Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 79:sta
  1. #1
    Ajattelin hommata syksyllä/talvella moisen kulkupelin. Onko pyörässä tyyppivikoja, ongelmia tekniikan suhteen?
  2. #2
    Itsellä on vastaava peli vuosim. -03 ja nyt tuli 18tkm täyteen ilman ongelmia. En ole muutenkaan kuullut että kavereilla olisi vastaavassa pyörässä ollut mitään ihmeellistä. Tosin muistan huhua että jotain olisi joskus ollut jonkun vaihteiston rattaan kanssa, mutta siinä kaikki. Muuten on todella hieno ajaa ja sopii myös pidemmälle matkalle kuten radallekin. Ja mikä parasta, ainakin minun mielestä on jarrut, ne on niin loistavat

    No mutta katsellaan mitä muut kommentoi. Onkos jotain muita vaatimuksia jos tuollaista olet ostamassa. Mieliväritys, viripalikat?

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  3. #3
    Kannatta katto Moto 7/2004, tässä numeroa vihjeitä käytetyn pyörän ostajalle Honda CBR 900 RR.
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  4. #4
    Lainaa (Kaitsu @ Loka. 05 2004,13:57) kirjoitti
    Kannatta katto Moto 7/2004, tässä numeroa vihjeitä käytetyn pyörän ostajalle Honda CBR 900 RR.
    Totta, ja onhan noita ollut aika ajoin Bike lehdessäkin..

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  5. #5
    MOTO-lehti löytyy hyllystä... tosin en olisi tuota muistanut, thanks.

    Mitä väriin tulee niin joko musta-valkoinen tai musta-punainen... henk koht. en pidä keltaisesta lainkaan. Luulen että cebarissa riittää ruutia ainakin aluksi (myin juuri gsxf:n). Myöhemmin voisi ajatella akran-putkea, lähinnä kohentaakseni äänimaailmaa
    Onko 954:ssa muuten vakiona ohjausiskari, tarvitseeko?
    Tuolla oli keskustelua hondan maaliongelmista, todellista?
    Minkälaiset huoltovälit 954:ssa on?
  6. #6
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,14:11) kirjoitti
    MOTO-lehti löytyy hyllystä... tosin en olisi tuota muistanut, thanks.

    Mitä väriin tulee niin joko musta-valkoinen tai musta-punainen... henk koht. en pidä keltaisesta lainkaan. Luulen että cebarissa riittää ruutia ainakin aluksi (myin juuri gsxf:n). Myöhemmin voisi ajatella akran-putkea, lähinnä kohentaakseni äänimaailmaa *
    Onko 954:ssa muuten vakiona ohjausiskari, tarvitseeko?
    Tuolla oli keskustelua hondan maaliongelmista, todellista?
    Minkälaiset huoltovälit 954:ssa on?
    Nuo värithän ovat vaihtuneet -02 ja -03 ja tuo mustavalko on 02 väri, vastaavasti 03 värit ovat musta-puna, musta-sininen ja musta-keltainen.

    Vakiona ei ole ohjausiskaria ja olen kuullut että moni on laittanut, mutta itse en ole nähnyt tarpeelliseksi...

    Maaliongelmista olen juuri itse kirjoittanut kun tankin maali on himmeä ja nyt onkin tarkoitus lakata tankki talven aikana uudestaan. Tosin ei se niin pahalta näyttänyt kun kunnon vahalla työllisti

    Huoltoväti on 6000km, joka toinen on periaatteessa öljy&suodatin.

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  7. #7
    A-haa
    Eli 954:sta ei pitäisi olla musta-valkoisena, onko näin? Eikös ed. malli ole 929 vai 919?
  8. #8
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,14:29) kirjoitti
    A-haa
    Eli 954:sta ei pitäisi olla musta-valkoisena, onko näin? Eikös ed. malli ole 929 vai 919? *
    Tuota CBR954 mallia on tehty 02 ja 03 vuosimallia... joten 02 väreissä on musta-valko

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  9. #9
    Puna-musta 954 -03. Ei ole vikoja ollut. Niin ja kohtapuoliin varmaan myynnissäkin, jos jotakuta kiinnostaa. En laita ilmoitusta vielä.
    "Be careful out there"
  10. #10
    -03 954 Minkälaisilla kilometreilla pärrä on myynnissä ja minkälaista hintahaarukkaa sille voisi kuvitella? Mä itse olen ajatellut hakea mopon ruotsista, jos Suomesta ei löydy meikäläiselle sopivaa. Ruotsissa hintataso on lähelle Saksan tasoa ja ruotsihan on kuitenkin tuossa aivan rapakon takana.
  11. #11
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,14:18) kirjoitti
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,14:11) kirjoitti
    MOTO-lehti löytyy hyllystä... tosin en olisi tuota muistanut, thanks.

    Mitä väriin tulee niin joko musta-valkoinen tai musta-punainen... henk koht. en pidä keltaisesta lainkaan.
    Nuo värithän ovat vaihtuneet -02 ja -03 ja tuo mustavalko on 02 väri, vastaavasti 03 värit ovat musta-puna, musta-sininen ja musta-keltainen.
    Eikös -02 mallia ole myös 3 eri värivaihtoehtoa; musta-valk, puna-musta ja joku kolmas olisko keltainen (ei heti muistu mieleen). En tiedä onko suomeen tuotu noita kaikkia värejä.

    -02 ja -03 puna-musta/musta-puna välillä värit suurinpiirtein vaihtavat paikkaa, eli -02 punaisen kohdalla on -03 mustaa (noin suurinpiirtein). Näistä mielestäni -02 paremman näköinen (makuasia).

    Itekin vähän miettynyt juuri tätä pyörää
    juha
  12. #12
    954:sssa on yksi "ongelma"/huono piirre/heikko kohta on moottorilohkojen lujuus. Ongelma on erityisesti vaivana 03:sissa. En tiedä kuinka monta 03:n lohkoa on haljennut, veikkaan että yli 5 kpl. 02:sen kanssa ongelma ei ole havaittu mutta jos kaadat kannattaa kone avata ja lohkot tarkistaa esimerkiksi tunkeumanesteellä.

    tuo ei sitten ollut mutua vaan ihan omakohtaista facktaa

    toinen ongelma on kyllä sitten moottorin nuhaisuus verrattuna muihin tonnisiin..ei voi mitään, kun ei kulje niin ei kulje...

    ja kun minä olen tälläinen vässykkä joka ei uskalla ajaa mutkia niin minulla pitäisi ollla maximaalinen teho suorilla auttamassa!
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  13. #13
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,15:12) kirjoitti
    954:sssa on yksi "ongelma"/huono piirre/heikko kohta on moottorilohkojen lujuus. Ongelma on erityisesti vaivana 03:sissa. En tiedä kuinka monta 03:n lohkoa on haljennut, veikkaan että yli 5 kpl. 02:sen kanssa ongelma ei ole havaittu mutta jos kaadat kannattaa kone avata ja lohkot tarkistaa esimerkiksi tunkeumanesteellä.

    tuo ei sitten ollut mutua vaan ihan omakohtaista facktaa

    toinen ongelma on kyllä sitten moottorin nuhaisuus verrattuna muihin tonnisiin..ei voi mitään, kun ei kulje niin ei kulje...

    ja kun minä olen tälläinen vässykkä joka ei uskalla ajaa mutkia niin minulla pitäisi ollla maximaalinen teho suorilla auttamassa!
    Nyt vähän epäilen asiaa, lähinnä juuri eroa 02 ja 03 välillä sillä konehan on aivan sama ?

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  14. #14
    Asiallista keskustelua Juuri tälläisia detaljeja.

    Miten vuosimallin 2003 pyörät eroavat 2002:sta. Molemmathan ovat 954 cc, joten poraus on ainakin sama. Onko 2003:een tehty jokin facelift keventämällä lohkon poskia vai mistä moinen vika 2003:ssa johtuu.

    Tietoa tai hemmetin hyviä arvauksia?
  15. #15
    Hyvä foorumi Blade asioissa on muuten:

    FireBlades.org

    -C9B5R4-



    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  16. #16
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:47) kirjoitti
    Hyvä foorumi Blade asioissa on muuten:

    FireBlade.org

    -C9B5R4-
    eivät sivut näytä toimivan, kiitti kuitenkin

  17. #17
    Minkälaiset tehot tuossa laitteessa on? Eli hevosvoimat, kiihtyvyys ja kulkupuoli? Entäpä ajettavuus ja ajoasento? Jaksaako myös reissua ajaa?

    Mielenkiinnolla olen alustavasti katsellut ko. peliä, josko ensikaudella mahdollisesti pyörää uudempaan vaihtaisi (muitakin vaihtoehtoja on monia). Huomattavasti parempi ainakin ulkonäöllisesti kuin uusi Blade. Paha vain, kun käytetyt on aika harvassa Suomessa ja uusia ei saa. Paljon ajetut ei kiinnosta jne.. Saksanmaalta olisi kai kohtuullisesti saatavilla..?


    Mitäs suurimpia eroja ulkonäön lisäksi on ensimmäisellä ruiskubladella (olikos se 2000 ja 2001 mallit) ja tällä uudemmalla ysisatasella?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #18
    Lainaa (Athene @ Loka. 05 2004,16:03) kirjoitti
    Minkälaiset tehot tuossa laitteessa on? Eli hevosvoimat, kiihtyvyys ja kulkupuoli? Entäpä ajettavuus ja ajoasento? Jaksaako myös reissua ajaa?

    Mielenkiinnolla olen alustavasti katsellut ko. peliä, josko ensikaudella mahdollisesti pyörää uudempaan vaihtaisi (muitakin vaihtoehtoja on monia). Huomattavasti parempi ainakin ulkonäöllisesti kuin uusi Blade. Paha vain, kun käytetyt on aika harvassa Suomessa ja uusia ei saa. Paljon ajetut ei kiinnosta jne.. Saksanmaalta olisi kai kohtuullisesti saatavilla..?


    Mitäs suurimpia eroja ulkonäön lisäksi on ensimmäisellä ruiskubladella (olikos se 2000 ja 2001 mallit) ja tällä uudemmalla ysisatasella?
    Onhan noissa hieman eroa ulkonäössä, mutta tuosta kun klikkaa niin aika hyvät faktat saa ja hieman suuntaa hinnalle. Nämähän ovat tosin liikkeen pyyntihintoja ja niissä on ilmaa.

    http://www.motopalsta.com/vaihtop....=&sp=10
  19. #19
    Tuolla raision BW:ssä on tehty ainakin yksi motin/lohkon vaihto tollaseen 954:seen. Pakkaavat vissiin jonkun valuvirheen takia halkeilemaan (ei 100% faktaa). Kannattaa vaikka soitella sinne huollon puolelle ja kysellä vähän faktoja. Oon kuullut samalta koneenvaihtajalta että ei ollu eka eikä viissiin vika kone mikä on jouduttu vaihtaa täällä suomenmaallakin. *

    Kovasti ovat suositelleet siihen ohjausiskarin laittoa. Tietysti riippuu kovin käytöstä/käyttäjästä.



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  20. #20
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,15:56) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:47) kirjoitti
    Hyvä foorumi Blade asioissa on muuten:

    FireBlade.org

    -C9B5R4-
    eivät sivut näytä toimivan, kiitti kuitenkin

    Kyllä pitäisi toimia, onko muita kenellä linkki ei toimi?

    -C9B9R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  21. #21
    Lainaa (JiiVee @ Loka. 05 2004,15:07) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,14:18) kirjoitti
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,14:11) kirjoitti
    MOTO-lehti löytyy hyllystä... tosin en olisi tuota muistanut, thanks.

    Mitä väriin tulee niin joko musta-valkoinen tai musta-punainen... henk koht. en pidä keltaisesta lainkaan.
    Nuo värithän ovat vaihtuneet -02 ja -03 ja tuo mustavalko on 02 väri, vastaavasti 03 värit ovat musta-puna, musta-sininen ja musta-keltainen.
    Eikös -02 mallia ole myös 3 eri värivaihtoehtoa; musta-valk, puna-musta ja joku kolmas olisko keltainen (ei heti muistu mieleen). En tiedä onko suomeen tuotu noita kaikkia värejä.

    -02 ja -03 puna-musta/musta-puna välillä värit suurinpiirtein vaihtavat paikkaa, eli -02 punaisen kohdalla on -03 mustaa (noin suurinpiirtein). Näistä mielestäni -02 paremman näköinen (makuasia).

    Itekin vähän miettynyt juuri tätä pyörää
    02 oli sinivalko, itse ajoin sellaisella 25 tkm. mustavalkoa ei ollut. kaikkia värejä tuotiin maahan.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  22. #22
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,18:52) kirjoitti
    Lainaa (ÄIJÄ @ Loka. 05 2004,15:56) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:47) kirjoitti
    Hyvä foorumi Blade asioissa on muuten:

    FireBlade.org

    -C9B5R4-
    eivät sivut näytä toimivan, kiitti kuitenkin

    Kyllä pitäisi toimia, onko muita kenellä linkki ei toimi?

    -C9B9R4-
    toimii kuin rasvattu ainakin täällä..
  23. #23
    Itselläni tuo vanhempi blade -00 ja ihan kiitettävästi on toiminut. Mitä nyt lähti tulppa kierteineen irti, mutta kuulemma huollon moka, kiristetty liikaa.

    Ajanut 7500km, eli tämän kesän saldo, ja kyllä sillä ainakin sen 450 km tuntuu jaksavan ajaa päivässä, ilman pahempia ongelmia.

    Käsien väsyminen itsellä välillä ongelma (amatööri)

    Ja tehothan loppuu aina kesken, tarttis vissiin opetella ajamaan.
  24. #24
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,15:12) kirjoitti
    954:sssa on yksi "ongelma"/huono piirre/heikko kohta on moottorilohkojen lujuus. Ongelma on erityisesti vaivana 03:sissa. En tiedä kuinka monta 03:n lohkoa on haljennut, veikkaan että yli 5 kpl. 02:sen kanssa ongelma ei ole havaittu mutta jos kaadat kannattaa kone avata ja lohkot tarkistaa esimerkiksi tunkeumanesteellä.

    tuo ei sitten ollut mutua vaan ihan omakohtaista facktaa

    toinen ongelma on kyllä sitten moottorin nuhaisuus verrattuna muihin tonnisiin..ei voi mitään, kun ei kulje niin ei kulje...

    ja kun minä olen tälläinen vässykkä joka ei uskalla ajaa mutkia niin minulla pitäisi ollla maximaalinen teho suorilla auttamassa!
    Nyt vähän epäilen asiaa, lähinnä juuri eroa 02 ja 03 välillä sillä konehan on aivan sama ?

    -C9B5R4-
    kyllä se vain on niin kuin sanoin: 03:sessa (en tiedä onko kaikissa) on jostain syystä lohkot heikommat kuin 02:sessa. En tiedä mistä johtuu. Eikä se 02:sessakaan mikään vahva ole, voin sanoa ihan asiaa testanneena.

    toistan edelleen ettei tuo ollut mutua vaan faktaa.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  25. #25
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,20:01) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,15:12) kirjoitti
    954:sssa on yksi "ongelma"/huono piirre/heikko kohta on moottorilohkojen lujuus. Ongelma on erityisesti vaivana 03:sissa. En tiedä kuinka monta 03:n lohkoa on haljennut, veikkaan että yli 5 kpl. 02:sen kanssa ongelma ei ole havaittu mutta jos kaadat kannattaa kone avata ja lohkot tarkistaa esimerkiksi tunkeumanesteellä.

    tuo ei sitten ollut mutua vaan ihan omakohtaista facktaa

    toinen ongelma on kyllä sitten moottorin nuhaisuus verrattuna muihin tonnisiin..ei voi mitään, kun ei kulje niin ei kulje...

    ja kun minä olen tälläinen vässykkä joka ei uskalla ajaa mutkia niin minulla pitäisi ollla maximaalinen teho suorilla auttamassa!
    Nyt vähän epäilen asiaa, lähinnä juuri eroa 02 ja 03 välillä sillä konehan on aivan sama ?

    -C9B5R4-
    kyllä se vain on niin kuin sanoin: 03:sessa (en tiedä onko kaikissa) on jostain syystä lohkot heikommat kuin 02:sessa. En tiedä mistä johtuu. Eikä se 02:sessakaan mikään vahva ole, voin sanoa ihan asiaa testanneena.

    toistan edelleen ettei tuo ollut mutua vaan faktaa.
    " No hard feelings" mutta aika mutu-tuntumalla tulee vastausta. Kyllä sen voin uskoa että jollain on lohko mennyt rikki mutta että olisi eroa 02 ja 03 lohkolla ...???

    Ja kun tarkkaan ajatellaan niin ikuista konetta ei ole vielä keksittykään, tosin Honda on jo aika lähellä

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  26. #26
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,20:01) kirjoitti
    kyllä se vain on niin kuin sanoin: 03:sessa (en tiedä onko kaikissa) on jostain syystä lohkot heikommat kuin 02:sessa. En tiedä mistä johtuu. Eikä se 02:sessakaan mikään vahva ole, voin sanoa ihan asiaa testanneena.

    toistan edelleen ettei tuo ollut mutua vaan faktaa.
    " No hard feelings" mutta aika mutu-tuntumalla tulee vastausta. Kyllä sen voin uskoa että jollain on lohko mennyt rikki mutta että olisi eroa 02 ja 03 lohkolla ...???
    No ei tuo nyt niin mahdottomalta kuulosta. Vaikka speksit ovatkin varmaan samat, niin 99% varmasti -02 ja -03 koneet tulevat eri tuotantoeristä, jolloin mahd. materiaali- tai valmistusvirheet saattavat esiintyä vain toisessa erässä.
  27. #27
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,20:01) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,15:12) kirjoitti
    954:sssa on yksi "ongelma"/huono piirre/heikko kohta on moottorilohkojen lujuus. Ongelma on erityisesti vaivana 03:sissa. En tiedä kuinka monta 03:n lohkoa on haljennut, veikkaan että yli 5 kpl. 02:sen kanssa ongelma ei ole havaittu mutta jos kaadat kannattaa kone avata ja lohkot tarkistaa esimerkiksi tunkeumanesteellä.

    tuo ei sitten ollut mutua vaan ihan omakohtaista facktaa

    toinen ongelma on kyllä sitten moottorin nuhaisuus verrattuna muihin tonnisiin..ei voi mitään, kun ei kulje niin ei kulje...

    ja kun minä olen tälläinen vässykkä joka ei uskalla ajaa mutkia niin minulla pitäisi ollla maximaalinen teho suorilla auttamassa!
    Nyt vähän epäilen asiaa, lähinnä juuri eroa 02 ja 03 välillä sillä konehan on aivan sama ?

    -C9B5R4-
    kyllä se vain on niin kuin sanoin: 03:sessa (en tiedä onko kaikissa) on jostain syystä lohkot heikommat kuin 02:sessa. En tiedä mistä johtuu. Eikä se 02:sessakaan mikään vahva ole, voin sanoa ihan asiaa testanneena.

    toistan edelleen ettei tuo ollut mutua vaan faktaa.
    " No hard feelings" mutta aika mutu-tuntumalla tulee vastausta. Kyllä sen voin uskoa että jollain on lohko mennyt rikki mutta että olisi eroa 02 ja 03 lohkolla ...???

    Ja kun tarkkaan ajatellaan niin ikuista konetta ei ole vielä keksittykään, tosin Honda on jo aika lähellä *

    -C9B5R4-
    juu ei tietenkään hard feelings...mutta soitin aikoinaan oman lohkoepisodin takia maahantuojalle jonka kanssa asiasta juttelin suht paljon.

    En osaa arvioida onko se tyyppivika vai mikä jos lohkot on halenneet noin about 5 ( viime keväänä tieto) vm 03 Bladesta suomessa eikä yhdestäkään 02:sesta.

    ymmärtääkseni (muistikuvani mukaan, mitä puhelimessa juttelin) minulle kerrottiin että noissa on nimenomaan erilaiset lohkot.

    voi toki olla että 03 bladessa on käytetty eri alihankkijaa lohkojen valussa ja valutekniikka ei ole yhtä hyvä kuin 02:ssa. tai tuossa 03:seen liittyvissä lohko-ongelmissa voi olla yhtä hyvin kyse vaikka valuteknologiasta/tarakstusmenetelmistä yms joka sitten näkyy JOISSAIN 03 mallin bladeissa.

    sitten mutua... luulen että tuo lohko ongelma on vain määrätyissä 03 bladeissa. Vähän samaa kuin alkupään 02 bladeissa oli ongelmana ohjauslaakerin vika (vika korjattiin uudempiin 02:siin). AJ määrätyn numeroisissa tuo meni takuun piikkiin.

    Jos asia sinua vaivaa, kysy maahantuojalta, maahantuojan tehtävä on vastata juuri tämän tapaisiin kysymyksiin.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  28. #28
    Lainaa (Hese @ Loka. 06 2004,08:03) kirjoitti
    Lainaa (-C9B5R4- @ Loka. 05 2004,22:31) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Loka. 05 2004,20:01) kirjoitti
    kyllä se vain on niin kuin sanoin: 03:sessa (en tiedä onko kaikissa) on jostain syystä lohkot heikommat kuin 02:sessa. En tiedä mistä johtuu. Eikä se 02:sessakaan mikään vahva ole, voin sanoa ihan asiaa testanneena.

    toistan edelleen ettei tuo ollut mutua vaan faktaa.
    " No hard feelings" mutta aika mutu-tuntumalla tulee vastausta. Kyllä sen voin uskoa että jollain on lohko mennyt rikki mutta että olisi eroa 02 ja 03 lohkolla ...???
    No ei tuo nyt niin mahdottomalta kuulosta. Vaikka speksit ovatkin varmaan samat, niin 99% varmasti -02 ja -03 koneet tulevat eri tuotantoeristä, jolloin mahd. materiaali- tai valmistusvirheet saattavat esiintyä vain toisessa erässä.
    aivan...

    Edit lisäystä

    omakohtaisesti voin sanoa että ei se 02:nkaan lohko kovin kummoinen/kestävä ole, vaikka niitä ei ole ajosta hajonnutkaan.



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  29. #29
    Niin ja sen verran vielä tästä asiasta, että jotenki on sellainen fiilis että jos lohkossa tai vast. on valuvika tai muuten huono laatu niin uskoisin että se menee korjaukseen ensimmäisen kesän aikana... On se koneessa kuitenkin sen verran kova rasitus että ei mitkään tina osat kestä!!!

    No mutta olisihan kiva kuulla mielipide maahantuojalta, itse en sitä kysele koska merkkejä omassa pelissä ei ole kyseiseen...

    Sitten vielä yksi kommentti yleisesti takuusta. Monella on asiasta harhakuva kun esim. puhutaan 2v takuusta. Jos tämän takuuajan ulkopuolella hajoaa esim tuo lohko ja se voidaan todistaa että johtuu esim huonosta valusta tai huonosta erästä yleensä niin kuuluu takuun alaisuuteen. Samoin monessa asiassa tuo takuuaika on taas toiseen suuntaan suhteellinen, kuten se jos laitetta käytetään vaikka kilpailutarkoituksessa. (tulikohan tarpeeksi epäselvästi )

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  30.  
  31. #30
    Blade asiaa vielä... Kuulen mielelläni kokemuksia: mikä on maahantuojan suhtautuminen halkeamisiin takuuaikana ja etenkin sen JÄLKEEN? Takuuajalla tietenkin korvataan... Onko kyseessä sen tasoinen "valmistusvika" että maahantuojaa voisi vielä nakittaa jälkeenkinpäin.

    Kenenkä kanssa olette asioineet siellä Raision BW:ssä, ts. kuka tietää asiasta 100% faktaa?

    Ps C9B5R4 taisi jo osaan vastata mutta en jaksa kumittaa tekstiä pois

Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen