Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 180:sta
  1. #61
    Koko lasku maksettu, nyt sitten vaan ootellaan ja toivotaan paaaaaljon lunta Tahkolle
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  2. #62
    Hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä!!!!


    Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia. Oisko PK-jengillä innostusta osallistua bensakuluihin? Tuohan ois ehkä samalla välttävä hiihtobussi ku Kenne on nähtävästi venemessuilla.
  3. #63
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 12 2005,10:25) kirjoitti
    Hyvähyvähyvähyvähyvähyvähyvä!!!!


    Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia. Oisko PK-jengillä innostusta osallistua bensakuluihin? Tuohan ois ehkä samalla välttävä hiihtobussi ku Kenne on nähtävästi venemessuilla.
    Juu. Tää osallistuu kimppakyytiin kyytiä tarvitsevana...
    Ja bensakuluihin osallistun luonnollisesti.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  4. #64
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 12 2005,10:25) kirjoitti
    Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia.
    JOS saisit tän auton, niin milloin olisi tarkoitus lähteä matkaan..? Mää ainakin haluisin lähtee jo pe aamusta että ehtii pe vielä mäkeen.. tai ainakin saunaan ja
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  5. #65
    Minä lähden matkaan omalla, melko tilavalla autolla (Volvo S80) ja kyytiin mahtuu itseni lisäksi 3 henkeä. Sukset ja laudat mahtuvat suksibotskiin, moottoripyöriä ei mahdu kyytiin tällä kertaa. Kyytiä tarvitsevat ilmoittautukoot minulle.

    Sanna ja Vesa ovat ilmoittautuneet kyytiin, joten noin 1 paikka vielä vapaana.

    Nyt ei ole enää yhtään paikkaa vapaana, koska myös Sumppa uskaltautuu samaan kyytiin.



    ©
  6. #66
    Lainaa (Zia @ Tammi. 12 2005,10:44) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 12 2005,10:25) kirjoitti
    Pitää varmaan kyytejä mietiskellä jossain vaiheessa. Meillä on sellanen mahollisuus ehkä, että otettais seittemän hengen tila-auto ja siihen kärry perään, että saadaan mopo taas mukaan. vio myös olla, että ei saada, pitää varmistaa asia.
    JOS saisit tän auton, niin milloin olisi tarkoitus lähteä matkaan..? Mää ainakin haluisin lähtee jo pe aamusta että ehtii pe vielä mäkeen.. tai ainakin saunaan ja
    Ai hitto... eipä tullu mietttyä tota ollenkaan. Aikasinhan ois toki kiva lähteä ja jos perjantain ottaa vapaaksi, niin sitten voisi tosiaan lähtä jo aikaisin pe-aamuna, jolloin olisi koko päivä aikaa Tahkolla. Sunnuntaina kun pitää kohtuuaikaisin jo lähteä takaisinpäin.

    Asiasta tullaan keskustelemaan! Ja pitää nyt tietty eka varmistaa se auto... sierraan ei montaa ylimäärästä mahu.
  7. #67
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 12 2005,10:51) kirjoitti
    Ai hitto... eipä tullu mietttyä tota ollenkaan. Aikasinhan ois toki kiva lähteä ja jos perjantain ottaa vapaaksi, niin sitten voisi tosiaan lähtä jo aikaisin pe-aamuna, jolloin olisi koko päivä aikaa Tahkolla. Sunnuntaina kun pitää kohtuuaikaisin jo lähteä takaisinpäin.
    Miks pitäs sunnuntaina lähtee kohtuuaikasin jo takasin päin? Viime vuonna eräät lähti jo puolen päivän aikaan, kun taas eräät laski viiteen asti puolityhjissä rinteissä loistavassa säässä, ja oli ennen puoltayötä kotona..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  8. #68
    Lainaa (Zia @ Tammi. 12 2005,10:55) kirjoitti
    Miks pitäs sunnuntaina lähtee kohtuuaikasin jo takasin päin? Viime vuonna eräät lähti jo puolen päivän aikaan, kun taas eräät laski viiteen asti puolityhjissä rinteissä loistavassa säässä, ja oli ennen puoltayötä kotona..
    Siks ku tänä vuonna sataa vettä... ja pienten poikien pitää olla jo nukkumassa puolilta öin. Viimeks sitäpaitsi haettiin Otto hoidosta, joten heitettiin lenkki Kotkan kautta...

