahkon reissua varten... avaimet oli 350 €uroa ja hinaukset ehkä 250 €uroa yhteensä... Ei niinku menny ku about tonni ja pääsin vielä kahtena viikonloppuna mäkeen, eli ei tää nyt NIIIIN kalliiks tullu... Tosin alkuperänen budjetti ylitty tuhannella prosentilla... Mut elämä on
    Loppu hyvin, kaikki hyvin... paitsi talous.
    ©
  29. #179
    Lainaa (Petri12r @ Helmi. 21 2005,09:23) kirjoitti
    Loppu hyvin, kaikki hyvin... paitsi talous. *
    Sun kalsarit on muuten pestynä täällä... Tuonko ne sit sinne Himokselle suoraan???
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  30.  
  31. #180
    Lainaa (Sumppa @ Helmi. 23 2005,13:06) kirjoitti
    Sun kalsarit on muuten pestynä täällä... Tuonko ne sit sinne Himokselle suoraan???
    No tuskin tässä ehditään ennen sitä näkee. Joten tarviipahan pakata yhdet alkkarit vähemmän.
    ©
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456