    Mtu sitä katotaan sit tilanteen mukaan.
  9. #69
    Tää tulis ilomielin johonkin kyytiin (osallistun toki bensarahoihin). *

    Ajattelin ottaa perjantain vapaaks, joten aikaisin aamusta (=> perjantaina jo mäkeen) olisi kiva lähteä. Ja takaisinpäin mieluummin sunnuntai-iltapäivänä mäenlaskun jälkeen.

    Jos kyytiä ei löydy, yritän pummata veljeltä auton ja sinne mahtuu sitten itseni lisäksi mukavasti 3 kyytiläistä. Boksikin tietääkseni on.
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  10. #70
    Lainaa kirjoitti
    Viimeks sitäpaitsi haettiin Otto hoidosta, joten heitettiin lenkki Kotkan kautta...
    No ny ei tartte... maanantainakin kerkee mainiosti.
    Pupu
  11. #71
    Minä olen lähdössä pe iltapäivästä, mäkeen ei ehdi perjantaina, mutta saunaan ja Piazzalle kyllä. Takaisin su alkuiltapäivästä.

    Jos aikataulut natsaavat, niin voin tulla kyytiin tai jos ei, niin ajella sinne omalla autolla. Onko Acella samat ajat tänäkin vuonna
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  12. #72
    No niin.... auto on, mutta ei koukkua, joten mopoja ei tänä vuonna sitten mukaan taida tulla. No eihän niitä kukaan taida kaivatakaan, mun lisäks.

    Autoon mahtunee meiän lisäks 5 ihmistä ja kaikkien kamat. Suksiboksikin on. Lähtö perjantaiaamuna Järvenpään asemalta, paluu sitten sunnuntailaskujen jälkeen.

    Miltä kuulostaa?

    EDIT: Kyytiin tulossa:

    Zia
    Anna
    Kawa600
    Gasmonkey
    tomij

    Eli auto on täynnä. Kiitos



  13. #73
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 13 2005,21:21) kirjoitti
    Autoon mahtunee meiän lisäks 5 ihmistä ja kaikkien kamat. Suksiboksikin on. Lähtö perjantaiaamuna Järvenpään asemalta, paluu sitten sunnuntailaskujen jälkeen.

    Miltä kuulostaa?
    Jos aikataulu on tuo, mä voisin ängetä kyytiin *

    Mäkeä laskemaan *
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  14. #74
    Lainaa (anna @ Tammi. 13 2005,21:38) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 13 2005,21:21) kirjoitti
    Autoon mahtunee meiän lisäks 5 ihmistä ja kaikkien kamat. Suksiboksikin on. Lähtö perjantaiaamuna Järvenpään asemalta, paluu sitten sunnuntailaskujen jälkeen.

    Miltä kuulostaa?
    Jos aikataulu on tuo, mä voisin ängetä kyytiin *
    Mää kanssa
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  15. #75
    Olen tehnyt itseni kanssa vahvan aiesopimuksen lähteä omalla autolla. Kokemuksen mukaan messiin mahtuisi pari lisähiihtäjää sikälimikäli molempien varustus on yhdet skimbat tai lauta plus se standardi lätkä-/meikkikassi. Sponsorisyistä johtuen bensa- tms. kuluja ei tule. Lähtö pe-aamuna/ip ja paluu su joskus.

    niin ja siis lähtö espoo/hesa/vantaa-akselilta



    Tuurilla ja asenteella
  16. #76
    Yksi peruutuspaikka olis varauksessa... Eli jos joku ei syystä tai toisesta halua/ kykene mukaan, mun kaveri olis halukas täyttämään paikan... Ilmoa mulle sit heti!!!
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  17. #77
    Ja meidän kyydissä mahtuu vielä kolme... kertokaa ketä kiinnostaa... Kaitsu? Antti?
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  18. #78
    Joko kohta lähdetään?
    ©
  19. #79
    Hyvien tapojeni mukaisesti herään tässä vaiheessa!

    Eli jos jollakulla on halukkuutta peruuttaa oma reissunsa niin mielelläni voin sen lunastaa! Tai sitten jos lisävuode mahdollisuuksia on olemassa (Zia?)
    niin...edellyttäen tietysti, että ylipäätään kelpuutatte mut mukaan...?
    aina noit menee...noit menee aina.
  20. #80
    Lainaa (Petri12r @ Tammi. 26 2005,09:29) kirjoitti
    Joko kohta lähdetään? *
    Mennään vaan.... Mä en jaksais oottaa.. Varsinkin kun viikon päästä tosta reissusta istuu lentokoneessa matkalla kohti toiselle puolelle maapalloa! Enpä tiedä kumpaa odottaa enemmän!
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
  21. #81
    Lainaa (haltiasiipi @ Tammi. 26 2005,11:06) kirjoitti
    Mennään vaan.... Mä en jaksais oottaa.. Varsinkin kun viikon päästä tosta reissusta istuu lentokoneessa matkalla kohti toiselle puolelle maapalloa! Enpä tiedä kumpaa odottaa enemmän!
    Minä tiedän, sä odotat Tahko-reissua enemmän.
    ©
  22. #82
    Mennään mennään!

    Onhan tossa vielä messut välissä tosin.

    Eikö ihmisiä ryhmämatkailu kiinnosta. Autossa on ihan oikeasti tilaa vielä parille ihmiselle, kolmelle, jos pannaan piukkaan. Jos ahdetaan niin vielä mahtuu kymmenen Lisänä on vielä suksiboksi, ettei kenenkään tarvitse nukkua suksien kanssa.


    Autohan on siis tällainen:


    Ja sisätilat näyttävät tältä:

    Mä oon vaan niin pihi ja persaukinen, että tahtoisin jakaa kustannukset isommalla porukalla



  23. #83
    Lainaa (janezky @ Tammi. 26 2005,10:42) kirjoitti
    Tai sitten jos lisävuode mahdollisuuksia on olemassa (Zia?)
    Sain yhden lisävuoteen järjestettyä. Jos muita lisähalukkaita on, niin oman patjan/matkavuoteen tms. voi tuoda mukaan, mutta heillä ei ole kapasiteettia toimittaa useampaa lisäpunkkaa.
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  24. #84
    JES!!
    Mulla olis autossa yks paikka vapaana mun lisäks (kun ei enempää mahu...) LÄhtee siis stadista

    EDIT: auto täynnä!



    aina noit menee...noit menee aina.
  25. #85
    No niin!

    Pitäiskö tässä alkaa miettimään tarkempaa aikataulua lähdön osalta kun autokin alkaa täyttymään pikkuhiljaa...

    Mun ajatus oli, että keräännyttäis Järvenpään asemalle, siihen kun pääsee näppärästi junalla. Junia tulee asemalle aikalailla tasaisin väliajoin 18 yli ja 19 vaille tasatunnein ihan aamuviidestä lähtien (palttiarallaa). Eli lähetäänkö 6:18 vai 8:41? Ajoaikaa menee sellasen viis tuntia, ja se venyy helposti vaikka kuuteen, jos pidetään joitakin kahvitaukoja. Rinteet on auki näemmä vaan seitsemään, joten suht aikaisin pitäis varmaan olla liikenteessä.

    Jos siis tähdätään 3 tunnin laskettelusessioon, niin perillä pitäisi olla neljältä, jolloin lähtö olis kymmeneltä. Tähän vähän varmuuskerrointa, niin yheksältäkin vois riittää, eli 8:41 juna. Tää on vaan ehdotus, mä olen avoin kaikille vaihtoehdoille.

    Ja jos porukka tuntee junamatkailun kamojen kanssa liian vaivalloiseksi, niin toki me voidaan pari ylimäärästä tuntia kuluttaa poimien hemmoja ympäri PK-seutua, mut eihän se tehokasta ole. Mut sopii sekin. Tai sit voidaan funtsia vaikka jotain Tikkurilaa tms, jonne kaikki junat kulkee... kertokaa!

    3 tunnin lippu muuten maksaa 22 euroa, iltalippu (klo 17-19) 17€. Päivä 27€ ja 2 päivää 55. 3 päivää 75€. Lippujen hinnat ja aukioloajat löytyvät täältä.
  26. #86
    Vålvå - tiimi lähtee mitä ilmeisimmin 15:00 huitteissa ajelemaan joten pistäkäähän päiväryhmä sauna kähisemään kun kotiudutte rinteestä.. niin ja kaljaa kylmään..
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
  27. #87
    Eli Yksi lähtijä lisää. Mun avec... Nukkuu sit vissiin jollain hetekalla tms... Ilmottakaa jos ei jostain syystä käy.. ja hinta oli tuo sama 51€? Vai miten on Zia?
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  28. #88
    Lainaa (haltiasiipi @ Tammi. 26 2005,13:55) kirjoitti
    Vålvå - tiimi lähtee mitä ilmeisimmin 15:00 huitteissa ajelemaan joten pistäkäähän päiväryhmä sauna kähisemään kun kotiudutte rinteestä.. niin ja kaljaa kylmään..
    Vålvå-tiimi todellakin lähtee.
    Ja kaikki ajat ovat paikallisia.
    Klo 15.02 auto pakattuna.
    Klo 15.03 auto starttaa.
    Klo 15.04 matkatunnelma kohoaa kattoon.
    ...
    Klo 20.18 auto pysähtyy mökin eteen.
    Klo 20.18.02 kuljettaja nauttii ensimmäisen oluensa (vaihtoehtoisesti kossun)

    Niin ja lähtöpaikka on jossain Itä-Helsingin ja Keravan välimaastossa. Matkustajat voivat sitten patikoida kamoineen sitä väliä, kunnes kyyti tulee noutamaan.



    ©
  29. #89
    Lainaa (MadMan @ Tammi. 26 2005,13:45) kirjoitti
    Ja jos porukka tuntee junamatkailun kamojen kanssa liian vaivalloiseksi, niin toki me voidaan pari ylimäärästä tuntia kuluttaa poimien hemmoja ympäri PK-seutua, mut eihän se tehokasta ole. Mut sopii sekin. Tai sit voidaan funtsia vaikka jotain Tikkurilaa tms, jonne kaikki junat kulkee... kertokaa!
    Mää en ainakaan raahaa tota rojumäärää (kassi+skimbat+monot+lauta jne) metriäkään julkisilla, joten ajan biilini vaikka Järvenpäähän teitin luo ja jätän sen sinne vkonlopuksi jos en saa kyytiä. Et ihan sama monelta lähtö, vaikka kasilta käy mulle.
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  30.  
  31. #90
    hmm... mä sain viime vuonna Kenneltä kyydin kotiovelta kotiovelle ja välillä haettiin koirakin. Tässä on oiva tilaisuus laittaa hyvä kiertämään. Ja kun tuo meidän skibussikin majailee Kauniaisissa, niin voitaiskin aamulla lähtä sieltä, jolloin Espoo ja koivukylä ja muut ois lähes matkan varrella.

    Tällöin kaikki pääsis kauheine kantamuksineen kyytiin ihan kotoa asti. Kuulostaa suunnitelmalta! Nyt vielä se lähtöaika... se tietysti nyt vähän porrastuu, mut jos me lähetään liikkeelle vartin yli seittemän ja noudatetaan reittiä Kauniainen -> Espoo -> Helsinki -> Koivukylä -> Tahko, niin kaikki pääsee kyytiin ja osaa suunnilleen arvella oman aikansa.

    Ja kyytiinlähtijät toimittaa mulle sitte osoitteensa tavalla tai toisella. Kiitos!

    Edittiä: Lisäystä matkakustannuksista:

    Jos matkaa tulee eessuntaassun noin 1000 kilsaa (tahkolle 450 plus noutoja) ja auto vie kymmenen litraa satasella, niin bensat tulee maksamaan noin satasen. Jos kuski ja auton lainaaja saa sen verran helpotusta, että me päästään Muken kanssa yhen hinnalla, niin maksajia on viis. Tällöin hinta tulis olemaan tasan 20 euroa per pää. Maksetaan mieluusti käteisellä kyytiin noustessa, jotta saadaan bensaa Tahkolle asti. (Pahasti just ennen tilipäivää toi ajankohta).

    Kuulostaako liian pahalta?



Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen